9-5 Aero 250ks

AUTO GAS, INSTALACIJE, ŠTELOVANJA, PODEŠAVANJA, UGRADNJA...
Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

9-5 Aero 250ks

Postod GRIPEN » 22 Apr 2012, 09:45

U autu mi je ugradjen sekvent plin, Stag 4 racunar, dizne valtek type 30, dva isparivaca Tomaseto Artic, boca je Atiker sa pojacanim plovkom! Sve radi super dok ne predje 4500-5000 obrtaja a onda pocne da pali check engine lampicu. Preko Tech 2 je ustanovljeno da dolazi do misfire-a na svim cilindrima ali najvise na prvom. Svecice sam promenio i stavio odgovarajuce pfr6h10, i probao sam sa novom DI kasetom, situacija je ista! Takodje, probane su i valtek type 34 dizne kao i valtek zute dizne, bez promena na bolje! Dok vozim na benzin nema misfire-a! Auto je bio kod tri poznatija majstora u BGD i niko nije mogao da resi problem. Uglavnom slozili su se da je problem u nedovoljnom napajanju plinom i narucene su Hana dizne, velikog protoka. Dizne su stigle i za desetak dana cu za Bgd pa cu videti sta ce biti kad ih zamene!
Zanima me da li problem moze biti i u velikom nadpritisku u usisu zbog turba? Vidim da Tazz kaze da mu na njegovom autu radi dobro i sa preko 1 bar natpritiska. Tazz, koji pritisak ti je nastelovan na isparivacu?
Da li mozda treba da se ugradi neki isparivac veceg radnog pritiska kao recimo Princov?
All systems go, ready for takeoff!

TAZZ

Re: 9-5 Aero 250ks

Postod TAZZ » 22 Apr 2012, 20:35

Pazi... Verujem da... Ajd ovako meni je pritisak u railu oko 1.7 bar. Kad osojdorim po gasu imam mali pad pritiska na 1.5 bar, jer nemogu da napojim motor, pa zna da dodje do cimanja. Treba mi super multi ventil, 8mm termoplastika crevo, i izmenjen ulaz u isparivac. Kao i jos jedan isparivac, jer hocu da nesto eksperimentisem. Treba drzati pritisak u railu konstantno 1.7 bar. Ako hoces zvrcni, kad budes dolazio za bgd, pa da ga stavimo na komp, da probamo da ustelujemo, da se poigramo, ako hoces. Meni su dizne razbusene na 3mm, ali mi je ideja da ih puknem na 3.2mm. Sta da ti kazem, ako hoces moze da se igramo. Koliki ti je vod do isparivaca? Mislim na vod od multiventila do isparivaca.

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: 9-5 Aero 250ks

Postod GRIPEN » 22 Apr 2012, 20:42

Meni su dizne isto razbusene mislim na 3 i mislim da mi je vod 8mm isto termoplastika crevo, s tim da imam 2 isparivaca! Videcu prvo da zamenim dizne posto su vec stigle.
All systems go, ready for takeoff!

TAZZ

Re: 9-5 Aero 250ks

Postod TAZZ » 22 Apr 2012, 20:55

Da, evo sad vam govorim neke stvari, koje nisam hteo reci u AC-u, kad sam bio na kao obucida bi dobio sertifikat, i tu je jedan vrstan lik da ne pominjem sad ko je a vazi za doktora... Rekao da ne moze lpg na saab. Jbg. Voljan sam da tu pogledam i da se igramo, ako Ti hoces i jesi voljan.

TAZZ

Re: 9-5 Aero 250ks

Postod TAZZ » 22 Apr 2012, 20:58

Ne bi smelo da nemoze da te napoji. Mada ti ides preko 200 ks na nekih 4500 rpm. Ako je ostavljen pritisak od 1.2-3 bara za lpg.... Nece da moooooozeeeeeee..... Sa dva isparivaca... Joooj moze to da ide samo tako... Kazem vrlo rado bi to pogledao, pre nego zamenis dizne... Tacno ostajes bez goriva na tim obrtajima... Moje misljenje. Treba to nakaciti na ono sto ja imam, i pratiti prvo realtime panel na autu, pa onda gurati gde sta treba. Nemas goriva. Znaci dici maksimalno pritisak na railu. I razbusiti jos diznu mozda na 3.2mm. Recimo... Moje skromno misljenje.

zato ka'em rado bi pogledao pre nego menjas dizne.

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: 9-5 Aero 250ks

Postod GRIPEN » 22 Apr 2012, 21:05

Hvala tazz, javljam se sigurno ali cu svakako zameniti dizne jer kazem, vec su stigle.
All systems go, ready for takeoff!

TAZZ

Re: 9-5 Aero 250ks

Postod TAZZ » 22 Apr 2012, 21:11

Kull... Javi se... ;)

Korisnikov avatar
troll 9-5
Postovi: 1999
Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
Lokacija: Z E M U N

Re: 9-5 Aero 250ks

Postod troll 9-5 » 23 Apr 2012, 03:21

Mogu i ja da dodjem da gledam , a Tazz....? Slika

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: 9-5 Aero 250ks

Postod AERO » 23 Apr 2012, 09:28

troll 9-5 je napisao:Mogu i ja da dodjem da gledam , a Tazz....? Slika
...dodji dodji..... Slika

Slika Slika Slika

Korisnikov avatar
troll 9-5
Postovi: 1999
Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
Lokacija: Z E M U N

Re: 9-5 Aero 250ks

Postod troll 9-5 » 23 Apr 2012, 14:29

Slika

Korisnikov avatar
HIRSCH
Postovi: 579
Pridružio se: 14 Jan 2012, 00:00

Re: 9-5 Aero 250ks

Postod HIRSCH » 28 Maj 2012, 00:58

AERO nisi normalan............udavio sam se od smeha Slika Slika

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: 9-5 Aero 250ks

Postod GRIPEN » 01 Jun 2012, 00:02

Zamenjen jedan isparivac, umesto artica stavljen jedan atartic tako da sad imam artic i antartic. Zamenjene i dizne, stavljene Hana type A H2000, nisu one najjace koje sam hteo al jbg te jos nisu uvezli u Srbiju... Situacija je sad MNOGO bolja ali i dalje se desava da pali check engine kada vozim na punom gasu preko 160-170km/h
Nadam se da kad stignu te jos vece dizne nece biti ni tih problema...
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: 9-5 Aero 250ks

Postod AERO » 01 Jun 2012, 00:14

Koja je cena Hana type A H2000 ako nije tajna.......i kakav si sa potrosnjom cisto informativnog karaktera.Hvala

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: 9-5 Aero 250ks

Postod GRIPEN » 01 Jun 2012, 00:24

Cenu znam okvirno jer sam doplacivao samo razliku u odnosu na Valtek type 30, doplatio sam 50e i 10e za rampu za dizne! Mislim da su oko100e! Za potrosnju posle ovih izmena jos neznam. Pre je bilo od 10 do 18, ali uglavnom oko 14-15l!
Nadam se da ce uskoro da stignu Type A+ pa da probam i snjima ili da probam da smanjim auto na 230ks Slika
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: 9-5 Aero 250ks

Postod AERO » 01 Jun 2012, 00:28

A kazi mi jos nesto molim te.......jel celu akciju pravis "samo"zbog chek lampice preko 4500 obrtaja,ili si zeleo zamenu dizni iz drugih razloga

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: 9-5 Aero 250ks

Postod GRIPEN » 01 Jun 2012, 00:34

Ma nema drugih razloga, jednostavno Valtek mu nije bio dovoljan i nije dovoljno brz za ovaj auto. Nisu ni ove ali su ipak bolje od Valtek. Sada s ovom kombinacijom moze sasvim normalno da se vozi sto i radim ali ipak cu da vidim da stavim A+ jer ocu da mi i na 200km/h radi ko na bezinu kolko je to moguce!
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: 9-5 Aero 250ks

Postod AERO » 01 Jun 2012, 00:38

Znaci tvoja konacna preporuka je sve gore pobrojano ,uz dodatak A+.To je znaci kraj - nema dalje.......jel?

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: 9-5 Aero 250ks

Postod GRIPEN » 01 Jun 2012, 00:44

Moja konacna preporuka za sad je da u u Aera ne stavljate plin Slika a ako bas hocete kao ja vi probajte kod Ranka u Zemunu da vam on ugradi, ja neznam sta taj covek zna sto drugi neznaju ali svi Saab-ovi majstori preporucuju njega i kazu da on to ume da napravi da radi. Neznam kolko trazi ali kontam da je prilicno skup. Ili da trazite nekog ko radi Holandski Prins VSI da vam ugradi njega jer kolko mogu da vidim po stranim forumima dobro radi s tim uredjajem.... Slika
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: 9-5 Aero 250ks

Postod AERO » 01 Jun 2012, 00:47

Slika

Gost

Re: 9-5 Aero 250ks

Postod Gost » 17 Jun 2012, 22:16

A koliko bi trebao onda da kosta taj uredjaj koji moze da pumpa AERO 250-260ks kako treba bez greske?s obzirom da ima raznih cena verujem da je to puno vise od obicnog sekvent uredjaja kao i to da PRINC kosta vise i od ZAVOLI-ja koji kad je sve zavoli bogami kosta 700e.Bar sam tako cuo ako je tacno?

TAZZ

Re: 9-5 Aero 250ks

Postod TAZZ » 17 Jun 2012, 23:10

Techna faza, i snage koliko hoces. Nije do zavoli, stag, ovo ono... a lpi koshta...

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: 9-5 Aero 250ks

Postod GRIPEN » 21 Nov 2012, 21:14

Stvaljene i A+ Hana dizne pre nekih mesec dana. Sad sam prezadovoljan. Auto odlicno ide na plinu, skoro pa isto kao na benzinu, nema chek lampice tako da je otprilike to to. Mozda jos malo stelovanja ali o tom po tom...
Bice neki snimak uskoro...
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
nikola1982
Drug Član
Postovi: 123
Pridružio se: 16 Mar 2013, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: 9-5 Aero 250ks

Postod nikola1982 » 21 Mar 2013, 09:23

Pozdrav...
Planiram u skorijoj buducnosti da ugradjujem sekvent u svoju 9-5 Aero 250hp...
Koja je Vasa preporuka, kako bih izbegao dodatna ulaganja i prepravke?

Hvala

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: 9-5 Aero 250ks

Postod GRIPEN » 21 Mar 2013, 14:42

Slika Slazem se! Voleo bi da se i Milan oglasi al njega nema duze vreme...
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
nikola1982
Drug Član
Postovi: 123
Pridružio se: 16 Mar 2013, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: 9-5 Aero 250ks

Postod nikola1982 » 21 Mar 2013, 15:23

Preporuceno mi je od par ljudi da se ide sa 2 rasprsivaca od po 110 kW,
ne znam da li je to "dovoljno" ili ici jos malo preko za svaki slucaj?


Povratak na “AUTO GAS, LPG, TNG”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost