Auh! Enterijer je dobar! Bas onako kako se meni svidja!!!
Jos jednom za trud!
SAAB 900 Talladega "Wasaabi"projekat
- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB 900 Talladega "Wasaabi"projekat
Evo ovih dana sam zapostavio ovaj strašan projekat, zbog nedostatka vremena, ali rešio sam da ću da ga završim do kraja i obuhvatim sve redom što je modifikovano, pa će tako i da bude.Evo i nastavka
SAAB-ov motor dobija Garrett GT30R turbo punjač koji nije ni previše veliki, a ni previše mali, nego dovoljno dobar da nema veliki turbo lag, a da moze da napuni vazduhom velike otvore interkulera i usisne cevi.Ovaj turbo je jako dobar kod motora sa 4 cilindra, a najveća snaga koju moze da podnese je 500ks.Uostalom, evo i nekih specifikacija vezane za taj turbo punjač, pa vi procenite jel dobar, mada bi TAZZ-ovo mišljenje i objašnjenje dobro došlo, da naučimo nešto.
Garrett GT30R Turbo - The size of this turbo is perfect as it is not so big that there will be big lag, but it is bug enough to fill the big intake pipes and the intercooler with a huge turbo charge. Dual Ball Bearing GT30R Turbo assembly with T3 style housing with T3 inlet flange w/ 4 bolt GT 3.0" style exit. Very Good response turbo for 4 Cyl applications. This turbo has a flow capacity of about 500HP. This turbo would be the same as HKS GT3037. The GT30R turbine housings with 4 bolt exit are made out of ductile Ni-Resist iron (has a nickel content of about 38%). This material is much better at withstanding high exhaust gas temperatures than regular cast iron.
Turbine Housing A/R: 0.82, Wheel: 60mm w/ 84 trim
Compressor Housing A/R: 0.60, Wheel: 76.2mm w/ 56 trim
Kakvo kućište.
I na kraju se ova lepota montira, i šta reći kako se uklopilo
SAAB-ov motor dobija Garrett GT30R turbo punjač koji nije ni previše veliki, a ni previše mali, nego dovoljno dobar da nema veliki turbo lag, a da moze da napuni vazduhom velike otvore interkulera i usisne cevi.Ovaj turbo je jako dobar kod motora sa 4 cilindra, a najveća snaga koju moze da podnese je 500ks.Uostalom, evo i nekih specifikacija vezane za taj turbo punjač, pa vi procenite jel dobar, mada bi TAZZ-ovo mišljenje i objašnjenje dobro došlo, da naučimo nešto.
Garrett GT30R Turbo - The size of this turbo is perfect as it is not so big that there will be big lag, but it is bug enough to fill the big intake pipes and the intercooler with a huge turbo charge. Dual Ball Bearing GT30R Turbo assembly with T3 style housing with T3 inlet flange w/ 4 bolt GT 3.0" style exit. Very Good response turbo for 4 Cyl applications. This turbo has a flow capacity of about 500HP. This turbo would be the same as HKS GT3037. The GT30R turbine housings with 4 bolt exit are made out of ductile Ni-Resist iron (has a nickel content of about 38%). This material is much better at withstanding high exhaust gas temperatures than regular cast iron.
Turbine Housing A/R: 0.82, Wheel: 60mm w/ 84 trim
Compressor Housing A/R: 0.60, Wheel: 76.2mm w/ 56 trim
Kakvo kućište.
I na kraju se ova lepota montira, i šta reći kako se uklopilo
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB 900 Talladega "Wasaabi"projekat
Evo malo kako je tekao posao oko izduvne grane, a kad je posao završen, ostaje samo da gledamo i da se divimo.
Prečnik je 3 inča.
Downpipe prečnika takodje 3 inča, za što bolji odvod vazduha, a auspuh je JT sa stock Viggen-a.
Prečnik je 3 inča.
Downpipe prečnika takodje 3 inča, za što bolji odvod vazduha, a auspuh je JT sa stock Viggen-a.
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB 900 Talladega "Wasaabi"projekat
Letva volana je izmenjena i dodati su neki dodaci radi boljeg upravljanja i povratnih informacija koje vozač dobija sa podloge.
Proizvodi iz MP perfomance. Evo i na engleskom:
Here is the refurbished steering rack with custom poly steering arm bushings. Also below, you can see the initial fitting of the MP Performance steering rack brace. This particular unit is a ZF steering rack and the original Saginaw units are NLS items (no longer stocking).
Proizvodi iz MP perfomance. Evo i na engleskom:
Here is the refurbished steering rack with custom poly steering arm bushings. Also below, you can see the initial fitting of the MP Performance steering rack brace. This particular unit is a ZF steering rack and the original Saginaw units are NLS items (no longer stocking).
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB 900 Talladega "Wasaabi"projekat
Kako bi uz precizan upravljač na stazi auto što bolje lezao ogibljenje je totalno obnovljeno i ojačano raznim polugama za sprečavanje uvijanja.Evo ukkratko i informacije kako je to teklo.
Monster Strut Brace with Torque Limiter:
This is the new strut brace that we have developed to replace the weak stock unit. This new piece is made of aluminum and is much stiffer than the stock piece. Additionally, the design has been improved in include a brace that bridges directly across from each strut tower and ties them together. We have also incorporated a top engine mount into the brace to help stabilize the twisting forces of the engine. This unique element uses a bushing stabilizer that rises from the back of the engine to connect to the brace extension.
Subframe Brace:
Another new piece is this subframe brace. This piece is wider than some other units. In addition to have multiple attaching points to limit subframe twist, the positioning and extra width act to protect the oil pan from impact. Knowing all the cracked oil pans out there, this piece does double duty. Below are the pictures of the finished product after powder coating.
Front Suspension:
We rebuilt the front suspension using adjustable Koni sport strut inserts and H&R springs to lower the car about 30mm. Also, you can see that we replace all the stock suspension bushing with poly bushings from PowerFlex.
Rear X-Brace:
Not to leave the rear hatch area unaddressed, we developed what we call the "X-Brace" to tie the rear shock towers together and limit body flex in the hatch opening.
Rear Springs and Shocks:
The rear suspensionn was rebuilt using adjustable Koni shocks and H&R springs. Combined with the other upgrades, the suspension should handle what ever we want to throw at it.
Rear Axle Reinforced:
In order to handle the additional power and stress that we are planning to throw at this car, we throughly reworked the rear axle. To limit twisting forces, we closed the stock C-channel which you can see in the first photo. We also added the diagonal bars for further strength. Lastly, to limit any flex where the hubs attach to the axle, we added additional reinforcing plates to both sides. These can be seen in closer detail below.
Suspension Arms:
As part of the total rebuild, all parts are either being replaced or refreshed. Attached below are the suspention arms before and after the blast cabnet.
MP Performace Sway Bar:
MP Sway Bar Installed - With the installation of the performance sway bar from MP Performance, the rear axle should be sufficiently stiff.
Ogromna šipka za(Vidi gore opširnije-Monster Strut Brace with Torque Limiter) sprečavanje uvijanja, specijalno je razvijena od strane čoveka koji sprema trkačke NASCAR mašine, tako da ovo sigurno ima veliku ulogu u sportskoj voznji, šta mislite?
Šipke su postavljene(Gore-Rear X-Brace)i u osetljivom zadnjem delu automobila, tako da su sve osetljive tačke ojačane.
Ojačanja su uradjena i na ramu(Subframe Brace)kako bi sada mogao da primi duplo veće opterećenje, vrhunski uradjeno.
Zadnja osovina(Rear Axle Reinforced)je takodje dodatno ojačana kako bi se primila veća snaga i pritisak koji će biti prisutan.Dodate su i dijagonalne šipke koje za koji procenat više učvršćuje osovinu.
Kada je završen posao sa učvrćivanjem, krenulo se sa podešavanjem ogibljenja.Prednje ogibljenje( Front Suspension)je totalno sportski podešeno sa Koni štelujućim amortizerima i H-R sportskim oprugama uz koje je automobil nizi za 30mm.Takodje su na prednjoj osovini standardne kugle(čaure)zamenjene PowerFlex čaurama.
Zadnje ogibljenje(Gore-Rear Springs and Shocks)je sastavljeno isto od štelujućih Koni amortizera i H-R opruga koje utiču na to da ovaj prelepi SAAB 900 nema nikakve bojazni od brzih krivina na Nirburgringu. Uzgred, zadnje ogibljenje je dodatno učvršćeno sa šipkom iz MP Perfomansa(MP Performace Sway Bar).Ramena su isto obnovljena i zamenjena kako bi sve bilo pod konac, sportski čvrsto i stabilno.
Zadnje ogibljenje:
Ramena:
Monster Strut Brace with Torque Limiter:
This is the new strut brace that we have developed to replace the weak stock unit. This new piece is made of aluminum and is much stiffer than the stock piece. Additionally, the design has been improved in include a brace that bridges directly across from each strut tower and ties them together. We have also incorporated a top engine mount into the brace to help stabilize the twisting forces of the engine. This unique element uses a bushing stabilizer that rises from the back of the engine to connect to the brace extension.
Subframe Brace:
Another new piece is this subframe brace. This piece is wider than some other units. In addition to have multiple attaching points to limit subframe twist, the positioning and extra width act to protect the oil pan from impact. Knowing all the cracked oil pans out there, this piece does double duty. Below are the pictures of the finished product after powder coating.
Front Suspension:
We rebuilt the front suspension using adjustable Koni sport strut inserts and H&R springs to lower the car about 30mm. Also, you can see that we replace all the stock suspension bushing with poly bushings from PowerFlex.
Rear X-Brace:
Not to leave the rear hatch area unaddressed, we developed what we call the "X-Brace" to tie the rear shock towers together and limit body flex in the hatch opening.
Rear Springs and Shocks:
The rear suspensionn was rebuilt using adjustable Koni shocks and H&R springs. Combined with the other upgrades, the suspension should handle what ever we want to throw at it.
Rear Axle Reinforced:
In order to handle the additional power and stress that we are planning to throw at this car, we throughly reworked the rear axle. To limit twisting forces, we closed the stock C-channel which you can see in the first photo. We also added the diagonal bars for further strength. Lastly, to limit any flex where the hubs attach to the axle, we added additional reinforcing plates to both sides. These can be seen in closer detail below.
Suspension Arms:
As part of the total rebuild, all parts are either being replaced or refreshed. Attached below are the suspention arms before and after the blast cabnet.
MP Performace Sway Bar:
MP Sway Bar Installed - With the installation of the performance sway bar from MP Performance, the rear axle should be sufficiently stiff.
Ogromna šipka za(Vidi gore opširnije-Monster Strut Brace with Torque Limiter) sprečavanje uvijanja, specijalno je razvijena od strane čoveka koji sprema trkačke NASCAR mašine, tako da ovo sigurno ima veliku ulogu u sportskoj voznji, šta mislite?
Šipke su postavljene(Gore-Rear X-Brace)i u osetljivom zadnjem delu automobila, tako da su sve osetljive tačke ojačane.
Ojačanja su uradjena i na ramu(Subframe Brace)kako bi sada mogao da primi duplo veće opterećenje, vrhunski uradjeno.
Zadnja osovina(Rear Axle Reinforced)je takodje dodatno ojačana kako bi se primila veća snaga i pritisak koji će biti prisutan.Dodate su i dijagonalne šipke koje za koji procenat više učvršćuje osovinu.
Kada je završen posao sa učvrćivanjem, krenulo se sa podešavanjem ogibljenja.Prednje ogibljenje( Front Suspension)je totalno sportski podešeno sa Koni štelujućim amortizerima i H-R sportskim oprugama uz koje je automobil nizi za 30mm.Takodje su na prednjoj osovini standardne kugle(čaure)zamenjene PowerFlex čaurama.
Zadnje ogibljenje(Gore-Rear Springs and Shocks)je sastavljeno isto od štelujućih Koni amortizera i H-R opruga koje utiču na to da ovaj prelepi SAAB 900 nema nikakve bojazni od brzih krivina na Nirburgringu. Uzgred, zadnje ogibljenje je dodatno učvršćeno sa šipkom iz MP Perfomansa(MP Performace Sway Bar).Ramena su isto obnovljena i zamenjena kako bi sve bilo pod konac, sportski čvrsto i stabilno.
Zadnje ogibljenje:
Ramena:
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB 900 Talladega "Wasaabi"projekat
Kako bi se ispratio dosadašnji vrhunski rad na ogibljenju i motoru došlo je vreme da se i kočnice poboljšaju.Kao što svi znamo, bez dobrih kočnica nemamo šta da trazimo na stazi,ma koliko snage imali, tako da je ovo jedan od vaznijih stavki kod sportskih automobila, kao i u svetu tjuninga i autosporta.
Evo zadnjih kočnica, a evo ovde i na engleskom kako je išlo.
Rear Brakes - Here you can see the rear hubs and e-brakes that have been totally rebuilt. For the mean time, I am going to use the Viggen rear brake rotors, but my upgrade later as the suspension progresses.
Prednje kočnice su sa Viggen-a, samoventilirajući diskovi i Viggen čeljusti.
Front rotors - Viggen caplipers and cross drilled rotors installed. The rotors from Group 9 performance are an excellent performance upgrade and the Viggen calipers are a direct bolt on.
Evo zadnjih kočnica, a evo ovde i na engleskom kako je išlo.
Rear Brakes - Here you can see the rear hubs and e-brakes that have been totally rebuilt. For the mean time, I am going to use the Viggen rear brake rotors, but my upgrade later as the suspension progresses.
Prednje kočnice su sa Viggen-a, samoventilirajući diskovi i Viggen čeljusti.
Front rotors - Viggen caplipers and cross drilled rotors installed. The rotors from Group 9 performance are an excellent performance upgrade and the Viggen calipers are a direct bolt on.
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB 900 Talladega "Wasaabi"projekat
SAAB 900NG Talladega je dobio nove atraktivne felne marke "Antera style 321" od 18 inča, a obuven je u sportske pneumatike iz Pirelija(P-Zero Rosso)dimenzija 225/45.Tu su i H-R distanceri od 5mm, a instalirani su senzori koji prikazuju pritisak u pneumaticima, a pravi sportski detalj jeste i senzor temperature pneumatika.Tako kad se izadje na stazu moze se videti kad se postigne optimalna temperatura.Stvarno se u ovom projektu mislilo o svemu.
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB 900 Talladega "Wasaabi"projekat
Evo i nekih sličica sa merenja snage na točkovima.Na kraju svih modifikacija snaga na točkovima iznosi 500ks+ što je izvanredan rezultat.
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB 900 Talladega "Wasaabi"projekat
Sada je na red došao enterijer koji je vrlo temeljno i lepo sređen.Ima ovde svašta, pa krećemo od same karoserije.Auto je prvo unutra potpuno ogoljen, pa je sa folijom koja se vidi na slici oblozena unutrašnja strana.Svrha toga je da se smanji buka koju čujemo(motor,vetar,kotrljanje točkova).Ovo je neznatno otezalo auto uz dodavanje zvučnika u gepeku i nitro boce ali je zbog veoma velike snage ovo nekako i dobro došlo,da se raspored mase ne poremeti previše, tako barem glasi opravdanje vlasnika ovog prelepog SAAB-a.
E ovde se vidi lepo ispolirana ručno izrađena šipka za sprečavanje uvijanja kao i šipka na koju naleze nitro boca.Akumulator je tu pored u ovom prelepom kućištu pa se praktično i ne primećuje.
E ovde se vidi lepo ispolirana ručno izrađena šipka za sprečavanje uvijanja kao i šipka na koju naleze nitro boca.Akumulator je tu pored u ovom prelepom kućištu pa se praktično i ne primećuje.
- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 Talladega "Wasaabi"projekat
Uzivam...
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB 900 Talladega "Wasaabi"projekat
Evo kako izgleda prostor u gepeku. Ovo će neko da mrzi, a neko će da voli, tako da o ukusima nije pametno diskutovati.Sve u svemu, jako lepo urađeno i uklopljeno, posebno zbog upotrebe karbon fibera.
Centralna konzola je takođe prelepo urađena i oblozena nekom vrstom koze koja podseća na alkantaru.Uz to ide i armatura od karbon-fibera.
Centralna konzola je takođe prelepo urađena i oblozena nekom vrstom koze koja podseća na alkantaru.Uz to ide i armatura od karbon-fibera.
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB 900 Talladega "Wasaabi"projekat
Evo, da završimo i enterijer. Kao što vidite, upotreba karbon-fibera u ovom projektu je bila veoma bogata, pa taj tretman nije zaobišao ni unutrašnjost. Sve što je moglo urađeno je od karbona kako bi izgledalo lepše, a i da bi se smanjila ukupna tezina automobila.
Volan je obnovljen i sad izgleda savršeno.
Deo za odmaranje leve noge je zamenjen ovim hromiranim.
Onda su na red došli "cajgeri" koji stoje na A stubu i imaju karbonsko kućište.Ovi pokazuju pritisak turbine, pritisak i temperaturu ulja, pritisak goriva(ubrizgavanja) i voltazu.
Onda polako ide ubacivanje karbon-fibera i završni radovi.
"Cajgeri" se super uklapaju.
Kada su svi radovi završeni, evo kako sve to izgleda.Uzivajte.
Volan je obnovljen i sad izgleda savršeno.
Deo za odmaranje leve noge je zamenjen ovim hromiranim.
Onda su na red došli "cajgeri" koji stoje na A stubu i imaju karbonsko kućište.Ovi pokazuju pritisak turbine, pritisak i temperaturu ulja, pritisak goriva(ubrizgavanja) i voltazu.
Onda polako ide ubacivanje karbon-fibera i završni radovi.
"Cajgeri" se super uklapaju.
Kada su svi radovi završeni, evo kako sve to izgleda.Uzivajte.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost