900 OG Turbo T16 - poznat od ranije...
- nordmaschine
- Postovi: 141
- Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: beel
Re: 900OG Turbo T16 - poznat od ranije...
Zašto vraćati motor u auto...onda bude teži...
nordic renegade team member
-
- Drug Član
- Postovi: 329
- Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 900OG Turbo T16 - poznat od ranije...
Kakav je ovo javasluk ... zasto se ovde nista neradi ?
- nordmaschine
- Postovi: 141
- Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: beel
Re: 900OG Turbo T16 - poznat od ranije...
Uhvatio si me...
hahah
Ne stižem nikako do njega, em sam u nekim svojim životnim obavezama, em imam još nekih auta koja radim i koja su "preča", pošto se "Gazda" još čeka da smisli šta će sa sobom i autom i parama...
Usput, čekam i bivšeg vlasnika da mi stigne prebaciti ono što je ostalo od starog motora, valjda blok i još nešto, pa da vidim šta se od toga da skombinovati...
Iskreno...
U biti, još mi je ostalo skinuti blok sa mjenjača i onda tek nemam šta raditi dok ne dođe do nekog pomaka koji ne ovisi o meni...
hahah
Ne stižem nikako do njega, em sam u nekim svojim životnim obavezama, em imam još nekih auta koja radim i koja su "preča", pošto se "Gazda" još čeka da smisli šta će sa sobom i autom i parama...
Usput, čekam i bivšeg vlasnika da mi stigne prebaciti ono što je ostalo od starog motora, valjda blok i još nešto, pa da vidim šta se od toga da skombinovati...
Iskreno...
U biti, još mi je ostalo skinuti blok sa mjenjača i onda tek nemam šta raditi dok ne dođe do nekog pomaka koji ne ovisi o meni...
nordic renegade team member
- nordmaschine
- Postovi: 141
- Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: beel
Re: 900 OG Turbo T16 - poznat od ranije...
Gazdi se popravila finansijska situacija, tako da bi uskoro trebao leći motor. Za dlaku nam izbjegao onaj crni Aero...
Ima li ko B202T, iz 900OG ili 9k, provjereno paše...
Ima li ko B202T, iz 900OG ili 9k, provjereno paše...
nordic renegade team member
- Ivan Le
- Drug Član
- Postovi: 319
- Pridružio se: 14 Feb 2014, 22:01
Re: 900 OG Turbo T16 - poznat od ranije...
Nije vam pobegao,jos je tu samo pitajte Nikolu.
A sto se tice motora pase samo iz 900og,zbog nagiba od 45*,moze i iz 9k ali da se vozi bez haube.
A sto se tice motora pase samo iz 900og,zbog nagiba od 45*,moze i iz 9k ali da se vozi bez haube.
- nordmaschine
- Postovi: 141
- Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: beel
Re: 900 OG Turbo T16 - poznat od ranije...
Ozbiljno? Ako je taj Aerov motor na prodaju, idem odmah po njega, samo mi šibni broj telefona kome da se obratim i šta da kažem.
B202 blok iz 9k ima isti nagib bloka, samo je u 9k montiran uspravno zbog nosača i karter daje utisak da je uspravan blok.
B204/234 blokovi već jesu uspravni, ali to mi je zadnja opcija, ne da mi se zaebavati sa elektronikom, lijen sam previše...
'Auba se isčekića, kod nas se sve popravlja mićanom i autogenim.
B202 blok iz 9k ima isti nagib bloka, samo je u 9k montiran uspravno zbog nosača i karter daje utisak da je uspravan blok.
B204/234 blokovi već jesu uspravni, ali to mi je zadnja opcija, ne da mi se zaebavati sa elektronikom, lijen sam previše...
'Auba se isčekića, kod nas se sve popravlja mićanom i autogenim.
nordic renegade team member
- Ivan Le
- Drug Član
- Postovi: 319
- Pridružio se: 14 Feb 2014, 22:01
Re: 900 OG Turbo T16 - poznat od ranije...
Druze,pitaj Carlssona za broj. Nisam siguran da ce Nikola to prodavati,samo sam prokometarisao da je auto jos tamo.
- nordmaschine
- Postovi: 141
- Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: beel
Re: 900 OG Turbo T16 - poznat od ranije...
Carlsson kaže da neće, ali pokušaću ipak. Mada sam na tragu jednog motora. Vidjećemo. U svakom slučaju hvala.
nordic renegade team member
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: 900 OG Turbo T16 - poznat od ranije...
logicno da nece prodati...sto ga niste kupili
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- nordmaschine
- Postovi: 141
- Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: beel
Re: 900 OG Turbo T16 - poznat od ranije...
Zato što je Vektor svirao kurcu dok sam mu ja govorio da odemo po taj auto.
'Ajmo sad biti divljaci... B202 i B2#4... Je li im isti raspored rupa na karteru i poklopcu lanca na bloku?
'Ajmo sad biti divljaci... B202 i B2#4... Je li im isti raspored rupa na karteru i poklopcu lanca na bloku?
nordic renegade team member
- nordmaschine
- Postovi: 141
- Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: beel
Re: 900 OG Turbo T16 - poznat od ranije...
Vektor se konačno pokrenuo i dao zeleno svjetlo za nastavak radova.
Carlsson i Heben su se malo provozali sa mnom danas, motor je izgleda cijelo vrijeme bio tu, samo 50km away...sad je tu.
Motor je B202L iz 9000CD 2.0 turbo LPT.
Kao što već i vrapci na grani znaju, B202 iz 9000 ne paše u 900 sa B202-jkom.
Kao što mi već znamo, NR seljake to "ne paše" ne zanima.
Otišli, pogledali, kupili, dovezli, istovarili i krenuli šarafiti.
Razlike su:
- Remenica radilice - 9k ima trakasti, 900 klinasti remen.
Poklopac lanca - na 9k je pumpa vode ispod izduvne grane našarafljena na poklopac, dok je na 900 integrisana u poklopac kraj usisne grane. Takođe, na 9k je tu senzor radilice, na 900 ga nema.
- Pickup pumpe ulja je dosta različit, na 900 je dublji i šarafi se na treći bank radilice, dok je na 9k na 2. Blok iz 9k ima predviđene rupe na 3. banku, 900-tkin nema na 2.
- Stražnji poklopac, do zamajca. Na 9k je to samo mali poklopčić, na 900 je ujedno i nosač anlasera (koji je s druge strane) i još svašta, dosta masivniji. Jedna rupa se ne gađa ali ima ih 15-ak, tako da nije problem.
- Zamajac na 9k je mnogo tanji i lakši. U biti, ne mora se mijenjati, ukoliko se ima cijeli set kvačila od 9k. Mi nismo imali, pa je sad gore zamajac, lamela i korpa od 900.
- 9k je imala gumeni čep umjesto frtajlera, ali bregasta ima slot i glava ima rupu za vijak za blokadu frtajlera.
Do auksilarija još nismo stigli i ne znam kako ćemo riješiti povrat ulja u karter, jer je kod 9k to bilo na karteru, dok je na 900 na bloku a blok od 9k nema rupu na tom mjestu.
Kontam novo, duže crijevo napraviti i t-komad na crijevo kod filtera što ide na kiler ulja. Ili neko ima pametniju ideju?
Gotovo za danas:
Dijelovi viška:
Carlsson i Heben su se malo provozali sa mnom danas, motor je izgleda cijelo vrijeme bio tu, samo 50km away...sad je tu.
Motor je B202L iz 9000CD 2.0 turbo LPT.
Kao što već i vrapci na grani znaju, B202 iz 9000 ne paše u 900 sa B202-jkom.
Kao što mi već znamo, NR seljake to "ne paše" ne zanima.
Otišli, pogledali, kupili, dovezli, istovarili i krenuli šarafiti.
Razlike su:
- Remenica radilice - 9k ima trakasti, 900 klinasti remen.
Poklopac lanca - na 9k je pumpa vode ispod izduvne grane našarafljena na poklopac, dok je na 900 integrisana u poklopac kraj usisne grane. Takođe, na 9k je tu senzor radilice, na 900 ga nema.
- Pickup pumpe ulja je dosta različit, na 900 je dublji i šarafi se na treći bank radilice, dok je na 9k na 2. Blok iz 9k ima predviđene rupe na 3. banku, 900-tkin nema na 2.
- Stražnji poklopac, do zamajca. Na 9k je to samo mali poklopčić, na 900 je ujedno i nosač anlasera (koji je s druge strane) i još svašta, dosta masivniji. Jedna rupa se ne gađa ali ima ih 15-ak, tako da nije problem.
- Zamajac na 9k je mnogo tanji i lakši. U biti, ne mora se mijenjati, ukoliko se ima cijeli set kvačila od 9k. Mi nismo imali, pa je sad gore zamajac, lamela i korpa od 900.
- 9k je imala gumeni čep umjesto frtajlera, ali bregasta ima slot i glava ima rupu za vijak za blokadu frtajlera.
Do auksilarija još nismo stigli i ne znam kako ćemo riješiti povrat ulja u karter, jer je kod 9k to bilo na karteru, dok je na 900 na bloku a blok od 9k nema rupu na tom mjestu.
Kontam novo, duže crijevo napraviti i t-komad na crijevo kod filtera što ide na kiler ulja. Ili neko ima pametniju ideju?
Gotovo za danas:
Dijelovi viška:
nordic renegade team member
- illswitch
- Postovi: 81
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
Re: 900 OG Turbo T16 - poznat od ranije...
Long live SNO!
[link_open=http://www.nordicrenegade.com]nordic renegade team member[/link_open]
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: 900 OG Turbo T16 - poznat od ranije...
Koje ste vi faceeeeeeeeeeeeeeeeee
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
- nordmaschine
- Postovi: 141
- Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: beel
Re: 900 OG Turbo T16 - poznat od ranije...
Posla još ima...iz glave...
- Vratiti cilindar kvačila i spojničku te poklopac kvačila.
- Vratiti servo pumpu, alternator i kompresor klime
- Kupiti turbinu
- Vratiti izduvnu granu
- Sprovesti novi povrat ulja iz turba
- Začepiti rupu ispod izduva gdje je nekad bila pumpa vode...
- Vratiti usis
- Crijeva, crijevca...razna
- Vratiti gromadu u auto...i onda veselje sa crijevima, žicama, špagetlima, hladnjacima....
- Farovi, branik, hauba i te stvari koje čine da auto djeluje pristojno...
Optimistična prognoza...krajem iduće sedmice, ako nabavimo turbo i riješimo nekog hidrauličara da napravi taj povrati.
- Vratiti cilindar kvačila i spojničku te poklopac kvačila.
- Vratiti servo pumpu, alternator i kompresor klime
- Kupiti turbinu
- Vratiti izduvnu granu
- Sprovesti novi povrat ulja iz turba
- Začepiti rupu ispod izduva gdje je nekad bila pumpa vode...
- Vratiti usis
- Crijeva, crijevca...razna
- Vratiti gromadu u auto...i onda veselje sa crijevima, žicama, špagetlima, hladnjacima....
- Farovi, branik, hauba i te stvari koje čine da auto djeluje pristojno...
Optimistična prognoza...krajem iduće sedmice, ako nabavimo turbo i riješimo nekog hidrauličara da napravi taj povrati.
nordic renegade team member
- nordmaschine
- Postovi: 141
- Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: beel
Re: 900 OG Turbo T16 - poznat od ranije...
Desni (strana do usisa, dakle lijevi gledano iz kabine) nosač motora i turbina otišli na reparaciju, očekuju se u ponedeljak, utorak...
nordic renegade team member
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: 900 OG Turbo T16 - poznat od ranije...
I da...ako neko ima turbinu viska, slobodno nek ponudi
Moze i na PP
Moze i na PP
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- nordmaschine
- Postovi: 141
- Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: beel
Re: 900 OG Turbo T16 - poznat od ranije...
Nema ništa od reparacije one. Nema se šta reparirati.
Dajte spasite nas, kupujemo turbinu...
Dajte spasite nas, kupujemo turbinu...
nordic renegade team member
- stevak
- Postovi: 455
- Pridružio se: 30 Jan 2014, 13:09
- Lokacija: Zemun
Re: 900 OG Turbo T16 - poznat od ranije...
Imam ja jednu za reparaciju. Ne znam koja je, ali na njoj je izliveno BC1 M27 A/R -48.
ex SAABotražitelj <9000CS>
- Ivan Le
- Drug Član
- Postovi: 319
- Pridružio se: 14 Feb 2014, 22:01
Re: 900 OG Turbo T16 - poznat od ranije...
Imam ja jednu,dobru,ali bez vodenog hladjena. Ugradjivala se u 900og do 86god.Ako vam valja,javite se na pp.
- nordmaschine
- Postovi: 141
- Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: beel
Re: 900 OG Turbo T16 - poznat od ranije...
stevak, to mi ne odgovara.
Ivan Le, poslao sam ti PP.
Ivan Le, poslao sam ti PP.
nordic renegade team member
- nordmaschine
- Postovi: 141
- Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: beel
Re: 900 OG Turbo T16 - poznat od ranije...
Turbo je rezervisan kod Ivana i trebao je doći u onu nedelju sa susreta, međutim zemlje nam je odnijela voda, pa se čeka iduća kombinacija da turbo dođe iz Leskovca do Banjaluke.
Motor je inače sastavljen, osim cilindra kvačila, anlasera i izduvne grane, koji čekaju turbo da mi vrati elan. Povrat ulja iz turba ću izvesti na ventildekl, niz kućište lanca da se sliva u karter. Inicijalna ideja da se sliva u hladnjak ulja je bila glupa, to bi bilo preveliko opterećenje na pumpu.
Motor je inače sastavljen, osim cilindra kvačila, anlasera i izduvne grane, koji čekaju turbo da mi vrati elan. Povrat ulja iz turba ću izvesti na ventildekl, niz kućište lanca da se sliva u karter. Inicijalna ideja da se sliva u hladnjak ulja je bila glupa, to bi bilo preveliko opterećenje na pumpu.
nordic renegade team member
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: 900 OG Turbo T16 - poznat od ranije...
znaci turbina ce tek za nekih 15ak dana
al dobro imas sad drugu zanimaciju
al dobro imas sad drugu zanimaciju
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- nordmaschine
- Postovi: 141
- Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: beel
Re: 900 OG Turbo T16 - poznat od ranije...
Jebiga, zakomplikovalo se svašta u međuvremenu, ali auto nije zaboravljen.
U procesu reorganizacije:
U procesu reorganizacije:
nordic renegade team member
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: 900 OG Turbo T16 - poznat od ranije...
sta ste uradili sa kolima doklen ste stigli jeste pakovali motor
Saab 900og
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gostiju