SAAB 9-5 AERO 2002
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Stigla nova igracka DVR za auto, kinez G1W, sa ebay-a za neki 37 dolara
Odlican je snimak, s obzirom da je usran dan. Za ove pare nema bolje, samo da potraje jer ipak je to kinez...
U paketu dolazi kamerica, vakum drzac, auto punjac sa kabom od nekih 2m, i kablic USB-mini usb.
Okacicu jos neke dnevne i nocne snimke po dobrom i losem vremenu...
Auto punjac sam sakrio unutra u tabli, kod osiguraca, doveo mu direktno struju, a kabal od punjaca do kamere provuko da se ne vidi, tako da nista ne smeta i ne visi u kabini.
Odlican je snimak, s obzirom da je usran dan. Za ove pare nema bolje, samo da potraje jer ipak je to kinez...
U paketu dolazi kamerica, vakum drzac, auto punjac sa kabom od nekih 2m, i kablic USB-mini usb.
Okacicu jos neke dnevne i nocne snimke po dobrom i losem vremenu...
Auto punjac sam sakrio unutra u tabli, kod osiguraca, doveo mu direktno struju, a kabal od punjaca do kamere provuko da se ne vidi, tako da nista ne smeta i ne visi u kabini.
All systems go, ready for takeoff!
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
- troll 9-5
- Postovi: 1999
- Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Z E M U N
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Opasna igracka
- saabBL
- Postovi: 258
- Pridružio se: 05 Jan 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Bas romanticna zika u kolima ;) super stvarčica sad si pravi Rus
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Sav sam ti romantik
Danas za malo tucu da snimim u BGD, al jbg u zadnjem trenutku su se tipovi ohladili
Danas za malo tucu da snimim u BGD, al jbg u zadnjem trenutku su se tipovi ohladili
All systems go, ready for takeoff!
- nordic
- Drug Član
- Postovi: 459
- Pridružio se: 20 Maj 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
sada ces da pravis kompilacije kao i rusi...
Svadjanje na forumu je kao ucestvovanje na specijalnoj olimpijadi...Cak i ako pobedis opet si retardiran!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Vecina zna sta mi se desilo s auto, ali kao sto sam obeco ajde da o tome ovde napisem. Ovih dana nisam imao vremena i nisam stiza da pratim forum, sto zbog posla, sto zbog radova oko auta.
15. Maja auto mi je poplavljen u Rakovici, na poslu na parkingu. Ja sam dan pre toga otiso za Valjevo poslom, zbog ovih polplava...
Ovako je to izgledalo 15.05 oko 14 i 30h kad je brat otiso da vidi auto
Auto je otkljucao kljucem i onda su ga kamionom izvukli na suvo i skinuli klemu sa akumulatora.
Narednog dana, sam se vratio u BGD i obiso auto i ovakvog ga zateko...
Slikao, okrenuo se i otiso kuci... Narednog dana sam ga slepom odslepao kod Vladimira Babica (AC BABIC) koji mi je nesebicno ponudio garazu i alat na neograniceno vreme kao i svoju pomoc kad zatreba. VELIKO MU HVALA NA TOME!
Odma sam poceo sa rasklapanjem auta
Ispod haube sam naso puza, ko zna odakle je mucenik stigo
Posto sam rasturio 2 9-5-ice, a i secanje je bilo sveze, bez ikakvih problema i vrlo brzo sam rasturio moj auto. Prvo mi je bilo najbitnije da otvorim vrata. Auto je bio zakljucan na deadlock-u, tako da sam samo vozaceva vrata mogo da otvorim kljucem. Hteo nehteo, morao sam da stavim kleme na aku i probam da otkljucam. Uspeo sam da otvorim zadnja i gepek ali suvozaceva nisu htela... Tako da sam izvadio sve osim tepiha ispred suvozaca...
Sve sto je moglo, odma je islo pod strafix kod vladinog komsije, majstor Gagija
Narednog dana sam pozvao Kikija (Saboter) koji je odma dosao i brzo mi otvorio vrata i dao savete sta i kako najbolje da odradim. Posto su vrata otvorena, skinuo sam i sve ostalo ispred suvozaca i oprao kod majstor Gagija na strafix. Za svako pranje koristio sam iskljucivo aspsol u ogromnim kolicinama. Bukvalno, ceo auto sam s njim tretirao i to vise puta. Potrosio sam 3-4 l koncetrovanog...
U motoru je bilo vode, i u ulju i u cilindrima, takodje i u turbini i auspuhu. Voda je usla preko auspuha. Preko usisa nije, Leptir je bio suv. Ulje sam ispustio i nalio drugo i zamenio filter. Skinu svecice, raskacio turbinu na usisu i izduvu i sve izduvavao kompresorom, podmazivao WD-om i opet izduvavao i tako u nedogled....
Uglavnom u rezervoar voda nije usla pa nisam ni vario benzin, kao ni u servo ulje ni u kociono, ali sve cu to svakako da zamenim.
Narednih dana sam uglavnom suncao auto i enterijer (hvala suncu) , i lagano jedan po jedan konektor skidao i cistio kontakt sprejom i mnostvo drugih sitnica...
Mnogo je tu stvari radjeno i ima jos dosta , nemogu u ovom ludilu ni da setim svega. Tazz, Astrotrain, Nordic su navratili, i videli auto dok se suncao...
Prekjuce sam, zamenio sve moguce releje, ECU komp, Twice, Dice, Air Bag racunar, ESP senzor, ACC, Radio uredjaj, sve osigurace izvadio, ocisto kontakte i vratio na mesto i upalio auto, ali ali nije dugo radio, svega jednu sek Cuo se sa kikijem, kaze covek opusteno tako je i bilo. Svrato je danas, prikaci TECH 2 i sa par klika, sve sredio i auto upali ko da mu nikad nista nije bilo
To me je kostalo , nista! Kiki!
Sreca je pa sam imao sve racunare. Ubacio sam one sa onog crnog sto sam rasturio. Prebacio elektroniku iz kljuca od crnog u moj kljuc, Kiki ga prekrstio i sad sve radi... Jerdina greska koju izbacuje je za Air Bag-ove ali to je sigurno zato sto sedista nisu povezana (u njima su vazdusni jastuci).
Ubaco sam filter vazduha i klime na svoje mesto. Klima na testu ne izbacuje nikakvu gresku.
Auto je danas radio 15-ak minuta. Izbacivao je vodu iz auspuha, veliki lonci a bili puni. U planu mi je da sutra opet zamenim ulje u motoru i flter, zamenim svecice, i ubacim samo vozacko sediste, farove i migavce i potrebne prekidace bez tepiha, tapacira i ostalog. Tako cu da ga vozam par dana, da vidim kako ce da se ponasa i ako sve bude ok, onda sve vracam nazad.
Toliko za sad, sutra cu da napravim jos koju sliku pa cu da okacim.
Veliko havala Vladimiru Babicu i ekipi koja je tamo, Vojkanu, Zverku, Vuku, Gagiju, nasem Bogdanu... svi su mi nesebicno pomagali sta god su mogli
Hvala Kikiju, na drugarski odradjenom poslu!
Hvala Bokiju, koji se odma javio i ponudi sta god treba, auto da se sluzim, drugara sa radionicom.... Hvala Tazz koji mi je ponudio sve rezervne delove koje ima, Slavisi, Astrotrainu, Nordicu,Ognjenu,Bagziju, Mad-u... uglavnom svima koje znam, svi su se nesebcno javili i ponudili pomoc...
15. Maja auto mi je poplavljen u Rakovici, na poslu na parkingu. Ja sam dan pre toga otiso za Valjevo poslom, zbog ovih polplava...
Ovako je to izgledalo 15.05 oko 14 i 30h kad je brat otiso da vidi auto
Auto je otkljucao kljucem i onda su ga kamionom izvukli na suvo i skinuli klemu sa akumulatora.
Narednog dana, sam se vratio u BGD i obiso auto i ovakvog ga zateko...
Slikao, okrenuo se i otiso kuci... Narednog dana sam ga slepom odslepao kod Vladimira Babica (AC BABIC) koji mi je nesebicno ponudio garazu i alat na neograniceno vreme kao i svoju pomoc kad zatreba. VELIKO MU HVALA NA TOME!
Odma sam poceo sa rasklapanjem auta
Ispod haube sam naso puza, ko zna odakle je mucenik stigo
Posto sam rasturio 2 9-5-ice, a i secanje je bilo sveze, bez ikakvih problema i vrlo brzo sam rasturio moj auto. Prvo mi je bilo najbitnije da otvorim vrata. Auto je bio zakljucan na deadlock-u, tako da sam samo vozaceva vrata mogo da otvorim kljucem. Hteo nehteo, morao sam da stavim kleme na aku i probam da otkljucam. Uspeo sam da otvorim zadnja i gepek ali suvozaceva nisu htela... Tako da sam izvadio sve osim tepiha ispred suvozaca...
Sve sto je moglo, odma je islo pod strafix kod vladinog komsije, majstor Gagija
Narednog dana sam pozvao Kikija (Saboter) koji je odma dosao i brzo mi otvorio vrata i dao savete sta i kako najbolje da odradim. Posto su vrata otvorena, skinuo sam i sve ostalo ispred suvozaca i oprao kod majstor Gagija na strafix. Za svako pranje koristio sam iskljucivo aspsol u ogromnim kolicinama. Bukvalno, ceo auto sam s njim tretirao i to vise puta. Potrosio sam 3-4 l koncetrovanog...
U motoru je bilo vode, i u ulju i u cilindrima, takodje i u turbini i auspuhu. Voda je usla preko auspuha. Preko usisa nije, Leptir je bio suv. Ulje sam ispustio i nalio drugo i zamenio filter. Skinu svecice, raskacio turbinu na usisu i izduvu i sve izduvavao kompresorom, podmazivao WD-om i opet izduvavao i tako u nedogled....
Uglavnom u rezervoar voda nije usla pa nisam ni vario benzin, kao ni u servo ulje ni u kociono, ali sve cu to svakako da zamenim.
Narednih dana sam uglavnom suncao auto i enterijer (hvala suncu) , i lagano jedan po jedan konektor skidao i cistio kontakt sprejom i mnostvo drugih sitnica...
Mnogo je tu stvari radjeno i ima jos dosta , nemogu u ovom ludilu ni da setim svega. Tazz, Astrotrain, Nordic su navratili, i videli auto dok se suncao...
Prekjuce sam, zamenio sve moguce releje, ECU komp, Twice, Dice, Air Bag racunar, ESP senzor, ACC, Radio uredjaj, sve osigurace izvadio, ocisto kontakte i vratio na mesto i upalio auto, ali ali nije dugo radio, svega jednu sek Cuo se sa kikijem, kaze covek opusteno tako je i bilo. Svrato je danas, prikaci TECH 2 i sa par klika, sve sredio i auto upali ko da mu nikad nista nije bilo
To me je kostalo , nista! Kiki!
Sreca je pa sam imao sve racunare. Ubacio sam one sa onog crnog sto sam rasturio. Prebacio elektroniku iz kljuca od crnog u moj kljuc, Kiki ga prekrstio i sad sve radi... Jerdina greska koju izbacuje je za Air Bag-ove ali to je sigurno zato sto sedista nisu povezana (u njima su vazdusni jastuci).
Ubaco sam filter vazduha i klime na svoje mesto. Klima na testu ne izbacuje nikakvu gresku.
Auto je danas radio 15-ak minuta. Izbacivao je vodu iz auspuha, veliki lonci a bili puni. U planu mi je da sutra opet zamenim ulje u motoru i flter, zamenim svecice, i ubacim samo vozacko sediste, farove i migavce i potrebne prekidace bez tepiha, tapacira i ostalog. Tako cu da ga vozam par dana, da vidim kako ce da se ponasa i ako sve bude ok, onda sve vracam nazad.
Toliko za sad, sutra cu da napravim jos koju sliku pa cu da okacim.
Veliko havala Vladimiru Babicu i ekipi koja je tamo, Vojkanu, Zverku, Vuku, Gagiju, nasem Bogdanu... svi su mi nesebicno pomagali sta god su mogli
Hvala Kikiju, na drugarski odradjenom poslu!
Hvala Bokiju, koji se odma javio i ponudi sta god treba, auto da se sluzim, drugara sa radionicom.... Hvala Tazz koji mi je ponudio sve rezervne delove koje ima, Slavisi, Astrotrainu, Nordicu,Ognjenu,Bagziju, Mad-u... uglavnom svima koje znam, svi su se nesebcno javili i ponudili pomoc...
Poslednji put menjao 2 dana GRIPEN, izmenjena 26 puta
All systems go, ready for takeoff!
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Svaka cast. Veliki posao si odradio. Nego je l treba i iz menjaca ulje da se menja( mozda je uslo pored rucice -ako je moguce tu da udje).
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Mislim da je nemoguce da udje, ali menjam svakao, kupljeno je jos pre poplava
All systems go, ready for takeoff!
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
- nordic
- Drug Član
- Postovi: 459
- Pridružio se: 20 Maj 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
odlicno odradjen posao! asepsol je najbolje resenje za ciscenje i dezinfekciju, kada puste ljude u obrenovac ceka me jedan citroen c1 da probam da spasem ako ga nije voda totalno potopila... A deadlock svima napravi problem u slicnim situacijama, ali super ako ste osposobili brave bez vece muke.
sto se tice onoga da se zavergla bez svecica da bi izasla voda napolje, to se radi samo kada je voda usla kroz usis ili mora uvek?
sto se tice onoga da se zavergla bez svecica da bi izasla voda napolje, to se radi samo kada je voda usla kroz usis ili mora uvek?
Svadjanje na forumu je kao ucestvovanje na specijalnoj olimpijadi...Cak i ako pobedis opet si retardiran!
- illswitch
- Postovi: 81
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
mogao bi napraviti neki "after flood to do manual"!
[link_open=http://www.nordicrenegade.com]nordic renegade team member[/link_open]
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Nemoras to da radisi, poenta je da izbacis svu vodu iz cilindra, nebitno kako je usla. Izvadis spricom iizduvas kompresorom. A to da zaverglas bez svecica je dobro ako je dugo stajao auto s vodom ili bez, da proradi uljna pumpa i podmaze delove... Naprskas prvo wd 40 u cilindre ili malo ulja, moze i nafta da ne budu karike bez podmazivanja i da se razrade ako su zapekle.
All systems go, ready for takeoff!
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
to gripi majstore
nadam se da neces imati problema i da ces uskoro sve vratiti unutra pa opet po starom
svaka cast svima koji su ti pomogli
nadam se da neces imati problema i da ces uskoro sve vratiti unutra pa opet po starom
svaka cast svima koji su ti pomogli
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
- troll 9-5
- Postovi: 1999
- Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Z E M U N
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
@Gripi Prvo ono sr*nje sa prikolicom, sad i ovo, mogao bi film da snimis... Ali barem je sve na kraju ispalo kako treba
- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Nikad to nisam radio ali verujem da je ogroman posao! Svaka čast svima koji su doprineli! Bravo! :)
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
@Troll, Da nema ovakvih situacija, bilo bi dosadno...zivot je to, nikad neznas sta te ceka. Zivota i zdravlja, sve drugo je zanemarljivo...
All systems go, ready for takeoff!
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Svaka čast, drago mi je da su uspeo da sredis mašinu
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Sad ce voZlo biti lepse i brze...
Jer je cistije...
Lakse je...
Znaci...
Brze...
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
Jer je cistije...
Lakse je...
Znaci...
Brze...
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Svaka cast svima koji su ti pritekli u pomoc. Auto se da lako srediti
- treki
- Drug Član
- Postovi: 257
- Pridružio se: 26 Jun 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Citam i ne verujem.
Gripi druze, svaka cast na epdantnosti i strpljenju kao i svima koji su ti pomogli.
Da ga vozis u sreci i veselju jos dugo.
Gripi druze, svaka cast na epdantnosti i strpljenju kao i svima koji su ti pomogli.
Da ga vozis u sreci i veselju jos dugo.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Danas sam zamenio ulje opet, postavio farove i migavce i vozao se, ideo ko nevreme
Ali i dalje imam problem....
Gore mi lampice za ABS i kocnice. Na Tech 2 daje gresku C0551 sto znaci da nesto nije programirano. Bio sam kod Kikija, bio je i Nikola Ceprnja tamo, ali nece... ECU, Twice, Dice, Air Bag racunar...i sve ostalo sto je zamenjeno stavljno je od onog crnog koji je bio automatik. To ga izgleda jebe. Nikola i Kiki u podesavanjima na Tech2 su prebacivali na manuelni ali nece da prihvati...
Preko ove greske C0551 sam na netu izgooglao da nisam jedini. Otprilike se greska javlja kod onih koji su ubacili komp sa automatika u auto sa manuelnim, ili kod onih kojima je crko automatski menjac pa su ubacili manuelni a ostao stari komp... ali nisam naso resenje problema. Ko ima volje i mozda bolje barata internetom i pretragom, neka pokusa, pomoc je dobrodosla
Evo jos neka slika...
All systems go, ready for takeoff!
-
- Drug Član
- Postovi: 181
- Pridružio se: 08 Jun 2013, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Ma puska ,kao sto je i bio svaka cast.
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
:twisted::?::?::idea::idea::idea::idea::idea:
Immmmaaaammmmmm
Resennnjjjjeeeeeeeeee...
Mozda.
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
Immmmaaaammmmmm
Resennnjjjjeeeeeeeeee...
Mozda.
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta