Pomoc i savet za SAAB 9-3 2.0t
- nebojsa
- Postovi: 5
- Pridružio se: 18 Feb 2014, 17:28
Pomoc i savet za SAAB 9-3 2.0t
Pozdrav.Imam problem, kupio sam SAAB 2001 GOD 20 TURBO BENZINAC 110KW posle tri dana problem, cim se zagreje motor posle pet do sedam km pocinje da pali lampicu za ulje i menja zvuk motora, zamenio sam mu ulje i filter ulja, sumnjam na pumpu za ulje ali jos nisam skidao karter.Zanima me sta sve moze biti da bih znao otkloniti kvar, gde mogu nabaviti delove i koje su cene istih odprilike. Zahvalan unapred, nadam se da cu dobiti pomoc
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: pomoc i savet trebam za SAAB 9_3 20t
nisam bas najbolje upucen u taj model motora to ce ti najbolje reci neko od vozaca SAABova 95 jer se radi o istim motorima ali moze biti da je ovo u pitanju (onako napamet pisem dok ne dodje Gripi, TAZZ ili neko ko vozi isti tip motora) [link_open=viewtopic.php?f=64&t=127&hilit=oil+sludge]MOZE DA BUDE A NE MORA DA ZNACI[/link_open]
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- nebojsa
- Postovi: 5
- Pridružio se: 18 Feb 2014, 17:28
Re: pomoc i savet trebam za SAAB 9_3 20t
Hvala na pojasnjenju znacice mi puno javljam kada pocnem da rasturam odnosno skinem karter
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Pomoc i savet za SAAB 9-3 2.0t
Moze i da ako.ti je chisto sito i reseto... Lezaji balansnih osovina rekli cao... i ostajes.bez ulja.
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Pomoc i savet za SAAB 9-3 2.0t
Zaebana situacija. Ne igraj se s time. Za pocetak, ja bi skinuo karter...
All systems go, ready for takeoff!
- nebojsa
- Postovi: 5
- Pridružio se: 18 Feb 2014, 17:28
Re: Pomoc i savet za SAAB 9-3 2.0t
cim budem skinu karter sto cu najverovatnije sutra javljam desavanje hvala na savetima moze li mi neko reci gde mogu nabaviti delove i koje su cene mislim na pumpi itd u mom slucaju sto moze biti
- nordic
- Drug Član
- Postovi: 459
- Pridružio se: 20 Maj 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Pomoc i savet za SAAB 9-3 2.0t
neka skinu i poklopac dekla(operu isti), provere dal ima dzema(mulja) od ulja i tamo....ociste bregaste koliko mogu i sl...usput da se pregleda lanac.. sto se tice uljne pumpe imas varijantu da kupis polovnu od nekoga ko ima rasturene te motore ili da uzmes novu preko skandix, speedparts, partsforsaab i sl online prodavnica delova za saab...
sta da ti kazem, nadam se da ce pomoci ciscenje kartera i dekla motora bez daljeg otvaranje i skidanja neceg komplikovanijeg...uzmi odvoji vremena pa procitaj teme od clanova perkele i treki, kao i procitaj temu o oil sludge-u..imas i na youtube klipovi o tome...dosta ces nauciti o tim problemima... i naravno neka ti to cisti i otvara neko ko zna malo vise o sabovima... ne znam odakle si ali bar u bg imas 2-3 odlicna servisa koji mogu da ti to urade...
sto se tice ulja neka standardna preporuka je mobil 0W40 ili motul 5w40, ili neko trece full sinteticko ulje velike termicke otpornosti(naravno podrazumeva se da kupujes na proverenom mestu i da bude uvoznik koji treba da bude)i zamena na 10k km max...uljni filter knecht ili neki slican kvalitetan, veceg protoka..
nemoj stedeti na ulju i intervalima zamene....to je glavna stvar za dug zivot tog motora.. jer kao sto si i sam do sada naucio i sto i ptice na grani znaju glavni problemi tog motora nastaju usled nedovoljnog podmazivanja, loseg ulja, koksiranja istog i odlazak raznih lezajeva i unutrasnjih delova motora..
sta da ti kazem, nadam se da ce pomoci ciscenje kartera i dekla motora bez daljeg otvaranje i skidanja neceg komplikovanijeg...uzmi odvoji vremena pa procitaj teme od clanova perkele i treki, kao i procitaj temu o oil sludge-u..imas i na youtube klipovi o tome...dosta ces nauciti o tim problemima... i naravno neka ti to cisti i otvara neko ko zna malo vise o sabovima... ne znam odakle si ali bar u bg imas 2-3 odlicna servisa koji mogu da ti to urade...
sto se tice ulja neka standardna preporuka je mobil 0W40 ili motul 5w40, ili neko trece full sinteticko ulje velike termicke otpornosti(naravno podrazumeva se da kupujes na proverenom mestu i da bude uvoznik koji treba da bude)i zamena na 10k km max...uljni filter knecht ili neki slican kvalitetan, veceg protoka..
nemoj stedeti na ulju i intervalima zamene....to je glavna stvar za dug zivot tog motora.. jer kao sto si i sam do sada naucio i sto i ptice na grani znaju glavni problemi tog motora nastaju usled nedovoljnog podmazivanja, loseg ulja, koksiranja istog i odlazak raznih lezajeva i unutrasnjih delova motora..
Svadjanje na forumu je kao ucestvovanje na specijalnoj olimpijadi...Cak i ako pobedis opet si retardiran!
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: Pomoc i savet za SAAB 9-3 2.0t
Bolje da ne cita moju temu, nece mu biti dobro!
- nebojsa
- Postovi: 5
- Pridružio se: 18 Feb 2014, 17:28
Re: Pomoc i savet za SAAB 9-3 2.0t
zdravo prijatelji motor je otisao u opsajd otisli balanseri i lezajevi povukli kako majstor kaze iz pozarevaca tako da cu morati ili drugi motor da trazim da ubacim ili da ga prodam tako u tom stanju
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Pomoc i savet za SAAB 9-3 2.0t
Koji bre majstor iz Pozarevca???
Koje je boje auto???
Da nije auto od Vlade iz Pozarevca???
Brate... Auto u Bgd! Nemoj da ti kojekakvi prchkaju oko motora, doci ce te skupo ko ...
Da ne govorim!
Imas PP pa poshalji kontakt telefon, pa cu te zvrcnuti.
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
Koje je boje auto???
Da nije auto od Vlade iz Pozarevca???
Brate... Auto u Bgd! Nemoj da ti kojekakvi prchkaju oko motora, doci ce te skupo ko ...
Da ne govorim!
Imas PP pa poshalji kontakt telefon, pa cu te zvrcnuti.
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Pomoc i savet za SAAB 9-3 2.0t
Kazi ti majstoru iz Požarevca da i dalje radi zastavu a ti lepo auto kod nekog majstora koji radi SAAB mani da ti šusteri diraju SAABa, može da dolije tečnost za brisace, zameni ulje i eventualno antifriz i tu se završava svaka 'majstorija' mehaničara koji ne drži SAAB servis jer će posle biti uf...
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Pomoc i savet za SAAB 9-3 2.0t
Jeste, saab je cudo od auta, kod njega je sve naopako i za njega trebaju strucnjaci... Molim vas...
All systems go, ready for takeoff!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Pomoc i savet za SAAB 9-3 2.0t
Gripi.
Tako je prso Vlada iz pozarevca...
Pgresno okrenuti srafovi, pogresno okrenuti polumeseci na bregastoj... i caoooooo....
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
Tako je prso Vlada iz pozarevca...
Pgresno okrenuti srafovi, pogresno okrenuti polumeseci na bregastoj... i caoooooo....
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Pomoc i savet za SAAB 9-3 2.0t
I onda drugari pomazite...
Saab nije spaceshuttle, ali treba znati kako raditi s njim.
Ti si rasklopio 3 komada, i ugras se sa svojim 2 godine, pa si nesto naucio.
Majstori su nadobudni, i kad im kazes, mislik da bi trebalo ovako, oni su u fazonu, pa valjda ja znam sta i kako.
I ko ce njemu onda da sredi auto posle?
Mi sa foruma za dzabe???
Balansni lezajevi rekli cao, kao sto sam i predpostavljao.
Lezajevi radilice zbog toga ostaju bez ulja.
Gubi pritisak...
Nije naivno.
Takodje kupiti polovan motor od ne zna se koliko km, u ne zna se kakvom stanju... bez papira...
Pa onda on zakuca... i vrzino kolo, a recimo motor kosta 600-700 evr sam.
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
Saab nije spaceshuttle, ali treba znati kako raditi s njim.
Ti si rasklopio 3 komada, i ugras se sa svojim 2 godine, pa si nesto naucio.
Majstori su nadobudni, i kad im kazes, mislik da bi trebalo ovako, oni su u fazonu, pa valjda ja znam sta i kako.
I ko ce njemu onda da sredi auto posle?
Mi sa foruma za dzabe???
Balansni lezajevi rekli cao, kao sto sam i predpostavljao.
Lezajevi radilice zbog toga ostaju bez ulja.
Gubi pritisak...
Nije naivno.
Takodje kupiti polovan motor od ne zna se koliko km, u ne zna se kakvom stanju... bez papira...
Pa onda on zakuca... i vrzino kolo, a recimo motor kosta 600-700 evr sam.
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Pomoc i savet za SAAB 9-3 2.0t
Svako raspolaze sa svojim novcem kako on smatra da je najbolje.
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Pomoc i savet za SAAB 9-3 2.0t
Slazem se da je za sklapanje mlotora potrebno iskustvo i znanje i verovatno najbolje da to sklopi neki Saab-ista. Takodje kod elektronike Saab je malo specifican zbog T7 i obaveznog Tech 2. Osim toga, sve ostalo je isto kao i na svim drugim automobilima. Saab nije svemirski brod. Cak ne zahteva ni neki poseban alat. Trap moze da radi i majstor koji radi traktore.... I znam da ti Igore sve to odlicno znas, ali pricam to zbog drugih, da ne pomisle kako je Saab neka babaroga i kako za svaku sitnicu moraju u Bgd na servis....
All systems go, ready for takeoff!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Pomoc i savet za SAAB 9-3 2.0t
Ovde sad ne prichamo o Trapu... Trap moze i moj cale da uradi... mislim na kochnice, silenblokove itd itd...
Taj deo papazjanije, kao i alanser, i sve te pratece stvari, nisu problem...
Ali kad dodjemo do koskica, problema, kao sto je vlada imao, pa onda pukao pare posle... Jer je majstorchina u Pozarevcu rekao , ma moze to on da odradi...
Slazem se sa papazjanijom, pa nece na zamenu ulja da ide u BGD, Filtere i kočnice...
Ali radovi oko motora... NEKO KO ZNA SAAB.
Ti Gripi i ja se savrseno razumemo. :)
Taj deo papazjanije, kao i alanser, i sve te pratece stvari, nisu problem...
Ali kad dodjemo do koskica, problema, kao sto je vlada imao, pa onda pukao pare posle... Jer je majstorchina u Pozarevcu rekao , ma moze to on da odradi...
Slazem se sa papazjanijom, pa nece na zamenu ulja da ide u BGD, Filtere i kočnice...
Ali radovi oko motora... NEKO KO ZNA SAAB.
Ti Gripi i ja se savrseno razumemo. :)
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Pomoc i savet za SAAB 9-3 2.0t
Sad tek videh... hahahahahahha
nije 9-5 nego 9-3
Nije Vladin auto.
Ali je ista pricha.
BTW Nebojša...
[link_open=viewtopic.php?f=125&t=844#p40667]Clanstvo u KLUBU[/link_open]
Tako možeš dosta uštedeti i očekivati da Ti više članova pomogne sa savetima i KONKRETNO!
nije 9-5 nego 9-3
Nije Vladin auto.
Ali je ista pricha.
BTW Nebojša...
[link_open=viewtopic.php?f=125&t=844#p40667]Clanstvo u KLUBU[/link_open]
Tako možeš dosta uštedeti i očekivati da Ti više članova pomogne sa savetima i KONKRETNO!
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- nebojsa
- Postovi: 5
- Pridružio se: 18 Feb 2014, 17:28
Re: Pomoc i savet za SAAB 9-3 2.0t
doterao auto kuci ali se cuje da krlja motor se nemoze raditi kako je majstor rekao jer mu je ispao taj lezaj na balanseru i ostetio blok motora ili cu ga prodati ili drugi motor da ubacim moram odluciti ipak hvala svima koji su bili dobre volje i davali mi savete
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Pomoc i savet za SAAB 9-3 2.0t
Vidi...
Sve se moze...
Samo treba znati... nemojbdizati ruke tako brzo.
Btw koliko si ga platio kad si kupovao?
Daj neku sliku bre auta da vidimo mi to malo.
Kako.izgleda pa da vidimo da li da prodajes ili da popravljash.
Daj slike
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
Sve se moze...
Samo treba znati... nemojbdizati ruke tako brzo.
Btw koliko si ga platio kad si kupovao?
Daj neku sliku bre auta da vidimo mi to malo.
Kako.izgleda pa da vidimo da li da prodajes ili da popravljash.
Daj slike
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Pomoc i savet za SAAB 9-3 2.0t
Kad malo bolje razmislim, krsenje pravila foruma, od prvog posta. Mi ko veverice kuckamo, a Autor nije nasao zashodno da poseti temu predstavljanje.
Lock.
Obzirom na konstataciju da ce ga prodati, a problem smo nasli.
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
Lock.
Obzirom na konstataciju da ce ga prodati, a problem smo nasli.
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gostiju