Saab 9-3 2.0t cabrio
- nolesrbin93
- Postovi: 42
- Pridružio se: 26 Maj 2013, 00:00
Re: Saab 9-3 2.0t cabrio
Sipao sam danas antifriz,taman koliko je trebalo i iskljucio je gresku,ne pokazuje vise :) Nego mi je bio auto u garazi 3 dana,stavio ga tek sto sam ga oprao komplet i kada sam ga izvozio napolje,vidim 2 kapi crne Bilo je par trenutaka straha,ali kada sam pokusao da razmazem prstom,vidim da nije ulje,nego verovatno voda crna od prljavstine pa ostale 2 kapi :D Nego sam hteo da vas pitam,dal mozete da mi preporucite nekoga ko se bavi ovim stvarima,meni je odlepljena ta folija/plastika,sta god da je,od kad sam kupio auto,i u farbari gde sam radio lajsne na braniku,je pokusao da zalepi nekim lepkom,ali nije islo... i to je puklo isto na jednom mestu,vidi se na slici... pa bih ja to ili zalepio i opravio kako treba,ili bih menjao celo... Ali bio sam kod jednih ljudi sto se bave time,ispod Olimpa,na Zvezdari,i to mi je jos ranije preporucio pokojni caletov drugar,ali oni su mi rekli da oni ne rade to i da ne rade tako "sitne" stvari...Iako znam da su tom coveku radili iste takve stvari na 20 automobila Pa sam odustao od njih,pa ako imate nekoga da mi preporucite,recite :) evo i slika..
photo hosting sites
image hosting
screenshot windows 7
photo hosting sites
image hosting
screenshot windows 7
- TurboPortal
- Postovi: 74
- Pridružio se: 14 Okt 2013, 12:24
- Lokacija: Sarajevo
- Kontakt:
Re: Saab 9-3 2.0t cabrio
možda najbolje da ga skineš skroz i presvučeš Carbon folijom sa 3D efektom tj. sa reljefom. Mislim da bi puno bolje izgledalo.
- nolesrbin93
- Postovi: 42
- Pridružio se: 26 Maj 2013, 00:00
Re: Saab 9-3 2.0t cabrio
Lepo bi islo uz crna kozna sedista...
- troll 9-5
- Postovi: 1999
- Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Z E M U N
Re: Saab 9-3 2.0t cabrio
Ili da pokusas da spases vec postojeci taj "ukras" ocistis ga od prethodnog lepka i sa te strane stavis dvostranu traku a sa druge presvuces carbon folijom, mislim da bi ti to bilo lakse nego da sam postavljas foliju direktno na tablu. Ovako sve odradis van auta i posle vratis nazad i uzivancija
- nolesrbin93
- Postovi: 42
- Pridružio se: 26 Maj 2013, 00:00
Re: Saab 9-3 2.0t cabrio
Mogao bih i tako,mada nisam bas siguran u svoju strucnost :D Jer u principu po onim radnjama gde rade auto folije nece da se zezaju oko toga...
- troll 9-5
- Postovi: 1999
- Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Z E M U N
Re: Saab 9-3 2.0t cabrio
Nije nista strasno, treba ti fen za kosu ili ako imas industrijski jos bolje, kad prioremis stablu samo lagano stavljas (ne sve odjednom) zbog baloncica, mozes i da prskas sapunicom bice ti jos lakse. Fen ti treba kad radis delove gde su rupe tj prekidaci. Ja i komsija smo lepili bas ovu carbon foliju na autu preko krova i ispalo je iako ni on ni ja nikad nismo to radili
- nolesrbin93
- Postovi: 42
- Pridružio se: 26 Maj 2013, 00:00
Re: Saab 9-3 2.0t cabrio
extra,mogao bih da probam...a kako si mislio,skinem ovo sto imam sada,ocistim od lepka,i nisam te razumeo ovo za dvostruku traku...samo je jebada to iseci :D I na ovom mestu gde mi je puklo,ne znam kako bi tu legla folija ili traka :/ Hvala ti na savetima u svakom slucaju
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 2.0t cabrio
NOLE,
imas original CARBON ulozak table.
Ako hoces da ga unistis, a ti lepo pokidaj sve, i onda ocisti...
I lepi folije, ili farbaj ili sta vec.
Ja bi pre kupio drugu tu tablu, GRAY obicnu, najobicniju, pa sa njom se igrao, a ovaj originaj i PRAVU CARBON sacuvao.
MHO
imas original CARBON ulozak table.
Ako hoces da ga unistis, a ti lepo pokidaj sve, i onda ocisti...
I lepi folije, ili farbaj ili sta vec.
Ja bi pre kupio drugu tu tablu, GRAY obicnu, najobicniju, pa sa njom se igrao, a ovaj originaj i PRAVU CARBON sacuvao.
MHO
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 2.0t cabrio
Taj deo kad bi porucivao iz originala kosta .....oko 200 i nesto funti u carbonu [link_open=http://www.ebay.co.uk/itm/Saab-9-3-98-0 ... 338736a782]KLIK[/link_open].
To znaci eliminisemo.
Kada bi slucajno nasao na odpadu na nekom,opet bi morao sam da udjes i skines,i opet bi je pohebo,jer kad bi zabo nesto da odvojis lepak ..pukla bi.
Ja predlazem isto sto si vec dobio savet.Izmeri tu oplatu,prema toj meri kupi tu carbon foliju ili koja ti se vec svidja.....i sobzirom da je vec odlepljena,kreni iz nekog tog ugla.Pipavo je malo ,jer ne smes da napinjes mnogo da savladas lepak,jer hoce oplata da pukne....zato te i izbegavaju ovi sto si ih pitao.
Kada skines,maksimalno se posveti ciscenju od starog lepka.Sto ga bolje ocistis,bolje ce drzati......gde preskocis,tu ce se desiti situacija ista kao sto ti je sada.....nece drzati nov lepak
Pre upotrebe folije,regulisi sa LEDJNE strane tu naprslinu koju imas kod lampice za pojas.Treba ti bukvalno par kapi onog poliestera sto se plasticni camci rade s njim.To naneses cetkicom za likovno u sto tanjem sloju ali ipak dovoljno da poveze i kad se osusi kao od kamena je....ili recimo onaj kit za reparaciju plasticnih rezervoara naprimer [link_open=http://www.otg.rs/catalog/permatex/auto ... voara.html]KLIK[/link_open]
Ako preteras sa nanosenjem,ta kolicina koju si stavio,ODBIJACE oplatu od konzole i nece moci da legne kako treba.Strca ce....
Kada to uradis....skalper,fen za kosu i folija koju si kupio.Duvas,natezes i ides postepeno da to sve bude lepo,bez nabora,mehurica od vazduha itd...
Obrati paznju na deo folije koji ce preci sa ZADNJE strane oplate.Dakle ivice.Sto ih duze pustis one ce svojom debljinom odbijati oplatu od konzole i javice se luft kad namontiras.Dakle samo MALO da predju ivice,a da bude doboljno da lepo drzi.....Orjentaciono najvise pola cm.
Kada to uradis ,lepak i opet ravnomerno i celu povrsinu.Opet cetkica ali ovog puta malo veca....ili idalno bi bilo onaj lepak u spreju ....lepse se nanosi.Kad naneses ....pustis malo da prihvati i TEK onda ga prislanjas i fiksiras.
Za fiksiranje ti trebaju neki podupiraci.....moze bilo sta ,stim sto na krajevima tih podupiraca stavis nesto mekse.Recimo ako bi uzeo neku letvicu,na jedan kraj stavis krpu savijenu par puta i odupres od naslon od sedista,a na drugi kraj stavis sundjer i odupres o oplatu koju fiksiras.Tako postavis par utega ....2,3,4.....videces kolko ti treba
Nadam se da si skapirao .....ima i druga fora ali je mnogo skuplja.....farbanje kao sto je ta tvoja ofarbana,pa lakiranje .....ali ti to ne mozes sam da odradis jer predpostavljam da nemas ni uslove ni alat.
Ovo je najednistavnije resenje ako bas zelis taj izgled ....i kad otopli udri.Do tad ,stisni zube i vozi ovako.Sad je hladno da se sa tim zezas,jer iako bi u kuci radio veci deo posla ,opet bi lepio u kolima ,a bolje je kad je toplije
To znaci eliminisemo.
Kada bi slucajno nasao na odpadu na nekom,opet bi morao sam da udjes i skines,i opet bi je pohebo,jer kad bi zabo nesto da odvojis lepak ..pukla bi.
Ja predlazem isto sto si vec dobio savet.Izmeri tu oplatu,prema toj meri kupi tu carbon foliju ili koja ti se vec svidja.....i sobzirom da je vec odlepljena,kreni iz nekog tog ugla.Pipavo je malo ,jer ne smes da napinjes mnogo da savladas lepak,jer hoce oplata da pukne....zato te i izbegavaju ovi sto si ih pitao.
Kada skines,maksimalno se posveti ciscenju od starog lepka.Sto ga bolje ocistis,bolje ce drzati......gde preskocis,tu ce se desiti situacija ista kao sto ti je sada.....nece drzati nov lepak
Pre upotrebe folije,regulisi sa LEDJNE strane tu naprslinu koju imas kod lampice za pojas.Treba ti bukvalno par kapi onog poliestera sto se plasticni camci rade s njim.To naneses cetkicom za likovno u sto tanjem sloju ali ipak dovoljno da poveze i kad se osusi kao od kamena je....ili recimo onaj kit za reparaciju plasticnih rezervoara naprimer [link_open=http://www.otg.rs/catalog/permatex/auto ... voara.html]KLIK[/link_open]
Ako preteras sa nanosenjem,ta kolicina koju si stavio,ODBIJACE oplatu od konzole i nece moci da legne kako treba.Strca ce....
Kada to uradis....skalper,fen za kosu i folija koju si kupio.Duvas,natezes i ides postepeno da to sve bude lepo,bez nabora,mehurica od vazduha itd...
Obrati paznju na deo folije koji ce preci sa ZADNJE strane oplate.Dakle ivice.Sto ih duze pustis one ce svojom debljinom odbijati oplatu od konzole i javice se luft kad namontiras.Dakle samo MALO da predju ivice,a da bude doboljno da lepo drzi.....Orjentaciono najvise pola cm.
Kada to uradis ,lepak i opet ravnomerno i celu povrsinu.Opet cetkica ali ovog puta malo veca....ili idalno bi bilo onaj lepak u spreju ....lepse se nanosi.Kad naneses ....pustis malo da prihvati i TEK onda ga prislanjas i fiksiras.
Za fiksiranje ti trebaju neki podupiraci.....moze bilo sta ,stim sto na krajevima tih podupiraca stavis nesto mekse.Recimo ako bi uzeo neku letvicu,na jedan kraj stavis krpu savijenu par puta i odupres od naslon od sedista,a na drugi kraj stavis sundjer i odupres o oplatu koju fiksiras.Tako postavis par utega ....2,3,4.....videces kolko ti treba
Nadam se da si skapirao .....ima i druga fora ali je mnogo skuplja.....farbanje kao sto je ta tvoja ofarbana,pa lakiranje .....ali ti to ne mozes sam da odradis jer predpostavljam da nemas ni uslove ni alat.
Ovo je najednistavnije resenje ako bas zelis taj izgled ....i kad otopli udri.Do tad ,stisni zube i vozi ovako.Sad je hladno da se sa tim zezas,jer iako bi u kuci radio veci deo posla ,opet bi lepio u kolima ,a bolje je kad je toplije
- nolesrbin93
- Postovi: 42
- Pridružio se: 26 Maj 2013, 00:00
Re: Saab 9-3 2.0t cabrio
Hvala ti puno na savetu,nadam se da sam skapirao :) Ako nista drugo gledacu korak po korak kako si mi objasnjavao,pa cu namestati :) Imam ja garazu da se zezam sa tim,pa cu videti dal sad to da radim ili da sacekam :)Jer mi semestar na faxu pocinje u februaru,pa necu imati vremena do juna,a dusa me boli da ga gledam ovakvog,kada znam da moze da se sredi :) Hvala puno..
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 2.0t cabrio
...e da ,zasto nisi u klubu
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Saab 9-3 2.0t cabrio
Ne kapiram, zar se ta tabla ne skida...mislim, kod 9-5 se skidaju i nije komplikovano...
All systems go, ready for takeoff!
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: Saab 9-3 2.0t cabrio
@Nole
Pipav je to posao zato ako nisi nesto slicno majstorisao ne bi bilo pametno da se zaleces sam u taj posao. Strah me da ne zabrljas nesto pa sta posle. Moj ti je savet da razmislis dobro pre nego krenes u avanturu.
Pipav je to posao zato ako nisi nesto slicno majstorisao ne bi bilo pametno da se zaleces sam u taj posao. Strah me da ne zabrljas nesto pa sta posle. Moj ti je savet da razmislis dobro pre nego krenes u avanturu.
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 2.0t cabrio
Taj deo koji se skida ,kod njega se odvojio ....poceo na nekim mestima da se odvajaGRIPEN je napisao:Ne kapiram, zar se ta tabla ne skida...mislim, kod 9-5 se skidaju i nije komplikovano...
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Saab 9-3 2.0t cabrio
skine ga spoji, izlepi i onda presvuce folijom ako treba....
All systems go, ready for takeoff!
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: Saab 9-3 2.0t cabrio
ja bi probao fenom industrijskim da skinem to pa da ga nalepim opet sintelanom ili tako nekim lepkom,pa ako ne uspe, onda bi lepio karbon ;)
- troll 9-5
- Postovi: 1999
- Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Z E M U N
Re: Saab 9-3 2.0t cabrio
Dvostranu traku imas u bilo kojoj farbari,gvozdjari itd; nju stavljas tek posle carbon folije tj. kad zavrsis presvlacenje, a na ovom mestu gde ti je naprso "pravi" carbon bi sa zadje strane malo vise osmirglao (istanjio) i ucvrstio sa malim parcetom staklenog vlakna i premazao smolom, to lepo obradio, stavio dvostranu traku i vratio sve nazad... osim ako si pri parama i mozes da porucis original carbon preko neta,s'tim da rizikujes da dobijes naprsu tablu, jer ljudi nije to neunistivo treba da predje ko zna koliko drzava i onda da dodje kod nas gde nasi kuriri fala Bogu frljakaju to iz kamiona u pikapove (sam sam se uverio), debljina tog dela nije veca od 2mm (ako jeste lepo sut u zadnjicu mene sa foruma). Moj predlog pa ti odluci .nolesrbin93 je napisao:extra,mogao bih da probam...a kako si mislio,skinem ovo sto imam sada,ocistim od lepka,i nisam te razumeo ovo za dvostruku traku...samo je jebada to iseci :D I na ovom mestu gde mi je puklo,ne znam kako bi tu legla folija ili traka :/ Hvala ti na savetima u svakom slucaju
- nolesrbin93
- Postovi: 42
- Pridružio se: 26 Maj 2013, 00:00
Re: Saab 9-3 2.0t cabrio
E pa hocu da budem clan kluba,nisam ulazio na forum neko vreme od obaveza,pa nisam ni slike postavljao niti sam stizao bilo sta da radim oko kola :/ Uplacujem clanarinu danas ili sutra,sad sam video proceduru :DAERO je napisao:
...e da ,zasto nisi u klubu
Prikupljam sada sve savete pa gledam dal sam kadar ili da trazim nekog strucnijeg :D Imam drugara jednog koji je radio to na svojim kolima,pa bismo mozda mogli zajedno da pokusamo,njemu ispalo super :) Hvala svima na savetima ljudi,kako god da uradim stavljam slicice kada bude sredjenoBagzi93 je napisao:@Nole
Pipav je to posao zato ako nisi nesto slicno majstorisao ne bi bilo pametno da se zaleces sam u taj posao. Strah me da ne zabrljas nesto pa sta posle. Moj ti je savet da razmislis dobro pre nego krenes u avanturu.
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: Saab 9-3 2.0t cabrio
.
Poslednji put menjao 1 dana BOKI 900, izmenjena 12 puta
Love SAAB, never GM
- nolesrbin93
- Postovi: 42
- Pridružio se: 26 Maj 2013, 00:00
Re: Saab 9-3 2.0t cabrio
Zvacu ga posle Jovandana,sad teku ozbiljne pripreme oko slave Pa podrzi me Boki,negde procitah na ovom forumu da elan i volja mnogo znace,iako sam glumac :D A kada je saabic u pitanju,toga mi ne manjka :D Zvacu Gorana svakako,hvala na preporuci
- nolesrbin93
- Postovi: 42
- Pridružio se: 26 Maj 2013, 00:00
Re: Saab 9-3 2.0t cabrio
Ljudi,pokazuje mi saabic u zadnja dva dana gresku... Na SID-u pise neka prva rec koju ne mogu da procitam (jer mi displey ne sljaka kako treba,to moram da sredim) i ispod pise telecomando... Jel zna neko o cemu je rec? Pretpostavljam da nije nista ozbiljno,auto se ponasa normalno
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 2.0t cabrio
verovatno ti sugerise da promenis bateriju u kljucu...
mislim da je CR1632.
telecomando, tele, daljina na svim jezicima, commando, komander, upravljac...
mislim da je CR1632.
telecomando, tele, daljina na svim jezicima, commando, komander, upravljac...
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- nolesrbin93
- Postovi: 42
- Pridružio se: 26 Maj 2013, 00:00
Re: Saab 9-3 2.0t cabrio
I ja sam mislio ili na to,mada mi rezervni kljuc nema bateriju,pa mi ne pokazuje tu komandu... Ili na antenu,jer mi se pojavilo tacno sada kada je padala ona ledena kisa,a ja ga izvezao i zaledila antena,tj ne izvlaci se do kraja....
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 2.0t cabrio
Taj kljuc koji imas je sa transponderom...
Men8 kad.god.je bila losa baterija pogledo me sid i rekao... promeni bateriju... a sto ne prebacis na engleski... pa vidis sta prica???
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
Men8 kad.god.je bila losa baterija pogledo me sid i rekao... promeni bateriju... a sto ne prebacis na engleski... pa vidis sta prica???
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- nolesrbin93
- Postovi: 42
- Pridružio se: 26 Maj 2013, 00:00
Re: Saab 9-3 2.0t cabrio
Kako izvesti to prebacivanje na engleski? :D
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 8 gostiju