PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
-
- Drug Član
- Postovi: 95
- Pridružio se: 11 Mar 2014, 11:08
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Pozdrav svima, ja sam Bojan iz Beograda i nemam SAAB (jos uvek ) ali necu ga ni imati dok se prvo ne konsultujem sa vama oko svega sto me zanima.
Sa Saab-om sam se prvi put sreo kada je komsija prodao trkacku Alfu GTV i kupio nov Saab 900 Turbo a bilo je to 1980. Crvena neman me je ocarala na prvi pogled tada kao 15. godisnjeg klinca koji se zanima za automobile i postala tiha patnja za koju realno nikad nisam imao priliku. Neobican i jedinstven dizajn avangardan za ljude sa stilom kakav je moj komsija advokat i bio.
Naime Volvo 264DL sam imao jos davne 1986. godine, sestak diesel tezak kao tenk automatik. Auto sa kojim je moj otac presao pola miliona km i ja jos 100k. Kvarilo se to cudo redovno, orjentisan samo na jedan servis (Univerzal) ali guralo se nekako. Posle toga slede Holandjani 340 prvo benz 2000ccm, pa onda benz 1400ccm . Kasnije napustam Volvo vozila, izleti u BMW 318is, Peugeot 405 koji su mi 1994. ukrali sa 40.000km i od tada nikad vise nov auto ne kupujem. Kupim polovan Volvo 340 diesel koji me je razvaljivao 2-3 godine sa kvarovima a ide kao slina. Posle 1998 opet mesam firme da bi 2002 uzeo Volvo S40 2000ccm benz sa 140ks. Na kraju od 2006. sam na Fiat Marea karavan 1.9jtd 110ks i doslo vreme da se menja auto koji me super sluzio. I pogadjate koji proizvodjac je prvi pik.
Konkretno interesuje me 9-3SS ali sam poprilicno nesiguran oko motora. Vozio sam Alfu 159 sa dizelom od 150ks ali brate taj auto po gradu trosi kao popizdeo, nikako ispod 12l sto mi je stvarno mnogo. Iako mi je taj motor u SAAB-u bio najinteresantniji ozbiljno me odbija ova potrosnja. Jbg tipicno Srpski, ja bih i da ide kao nevreme i da trosi kao upaljac ali izgleda da to ne ide jedno sa drugim. Drugi interesantan model mi je 1.8t pa neki plin unutra ali ni tu nisam siguran koliko potrosnju plina mogu da ocekujem jer dugo nisam imao benzinca. Na Fiatov JTD sam se navikao, super ide i radi, nikad me nije prodalo a za ovih 8 godina i 200k km koliko ga vozim isplatio se 3x do sada. Mozda je ona verzija Saab 9-3 sa 120ks prava za mene?
Sve u svemu pratim i citam forum, super je.
Sa Saab-om sam se prvi put sreo kada je komsija prodao trkacku Alfu GTV i kupio nov Saab 900 Turbo a bilo je to 1980. Crvena neman me je ocarala na prvi pogled tada kao 15. godisnjeg klinca koji se zanima za automobile i postala tiha patnja za koju realno nikad nisam imao priliku. Neobican i jedinstven dizajn avangardan za ljude sa stilom kakav je moj komsija advokat i bio.
Naime Volvo 264DL sam imao jos davne 1986. godine, sestak diesel tezak kao tenk automatik. Auto sa kojim je moj otac presao pola miliona km i ja jos 100k. Kvarilo se to cudo redovno, orjentisan samo na jedan servis (Univerzal) ali guralo se nekako. Posle toga slede Holandjani 340 prvo benz 2000ccm, pa onda benz 1400ccm . Kasnije napustam Volvo vozila, izleti u BMW 318is, Peugeot 405 koji su mi 1994. ukrali sa 40.000km i od tada nikad vise nov auto ne kupujem. Kupim polovan Volvo 340 diesel koji me je razvaljivao 2-3 godine sa kvarovima a ide kao slina. Posle 1998 opet mesam firme da bi 2002 uzeo Volvo S40 2000ccm benz sa 140ks. Na kraju od 2006. sam na Fiat Marea karavan 1.9jtd 110ks i doslo vreme da se menja auto koji me super sluzio. I pogadjate koji proizvodjac je prvi pik.
Konkretno interesuje me 9-3SS ali sam poprilicno nesiguran oko motora. Vozio sam Alfu 159 sa dizelom od 150ks ali brate taj auto po gradu trosi kao popizdeo, nikako ispod 12l sto mi je stvarno mnogo. Iako mi je taj motor u SAAB-u bio najinteresantniji ozbiljno me odbija ova potrosnja. Jbg tipicno Srpski, ja bih i da ide kao nevreme i da trosi kao upaljac ali izgleda da to ne ide jedno sa drugim. Drugi interesantan model mi je 1.8t pa neki plin unutra ali ni tu nisam siguran koliko potrosnju plina mogu da ocekujem jer dugo nisam imao benzinca. Na Fiatov JTD sam se navikao, super ide i radi, nikad me nije prodalo a za ovih 8 godina i 200k km koliko ga vozim isplatio se 3x do sada. Mozda je ona verzija Saab 9-3 sa 120ks prava za mene?
Sve u svemu pratim i citam forum, super je.
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- Ivan Le
- Drug Član
- Postovi: 319
- Pridružio se: 14 Feb 2014, 22:01
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Bojane. Saab bez Turba nije Saab , bar za mene. Takodje, ljubitelj sam benzinaca. Potrosnja od 12l dizela je stvarno previse. Kolko znam po prici ovdasnjih vlasnika sa tim motorom ne prelazi im 10l nafte u najgorim uslovima, sto je opet mnogo jer meni Aero od 250ks, ne potrosi toliko u parama. S toga moj ti je savet, neki benzinac, 150-170-210ks, koji god (ja sam naravno za ovaj zadnji ) Potrosnja s njima ce ti biti od 7-8-9 do 12-14-16l plina!
All systems go, ready for takeoff!
-
- Drug Član
- Postovi: 95
- Pridružio se: 11 Mar 2014, 11:08
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Potpuno se slazem ali Saab bez turba nisam ni razmatrao, dakle opcije su ili 1.8t ili naftarica. Nemam pojma, presudice bolji auto koji nadjem. Ne izlazim iz auta, neretko ubijam i po 100km dnevno po gradu pa mi potrosnja nije bas zanemarljiva a i navika da sa 1000din predjem 100km je cudo pa me sve malo razmaziloGRIPEN je napisao:
Bojane. Saab bez Turba nije Saab , bar za mene.
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: Одг: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Dobrodosao imenjace.
Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока
Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока
Love SAAB, never GM
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Op op... NOTE 3 na 4umu...
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- troll 9-5
- Postovi: 1999
- Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Z E M U N
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Notes za sirenje a Nokia za pogadjanje
- NAP99
- Drug Član
- Postovi: 15
- Pridružio se: 17 Mar 2014, 21:21
- Lokacija: Moskva, Beograd
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Pozdrav svim postovaocima automobila SAAB.
Moje ime je Aleksandar, otac malenog Nikole, koji od svih automobila-igracki, najvise voli upravo ovu, koja je u mom avataru. Voleo bih da kazem da sam iz Beograda, posto ga obozavam, ali mnogo vise zivim u Moskvi, a u Beogradu sam u naletima, obicno 5 puta godisnje dolazim, sto sluzbeno, sto privatno.
Vlasnik tri SAAB-a : 9000 Aero iz 1997, 99 iz 1971 i, po nasledstvu od oca, 99L iz 1974. LJubavlju prema SAAB-u me je zarazio otac koji je '88 godine kupio 99L, a toliko ga je voleo, da sam ponekad bio i ljubomoran. Za 26 godina kola su presla 40.000 km.
1996 g. je kupljen 99 iz '71, mislili smo za rezervne delove, ali smo ga otac i ja zatim restaurirali i registrovali u maju 1997.g. Pomogao nam je Mihail Trnavac koji nam je prodao za ova kola motor 1,7l. Kola su bila zapustena i kupljena u nekom selu pored Prokuplja, sa unistenim motorom, ali je unutrasnjost bila u jako dobrom stanju, sa nestandardno ugradjenim instrumentima. Posto sam kola prevodio na sebe, upoznao sam prethodnog, petog vlasnika, koji je sa njim putovao 5 puta za Istambul. Ipak, najinteresantnije je da sam upoznao sasvim slucajno, trazeci muziku za njega u zemunskom servisu, i drugog vlasnika, koji je kola vozio od '75 do '85. godine. Upravo ovaj vlasnik servisa u Zemunu je i ugradjivao instrumente i osvetljenje u kola, a bio je veliki zaljubljenik u SAAB-a. Od '97 g. kola su presla oko 170.000 km, a vozili smo ga i otac i ja, jer se 99L cuvao za neka druga vremena.
9000 Aero iz 1997 g.je kupljen u junu 2011 u Moskvi i sa svojih 225 konja predstavlja pravog niskoleteceg lovca na ruskim putevima, prosto strasno koliko je mocan i kako se sali sa savremenim, a po snazi takodje mocnim, zapadnim kolima koje Rusi mnogo vise vole od predstavnika svoje autoindustrije.
Jednom SAAB, uvek SAAB !
U zdravlje !!
Moje ime je Aleksandar, otac malenog Nikole, koji od svih automobila-igracki, najvise voli upravo ovu, koja je u mom avataru. Voleo bih da kazem da sam iz Beograda, posto ga obozavam, ali mnogo vise zivim u Moskvi, a u Beogradu sam u naletima, obicno 5 puta godisnje dolazim, sto sluzbeno, sto privatno.
Vlasnik tri SAAB-a : 9000 Aero iz 1997, 99 iz 1971 i, po nasledstvu od oca, 99L iz 1974. LJubavlju prema SAAB-u me je zarazio otac koji je '88 godine kupio 99L, a toliko ga je voleo, da sam ponekad bio i ljubomoran. Za 26 godina kola su presla 40.000 km.
1996 g. je kupljen 99 iz '71, mislili smo za rezervne delove, ali smo ga otac i ja zatim restaurirali i registrovali u maju 1997.g. Pomogao nam je Mihail Trnavac koji nam je prodao za ova kola motor 1,7l. Kola su bila zapustena i kupljena u nekom selu pored Prokuplja, sa unistenim motorom, ali je unutrasnjost bila u jako dobrom stanju, sa nestandardno ugradjenim instrumentima. Posto sam kola prevodio na sebe, upoznao sam prethodnog, petog vlasnika, koji je sa njim putovao 5 puta za Istambul. Ipak, najinteresantnije je da sam upoznao sasvim slucajno, trazeci muziku za njega u zemunskom servisu, i drugog vlasnika, koji je kola vozio od '75 do '85. godine. Upravo ovaj vlasnik servisa u Zemunu je i ugradjivao instrumente i osvetljenje u kola, a bio je veliki zaljubljenik u SAAB-a. Od '97 g. kola su presla oko 170.000 km, a vozili smo ga i otac i ja, jer se 99L cuvao za neka druga vremena.
9000 Aero iz 1997 g.je kupljen u junu 2011 u Moskvi i sa svojih 225 konja predstavlja pravog niskoleteceg lovca na ruskim putevima, prosto strasno koliko je mocan i kako se sali sa savremenim, a po snazi takodje mocnim, zapadnim kolima koje Rusi mnogo vise vole od predstavnika svoje autoindustrije.
Jednom SAAB, uvek SAAB !
U zdravlje !!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Veliki pozdrav za Aleksandra, oca VELIKOG NIKOLE.
Dobro dosao!
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
Dobro dosao!
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Dobrodosao Aleksandre Ocekujem te na skupu kao po dogovoru, bilo bi lepo sa 99 da malo i nase oci uzivaju u toj lepoti
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Inace mozes nam predstaviti svoja vozila to jest otvoriti svoju temu [link_open=viewforum.php?f=96]OVDE KLIK[/link_open], ako treba neka pomoc oko postavljanja slika ili neceg, slobodno pitaj, tu smo da pomazemo jedni drugima
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Dobrodosao Aleksandre.
Sent from my MB525 using Tapatalk 2
Sent from my MB525 using Tapatalk 2
- NAP99
- Drug Član
- Postovi: 15
- Pridružio se: 17 Mar 2014, 21:21
- Lokacija: Moskva, Beograd
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Slavisa, ucinicu sve da na tom skupu ne bude samo 99L.Slavisacs je napisao:Dobrodosao Aleksandre Ocekujem te na skupu kao po dogovoru, bilo bi lepo sa 99 da malo i nase oci uzivaju u toj lepoti
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Dobro nam došao Aleksandre
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- troll 9-5
- Postovi: 1999
- Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Z E M U N
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Love SAAB, never GM
- Ivan Le
- Drug Član
- Postovi: 319
- Pridružio se: 14 Feb 2014, 22:01
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
pozz novim clanovima dobro nam dosli
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- NAP99
- Drug Član
- Postovi: 15
- Pridružio se: 17 Mar 2014, 21:21
- Lokacija: Moskva, Beograd
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Hvala svima za srdacnu dobrodoslicu !! Detaljno pratim i ruske i engleske forume SAAB klubova, ni na jednom nisam nasao toliko kvalitetnih informacija i tako pozitivnu atmosferu, kao na ovom forumu.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta