SAVETI OKO KUPOVINE SAABA 9-3 SS
- asjobeN
- Postovi: 6
- Pridružio se: 11 Jan 2014, 15:13
- Lokacija: Zabalj
Re: Savet za kupovinu
Hvala na informacijama. Pa cena malog i velikog servisa je neznatno skuplja za Saab nego za moj sadasnji Golf 4 TDI, mali servis me izadje oko 75 eura a veliki sam platio 320 i dobio garanciju 90000km, jedino je potrosnja malo veca meni je leti u golfu prosek oko 5.5 a zimi je oko 6 do 6.5 ali i ovaj prosek neka bude od 6 do 7 nije strasno. Interesuje me jos zaboravio sam to da pitam jel bi mogao mali i veliki servis da radim kod majstora koji radi Opel?
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Savet za kupovinu
Mogao bi kod svakog majstora, ali majstora. Inace, motor je Fiatov!
All systems go, ready for takeoff!
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: Savet za kupovinu
Mali servis na 12000-15000km opusteno izadje oko 80e,veliki servis na 80000km max preporuka oko 300e,usisna se resava kad se radi veliki u istom trosku,cupaju se klapne napolje i auto prodise.kao da ima 10-15ks vise.provereno.taj komplet oko 350e.svaka usisna je cadjava i skida se dobra debljina smeca.nebitna je kilometraza.cim predje 100000-120000km ima naslaga dovoljno za intervenciju.
Love SAAB, never GM
- asjobeN
- Postovi: 6
- Pridružio se: 11 Jan 2014, 15:13
- Lokacija: Zabalj
Re: Savet za kupovinu
U ovih par postova sto sam procitao sve mi deluje prihvatljivo i skroz ok. A ovaj majstor za Opela je bas bas dobar majstor pa racunam kao saab je bio GM i Opel je GM pa reko' mozda bi mogao i on da odradi te stvari.
Evo auta koji sam gledao, mozda ga neko i zna. I bitno mi je sad kad bi otisao bez majstora da pogledam auto na sta da obratim paznju?
[link_open=http://www.polovniautomobili.com/oglas4 ... -3_19_tid/]OGLAS[/link_open]
Evo auta koji sam gledao, mozda ga neko i zna. I bitno mi je sad kad bi otisao bez majstora da pogledam auto na sta da obratim paznju?
[link_open=http://www.polovniautomobili.com/oglas4 ... -3_19_tid/]OGLAS[/link_open]
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Savet za kupovinu
A odakle si sine Nebojsa...
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: Savet za kupovinu
Onaj na slici deluje korektno ,sedista mi dosta dobra tako da je kilometraza verovatno prava jedino me buni volan. Da l je moguce da Vektor nema MF volan? Ajde parking senzore i tempomat ali volan?
- asjobeN
- Postovi: 6
- Pridružio se: 11 Jan 2014, 15:13
- Lokacija: Zabalj
Re: Savet za kupovinu
Zabalj, mesto izmedju Novog Sada i Zrenjanina.TAZZ je napisao:A odakle si sine Nebojsa...
I meni je to za volan cudno jer svi ostali koje sam gledao imaju mf volan...
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Savet za kupovinu
Volan ...
MF moze a ne mora da ima...
Mada svi Vector ih imaju...
Znam di maju komande a da nije skupo.
MF moze a ne mora da ima...
Mada svi Vector ih imaju...
Znam di maju komande a da nije skupo.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Savet za kupovinu
Ako su gume ko nove kao sto kaze... to je 500 evra...
Ja bi otisao da ga pogledam. Ako je Ok... Zdrav... Lep... Citav... Ako me qpi na prvu voznju...
Ponudio bi odmah recimo 4300 tamo na licu mesta...
I to je to... poneo 4700....
Samo cenjkao bi se... bas bas... da ga uzmem do 4500... Gume.-500...
Pobedio sam onda u tom.slucaju za 4k.
Ja bi otisao da ga pogledam. Ako je Ok... Zdrav... Lep... Citav... Ako me qpi na prvu voznju...
Ponudio bi odmah recimo 4300 tamo na licu mesta...
I to je to... poneo 4700....
Samo cenjkao bi se... bas bas... da ga uzmem do 4500... Gume.-500...
Pobedio sam onda u tom.slucaju za 4k.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- saabvolvo
- Postovi: 594
- Pridružio se: 14 Apr 2013, 00:00
- Lokacija: indjija
Re: Savet za kupovinu
Nema mf volan,nema tempomat,nema elektro podesiva sedišta pa samim tim ni memo istih...
- Nordic Tuning USA
- Postovi: 13
- Pridružio se: 25 Jul 2013, 23:43
Re: kupovina saaba 93
Ja bih svakom preprorucijo dase bolje gledaju na 2005 godine izdanja tog modela, jer kao svih automobila imali su svoje greske kao elektricne problema, vakum pumpa I tako dalje.
Uvkek je bolje kupiti malo viseg modela kao Arc ili Aero! Do sada sam promjenio mozda dvadesetak computera.
Uvkek je bolje kupiti malo viseg modela kao Arc ili Aero! Do sada sam promjenio mozda dvadesetak computera.
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: kupovina saaba 93
Hvala na savetu Mike
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
-
- Drug Član
- Postovi: 43
- Pridružio se: 14 Avg 2013, 10:22
saab 9-3 aero
Video sam saab 9-3,2003 godine 2.0 sa ugracenim plinom 210KS,i sa ful opremom,tiptronik menjac i zapeo mi je za oko.E sad nista ne znam oko ovog motora,jer kod nas nema ni jedan vakav,isto i menjac intersuje me kakav je jer znam da na alfama je onaj aisin koji ne valja,isto kao sto vidim na tec-docu nema rebrasti i je na lanac,isto filtri idu i na alfama i na opelima sto je dobro.Nisam napomenuo saab je 2.0-turbo,i mogu ga rampati dam moj 9-5 i doplatim,isto i koliko potrosnje trebam ocekivati.Hvala
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: saab 9-3 aero
To sto si video je 9-3 aero, motor je bolji bar 10 puta od motora iz 9-5, to je opelov motor koji je vrhunski i nikad se ne kvari, trosi manje od 9-5 osetno manje, ali 9-3 kao auto je smesan sprem 9-5. Ja da sam na tvom mestu bih menjao, bolje da je malo neudoban 9-3 nego 9-5 rupa bez dna!
-
- Drug Član
- Postovi: 43
- Pridružio se: 14 Avg 2013, 10:22
Re: saab 9-3 aero
Pa dosad 40 000 precenih sa mojim bez problema.inace kod mene je 2,2 tid potrosnja 6,5-7,ali 210 ks me voodusevilo,isto i tiptronik menjac koji neznam dali je saabov ili drugi.
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: saab 9-3 aero
motor je odlican B207R ja se ne bi dvoumio ni jednog trenutka
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- nordic
- Drug Član
- Postovi: 459
- Pridružio se: 20 Maj 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: saab 9-3 aero
ajde ovako... perkele, prosao si sta si prosao sa svojim sabom, mnogo si naucio a i dosta nas je svasta nesto kroz tvoju temu naucilo,mnogo si se para nadavao, izgubio zivaca, sta je tu je....drago mi je da sada uzivas u svom autu. Dalje cinjenica je da motor iz 9-3 SS (ma koja verzija, sustinski i B207E i B207R je isti motor...) nema problem sa oil sludge-om(kako neki vole da kazu nema mane..)....tj uljem generalno a samim tim i lezajevima radilice, balansnih osovina i ostalo sto povlaci taj problem.
To da je opel motor nije! to je GM motor....bio je u mnogo auta generacijski..saab je dosta toga promenio na tom GM motoru u odnosu na opel...no nije ni bitno za ovu temu, nazovimo ga kako hocemo, opel, Gm,holden..
Dalje, to da se nikada ne kvari, to nije tacno! ne postoji motor koji se nikada ne kvari... ma cak i cuveni hondini b motori koji se smatraju kao vrhunac pouzdanosti,preciznosti i mehanicke savrsenosti cak i se i oni kvare(iako se smatraju mozda i najpouzdanijim motorima posle 90e godine)...a jedno 326 puta su pouzdaniji od bilo kog opel motora.. Evo ja cu da ti kazem i za cuveni subaru EJ20 atmosferski boxer motor od 125hp koji je u foresterima i legacy prelazio i po 500.000km(ima ih primeraka na mobile.de koliko hoces sa tom km.) i on se kvari, samo ga ne odrzavaj kako treba(imam taj auto i citao sam razne probleme po subaru forumima iako sam mislio da je to neunistivo..)..Tako da mit o tome da se saab B205/235 motori kvare maltene na svakom cosku a jelte opel motori ne kvare i da su vrhunski....daleko od istine...jeste B207 pouzdaniji od B205 zbog nemanja problema sa uljem..ispasce jos da je opel izmislio motor u odnosu na saab, manje se kvari, manje trosi, bolje ide...
ALI ALI I ALI... cinjenica je da je i motor iz 9-5 izuzetan motor IAKO ima potencijalni problem sa uljem, koji se resava redovnom zamenom kvalitetnog ulja i ugradnjom PCV kit-a ili koji je resen fabrickim PCV kit-om posle 2004 godine...
Da je taj blok sranje i da nije izuzetan ne bi se ugradjivao od 1989 ili vec koje u 9000, ne bi izmislio eru DI kasete, trionica...ne bi izadrzavao stravicne snage i ne bi se proizvodio do 2009 godine..naravno u ovu pricu ubacujem pod isto B204/234 i B205/235 kao generacijski ecopower motora...
takodje postoji mnogo primeraka 9-5 ciji su B motori presli i preko 300.000km a da nisu otvoreni, samo je redovno menjano ulje i ciscen karter...
na stranu ono sto si i sam rekao....a to je da je 9-5 generalno bolji auto od 9-3...a ja dodajem da nije razlika samo u klasi vec klasi i po sigurno.. svako ko se ikada provozao u oba u razmaku od pola sata zna o cemu pricam pa makar i da ne zna nista posebno o saab automobilima.... razlika je mnogo veca nego razlika izmedju A4 i A6..
daleko od toga da je 9-3SS los auto, super je to auto ali je 9-5 generalno kompletniji auto i kvalitetnije napravljen..narocito do 2005 godine..
naravno ovo ne znaci da ja kazem da ne treba da menja..ako mu se menja, ako mu je dosadio auto, ako zeli atraktiviniji, brzi auto...i ja bih menjao..samo sagledavam stvari malo drugacije... 100 ljudi 100 cudi.. 100 zena 200...
To da je opel motor nije! to je GM motor....bio je u mnogo auta generacijski..saab je dosta toga promenio na tom GM motoru u odnosu na opel...no nije ni bitno za ovu temu, nazovimo ga kako hocemo, opel, Gm,holden..
Dalje, to da se nikada ne kvari, to nije tacno! ne postoji motor koji se nikada ne kvari... ma cak i cuveni hondini b motori koji se smatraju kao vrhunac pouzdanosti,preciznosti i mehanicke savrsenosti cak i se i oni kvare(iako se smatraju mozda i najpouzdanijim motorima posle 90e godine)...a jedno 326 puta su pouzdaniji od bilo kog opel motora.. Evo ja cu da ti kazem i za cuveni subaru EJ20 atmosferski boxer motor od 125hp koji je u foresterima i legacy prelazio i po 500.000km(ima ih primeraka na mobile.de koliko hoces sa tom km.) i on se kvari, samo ga ne odrzavaj kako treba(imam taj auto i citao sam razne probleme po subaru forumima iako sam mislio da je to neunistivo..)..Tako da mit o tome da se saab B205/235 motori kvare maltene na svakom cosku a jelte opel motori ne kvare i da su vrhunski....daleko od istine...jeste B207 pouzdaniji od B205 zbog nemanja problema sa uljem..ispasce jos da je opel izmislio motor u odnosu na saab, manje se kvari, manje trosi, bolje ide...
ALI ALI I ALI... cinjenica je da je i motor iz 9-5 izuzetan motor IAKO ima potencijalni problem sa uljem, koji se resava redovnom zamenom kvalitetnog ulja i ugradnjom PCV kit-a ili koji je resen fabrickim PCV kit-om posle 2004 godine...
Da je taj blok sranje i da nije izuzetan ne bi se ugradjivao od 1989 ili vec koje u 9000, ne bi izmislio eru DI kasete, trionica...ne bi izadrzavao stravicne snage i ne bi se proizvodio do 2009 godine..naravno u ovu pricu ubacujem pod isto B204/234 i B205/235 kao generacijski ecopower motora...
takodje postoji mnogo primeraka 9-5 ciji su B motori presli i preko 300.000km a da nisu otvoreni, samo je redovno menjano ulje i ciscen karter...
na stranu ono sto si i sam rekao....a to je da je 9-5 generalno bolji auto od 9-3...a ja dodajem da nije razlika samo u klasi vec klasi i po sigurno.. svako ko se ikada provozao u oba u razmaku od pola sata zna o cemu pricam pa makar i da ne zna nista posebno o saab automobilima.... razlika je mnogo veca nego razlika izmedju A4 i A6..
daleko od toga da je 9-3SS los auto, super je to auto ali je 9-5 generalno kompletniji auto i kvalitetnije napravljen..narocito do 2005 godine..
naravno ovo ne znaci da ja kazem da ne treba da menja..ako mu se menja, ako mu je dosadio auto, ako zeli atraktiviniji, brzi auto...i ja bih menjao..samo sagledavam stvari malo drugacije... 100 ljudi 100 cudi.. 100 zena 200...
Poslednji put menjao 5 dana nordic, izmenjena 16 puta
Svadjanje na forumu je kao ucestvovanje na specijalnoj olimpijadi...Cak i ako pobedis opet si retardiran!
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: saab 9-3 aero
@NORDIC I @PERKELE obojica ste u pravu tesko je doneti pravu odluku izmedju ta dva auta,ali samo za one koji su vozili 95.
oni koji sada kupuju saab prvi put i biraju izmedju ova dva modela odnos je 90%-10% u korist 93.
vozio sam oba modela i to vise komada,95 je kvalitetniji auto generalno u svakom segmentu u odnosu na 93 i nisu u istoj klasi ta dva modela ali da je osetljiviji benzinac u 95 jeste.malo je bezveze slozicete se da bi auto bio ok
,mora se skidati redovno karter.to nije bas normalno jer se to radi na 95 i vise ni na jednom autu.93 je lepsi i komercijalniji model koji se mnogo lakse prodaje,mnogo vise kupuje i moze da ga popravlja svaki majstor.nazalost materijali su manje kvalitetni u enterijeru i skucen je unutra nesto tvrdji u voznji.....95 polako zastareva i na trzistu postaje ne interesantan osim pojedinih komada koji se necim isticu.....
@astro od tebe sam ocekivao ozbiljniji komentar s obzirom da si vlasnik 95 godinama,i da bi mozda mogao i ti da docaras pouzdanost tog motora s obzirom da si i ti jedan u nizu koji je radio generalnu,a ne samo da nam kratkim bum tras komentarom docaras mozda i stanje tvoje ladje
oni koji sada kupuju saab prvi put i biraju izmedju ova dva modela odnos je 90%-10% u korist 93.
vozio sam oba modela i to vise komada,95 je kvalitetniji auto generalno u svakom segmentu u odnosu na 93 i nisu u istoj klasi ta dva modela ali da je osetljiviji benzinac u 95 jeste.malo je bezveze slozicete se da bi auto bio ok
,mora se skidati redovno karter.to nije bas normalno jer se to radi na 95 i vise ni na jednom autu.93 je lepsi i komercijalniji model koji se mnogo lakse prodaje,mnogo vise kupuje i moze da ga popravlja svaki majstor.nazalost materijali su manje kvalitetni u enterijeru i skucen je unutra nesto tvrdji u voznji.....95 polako zastareva i na trzistu postaje ne interesantan osim pojedinih komada koji se necim isticu.....
@astro od tebe sam ocekivao ozbiljniji komentar s obzirom da si vlasnik 95 godinama,i da bi mozda mogao i ti da docaras pouzdanost tog motora s obzirom da si i ti jedan u nizu koji je radio generalnu,a ne samo da nam kratkim bum tras komentarom docaras mozda i stanje tvoje ladje
Love SAAB, never GM
- Astrotrain
- Postovi: 410
- Pridružio se: 11 Maj 2013, 00:00
Re: saab 9-3 aero
Što se tiče te priče, apsolutno sam se složio s @Nordic-om, pa ću ti Boki sad prevesti šta je to "ba da bum tsss". To je trebalo da oponaša zvuk bubnjeva, koji su posle naglašenog teksta, označili da ni Njegoš nebi bolje sročio pasus.
moje viđenje stvari je da u Srbiji jednostavno postoji samo jedan majstor za saabove, koji tim treba da se bavi.
Jel mom autu falilo nešto od generalne? mjok. imao sam dva "kvara" od tada.
Prvi je da mi je crkao neki leptir gasa. Cena popravke 0 dinara, i drugi se desio pre jedno mesec dana. Pukao mi pk kajš sam od sebe. Samo je on puko.
Ništa drugo sjebano, to je to. Cena popravke 1000 kinti.
E zato moj majstor i ja, potencijalnom kupcu ostavljamo još 40 000km garancije na motor.
moje viđenje stvari je da u Srbiji jednostavno postoji samo jedan majstor za saabove, koji tim treba da se bavi.
Jel mom autu falilo nešto od generalne? mjok. imao sam dva "kvara" od tada.
Prvi je da mi je crkao neki leptir gasa. Cena popravke 0 dinara, i drugi se desio pre jedno mesec dana. Pukao mi pk kajš sam od sebe. Samo je on puko.
Ništa drugo sjebano, to je to. Cena popravke 1000 kinti.
E zato moj majstor i ja, potencijalnom kupcu ostavljamo još 40 000km garancije na motor.
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: saab 9-3 aero
Ja govorim iz perspektive nekog ko ne izlazi iz kola, za 2 godine sam presao 110.000km sa mojim autom, ubi me polako potrosnja i odrzavanje ovog Saaba, ja problem resavam uzimanjem manjeg auta koji ce mi sluziti za posao, a Saab ostaje za more, svadbe, sahrane... Vec duze vreme se ne kvari ali je redovno odrzavanje prilicno skupo i dogovorio sam se sa drugarom da uzmem njegovog Clia 2003 godiste, crni dinamique, 1.6 16v, digitalna klima, senzori kise, senzori farova, sve sto postoji od opreme za Clia, nove letnje i nove zimske gume, a sto je najvaznije on je prvi vlasnik i presao je 110.000km sa njim, pre 8 meseci odradio sve od diskova, velikih i svih ostalih servisa... 88.000dinara platio servis. Mislim da cu na razlici u potrosnji otplatiti tog Renaulta za godinu ipo dana a mozda i pre.
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: saab 9-3 aero
Neces mnogo ustedeti perkele taj klio trosi 10 lit 1000% i ako oces da stedis postoji samo par opcija.
A to su 1.3mjt,1.4hdi,1.5dci,i metan varijanta.sve ostalo nema sanse.
Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока
A to su 1.3mjt,1.4hdi,1.5dci,i metan varijanta.sve ostalo nema sanse.
Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока
Love SAAB, never GM
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: saab 9-3 aero
Vozio sam tog clia letos, 7 dana je bio kod mene, 5l benzina mi trosio na otvorenom, ja grad i ne vozim. Ugradicu plin i nece prelaziti 7l na otvorenom sigurno, saab ne ide ispod 13-14l plina tako da ce usteda na dnevnom nivou biti minimum 5e jel je minimum neki 100km dnevno sto predjem a bude dana kad predjem i 300km.
Neki dan sam vozio Toyotu Aygo, e to je auto sa malom potrosnjom. Zet, sestra i mali isli za Budimpestu, 2h na granici stajali, 600km presli i 17l benzina potrosili za 600km!
Neki dan sam vozio Toyotu Aygo, e to je auto sa malom potrosnjom. Zet, sestra i mali isli za Budimpestu, 2h na granici stajali, 600km presli i 17l benzina potrosili za 600km!
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: saab 9-3 aero
Perkele daj molim te uozbilji se.poceo si ko onaj sa oglasa sa a6 4.2.
imao sam u kuci c1 istiqc ko aygo.otvoren put 4 litre pri 100kmh po gradu 6.
a ako ti sipas 17lit i predjes 600 km puta sa tri putnika i auto u mestu radi 2 sata upaljen ja cu da pojedem branik od tog auta.....
malo blaza prica ti je ova sa clio-m ali isto ljuta.mozda 5 lit sa dodirnutim gasom na 90kmh.sve ostalo naucna fantastika.
molim te samo se malo uozbilji i izracunaj koliko trosi auto ako predje 600km sa 17 litara pri normalnoj voznji.i stoji 2 sata upaljen sto pojede bar 1.5 lit benzina.nisu mogli da idu za madjarsku 60kmh i da putuju dva dana!!!!!!!
imao sam u kuci c1 istiqc ko aygo.otvoren put 4 litre pri 100kmh po gradu 6.
a ako ti sipas 17lit i predjes 600 km puta sa tri putnika i auto u mestu radi 2 sata upaljen ja cu da pojedem branik od tog auta.....
malo blaza prica ti je ova sa clio-m ali isto ljuta.mozda 5 lit sa dodirnutim gasom na 90kmh.sve ostalo naucna fantastika.
molim te samo se malo uozbilji i izracunaj koliko trosi auto ako predje 600km sa 17 litara pri normalnoj voznji.i stoji 2 sata upaljen sto pojede bar 1.5 lit benzina.nisu mogli da idu za madjarsku 60kmh i da putuju dva dana!!!!!!!
Love SAAB, never GM
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: saab 9-3 aero
Ja se nisam vozio u benzincu koji ide ispod 5l na 100 osim u Smartu. Od dizelasa... Svoj auto sam uspeo da spustim na 4,6 jednom i to bez klime. Zivce sam pokidao dok sam dosao do Bg ali me uhvatio inat. Takodje sam se vozio sa drugarom koji je Astru 1.7 cdti spustio na 4,1 na sto( po bordu) na relaciji Km-Bg.
Inace mozda se Perkele presao. Realnije je 27L na 600 km i 2 h lera.
Sent from my MB525 using Tapatalk 2
Inace mozda se Perkele presao. Realnije je 27L na 600 km i 2 h lera.
Sent from my MB525 using Tapatalk 2
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 6 gostiju