SAAB 9-5 AERO 2002
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Imas li kompresor?
Pishtolj?
Pneumo gedoru?
Pishtolj?
Pneumo gedoru?
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
All systems go, ready for takeoff!
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
meni netreba alat al moze neka tulumba kafa i tako to.
a moze i ona pizzaja kod tebe gripi bila je onomad bas
a moze i ona pizzaja kod tebe gripi bila je onomad bas
Love SAAB, never GM
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Pa dodjite opet...mozemo i da promenimo meni
All systems go, ready for takeoff!
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
kad krene TAZZ-onja eto i mene.meni netreba menjati,samo sad mi kesiramo
Love SAAB, never GM
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- saabvolvo
- Postovi: 594
- Pridružio se: 14 Apr 2013, 00:00
- Lokacija: indjija
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Outlet u Indjiji?
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- saabvolvo
- Postovi: 594
- Pridružio se: 14 Apr 2013, 00:00
- Lokacija: indjija
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Trebao si zvati
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Sutra ti okacim moju sliku!
nije NAJPrLJAVIJI...
HAHAHAHAHAHA
nije NAJPrLJAVIJI...
HAHAHAHAHAHA
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
nemoguce...ne vidi se na ovoj slici lepo...uzasan je bio, ali oprao sam ga malopre, svojerucno
All systems go, ready for takeoff!
- illswitch
- Postovi: 81
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Šteta bilo ovo oprati, kao mat folija i to još besplatna k tome
[link_open=http://www.nordicrenegade.com]nordic renegade team member[/link_open]
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Vako, opet sam preso na muziku...
Zamenio sam fabricke Pioneer-e u prednjim vratima sa vrhunskim Carpower Neokick 165, koje sam jos davno kupio u setu.
Oni su ostali na fabrickom HK pojacalu tako da dobitak i nije nista znacajan, posto ovim zvucnicima treba dosta vise snage, ali je sada svakako zvuk cistiji i jasniji.
stari fabricki Pioneer-i
how to screenshot on windows
prepravljanje nosaca kako bi mogao da montiram Carpower
image upload no limit
how to take a screenshot on a pc
how to screenshot on windows
Povezivanje zvucnika na 2ohm, kolko i treba fabrickom pojacalu
print screen windows 7
Montirano na vratima
image ru
Pojto JL pojacalo jos nije popravljeno, a i kad ga popravim necu ga vracarti u auto jer je stvarno prejako za sve zvucnike koje imam u autu, nabavio sam jedno vrhunsko i prelepo Sony iz 90-ih godina koje moze da radi sa balansed signalom tako da je idealno za 9-5. Na njega cu one Infinity elipse i novi woofer
free image hosting
screenshot windows 7
Novi woofer sam kupio jel je naletelo povoljno, a i refleksna je kutija pa rekoh malo da probam s njom!
Pojacalo i woofer povezujem u toku nedelje. Ostaje mi posle samo da zamenim fabricke zvucnike iz table napred sa JBL GTO328 zvucnicima jer su idealni za fabricko pojacalo, i onda sam sve fabricke zvucnike zamenio u autu (osim centralnog) i zavrsio sa muzikom!
Zamenio sam fabricke Pioneer-e u prednjim vratima sa vrhunskim Carpower Neokick 165, koje sam jos davno kupio u setu.
Oni su ostali na fabrickom HK pojacalu tako da dobitak i nije nista znacajan, posto ovim zvucnicima treba dosta vise snage, ali je sada svakako zvuk cistiji i jasniji.
stari fabricki Pioneer-i
how to screenshot on windows
prepravljanje nosaca kako bi mogao da montiram Carpower
image upload no limit
how to take a screenshot on a pc
how to screenshot on windows
Povezivanje zvucnika na 2ohm, kolko i treba fabrickom pojacalu
print screen windows 7
Montirano na vratima
image ru
Pojto JL pojacalo jos nije popravljeno, a i kad ga popravim necu ga vracarti u auto jer je stvarno prejako za sve zvucnike koje imam u autu, nabavio sam jedno vrhunsko i prelepo Sony iz 90-ih godina koje moze da radi sa balansed signalom tako da je idealno za 9-5. Na njega cu one Infinity elipse i novi woofer
free image hosting
screenshot windows 7
Novi woofer sam kupio jel je naletelo povoljno, a i refleksna je kutija pa rekoh malo da probam s njom!
Pojacalo i woofer povezujem u toku nedelje. Ostaje mi posle samo da zamenim fabricke zvucnike iz table napred sa JBL GTO328 zvucnicima jer su idealni za fabricko pojacalo, i onda sam sve fabricke zvucnike zamenio u autu (osim centralnog) i zavrsio sa muzikom!
All systems go, ready for takeoff!
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
- troll 9-5
- Postovi: 1999
- Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Z E M U N
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Koja je razlika izmedju reflex i zatvorene kutije, kapiram da je bas utegnutiji u zatvorenoj al sta vise prija tvojim usima?
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Kompresiona daje odsecniji, cvrsci, kratak bas, a reflek ima dublji ,dugi i glasniji bas...Zavisno sta slusas, dobre su obe, ali sa manjim wooferom, manje snage, vise dobijas kompresionom kutijom. Videcu sta ce vise da mi prija u autu.
Okacicu kasnije jedan video klip gde mozes da vidis konkretnu razliku izmedju ova dva zvucnika na istim frekvencijama...
Okacicu kasnije jedan video klip gde mozes da vidis konkretnu razliku izmedju ova dva zvucnika na istim frekvencijama...
All systems go, ready for takeoff!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Idemoooooo
TRUC TUC TUC TUC
POIN POIN POIN POIN
TRUC TUC TUC TUC
POIN POIN POIN POIN
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- saabBL
- Postovi: 258
- Pridružio se: 05 Jan 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Bozo kolika ti je zapremina te boce za plin?, jel ti nije dovoljna ona toro boca do 48 litara pa si uzeo tu cisternu :)
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Boca je 80l, hteo sa 90 al je tada nije bilo... i puni se do kraja, odnosno, najvise sam punio 77l, jer nemozes da ispraznis bocu do kraja u voznji! Ne volim cesto da svracam na pumpu, narucito kad putujem dalje. Ovako napunim do kraja i miran sam minimum 550km, o obicno bude 600-650km
All systems go, ready for takeoff!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Evo troll
Slusao sam obe, nekako mi i dalje vise prija compresiona...videcemo u autu kad budu bile
Slusao sam obe, nekako mi i dalje vise prija compresiona...videcemo u autu kad budu bile
All systems go, ready for takeoff!
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju