SAAB CAFFE
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB CAFFE
Sto pravi gresku?
Nek trazi auto sa manje km...nadjidje po neki... Kad nagura kilometrazu otprilike preko 200-250 hiljada ima dve opcije, menjanje lezajeva balansnih zajedno sa letecim i lezeci, lancom, lancanicima i ostalim sta treba ili vadjenje balansnih i naravno usput menjanje letecih, lezecih i lanaca i lancanika...
Sve u svemu, kod majstora koji ne dere, sve to kosta manje vise kao 2 velika servisa za JTD TDI i slicne "jeftine za odrzavanje" masine...
Nek trazi auto sa manje km...nadjidje po neki... Kad nagura kilometrazu otprilike preko 200-250 hiljada ima dve opcije, menjanje lezajeva balansnih zajedno sa letecim i lezeci, lancom, lancanicima i ostalim sta treba ili vadjenje balansnih i naravno usput menjanje letecih, lezecih i lanaca i lancanika...
Sve u svemu, kod majstora koji ne dere, sve to kosta manje vise kao 2 velika servisa za JTD TDI i slicne "jeftine za odrzavanje" masine...
All systems go, ready for takeoff!
- nordic
- Drug Član
- Postovi: 459
- Pridružio se: 20 Maj 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
@saabvolvo...
tesko da ces naci neki aero restajling sa ispod 200.000km i u inostranstvu a da kosta 4000e i manje.... i jos su vecina koje ja gledam na mobile.de automatici... manuelaca tek ima malo za slicnu cenu...
ovo ti je proverena stvar, dosta delova zamenjeno, auto kvalitetno odrzavan...km jeste malko veca ali bar znas da je prava, mozes i ceo auto da proveris,pregledas i sl....onaj iz uvoza tesko da ces pregledati.. od ulaganja imas jedino to pranje kartera.. a sto se tice balansnih osovina...vozis tako pa kad krene da trosi ulje i sl vidi sta ces, uostalom toliko je sabova koji su presli i po 300k pa nisu menjani lezajevi, jer je redovno menjano ulje,pran karter i sl.....mozes kao sto gripen rece da ih izvadis ili da porucis nove lezajeve iz inostranstva i da ti neko ko zna to zameni.... tesko da ce zamena tih lezajeva sa cenama istih i svim da predje 500-600e...sanse nema.... osim ako ne odes kod svete... na stranu sve, sveta je ok majstor nemam nista protiv istog...samo cene delova i rada bilo cega sto nije zamena ulja,plocica i sl.. su sto bi boki rekao vadjenje kicmene mozdine... iskreno i realno
tesko da ces naci neki aero restajling sa ispod 200.000km i u inostranstvu a da kosta 4000e i manje.... i jos su vecina koje ja gledam na mobile.de automatici... manuelaca tek ima malo za slicnu cenu...
ovo ti je proverena stvar, dosta delova zamenjeno, auto kvalitetno odrzavan...km jeste malko veca ali bar znas da je prava, mozes i ceo auto da proveris,pregledas i sl....onaj iz uvoza tesko da ces pregledati.. od ulaganja imas jedino to pranje kartera.. a sto se tice balansnih osovina...vozis tako pa kad krene da trosi ulje i sl vidi sta ces, uostalom toliko je sabova koji su presli i po 300k pa nisu menjani lezajevi, jer je redovno menjano ulje,pran karter i sl.....mozes kao sto gripen rece da ih izvadis ili da porucis nove lezajeve iz inostranstva i da ti neko ko zna to zameni.... tesko da ce zamena tih lezajeva sa cenama istih i svim da predje 500-600e...sanse nema.... osim ako ne odes kod svete... na stranu sve, sveta je ok majstor nemam nista protiv istog...samo cene delova i rada bilo cega sto nije zamena ulja,plocica i sl.. su sto bi boki rekao vadjenje kicmene mozdine... iskreno i realno
Svadjanje na forumu je kao ucestvovanje na specijalnoj olimpijadi...Cak i ako pobedis opet si retardiran!
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: SAAB CAFFE
Nordik, iskreno da ti kazem a da se ne ljutis, ti sve sto pises u vezi ovih motora pises na osnovu onoga sto si procitao, a ja kad pisem ja pisem jel sam radio generalnu na jednom motoru, pukao hiljade i hiljade eura do danas, vadio te balansne osovine i to vise nije isti auto, na kraju promenio ceo motor koji je odrzavan kao nijedan uzet je od Djilasa i imam servisnu knjigu od prvog dana, Sveta neka kaze ko je odrzavao bolje auto od njega, on je uradio generalnu full na 250k km ja ga kupio posle 30k km od tad i posle predjenih 20k km pukne mi klip, pregledam lezajeve letece i lezece i na trecem lezecem se crveni lezaj... Samo muka i problemi sa tim motorima kad predju 250K!!
Drugo, ti njega nagovaras da uzme ovaj auto i tvrdis da je odrzavan, hoces mu ti dati garanciju???
Gripene, kazem da ce napraviti gresku ako uzme auto sa preko 220-230k koliko je ovaj presao, ma koliko dobro bio odrzavan! Ako nadje auto sa malom kilometrazom kao sto si ti nasao to je onda druga prica skroz!
Drugo, ti njega nagovaras da uzme ovaj auto i tvrdis da je odrzavan, hoces mu ti dati garanciju???
Gripene, kazem da ce napraviti gresku ako uzme auto sa preko 220-230k koliko je ovaj presao, ma koliko dobro bio odrzavan! Ako nadje auto sa malom kilometrazom kao sto si ti nasao to je onda druga prica skroz!
- Astrotrain
- Postovi: 410
- Pridružio se: 11 Maj 2013, 00:00
Re: SAAB CAFFE
Moj Saab je do sada prešao 210k. Znači, po toj tezi, radiće još 20k?
Kiki je na okruglo 200k uradio generalnu, te kod njega imam još 40k garancije.
Auto nikada ne vozim preko 2500 obrtaja, te verujem (kuckuc) da će i posle tih 250k ići jooš.
Sve u svemu, mnogo mi je drago što ga nisam prodao za onako male pare.
Kiki je na okruglo 200k uradio generalnu, te kod njega imam još 40k garancije.
Auto nikada ne vozim preko 2500 obrtaja, te verujem (kuckuc) da će i posle tih 250k ići jooš.
Sve u svemu, mnogo mi je drago što ga nisam prodao za onako male pare.
- nordic
- Drug Član
- Postovi: 459
- Pridružio se: 20 Maj 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
nisam ja rekao da je ovaj aero sa oglasa najbolji i savrsen i da nema bolji i sl....niti da kupi taj... samo sam rekao da je najbolji izbor od svega ponudjenog za slicne novce...i da se ne zavarava da ce naci u inostranstvu aera restajling sa 150k km i full service history i da je menjano ulje na svakih 10k km i toliko novih delova...i to sve za ispod 5000e sa dovozenjem u srbiju, pdv i svim....
lako sam dosao do tog zakljucka..usao na mobile.de i pogledao sta se nudi... a nude se brdo auta sa 200k km pa i 300k km... za 3300-4300e... naravno govorim o aero verziji samo.... i to su vecina automatici sto pretpostavljam da coveku ne odgovara....vec trazi manuelac..
nemam razloga da se ljutim, znam da si mnogo para ulozio u svoj auto i da si se naplacao tudjih gresaka mnogo puta, uz to i mnogo naucio oko auta..... coveka sa oglasa niti poznajem niti imam nesto od prodaje niti mogu da dam garanciju za bilo koji polovan auto....
uostalom sacekacemo da se jave boki,tazz i ostali koji voze b2x5 motore pa da predloze coveku gde da nadje proverenog aera i za koje novce... naravno niko mu ne moze da ti garanciju za bilo koji auto, njegove pare njegov izbor....ja sam samo dao neko svoje misljenje...
lepo neka covek pregleda oglase po inostranstvu, ali videce i sam ako stavi pretragu do 150k km, full service history, da nije ostecen, i manuelac da ce malo primeraka naci i to za velike novce...
uvek postoji ona varijanta da gleda nekog lesa iz italije koji je presao 150k ali je ulje menjano na 20-30k km i koji cim je izasao iz garancije verovatno nije ni odrzavan vec samo gazen....takvih mozda i ima za manje para...i da kaze prava km....jeste prava ali kakva... ili neki poplavljen sa zapada,prepakivan i sl.. ima svasta nesto... ali opet kazem dobar aero nema za male pare a pogotovu ne sa 150k(ako uzmemo tu km za neku referentnu tacku..)
ovaj npr deluje lepo.. ali i kosta...
[link_open=http://suchen.mobile.de/auto-inserat/sa ... acity=2600]KLIK[/link_open]
lako sam dosao do tog zakljucka..usao na mobile.de i pogledao sta se nudi... a nude se brdo auta sa 200k km pa i 300k km... za 3300-4300e... naravno govorim o aero verziji samo.... i to su vecina automatici sto pretpostavljam da coveku ne odgovara....vec trazi manuelac..
nemam razloga da se ljutim, znam da si mnogo para ulozio u svoj auto i da si se naplacao tudjih gresaka mnogo puta, uz to i mnogo naucio oko auta..... coveka sa oglasa niti poznajem niti imam nesto od prodaje niti mogu da dam garanciju za bilo koji polovan auto....
uostalom sacekacemo da se jave boki,tazz i ostali koji voze b2x5 motore pa da predloze coveku gde da nadje proverenog aera i za koje novce... naravno niko mu ne moze da ti garanciju za bilo koji auto, njegove pare njegov izbor....ja sam samo dao neko svoje misljenje...
lepo neka covek pregleda oglase po inostranstvu, ali videce i sam ako stavi pretragu do 150k km, full service history, da nije ostecen, i manuelac da ce malo primeraka naci i to za velike novce...
uvek postoji ona varijanta da gleda nekog lesa iz italije koji je presao 150k ali je ulje menjano na 20-30k km i koji cim je izasao iz garancije verovatno nije ni odrzavan vec samo gazen....takvih mozda i ima za manje para...i da kaze prava km....jeste prava ali kakva... ili neki poplavljen sa zapada,prepakivan i sl.. ima svasta nesto... ali opet kazem dobar aero nema za male pare a pogotovu ne sa 150k(ako uzmemo tu km za neku referentnu tacku..)
ovaj npr deluje lepo.. ali i kosta...
[link_open=http://suchen.mobile.de/auto-inserat/sa ... acity=2600]KLIK[/link_open]
Svadjanje na forumu je kao ucestvovanje na specijalnoj olimpijadi...Cak i ako pobedis opet si retardiran!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB CAFFE
Onaj karavan u mom dvoristu na satu ima 275k km, nikad nije skidan karter a ulje je po servisnoj, do 240k menjano na svakih 20k, posle toga izgleda da nije ni menjano a bogami ni dolivano do svih 275k... Nisam skidao lezajeve radilice, neznam u kakvom su stanju ali je blok izgledao odlicno i bez bilo kakvih riseva i sl...Uglavnom neznam sta da mislim o tim motorima...
All systems go, ready for takeoff!
- saabvolvo
- Postovi: 594
- Pridružio se: 14 Apr 2013, 00:00
- Lokacija: indjija
Re: SAAB CAFFE
Društvo...hvala svima na savetima i pomoći..sve to što kažete je tačno...Milenko znam da si puko para i para...i dok sam bio u fazi kupovine ovog sad rekao si mi neeeee kupuj videću još,moram da izvažem šta je najbolja opcija za mene...ovaj moj je stvarno dobar ali se bojim tog plivajućeg zamajca,dpf mi zapušen 76 %...nije ni ovaj bezazlen za održavanje...usisnu granu sam već promenio...sa rukama 300 eura..jebem li ga...nisam sad pametan...
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB CAFFE
Moj savet ti je da budes strpljiv i cekas...naicice dobar Aero!
Samo godinu dana posle mene Milan (bilo ga je na forumu) je kupio identican auto kao moj za nesto preko 3k eura... Naidje dobar primerak iz Italije
Samo godinu dana posle mene Milan (bilo ga je na forumu) je kupio identican auto kao moj za nesto preko 3k eura... Naidje dobar primerak iz Italije
All systems go, ready for takeoff!
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: SAAB CAFFE
Gripene, sto se tice stublina ni na jednom nisu bile potrosene ni najmanje, cak sta vise videli su se fabricki honovi, njemu je blok u jakom kvalitetu, ti si ispao najpametniji, kupio auto koji je malo presao, platio ga duplo vise nego ja i sad se jos uvek vozis kao gospodin. Ja sam u startu kupio auto koji izgleda dobro za male pare, mislio imam lufta sta god da ode a ispostavilo se da sam davnih dana presao neku cifru koja nema veze sa mozgom...
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB CAFFE
@Astro,
moje skromno misljenje je kad sam slusao kikija kad daje garanciju da si u obavezi da radis i servise redovne kod njega,a mislim da bi trebalo da ti radi i cajger jer ovako mozes garanciju da imas jos 10 godina kad cajger stoji na istoj brojci.a auto tvoj ima 200k bar drugi put.
@saabvolvo,
usisnu svi menjaju jer se razlokaju gumice na klizacu klapni,a to se desava jer garez pravi otpor klapnama,da si me pitao,klapne se ciste i fiksiraju,auto tada ide bolje 10% a ti imas 300e u dzepu.a majstori jedva cekaju da opale samar po licu i dzepu.
sto se plivajuceg tice kosta u nabavci 240e mislim,i pitanje je kad ce mu vreme doci,mozda je i menjan na 1500000km,tvoj jeste dobro odrzavan.
sada taj auto nemoze da donese vise od 6500e i ludost je da ga sada prodajes.nidje veze.veruj mi.a dobar je skroz.kakav god aero da kupis treba ti odmah 600e za plin,500e za registraciju.o ulaganjima da nepricamo.napravices sebi dvostruki trosak.
dpf i cat se skidaju za smesne pare,reprogram je 90e,cat prodas za 100e,auto prodise,i cipujes ga lako na 180ks ako ti bas fali snage i nije ti dobro kako ide u odnosu na sada.ja to iz iskustva.necitam druge forume i ne prepisujem vec sam to radio i na alfi 159 a i na cromi.
@perkele,
postujem svo tvoje iskustvo koje si imao sa tvojim saab-om,ali smatram da je i tvoj imao dosta vecu kilometrazu i da je pravih 200k macji kasalj.takodje si sam rekao posle generalne 30k i opet problem sto ukazuje na majstora a ne na auto.ovaj crni koji se pominje jeste odlican i jeste odrzavan i mozda u ponudi nema trenutno bolji ali po meni nevredi ni on 1dinar preko 3800-3900e.o 4900 da ne govorimo.a znam da mu sada neko pokaze 4000 izasao bi bez stvari iz njega
takodje ventilacija fabricka tvog 2.0t ili 2.3t aero pre restajlinga i ventilacija motora 2003 ili 2004 su dva sveta.
cene koje su u nemackoj na mobile.de nemaju veze sa nama i nasim trzistem i ulavnom su nerealne,jer nisam siguran da ni tamo neko zeli da plati 95aero star 11-12godina 4500e!!
to ja mislim.
moje skromno misljenje je kad sam slusao kikija kad daje garanciju da si u obavezi da radis i servise redovne kod njega,a mislim da bi trebalo da ti radi i cajger jer ovako mozes garanciju da imas jos 10 godina kad cajger stoji na istoj brojci.a auto tvoj ima 200k bar drugi put.
@saabvolvo,
usisnu svi menjaju jer se razlokaju gumice na klizacu klapni,a to se desava jer garez pravi otpor klapnama,da si me pitao,klapne se ciste i fiksiraju,auto tada ide bolje 10% a ti imas 300e u dzepu.a majstori jedva cekaju da opale samar po licu i dzepu.
sto se plivajuceg tice kosta u nabavci 240e mislim,i pitanje je kad ce mu vreme doci,mozda je i menjan na 1500000km,tvoj jeste dobro odrzavan.
sada taj auto nemoze da donese vise od 6500e i ludost je da ga sada prodajes.nidje veze.veruj mi.a dobar je skroz.kakav god aero da kupis treba ti odmah 600e za plin,500e za registraciju.o ulaganjima da nepricamo.napravices sebi dvostruki trosak.
dpf i cat se skidaju za smesne pare,reprogram je 90e,cat prodas za 100e,auto prodise,i cipujes ga lako na 180ks ako ti bas fali snage i nije ti dobro kako ide u odnosu na sada.ja to iz iskustva.necitam druge forume i ne prepisujem vec sam to radio i na alfi 159 a i na cromi.
@perkele,
postujem svo tvoje iskustvo koje si imao sa tvojim saab-om,ali smatram da je i tvoj imao dosta vecu kilometrazu i da je pravih 200k macji kasalj.takodje si sam rekao posle generalne 30k i opet problem sto ukazuje na majstora a ne na auto.ovaj crni koji se pominje jeste odlican i jeste odrzavan i mozda u ponudi nema trenutno bolji ali po meni nevredi ni on 1dinar preko 3800-3900e.o 4900 da ne govorimo.a znam da mu sada neko pokaze 4000 izasao bi bez stvari iz njega
takodje ventilacija fabricka tvog 2.0t ili 2.3t aero pre restajlinga i ventilacija motora 2003 ili 2004 su dva sveta.
cene koje su u nemackoj na mobile.de nemaju veze sa nama i nasim trzistem i ulavnom su nerealne,jer nisam siguran da ni tamo neko zeli da plati 95aero star 11-12godina 4500e!!
to ja mislim.
Love SAAB, never GM
- saabvolvo
- Postovi: 594
- Pridružio se: 14 Apr 2013, 00:00
- Lokacija: indjija
Re: SAAB CAFFE
Boki hvala ti za info...znam i ja da mi je prodaja loš potez ako ga dam za manje od onog što sam napisao..zato neka stoji pa će vidimo..ne košta da visi na oglasu..neka se vidi,a ja ću biti strpljiv..
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: SAAB CAFFE
@Boki, postujem tvoje iskustvo i znanje, ja sam samo hteo da mu na slikovit nacin kazem da gresi ako misli da proda auto u koji nema dinara ulaganja i koji je stvarno kao nov za auto koji generalno ima jako puno problema. Jeste 9-5 aero vrhunski auto kad je sve ispravno, milina ga je voziti, ali ako dodje do neke havarije to je katastrofa, a licno ne poznajem nikog ko nije imao problem osim Gripena, za Milana je jos rano da pricamo jel on nije presao puno sa njegovim autom.
Onaj Djilasov je presao pravih 280K kad sam ga ja uzeo, imam servisnu knjigu od prvog dana, od novembra 2003 kad je kupljen, on je prvi vlasnik, znaci ima novi ventilacioni kit to godiste, Taz je gledao i rekao da je to motor koji je isao u 2004 godiste, i auto je bio sa onim branikom kao sto ti imas na karavanu, servisi su radjeni i cesce nego sto bi trebalo, oni su odrzavali auto tako da im nikad nigde ne stane. I opet su na 250K km radili generalnu.
@Zeljko, razmisli o ovome sto ti Boki govori, taj motor koji imas sigurno moze dosta da zivne! Stvarno je steta i katastrofa prodavati nesto sto je full za macku u dzaku!
Onaj Djilasov je presao pravih 280K kad sam ga ja uzeo, imam servisnu knjigu od prvog dana, od novembra 2003 kad je kupljen, on je prvi vlasnik, znaci ima novi ventilacioni kit to godiste, Taz je gledao i rekao da je to motor koji je isao u 2004 godiste, i auto je bio sa onim branikom kao sto ti imas na karavanu, servisi su radjeni i cesce nego sto bi trebalo, oni su odrzavali auto tako da im nikad nigde ne stane. I opet su na 250K km radili generalnu.
@Zeljko, razmisli o ovome sto ti Boki govori, taj motor koji imas sigurno moze dosta da zivne! Stvarno je steta i katastrofa prodavati nesto sto je full za macku u dzaku!
- saabvolvo
- Postovi: 594
- Pridružio se: 14 Apr 2013, 00:00
- Lokacija: indjija
Re: SAAB CAFFE
videću još...neka ga malo u oglasima,mada znam da me niko neće zvati..
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: SAAB CAFFE
Perkele je napisao: @Zeljko, razmisli o ovome sto ti Boki govori, taj motor koji imas sigurno moze dosta da zivne! Stvarno je steta i katastrofa prodavati nesto sto je full za macku u dzaku!
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB CAFFE
to je sve ok sto ti pricas Perkele da je bilo do generalne ali se plasim da posle uradjene generalne to nema pojma da je to to.delovi,rad......
mislim na majstora.
sto se Zeljka tice to je isto kao da ti sad prodas tvoj nekome za 3000e.
ako je vec ulozeno i ako je auto sada bolji mnogo ili dosta nego ranije cemu prodaja i nova avantura u nepoznato ako je vec ozloglaseni 2x5 u pitanju?
dodji u bg oticicemo kod duleta da ti ga digne na 180 kavali i ako ni to tebi ne izmami osmeh dule i igor vrate na fabricko i cela prica te kosta 2 soka.to je najlakse,zar ne?
mislim na majstora.
sto se Zeljka tice to je isto kao da ti sad prodas tvoj nekome za 3000e.
ako je vec ulozeno i ako je auto sada bolji mnogo ili dosta nego ranije cemu prodaja i nova avantura u nepoznato ako je vec ozloglaseni 2x5 u pitanju?
dodji u bg oticicemo kod duleta da ti ga digne na 180 kavali i ako ni to tebi ne izmami osmeh dule i igor vrate na fabricko i cela prica te kosta 2 soka.to je najlakse,zar ne?
Love SAAB, never GM
- saabvolvo
- Postovi: 594
- Pridružio se: 14 Apr 2013, 00:00
- Lokacija: indjija
Re: SAAB CAFFE
Ma razumem ja sve to..znam sta mi svi pricate..ja sam stavio auto na oglase i nadam se cudu ne znam za to cipovanje, ceo auto se mnogo brze haba, pocevsi od zamajca pa do turbine, a da unistim nov auto, ne zelim! ako ga prodam, prodam, kupicu ponovo saaba ili volva pa cemo videti..sve u svemu veliko hvala svima za savete.
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: SAAB CAFFE
zeljko izgleda sad place za svojim v70 2.5tdi salim se malo......sad sam procitao komentare sticem utisak da zeljko nije zadovoljan sa svojim saabom iz nekog razloga ......neznam kojeg probao sam taj auto nemam reci meni sve ok boki rece da mozes da racunas na 6500e pazi i to je pitanje a opet si na gubitku ja tu nebih nista menjao eventualno uradio cip ja licno ne bih al nebitno i lepo se vozio naci dobru 9 5 jos aero tesko... imao si priliku od duleta 9 5 sa smesnom kilometrazom ali opet bi izasao 5000e sa plinom i nije aero......ako si se razocarao u 9 5 naocarka onda ga prodaj i to je to
Saab 900og
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB CAFFE
ako imas novce mogu pomoci da uzmes aero 95 2008 automatik 260ks sa original 60000km.da narihtamo cenu recimo oko 7000e kesa iskljucivo?
kuljen u autosaab-u bgd kao nov i malo me zakitis i to je to.
crni sw,bela koza sa crnim umetcima,xenon sa pranjem,park.senzori,nema navi,felne 17dupla petokraka,samaraljke na volanu +-.......lepo samo ko voli i ima novcana sredstva.tu sam da pomognem
kuljen u autosaab-u bgd kao nov i malo me zakitis i to je to.
crni sw,bela koza sa crnim umetcima,xenon sa pranjem,park.senzori,nema navi,felne 17dupla petokraka,samaraljke na volanu +-.......lepo samo ko voli i ima novcana sredstva.tu sam da pomognem
Poslednji put menjao 1 dana BOKI 900, izmenjena 25 puta
Love SAAB, never GM
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
- saabvolvo
- Postovi: 594
- Pridružio se: 14 Apr 2013, 00:00
- Lokacija: indjija
Re: SAAB CAFFE
ma volvo je bio neprevazidjen auto..auto sa 600000 km star 16 godina ide 210 nisam se razocarao u naocarka, odlican auto,ali pozeleo sam nesto jace..ili aero ili neki volvo jaci..a da cipujem, da rasturam auto, necu.. znam da sam na gubitku ako ga dam za 6500 i zato sam stavio cenu koju sam stavio i cekam, nikada se ne zna
- Astrotrain
- Postovi: 410
- Pridružio se: 11 Maj 2013, 00:00
Re: SAAB CAFFE
1. Radim sve servise kod SAMO Kikija.BOKI 900 je napisao:@Astro,
moje skromno misljenje je kad sam slusao kikija kad daje garanciju da si u obavezi da radis i servise redovne kod njega,a mislim da bi trebalo da ti radi i cajger jer ovako mozes garanciju da imas jos 10 godina kad cajger stoji na istoj brojci.a auto tvoj ima 200k bar drugi put.
2. Što se tiče kilometraže, da ti obrazložim sada, možeš primetiti da sam otkako mi je urađena generalna prešao samo 10k ( nisam iskreno ni toliko, ali neka bude tako) sada je na 210 615 čini mi se. Računica je jasna.
Cajger ima neki bag, radi samo kada je temperatura u minusu. Ne znam kako bih to mogao da otklonim. KD je sumnjao da su zaprljani senzori ABSa, Tazz je sumnjao na Modul abs-a. Ne znam kako bih mogao to da saznam.
- saabvolvo
- Postovi: 594
- Pridružio se: 14 Apr 2013, 00:00
- Lokacija: indjija
Re: SAAB CAFFE
svakako hvala na ponudi boki ali nemam para dok ne prodam svoj..a i ne zelim automatik...morao bih dobro da razmislim o tome..za sada NE ali hvala...ovih dana cu videti sta kako pa javljam..BOKI 900 je napisao:ako imas novce mogu pomoci da uzmes aero 95 2008 automatik 260ks sa original 60000km.da narihtamo cenu recimo oko 7000e kesa iskljucivo?
kuljen u autosaab-u bgd kao nov i malo me zakitis i to je to.
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB CAFFE
@astro tebi nije direktno upuceno to za servise jer neam pojma gde ti servisiras niti me to interesuje,vec znam da su kikijevi uslovi ti,apropo tvoje price o garanciji na generalnu kod saaboter/a.
sto se km tice neznam sta je kvar na tvom cajgeru samo kazem da ta sitnica moze uvek da dovede do nesporazuma.
sto se km tice neznam sta je kvar na tvom cajgeru samo kazem da ta sitnica moze uvek da dovede do nesporazuma.
Love SAAB, never GM
- Astrotrain
- Postovi: 410
- Pridružio se: 11 Maj 2013, 00:00
Re: SAAB CAFFE
e to si u pravu! moram da vidim da sredim toBOKI 900 je napisao:samo kazem da ta sitnica moze uvek da dovede do nesporazuma.
- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Boki, čini mi se da ja imam isti motor kao saabvolvo i mogu ti reći da sam sentimentalno vezan za svojih 300€!BOKI 900 je napisao: @saabvolvo,
usisnu svi menjaju jer se razlokaju gumice na klizacu klapni,a to se desava jer garez pravi otpor klapnama,da si me pitao,klapne se ciste i fiksiraju,auto tada ide bolje 10% a ti imas 300e u dzepu.a majstori jedva cekaju da opale samar po licu i dzepu.
Možeš li me uputiti kod nekoga za te klapne? na pp?
Hvala!
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost