Evo da se javim i ovde, kao sto sam napisao u Bozinoj temi, posle rutinskog skidanja kartera imam sta i da vidim, treci lezeci lezaj samo sto se nije obrnuo...

Nisam ni u ludilu planirao nista osim skidanja kartera i eventualno kao i pre 50k km zamenu lezajeva ako je treci blago poceo da crveni sto je bio slucaj pre 50k kad sam zadnji put i menjao lezajeve, i kad sam ovo video resio sam da vadim motor napolje i menjam lezajeve balansnih osovina, to stvarno mislim da na prste jedne ruke moze da se nabroji ko je radio u Srbiji, kod Svete niko nikada...
Skinemo motor, odnesem radilicu na proveru kad kriva i mora prva specijala, zamenom lezajeva NISTA ovaj put ne bih uradio... Kupim lezajeve prve specijale, kupim lezajeve balansnih osovina, dihtung glave, zamenuo sam i vodenu pumpu posto joj je bilo vreme a motor bio napolju...
@Tazz, bio si u pravu za lezajeve oni su oko 80e, ja sam zaboravio da sam dihtung glave kupio isto kod njih pa je sa njim izaslo 13.000din
E sad vlasnike 9-5 sigurno zanima cena poduhvata, ja nisam dirao glavu i karike posto mi motor ne trosi ulje, nikad nisam ni dosipao od kad imam auto niti je falilo ulja, da sam imao potrosnju ulja menjao bih i karike i radio glavu ali sreca nisam to morao.
Lezajeve balansera sam kupio od Davida Trnavca - 80e
Letece + lezeci + dihtung glave u Frend autu - oko 110e
Obrada radilice po lezajevima koje sam im odneo, trnovanje bloka, zamena balansnih osovina sve to u MR - oko 90e
Vodena pumpa Bugati u Gazeli mislim da je negde oko 30e sa popustom
Ulje i filter isto u Gazeli oko 20e Wolf
Menjao sam neke semeringe i lezaj na poluosovini i to sam platio oko 30e
I Sveti za ruke 200e
Evo i nekih slika pa sami probajte da zakljucite jesu lezajevi balansnih osovina pravili problem ili nisu, ja sam ih zamenio ali i dalje ne znam jel cela pizdarija zbog njih...
Ako neko ima jos neko pitanje neka pita slobodno.
