PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
dobro nam dosao Mirza
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- Macola
- Drug Član
- Postovi: 122
- Pridružio se: 11 Jun 2014, 02:54
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Pozdrav svima! Postao sam ponosni vlasnik Saab 900s coupe 1996 godište. 2.0i.
Godinama sam vozio japanca Nissan Primera, koji je za 23 god. "pregazio" 560.000 Km, sa ekstremno malo održavanja, i bio prezadovoljan njim, ali Saab je ipak kralj među automobilima.
Pružila mi se prilika i dočepao sam ga se .
Nešto sam duboko uveren da će i ovaj moći da pređe možda i više od tog, takođe uz neznatne troškove održavanja...
Saab je prešao 285.000 Km i motor mu je maltene u stanju kao da je tek razrađen. Osim toga ,oduševljen sam detaljima i sitnicama koje je Saab davne 1996. nudio u svom vozilu, a mnogi luksuzni automobili to nisu imali.
Definitivno su bili znatno ispred vremena, kao firma.
Kapa dole Saab-u kao firmi!
Sa zadovoljstvom se priključujem forumu a uskoro ću i klubu.
Pozdrav iz Kragujevca,
Macola
Godinama sam vozio japanca Nissan Primera, koji je za 23 god. "pregazio" 560.000 Km, sa ekstremno malo održavanja, i bio prezadovoljan njim, ali Saab je ipak kralj među automobilima.
Pružila mi se prilika i dočepao sam ga se .
Nešto sam duboko uveren da će i ovaj moći da pređe možda i više od tog, takođe uz neznatne troškove održavanja...
Saab je prešao 285.000 Km i motor mu je maltene u stanju kao da je tek razrađen. Osim toga ,oduševljen sam detaljima i sitnicama koje je Saab davne 1996. nudio u svom vozilu, a mnogi luksuzni automobili to nisu imali.
Definitivno su bili znatno ispred vremena, kao firma.
Kapa dole Saab-u kao firmi!
Sa zadovoljstvom se priključujem forumu a uskoro ću i klubu.
Pozdrav iz Kragujevca,
Macola
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Dobro nam došao
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
dobrodosao...predstavi nam i saaba
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- Macola
- Drug Član
- Postovi: 122
- Pridružio se: 11 Jun 2014, 02:54
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Bolje vas našao! Zahvaljujem na srdačnoj dobrodošlici!
Biće valjda u budućnosti i neki 900t, nadam se...
Mnogo mi se sviđa naprava, tj. veoma me je zainteresovala i zaintrigirala. Uliva izuzetno poverenje.
Ljubav na prvih 100Km .
Ponaša se na putu baš kako mi se sviđa, ergonomija je vrhunska, sve je tačno gde bi trebalo da bude, veoma prijatna i nezamarajuća vožnja kod dugih tura. Sedišta "prava", položaj odličan, servo volan taman kako treba "obaveštava", sedište takođe, itd itd...
Gomila sitnih i veoma ugodnih stvarčica kod ponašanja na putu.
Obzirom da je potežak mislim da mu je tek prava "mera" baš 2.0t motor. Mala razlika u prenosu između trećeg i četvrtog stepena obećava "preskakanje" nekog drugog vozila sa >100Km/h, kada bi bio u njemu taj 2.0t motor sa svojih 185 "fabričkih" konjića (mogu da zamislim kako "laje" sa tim motorom i pomalo zavidim vlasnicima takvog, za sada dok se ne dočepam jednog takvog .
Možda sam i malo mator za neko često "preskakanje" po putu, možda po malo i ponekad, čisto da ne zaboravim da vozim .
Za sada sam zadovoljan i sa ovih 130KS, i ako ne isporučuje svu snagu, i ne ravnomerno u celom rasponu, zbog nekog problema koji ima i kog ću pod hito otkloniti jer znam odlično kako mora da se ponaša "zdravih" 130Ks na toj masi vozila.
Stigao sam tek da mu pogledam svećice jer sa morao odmah na put (gde je neki "pametnjaković" već stavio neke krševe od sveća i još sa pogrešnom toplotnom vrednošću, a o čistoći siceva svećica neću ni da pričam, ujedno mogu da zamislim šta je sa ostalim detaljima koje je neko čačkao!!!).
Sve četiri svećice su sa pravom bojom i ako su pogrešne stavljene, i sve četiri kao blizanci jednake, i ako im je zazor već bio razvučen na 1.2mm (a neko govedo je još i stavilo razvodnu kapu od Juga 45, jer mu je originalna verovatno probila zbog velikog zazora na svećama). Sve "genijalci" od majstora...
Inače u "taku" mi se svideo veoma pametno urađen odlivak glave motora, sa uzdignućem oko otvora za svećice i bočnim otvorom za oticanje potencijalnih tečnosti i đubreta koji bi mogli da prodru u taj prostor...Baš kako treba.
Sitnica koja mnogo govori o pažnji prilikom konstrukcije tog motora, gde bi i ostale stvari mogle biti sa takvom pažnjom urađene. Tek ću da se nauživam otkrivajući dobre detalje...
Dakle najverovatnije da je motor u perfektnom stanju i pored "stručnjaka" koji su to održavali i 280-i neku hiljadu Km.
Drugi pokazatelj mi je bio savršeno "ravan" rad na "leru", tj. kada je motor u najlošijim uslovima punjenja cilindra.
U delovima opsega gde je ispravno snabdeven gorivom taj motor prede kao mače.
E sad, to što ima izgleda neki problem sa pritiskom goriva pa mora da se, kada "odstoji" više od sat, " zavergla" dva-tri puta i nema u celom rasponu ono od snage što bi trebalo da ima, osim toga mu je i "ler" viši nego što treba, oko 1000RPM...
Verujem da je to možda filter goriva, možda sama pumpa, eventualno neki termodavač, videću već...
Takođe verujem da ću uz pomoć pravih majstora to srediti bez frke čim nađem vremena da ga dignem na kanal, tj. kada se vratim u svoj matični grad.
Izgleda da su čačkali razni "majstori" po njemu :-(...
Sledi mi da pronađem izvore delova za spravu, pa da ga dovedem u pravu "skočnost" za ovaj H motor koji radi "zdravo" kao sat.
Nov sam i na forumu i takođe moram i ovde tek da pronađem teme gde se razmenjuju info o delovima i održavanju.
Posle sat vožnje sam već zaboravio mane koje trenutno ima . Mislim, znao sam oduvek da su to vrhunska kola, ali nikada nisam imao prilike da ga provozam. Jedino sam probao nekoliko Volvo-a i takođe mislim da su i to izuzetna kola.
Saaba sada po prvi put i nekako mi je više "čučnuo" nego Volvo. Posle 2000Km nije popustilo zadovoljstvo u vožnji Saab-a, a druga kola sam znao već posle tri dana da posmatram kao alat za prevoz...
Sjajna kola u svakom slučaju, bez obzira na godište i kilometražu. Baš po mom ukusu, gde sam u stvari i otkrio neke sopstvene sklonosti, posebno kod nekih sitnica kojih je ovaj simpatični auto prepun, a tek ću da ga dovedem u red.
Pozdrav svima koji već vole Saab (dobili ste jednog u "taku" ostrašćenog člana), i izgleda da ćemo se lepo družiti jer kod mene je planula ljubav na prvih 100Km .
He he, za prvih nedelju dana vlasništva sam "skokao" 2000Km sa uživanjem u vožnji, i to sa esencijalnim osećajem zadovoljstva .
Naravno da nije ni mlad ni nov, mada veoma lako mogu da zamislim kako se ponašao dok je bio nov.
Malo je "tvrđi" na vešanju od nekih automobila koje sam imao, ali zato drži put "kao mače za tepih".
Još "ispipavam" šta to može, a izgleda da mnogo toga može...
Mislim, još uvek sam "teška gušterčina" sa Saab-om jer mi se ruka podsvesno još uvek maši ka volanu da "ugasim" motor
Pored priče o Saab-u, zaboravih da se potpuno predstavim: Dragoljub, nadimak Macola, 1965. godište, elektroničar, iz Kragujevca.
Pitanje za prisutne, pošto sam na terenu i nemam vremena da čačkam po forumu (za sada):
-Ima li neko servisnu knjigu za model 900s coupe, sa motorom 2.0i, za 1996. godište?
Rado bih je kupio i ne bih se cenjkao oko toga.
Veliki pozdrav svima i unapred hvala ako me usmerite na neke korisne info!
Biće valjda u budućnosti i neki 900t, nadam se...
Mnogo mi se sviđa naprava, tj. veoma me je zainteresovala i zaintrigirala. Uliva izuzetno poverenje.
Ljubav na prvih 100Km .
Ponaša se na putu baš kako mi se sviđa, ergonomija je vrhunska, sve je tačno gde bi trebalo da bude, veoma prijatna i nezamarajuća vožnja kod dugih tura. Sedišta "prava", položaj odličan, servo volan taman kako treba "obaveštava", sedište takođe, itd itd...
Gomila sitnih i veoma ugodnih stvarčica kod ponašanja na putu.
Obzirom da je potežak mislim da mu je tek prava "mera" baš 2.0t motor. Mala razlika u prenosu između trećeg i četvrtog stepena obećava "preskakanje" nekog drugog vozila sa >100Km/h, kada bi bio u njemu taj 2.0t motor sa svojih 185 "fabričkih" konjića (mogu da zamislim kako "laje" sa tim motorom i pomalo zavidim vlasnicima takvog, za sada dok se ne dočepam jednog takvog .
Možda sam i malo mator za neko često "preskakanje" po putu, možda po malo i ponekad, čisto da ne zaboravim da vozim .
Za sada sam zadovoljan i sa ovih 130KS, i ako ne isporučuje svu snagu, i ne ravnomerno u celom rasponu, zbog nekog problema koji ima i kog ću pod hito otkloniti jer znam odlično kako mora da se ponaša "zdravih" 130Ks na toj masi vozila.
Stigao sam tek da mu pogledam svećice jer sa morao odmah na put (gde je neki "pametnjaković" već stavio neke krševe od sveća i još sa pogrešnom toplotnom vrednošću, a o čistoći siceva svećica neću ni da pričam, ujedno mogu da zamislim šta je sa ostalim detaljima koje je neko čačkao!!!).
Sve četiri svećice su sa pravom bojom i ako su pogrešne stavljene, i sve četiri kao blizanci jednake, i ako im je zazor već bio razvučen na 1.2mm (a neko govedo je još i stavilo razvodnu kapu od Juga 45, jer mu je originalna verovatno probila zbog velikog zazora na svećama). Sve "genijalci" od majstora...
Inače u "taku" mi se svideo veoma pametno urađen odlivak glave motora, sa uzdignućem oko otvora za svećice i bočnim otvorom za oticanje potencijalnih tečnosti i đubreta koji bi mogli da prodru u taj prostor...Baš kako treba.
Sitnica koja mnogo govori o pažnji prilikom konstrukcije tog motora, gde bi i ostale stvari mogle biti sa takvom pažnjom urađene. Tek ću da se nauživam otkrivajući dobre detalje...
Dakle najverovatnije da je motor u perfektnom stanju i pored "stručnjaka" koji su to održavali i 280-i neku hiljadu Km.
Drugi pokazatelj mi je bio savršeno "ravan" rad na "leru", tj. kada je motor u najlošijim uslovima punjenja cilindra.
U delovima opsega gde je ispravno snabdeven gorivom taj motor prede kao mače.
E sad, to što ima izgleda neki problem sa pritiskom goriva pa mora da se, kada "odstoji" više od sat, " zavergla" dva-tri puta i nema u celom rasponu ono od snage što bi trebalo da ima, osim toga mu je i "ler" viši nego što treba, oko 1000RPM...
Verujem da je to možda filter goriva, možda sama pumpa, eventualno neki termodavač, videću već...
Takođe verujem da ću uz pomoć pravih majstora to srediti bez frke čim nađem vremena da ga dignem na kanal, tj. kada se vratim u svoj matični grad.
Izgleda da su čačkali razni "majstori" po njemu :-(...
Sledi mi da pronađem izvore delova za spravu, pa da ga dovedem u pravu "skočnost" za ovaj H motor koji radi "zdravo" kao sat.
Nov sam i na forumu i takođe moram i ovde tek da pronađem teme gde se razmenjuju info o delovima i održavanju.
Posle sat vožnje sam već zaboravio mane koje trenutno ima . Mislim, znao sam oduvek da su to vrhunska kola, ali nikada nisam imao prilike da ga provozam. Jedino sam probao nekoliko Volvo-a i takođe mislim da su i to izuzetna kola.
Saaba sada po prvi put i nekako mi je više "čučnuo" nego Volvo. Posle 2000Km nije popustilo zadovoljstvo u vožnji Saab-a, a druga kola sam znao već posle tri dana da posmatram kao alat za prevoz...
Sjajna kola u svakom slučaju, bez obzira na godište i kilometražu. Baš po mom ukusu, gde sam u stvari i otkrio neke sopstvene sklonosti, posebno kod nekih sitnica kojih je ovaj simpatični auto prepun, a tek ću da ga dovedem u red.
Pozdrav svima koji već vole Saab (dobili ste jednog u "taku" ostrašćenog člana), i izgleda da ćemo se lepo družiti jer kod mene je planula ljubav na prvih 100Km .
He he, za prvih nedelju dana vlasništva sam "skokao" 2000Km sa uživanjem u vožnji, i to sa esencijalnim osećajem zadovoljstva .
Naravno da nije ni mlad ni nov, mada veoma lako mogu da zamislim kako se ponašao dok je bio nov.
Malo je "tvrđi" na vešanju od nekih automobila koje sam imao, ali zato drži put "kao mače za tepih".
Još "ispipavam" šta to može, a izgleda da mnogo toga može...
Mislim, još uvek sam "teška gušterčina" sa Saab-om jer mi se ruka podsvesno još uvek maši ka volanu da "ugasim" motor
Pored priče o Saab-u, zaboravih da se potpuno predstavim: Dragoljub, nadimak Macola, 1965. godište, elektroničar, iz Kragujevca.
Pitanje za prisutne, pošto sam na terenu i nemam vremena da čačkam po forumu (za sada):
-Ima li neko servisnu knjigu za model 900s coupe, sa motorom 2.0i, za 1996. godište?
Rado bih je kupio i ne bih se cenjkao oko toga.
Veliki pozdrav svima i unapred hvala ako me usmerite na neke korisne info!
- Macola
- Drug Član
- Postovi: 122
- Pridružio se: 11 Jun 2014, 02:54
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Heh, već pronađoh svašta od dokumentacije na forumu, mada bih i dalje voleo papirnu servisnu knjigu, ako neko ima viška i na prodaju.
- troll 9-5
- Postovi: 1999
- Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Z E M U N
- stevak
- Postovi: 455
- Pridružio se: 30 Jan 2014, 13:09
- Lokacija: Zemun
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
E bre...pa nemoj odma' da se vređamo! Ja 10 godina stariji, a toplo mi oko srca što sam umesto izvornih 150 ks nagurao +200, pogotovo kod "preskakanja"Macola je napisao: Možda sam i malo mator za neko često "preskakanje" po putu
Dobro ti nama došao, a glad za konjima će ti tek rasti kako budeš upoznavao auto
ex SAABotražitelj <9000CS>
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Dobro dosao Dragoljube! Vidim da ce mo se lepo druziti na forumu. Otvori novu temu u "Automobili Clanova" i tamo nam predstavi svoj auto uz koju sliku... Tamo cemo nastaviti dalje, ovaj deo foruma sluzi samo za pocetno predstavljanje novih clanova...
All systems go, ready for takeoff!
- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Dobrodošli novi članovi!!! :)
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
- Macola
- Drug Član
- Postovi: 122
- Pridružio se: 11 Jun 2014, 02:54
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Važi, čim budem malo dobio vremena.GRIPEN je napisao:
Dobro dosao Dragoljube! Vidim da ce mo se lepo druziti na forumu. Otvori novu temu u "Automobili Clanova" i tamo nam predstavi svoj auto uz koju sliku... Tamo cemo nastaviti dalje, ovaj deo foruma sluzi samo za pocetno predstavljanje novih clanova...
- Macola
- Drug Član
- Postovi: 122
- Pridružio se: 11 Jun 2014, 02:54
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Najslabije što sam u životu probao su Fića, Spaček i Trabant, a najjače napucani BMW 535d i Audi R8 V8.stevak je napisao:E bre...pa nemoj odma' da se vređamo! Ja 10 godina stariji, a toplo mi oko srca što sam umesto izvornih 150 ks nagurao +200, pogotovo kod "preskakanja"Macola je napisao: Možda sam i malo mator za neko često "preskakanje" po putu
Dobro ti nama došao, a glad za konjima će ti tek rasti kako budeš upoznavao auto
Svaki od tih ima neku svoju "zanimaciju", ali Saab mi je nekako baš čučnuo kao da sam ga sam za sebe pravio.
Šta da ti kažem? Kada se zaljubiš u neku damu, ne mora da bude ni najlepša ni najbrža. bitno je da baš tebi odgovara...
- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Lepo sročeno! Ljubav je to! :)
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
- Boris
- Postovi: 2
- Pridružio se: 28 Sep 2013, 00:35
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Zdravo ljudi, ime mi je Boris, neki me znate, sa Saabovima se druzim evo skoro 10 godina, trenutno vozim 95 karavan, apre sam vozio 9000 aero, nadam se u buducnosti jednom 900 stari model sa turbom.
Pozdrav
Pozdrav
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Dobro došao Borise
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- Ivan Le
- Drug Član
- Postovi: 319
- Pridružio se: 14 Feb 2014, 22:01
-
- Postovi: 110
- Pridružio se: 20 Feb 2014, 19:05
ZILE
... EVO DA SE PREDSTAVIM :
Moje ime je Zile
Veliki sam ljuditelj SAAB-a i iz Beograda sam.
Imam vec 7-8 godina SAAB 900 Turbo Aero CRNI unutra bez koji sam sredjivao 1.5 godina. Mnogo truda je tu ulozeno i ljubavi.Ima APC i 175KS, sve je na struju sa klimom, siberom i spojlerima sa strane sirokim, uzanim branicima fabricki tonirana bakarni ton stakla. To je pravi SAAB . I ide tako !!!
Nemam pojma kako se kace slike ovde , tako da to kasnije.
Takodje imam i SAAB-a 9-5 Aero 2001 . Srebrne boje, sa sivim koznim sedistima sa ventilaticojom i svim ostalim cudima.
Pozz Zile
Moje ime je Zile
Veliki sam ljuditelj SAAB-a i iz Beograda sam.
Imam vec 7-8 godina SAAB 900 Turbo Aero CRNI unutra bez koji sam sredjivao 1.5 godina. Mnogo truda je tu ulozeno i ljubavi.Ima APC i 175KS, sve je na struju sa klimom, siberom i spojlerima sa strane sirokim, uzanim branicima fabricki tonirana bakarni ton stakla. To je pravi SAAB . I ide tako !!!
Nemam pojma kako se kace slike ovde , tako da to kasnije.
Takodje imam i SAAB-a 9-5 Aero 2001 . Srebrne boje, sa sivim koznim sedistima sa ventilaticojom i svim ostalim cudima.
Pozz Zile
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: ZILE
Nadam se da nije bilo tesko predstaviti se (ako mogu svi ostali ne vidim razloga sto ne bi i ti mogao, i drugo nema potrebe za velikim slovima i panikom ).Delove sam ti nasao posalji mi broj u inbox pa ce te covek pozvati. Dobro nam dosao Zile
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta