Bogdanova 95-tica
- Bogdan
- Postovi: 42
- Pridružio se: 07 Sep 2013, 03:27
Bogdanova 95-tica
Postavio bih ja i ranije svog mezimca da se upload slike moze raditi direktno na forum. Ako vec forum nema mesta za to neka napravi nalog na sajtu za hostovanje slika pa nema drzi slike tamo. Mozda lupam gluposti. Moj mezimac je 2001 god. ima 2.3 turbo motor, sedista sa memorijom, hladjenje sedista (nema grejanje), i FALE MU MAGLENKE. Odnosno imao je maglenke kada sam ga kupio ali je moj cenjeni drug Babic Vladimir, pomenut u temi kao servis za TNG skinuo moje maglenke jer su navodno bile izgorele unutra i bacio ih. i tako.. sad slike....
nemam ih mnogo, slikacu ga pa cu postaviti josh neke
nemam ih mnogo, slikacu ga pa cu postaviti josh neke
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Bogdanova 95-tica
lep auto a za maglenke se obrati Gripenu ili TAZZ mozda imaju visak za prodati
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- Bogdan
- Postovi: 42
- Pridružio se: 07 Sep 2013, 03:27
Re: Bogdanova 95-tica
fale mi maglenke i tvoje zimske sekirice 17tice
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Bogdanova 95-tica
Brate Bing... Imas li nordiJske SekRe, i MagLenke...
Al cijena da bude...
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
Al cijena da bude...
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- troll 9-5
- Postovi: 1999
- Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Z E M U N
Re: Bogdanova 95-tica
Lep autic
- Bogdan
- Postovi: 42
- Pridružio se: 07 Sep 2013, 03:27
Re: Bogdanova 95-tica
...dugo sam sanjao da vozim saab-a, deceniju, Boza mi pravio zazubice kad je ugradjivao plin kod Babic-a. Dobro me sluzi vozilo, dovezao sam ga iz Kragujevca pre jedno 6 meseci, shto ce nekima mnogo reci (prepoznace auto). Ne znam josh ko je ko na forumu pa necu da lajem mnogo u pocetku. Neke ljude sa foruma vec upoznao sigurno. Imam 1000 pitanja a retki su mi dali odgovore... Stanje auta:
trap mi je dobar, nishta mi ne lupa, nishta ne zvecka, nishta ne krcka, mekan je i tih. Enterijer je netaknut, neko ga je stvarno mackao kremicama... videcete na slimama Kod bivsheg vlasnika je ostecen u vidu udubljenja od grada. ima ih oko 20-tak i to cu s'prolecem da izvuchem kod nekog lika u Mirijevu BG za 200 evrica. Ako znate gd eima jeftinije a dobro javite. Cudno se cuej auto, ima neki zvuk kao da rezi. Kao da ima nekog lava u motoru. Pritom se ja ne razumem bash mnogo u predeo ispod haube... Pitam kad mi neshto nije jasno, e sad koliko razumem pitanje je.. Pored tog zvuka, tog rezanja imam josh jedan simptom koji mi je na Nikola (verovatno ga zna vecina sa foruma) povezao koncima, kad menjam brzinu obrtaji se podignu za 300 nekad i za 400. Kaze Nikola da je sve to posledica vadjenja nekih balansera, ispravite me ako greshim. Voleo bih da mi neko pojasni shta to tachno znachi ako nije problem. Navodno je taj auto u Kragujevcu odrzavao neko koje pre radio u saab-ovom servisu u Beogradu a cini mi se da se zove Dejan ili tako neshto. To sam saznao od bivsheg vlasnika. Mozda negde to vadjenje pripisujem njemu jer mi se i chini da mi je neko (ne mogu da se setim ko inache bih napisao ime, ne skrivam nikog) rekao da "Dejan"ispravite me za sve shto sam pogreshio, voli da vati te balansere..... elem...
Citajuci form josh pre nego shto sam nashao/kupio auto, negde sam se u svojoj glavi odlucio sam servis SAABOTER, da li zbog samog naziva ili zbog utisaka ljudi koji su pisali po forumu ne znam sad, i tako , kad sam kupio auto i obisao sam odabrani servis. Nekako sam navikao na Babicev servis jer je kao apoteka, pa me ovaj servis zbunio, ali sam brzo sve zaboravio kad sam upoznao Kikija. Topla atmosvera, gostoprimljiva, opustena pricha i tako... nismo mnogo pricali o samom mom autu koliko smo pricali uopshteno.. Ja sam imao nekog svog mehanicara (imam ga josh uvek) koga sam svakako planirao da zadrzim za, lupam, kocnice neku mehaniku univerzalnu, pa mi je on uradio i prvi servis, ne secam se shta je sve to bilo.. ali se secam da sam skidao karter itd.. Tu temu sam chitao na forumu pa sam tad i proverio stanje. nije bilo nikakvog mulja itd.. da se vratim na saabotera, drugi put sam svratio kada sam hteo da popravim centralnu bravu jer mi ne radi daljinski na kljucu pa nismo nishta uradili, shvatili smo da neshto nije uredu sa vozacevim vratima da ne duzim dao mi je broj od nekog bravara u zemunu itd... Neverovatno da Kiki koliko god on bio normalan uzivo toliko se sve srusi preko telefona. Cesto se ne javlja na tel, a ako se javi neko drugi pa ja zamolim da me pozove on me nece pozvati (sad mi se tek nece javiti kad ovo procita). Zadnji put kad sam cistio dizne kod Babica pukne mi jedna gumica na dizni i ja shta cu, moram razumete me, pozovem Kikija iako je bila nedelja.. zamolim ga sa recenicom: "placam sve shta treba, satnicu gorivo... donesi mi gumicu za dizne na Bogosloviju, dodji da se druzimo malo udrugom servisu, javi se kako god odlucish, treba mi ta gumica, budi chovek.. bla bla onako kroz shalu". Mislite da se javio posle, ma jok. Kazem, zvacu ga ja opet kad mi bude neshto trebalo, svraticu kada budem u prolazu, ne zameram, takav je chovek, ali mislim-tako se pare ne zaradjuju.... E, da, obzirom da sam do sada motoric za suvozacev retrovizor, naravno polovan platio 70e a da me dugme za sva cetri migavca koshtalo 40, skapirao sam da mi se isplati da kupim josh dva stranca da mi stoje u vikendici :D. shalim se, da se neko ne oseti prozvanim... Nisam do sada neshto mnogo radio na njemu, osim toga na pocetku, zamenio sam dihtung izduvne grane, termostat (zaglavio otvoren, vozio sam se 3 dana bez grejanja), par sijalica na tabli i sad cu da menjam semering. Podigao auto pre nekog vremena na dizalici i video da je musav od ulja sa desne strane. ili leve zavisi odakle se gleda... Da, menjao sam sve filtere pa i filter kabine za koji mislim da niko nikad nije menjao, bio je od blata... i naravno cistio sam dizne.. raspisah se... Nadam se da nisam udavio. Ubacicu josh neke slike sutra prekosutra samo da ga slikam.
trap mi je dobar, nishta mi ne lupa, nishta ne zvecka, nishta ne krcka, mekan je i tih. Enterijer je netaknut, neko ga je stvarno mackao kremicama... videcete na slimama Kod bivsheg vlasnika je ostecen u vidu udubljenja od grada. ima ih oko 20-tak i to cu s'prolecem da izvuchem kod nekog lika u Mirijevu BG za 200 evrica. Ako znate gd eima jeftinije a dobro javite. Cudno se cuej auto, ima neki zvuk kao da rezi. Kao da ima nekog lava u motoru. Pritom se ja ne razumem bash mnogo u predeo ispod haube... Pitam kad mi neshto nije jasno, e sad koliko razumem pitanje je.. Pored tog zvuka, tog rezanja imam josh jedan simptom koji mi je na Nikola (verovatno ga zna vecina sa foruma) povezao koncima, kad menjam brzinu obrtaji se podignu za 300 nekad i za 400. Kaze Nikola da je sve to posledica vadjenja nekih balansera, ispravite me ako greshim. Voleo bih da mi neko pojasni shta to tachno znachi ako nije problem. Navodno je taj auto u Kragujevcu odrzavao neko koje pre radio u saab-ovom servisu u Beogradu a cini mi se da se zove Dejan ili tako neshto. To sam saznao od bivsheg vlasnika. Mozda negde to vadjenje pripisujem njemu jer mi se i chini da mi je neko (ne mogu da se setim ko inache bih napisao ime, ne skrivam nikog) rekao da "Dejan"ispravite me za sve shto sam pogreshio, voli da vati te balansere..... elem...
Citajuci form josh pre nego shto sam nashao/kupio auto, negde sam se u svojoj glavi odlucio sam servis SAABOTER, da li zbog samog naziva ili zbog utisaka ljudi koji su pisali po forumu ne znam sad, i tako , kad sam kupio auto i obisao sam odabrani servis. Nekako sam navikao na Babicev servis jer je kao apoteka, pa me ovaj servis zbunio, ali sam brzo sve zaboravio kad sam upoznao Kikija. Topla atmosvera, gostoprimljiva, opustena pricha i tako... nismo mnogo pricali o samom mom autu koliko smo pricali uopshteno.. Ja sam imao nekog svog mehanicara (imam ga josh uvek) koga sam svakako planirao da zadrzim za, lupam, kocnice neku mehaniku univerzalnu, pa mi je on uradio i prvi servis, ne secam se shta je sve to bilo.. ali se secam da sam skidao karter itd.. Tu temu sam chitao na forumu pa sam tad i proverio stanje. nije bilo nikakvog mulja itd.. da se vratim na saabotera, drugi put sam svratio kada sam hteo da popravim centralnu bravu jer mi ne radi daljinski na kljucu pa nismo nishta uradili, shvatili smo da neshto nije uredu sa vozacevim vratima da ne duzim dao mi je broj od nekog bravara u zemunu itd... Neverovatno da Kiki koliko god on bio normalan uzivo toliko se sve srusi preko telefona. Cesto se ne javlja na tel, a ako se javi neko drugi pa ja zamolim da me pozove on me nece pozvati (sad mi se tek nece javiti kad ovo procita). Zadnji put kad sam cistio dizne kod Babica pukne mi jedna gumica na dizni i ja shta cu, moram razumete me, pozovem Kikija iako je bila nedelja.. zamolim ga sa recenicom: "placam sve shta treba, satnicu gorivo... donesi mi gumicu za dizne na Bogosloviju, dodji da se druzimo malo udrugom servisu, javi se kako god odlucish, treba mi ta gumica, budi chovek.. bla bla onako kroz shalu". Mislite da se javio posle, ma jok. Kazem, zvacu ga ja opet kad mi bude neshto trebalo, svraticu kada budem u prolazu, ne zameram, takav je chovek, ali mislim-tako se pare ne zaradjuju.... E, da, obzirom da sam do sada motoric za suvozacev retrovizor, naravno polovan platio 70e a da me dugme za sva cetri migavca koshtalo 40, skapirao sam da mi se isplati da kupim josh dva stranca da mi stoje u vikendici :D. shalim se, da se neko ne oseti prozvanim... Nisam do sada neshto mnogo radio na njemu, osim toga na pocetku, zamenio sam dihtung izduvne grane, termostat (zaglavio otvoren, vozio sam se 3 dana bez grejanja), par sijalica na tabli i sad cu da menjam semering. Podigao auto pre nekog vremena na dizalici i video da je musav od ulja sa desne strane. ili leve zavisi odakle se gleda... Da, menjao sam sve filtere pa i filter kabine za koji mislim da niko nikad nije menjao, bio je od blata... i naravno cistio sam dizne.. raspisah se... Nadam se da nisam udavio. Ubacicu josh neke slike sutra prekosutra samo da ga slikam.
- Bogdan
- Postovi: 42
- Pridružio se: 07 Sep 2013, 03:27
Re: Bogdanova 95-tica
chitam pocetak i moram da ispravim, trap je tih, to rezanje postoji. Recimo Nikola je rekao da je to zbog tih balansera a Kiki da se cuje turbina i lanac. Ja licno mislim da je i jedno i drugo i trece jer sam to za lanac chuo od josh par ljudi za koje zanm da se razumeju (neki pravac auto serivsa), a i ti balanseri su mi logichni. Jedino ne znam kako se ta turbina chuje, mislim znam, chujem je ja ali ne znam da li je to losh zvuk. Zna Valjda taj saboter u po dana u po noci :D kako se cuje turbo. moram da se pokrenem oko reshavanja tog lanca... ajd laku noc
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: Bogdanova 95-tica
Fino si se napisao,malo zbrda zdola ali svatismo sta je i kako je.
neka je tebi srecna kupovina i voznja tog auta.
majstor iz kragujevca je Srdjan verovatno a ne Dejan.
sto se balansera tice,mislim da su podeljena misljenja tako da je odgovor na to pitanje 50-50%sta je bolje.ali verovatno je najbolje nista ne vaditi dok te teska muka ne natera.
Kiki je moj drug pa sam mozda pristrasan ali jeste malo u servisu kupus i salata i ima losu komunikaciju sa svojim telefonom,ali ja licno uvek nadjem opravdanje da je verovatno u kanalu i da sarafa nesto.
Sa druge strane smatram da je dobar majstor,odlican poznavalac tih motora i da ti je dao verovatno pravu dijagnozu.
kada na jesen proradi njegov novi servis nadamo se da ce i neke navike promeniti.
S druge strane imas recimo majstor Svetu koji je jako predusretljiv i revnosan na zvono svog telefona,on ne ispusta nijednu musteriju rekao bih,pa mozes probati i kod njega kao neko drugo iskustvo.
ima tu jos servisa,tako da je ponuda raznovrsna od lokacije do usluge i zadovoljstva.
neka je tebi srecna kupovina i voznja tog auta.
majstor iz kragujevca je Srdjan verovatno a ne Dejan.
sto se balansera tice,mislim da su podeljena misljenja tako da je odgovor na to pitanje 50-50%sta je bolje.ali verovatno je najbolje nista ne vaditi dok te teska muka ne natera.
Kiki je moj drug pa sam mozda pristrasan ali jeste malo u servisu kupus i salata i ima losu komunikaciju sa svojim telefonom,ali ja licno uvek nadjem opravdanje da je verovatno u kanalu i da sarafa nesto.
Sa druge strane smatram da je dobar majstor,odlican poznavalac tih motora i da ti je dao verovatno pravu dijagnozu.
kada na jesen proradi njegov novi servis nadamo se da ce i neke navike promeniti.
S druge strane imas recimo majstor Svetu koji je jako predusretljiv i revnosan na zvono svog telefona,on ne ispusta nijednu musteriju rekao bih,pa mozes probati i kod njega kao neko drugo iskustvo.
ima tu jos servisa,tako da je ponuda raznovrsna od lokacije do usluge i zadovoljstva.
Love SAAB, never GM
- Bogdan
- Postovi: 42
- Pridružio se: 07 Sep 2013, 03:27
Re: Bogdanova 95-tica
Recicu ti isto shto i Kikiju, njega sam odabrao i kod njega cu ici kad imam neki problem, nemam nijedan razlog zashto da sumljam u njegovu strucnost. Ni jedan. Isto tako se radujem novom servisu, pricao mi je o tom planu... Da, Srdjan je iz Kragujevca!!!
- Pici Talladega
- Postovi: 79
- Pridružio se: 19 Maj 2012, 00:00
Re: Bogdanova 95-tica
Pa razume se i srki u saaba ljudi, da se razumemo...
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Bogdanova 95-tica
Ko je rekao da se Srki ne razume u VoZla...???
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Bogdanova 95-tica
Sto se tice majstora ja jos jedino za Trnavca nisam cuo nista lose, a za Dimitrija nisam nista cuo :D
All systems go, ready for takeoff!
- Bogdan
- Postovi: 42
- Pridružio se: 07 Sep 2013, 03:27
Re: Bogdanova 95-tica
Evo josh nekih slika od juche
- Bogdan
- Postovi: 42
- Pridružio se: 07 Sep 2013, 03:27
Re: Bogdanova 95-tica
Voleo bih da cujem shto vishe mishljenja o tom vadjenju balansera, nadam se da se ne stidite svog mishljenja. Hvala
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Bogdanova 95-tica
Ko zna da uradi, ok... Eksplozivniji auto, nema gubitaka pritiska ulja.
Ko ne zna da uradi.... Veliki problemi.
Ako su dobri nosaci motora, blago veca vibracija motora... Blago.
Pitaj Kolju kako radi B204 motor gde su povadjeni balanseri i auto presao cca 40.000km od prave generalne.
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
Ko ne zna da uradi.... Veliki problemi.
Ako su dobri nosaci motora, blago veca vibracija motora... Blago.
Pitaj Kolju kako radi B204 motor gde su povadjeni balanseri i auto presao cca 40.000km od prave generalne.
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Bogdanova 95-tica
Ne treba dirati ako je sve ok. Ali ako motor gubi pritisak ulja, ako stradaju lezeci lezajevi brzo... onda posto Niko nece da da pare za lezajeve balansnih osovina i za balansne osovine nove... resenje je vadjenjeeeee...
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Bogdanova 95-tica
@bogdan
Neznam da li razumes sta su balansne osovine, gde se nalaze i koja im je svrha?
Posle nenog vremena, otprilike 250k lezajevi na balansnim popustaju i tu se navodno gubi ulje, sto dovodi do toga da pritisak u sistemu opada i onda lezajevi na radilici ostaju suvi i bude sta bude... E sad, kad se to desi ide generalna i uklanjanjd problema. Zamena lezajeva balansne(jos nisam nikog cuo da je to uradio) ili vadjenje balansne osovine, cepovanje mesta gde je ona prolazila, uklanjanje lanca i hidro spanera i za pokretanje balansnih osovina i cepovanje voda ulja koji je napajao hidro spaner. Na taj nacin se logicno, povecava pritisak ulja u sistemu koji je po mom misljenju ocigledno najveci problem kod ovih motora. Ni sam neznam koju bi opciju izabrao...Nekako sam vise za fabricku!
Neznam da li razumes sta su balansne osovine, gde se nalaze i koja im je svrha?
Posle nenog vremena, otprilike 250k lezajevi na balansnim popustaju i tu se navodno gubi ulje, sto dovodi do toga da pritisak u sistemu opada i onda lezajevi na radilici ostaju suvi i bude sta bude... E sad, kad se to desi ide generalna i uklanjanjd problema. Zamena lezajeva balansne(jos nisam nikog cuo da je to uradio) ili vadjenje balansne osovine, cepovanje mesta gde je ona prolazila, uklanjanje lanca i hidro spanera i za pokretanje balansnih osovina i cepovanje voda ulja koji je napajao hidro spaner. Na taj nacin se logicno, povecava pritisak ulja u sistemu koji je po mom misljenju ocigledno najveci problem kod ovih motora. Ni sam neznam koju bi opciju izabrao...Nekako sam vise za fabricku!
All systems go, ready for takeoff!
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: Bogdanova 95-tica
Radi kao sa balansnim osovinama. Ne osecam nikakve ama bas nikakve vibracije
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: Bogdanova 95-tica
Bucniji je motor, ja sam ih na jednom motoru vadio, sada to nikada ne bih ponovo radio makar ne znam koliko da kosta menjanje lezajeva i balansera! Odvrcu se srafovi sa motora, drugar kome sam prodao motor, cesto putuje po evropi, vozi stalno 150-200 i vise i imao je zezanje oko odvrtanja srafova, a menjao je sva 3 nova nosaca!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Bogdanova 95-tica
Perkele...
A kako kod mene i na 3 motora jos moja toga nijebilo.
Dakle...
Treba znati uraditi.
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
A kako kod mene i na 3 motora jos moja toga nijebilo.
Dakle...
Treba znati uraditi.
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: Bogdanova 95-tica
Igore ni meni se nisu odvrtali, ali posle 150 auto totalno promeni zvuk, ne znam sta tu ima da se ne zna da se uradi? Kazem, drugar ide u holandiju cesto i kroz celu nemacku vozi preko 200km/h, ne verujem da si vozio 400km tom brzinom, ni ti a ni niko drugi!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Bogdanova 95-tica
Nisam.
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Bogdanova 95-tica
Ako je B235 motor, oce to. Na B2x4 i B205 motoru toga nema.
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 7 gostiju