SAAB 900 Talladega "Wasaabi"projekat
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
SAAB 900 Talladega "Wasaabi"projekat
Ovo je jedna veoma zanimljiva priča, i projekat za pamćenje.Radi se o SAAB-u 900(1997), specijalne edicije Talladega koja je dobila posebno mesto medju modifikovanim Saab-ovima.Još jedna stvar koja impresionira jeste što je ovaj projekat osvezenje, jer smo navikli da ekstremni SAAB-ovi stizu samo iz Skandinavije, a ovome je dom SAD.Iako projekat datira iz 2006(tad se pojavio u magazinu European CAR)i danas je naravno aktuelan, a ima i dosta prednosti što je radjen u Americi, jer pokazuje GM-u da SAAB-a nikada neće uništiti dok god ima ljudi koji vole SAAB, i to da su napravili veliku grešku ugasivši ga.
Čovek koji je započeo projekat Kevin Yankton je entuzijasta i ljubitelj SAAB-a koji je uz pomoć tuning kuće SQR stvorio unikatnu mašinu.Glavni akter u ovoj priči je srećni SAAB 900 Talladega coupe koji je svoj zivot i put ka savršenstvu počeo sa motorom od 2.0L i 185ks.Ono što ostavlja bez reči svakog ljubitelja SAAB-a, ali i svakog automobilskog entuzijaste, jeste to da se pod haubom danas nalazi taj isti SAAB-ov turbo motor od 2.0L iz kojeg se uz minorne promene izvuklo čitavih 500ks. Do ove brojke se stiglo velikim radom, trudom i zeljom, a motor je modifikovan tako da u prvi plan izbaci kvalitet SAAB-ovih motora, te nije primenjivano klasično menjanje fabričkih komponenata motora.
Modifikacije:
Ono što je prvo radjeno jeste zamena starih lezajeva i prstenova sa novim, kao i balansiranje radilice,kako bi motor bio spreman za povećanje snage, a radilica na delovanje snaznijih sila pri radu.Došla je nova velika turbina Garrett GT30 uz izduvnu granu prečnika 3 inča koji preko ručno radjenog izduvnog sistema izbacuje toplotu.Glava motora je obradjena i polirana,a usisna grana je takodje prečnika 3 inča kako bi motor što bolje disao i primao dovoljnu količinu vazduha.Kao što znamo da je velika toplota nus proizvod svakog turbo motora(motora uopšte),potreba za što više hladnog vazduha je uobičajena pojava, te je ovaj motor dobio veliki interkuler marke BELL, koji veoma dobro hladi vazduh i šalje ga u motor.Kako bi se temperatura još dodatno spustila ugradjen je sistem Nitro Exspres-a koji ispušta nitro u cev interkulera i značajno snizava temperaturu vazduha.
O stanju pritiska turbine i stanju čitavog sistema, vode računa HKS SSQV(BOW)otpuštujući ventil i HKS "wastegate".Na motor je povezana transmisija sa SAAB-a 9-3 SS(2004)uz LSD diferencijal sa ograničenim proklizavanjem i sportskim SACHS kvačilom.Sve ove modifikacije i povećanje snage motora je nepotpuno bez ogibljenja pripremljenog za tu snagu i dodatno opterećenje koje ona nosi..Tako je ovde čitav sistem "zategnut" uz ručno pravljene anti-rol šipke napred i nazad(smanjuje uvijanje).Tu su i sportske opruge, proizvod iz čuvenog HiR-a, koje su uparene sa štelijućim Koni amortizerima.
Auto je zalepljen za asfalt, a ovo sportsko podešeno ogibljenje pruza veliko uzivanje tokom voznje na trkačkoj stazi.Sve zaokruzuju felne od 18 inča marke Antera Style 321, koje su obuvene u pneumatike Pirelli P-zero Rosso(dimenzije 225/45)kako bi se snaga što bolje prenela na asfalt.Kočnice napred su ojačane, a zadnje su od Viggen-a.
Na karoseriji nije bilo mnogo,čisto estetskih modifikacija,jer SAAB 900 kupe je lep automobil u fabričkom stanju, a dodati su neki upečatljivi detalji.To je naravno Viggen "body kit" koji je zaokruzio u celinu sve detalje koji su se našli na karoseriji.Tu su M fazon retrovizori sa integrisanim pokazivačima pravca, a prava egzotika je hauba,prednja maska i spojler pozadi koji su izradjeni od karbon-fibera.Sve ovo zapečatila je posebna zuta boja sa nijansom zelene(ova boja je bila dostupna uz SAAB 9-3 kabrio 2005)koja auto čini upečatljivim na ulici, gde privlači paznju, a mnogi se iznenade kada čuju da je to u stvari SAAB.
Ovaj projekat je stvoren da pokaze da je SAAB plemenit brend i da će ziveti sve dok postoje njegovi ljubitelji, a srećom ima ih, pa sa nadamo da će biti još ovakvih projekata.Mozda neki dodje iz našeg kluba.
Evo i slike iz časopisa u HD
[link_open=http://s9.postimg.org/7kr8cllv3/Euro_Car1_001.jpg]slika[/link_open]
[link_open=http://s9.postimg.org/rpksi2fov/Euro_Car2_001.jpg]slika[/link_open]
[link_open=http://s9.postimg.org/6en8dsxkf/Euro_Car2_002.jpg]slika[/link_open]
[link_open=http://s9.postimg.org/ms77wydpr/Euro_Car2_003.jpg]slika[/link_open]
[link_open=http://s21.postimg.org/rtgt5xjzr/Euro_Car2_004.jpg]slika[/link_open]
[link_open=http://s21.postimg.org/ob4t9jj3r/Euro_Car2_005.jpg]slika[/link_open]
Čovek koji je započeo projekat Kevin Yankton je entuzijasta i ljubitelj SAAB-a koji je uz pomoć tuning kuće SQR stvorio unikatnu mašinu.Glavni akter u ovoj priči je srećni SAAB 900 Talladega coupe koji je svoj zivot i put ka savršenstvu počeo sa motorom od 2.0L i 185ks.Ono što ostavlja bez reči svakog ljubitelja SAAB-a, ali i svakog automobilskog entuzijaste, jeste to da se pod haubom danas nalazi taj isti SAAB-ov turbo motor od 2.0L iz kojeg se uz minorne promene izvuklo čitavih 500ks. Do ove brojke se stiglo velikim radom, trudom i zeljom, a motor je modifikovan tako da u prvi plan izbaci kvalitet SAAB-ovih motora, te nije primenjivano klasično menjanje fabričkih komponenata motora.
Modifikacije:
Ono što je prvo radjeno jeste zamena starih lezajeva i prstenova sa novim, kao i balansiranje radilice,kako bi motor bio spreman za povećanje snage, a radilica na delovanje snaznijih sila pri radu.Došla je nova velika turbina Garrett GT30 uz izduvnu granu prečnika 3 inča koji preko ručno radjenog izduvnog sistema izbacuje toplotu.Glava motora je obradjena i polirana,a usisna grana je takodje prečnika 3 inča kako bi motor što bolje disao i primao dovoljnu količinu vazduha.Kao što znamo da je velika toplota nus proizvod svakog turbo motora(motora uopšte),potreba za što više hladnog vazduha je uobičajena pojava, te je ovaj motor dobio veliki interkuler marke BELL, koji veoma dobro hladi vazduh i šalje ga u motor.Kako bi se temperatura još dodatno spustila ugradjen je sistem Nitro Exspres-a koji ispušta nitro u cev interkulera i značajno snizava temperaturu vazduha.
O stanju pritiska turbine i stanju čitavog sistema, vode računa HKS SSQV(BOW)otpuštujući ventil i HKS "wastegate".Na motor je povezana transmisija sa SAAB-a 9-3 SS(2004)uz LSD diferencijal sa ograničenim proklizavanjem i sportskim SACHS kvačilom.Sve ove modifikacije i povećanje snage motora je nepotpuno bez ogibljenja pripremljenog za tu snagu i dodatno opterećenje koje ona nosi..Tako je ovde čitav sistem "zategnut" uz ručno pravljene anti-rol šipke napred i nazad(smanjuje uvijanje).Tu su i sportske opruge, proizvod iz čuvenog HiR-a, koje su uparene sa štelijućim Koni amortizerima.
Auto je zalepljen za asfalt, a ovo sportsko podešeno ogibljenje pruza veliko uzivanje tokom voznje na trkačkoj stazi.Sve zaokruzuju felne od 18 inča marke Antera Style 321, koje su obuvene u pneumatike Pirelli P-zero Rosso(dimenzije 225/45)kako bi se snaga što bolje prenela na asfalt.Kočnice napred su ojačane, a zadnje su od Viggen-a.
Na karoseriji nije bilo mnogo,čisto estetskih modifikacija,jer SAAB 900 kupe je lep automobil u fabričkom stanju, a dodati su neki upečatljivi detalji.To je naravno Viggen "body kit" koji je zaokruzio u celinu sve detalje koji su se našli na karoseriji.Tu su M fazon retrovizori sa integrisanim pokazivačima pravca, a prava egzotika je hauba,prednja maska i spojler pozadi koji su izradjeni od karbon-fibera.Sve ovo zapečatila je posebna zuta boja sa nijansom zelene(ova boja je bila dostupna uz SAAB 9-3 kabrio 2005)koja auto čini upečatljivim na ulici, gde privlači paznju, a mnogi se iznenade kada čuju da je to u stvari SAAB.
Ovaj projekat je stvoren da pokaze da je SAAB plemenit brend i da će ziveti sve dok postoje njegovi ljubitelji, a srećom ima ih, pa sa nadamo da će biti još ovakvih projekata.Mozda neki dodje iz našeg kluba.
Evo i slike iz časopisa u HD
[link_open=http://s9.postimg.org/7kr8cllv3/Euro_Car1_001.jpg]slika[/link_open]
[link_open=http://s9.postimg.org/rpksi2fov/Euro_Car2_001.jpg]slika[/link_open]
[link_open=http://s9.postimg.org/6en8dsxkf/Euro_Car2_002.jpg]slika[/link_open]
[link_open=http://s9.postimg.org/ms77wydpr/Euro_Car2_003.jpg]slika[/link_open]
[link_open=http://s21.postimg.org/rtgt5xjzr/Euro_Car2_004.jpg]slika[/link_open]
[link_open=http://s21.postimg.org/ob4t9jj3r/Euro_Car2_005.jpg]slika[/link_open]
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB 900 Talladega "Wasaabi"projekat
Zaneo sam se dok sam pisao i smišljao tekst, pa nisam napisao perfomanse. Evo ovde ću da stavim, iz magazina European Car.Bolje da ne prevodim, lakše ćemo razumeti ovako.
Modifikacije motora: 2.0-liter inline four, dohc, four valves per cylinder, turbocharged and intercooled Rebuilt and balanced engine block and internals, ported and polished high-flow head, YT Performance 3-inch aluminum intake, stainless steel header and downpipe, 3-inch race cat, JT Racing 3-inch cat-back exhaust, YT Performance 3-inch throttle body, Garrett GT30R ball-bearing turbo, HKS SSQV blow-off Valve, HKS Wastegate, Bell intercooler w/ custom plumbing, Nitrous Express Ntercooler sprayer, SQR Racing Saab T5 software, Be Cool Racing oil cooler, Bosch high-pressure fuel pump, Denso Lucas 620cc injectors, Spectre Performance stainless cooling hoses
Ogibljenje: H&R Performance Springs, Koni adjustable sport shocks and struts, MP Performance rear anti-sway Bar,YT Performance rear racing axle, subframe brace, rear shock tower X-brace, front strut tower brace and upper engine mount, PowerFlex polyurethane bushings, MP Performance steering rack brace, H&R 5mm wheel spacers and wheel stud conversion kit
Transmisija: 2004 9-3 Sport Sedan transmission conversion (cable vs. rod shift mechanism), 6-puck Sachs high pressure racing clutch, Selholm limited-slip differential, Talliafero polyurethane transmission mount, G9 Performance lightened flywheel, Hydraulic clutch conversion from cable clutch
Modifikacije na karoseriji: Custom lime yellow metallic paint, color-matched door handles, Saab Viggen body kit, European E-Code headlamps, smoked side markers and clear indicators, M3-style mirrors w/ integrated indicators, YT Performance carbon-fiber rear wing, front grille w/ stainless steel mesh, B-pillars and hood, polished race-style aluminum fuel door
Snaga: 500ks
Modifikacije motora: 2.0-liter inline four, dohc, four valves per cylinder, turbocharged and intercooled Rebuilt and balanced engine block and internals, ported and polished high-flow head, YT Performance 3-inch aluminum intake, stainless steel header and downpipe, 3-inch race cat, JT Racing 3-inch cat-back exhaust, YT Performance 3-inch throttle body, Garrett GT30R ball-bearing turbo, HKS SSQV blow-off Valve, HKS Wastegate, Bell intercooler w/ custom plumbing, Nitrous Express Ntercooler sprayer, SQR Racing Saab T5 software, Be Cool Racing oil cooler, Bosch high-pressure fuel pump, Denso Lucas 620cc injectors, Spectre Performance stainless cooling hoses
Ogibljenje: H&R Performance Springs, Koni adjustable sport shocks and struts, MP Performance rear anti-sway Bar,YT Performance rear racing axle, subframe brace, rear shock tower X-brace, front strut tower brace and upper engine mount, PowerFlex polyurethane bushings, MP Performance steering rack brace, H&R 5mm wheel spacers and wheel stud conversion kit
Transmisija: 2004 9-3 Sport Sedan transmission conversion (cable vs. rod shift mechanism), 6-puck Sachs high pressure racing clutch, Selholm limited-slip differential, Talliafero polyurethane transmission mount, G9 Performance lightened flywheel, Hydraulic clutch conversion from cable clutch
Modifikacije na karoseriji: Custom lime yellow metallic paint, color-matched door handles, Saab Viggen body kit, European E-Code headlamps, smoked side markers and clear indicators, M3-style mirrors w/ integrated indicators, YT Performance carbon-fiber rear wing, front grille w/ stainless steel mesh, B-pillars and hood, polished race-style aluminum fuel door
Snaga: 500ks
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB 900 Talladega "Wasaabi"projekat
Biće još slika, šta danas, a najverovatnije sutra.
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB 900 Talladega "Wasaabi"projekat
Evo ovako je izgledao na početku, tek tada se vidi kolko je u stvari truda ulozeno u ovaj SAAB.
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB 900 Talladega "Wasaabi"projekat
@AERO;@Slavisacs
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB 900 Talladega "Wasaabi"projekat
Evo i nekih sličica kako je išlo sredjivanje karoserije:
Peskiranje karoserije pa kreće i farbanje.
Farbanje završeno,auto prelepo izgleda u ovoj boji,a primećuje se i veopa lep dodatak na haubi koji nema samo estetski značaj,već hladi motor.
Peskiranje karoserije pa kreće i farbanje.
Farbanje završeno,auto prelepo izgleda u ovoj boji,a primećuje se i veopa lep dodatak na haubi koji nema samo estetski značaj,već hladi motor.
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB 900 Talladega "Wasaabi"projekat
E sad ide postepeno ulepšavanje koje ovaj automobil čini unikatnim, a isto tako i poboljšava perfomanse.
Viggen prednji branik i ceo body kit od Viggen-a se sjajno uklopio na 900NG.
Onda ide stavljanje retrovizora u M fazonu sa integrisanim pokazivačima pravca, kao hromirani poklopac rezervoara.
Modifikovan je Viggen spojler koji je dobio malo drugačiji polozaj ali izgleda
Originalan detalj nema šta.Kamera integrisana u SAAB amblem, da slučajno ovog lepotana ne udari nešto kada izlazi sa nekog parkong mesta.
Viggen prednji branik i ceo body kit od Viggen-a se sjajno uklopio na 900NG.
Onda ide stavljanje retrovizora u M fazonu sa integrisanim pokazivačima pravca, kao hromirani poklopac rezervoara.
Modifikovan je Viggen spojler koji je dobio malo drugačiji polozaj ali izgleda
Originalan detalj nema šta.Kamera integrisana u SAAB amblem, da slučajno ovog lepotana ne udari nešto kada izlazi sa nekog parkong mesta.
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB 900 Talladega "Wasaabi"projekat
Ručke od vrata su takodje ofarbane u boju automobila i odlično izgledaju.
U početku prednji gril i usisnik za vazduh na braniku su imali mrezicu,a kanije je to promenjeno u nešto mnogo lepše.
Evo šta je posle uradjeno.Hauba i prednji gril su uradjeni od ugljeničnih vlakana ti karbon fibera i izgleda bolesno dobro. Svaka čast za ideju. [/img]
U početku prednji gril i usisnik za vazduh na braniku su imali mrezicu,a kanije je to promenjeno u nešto mnogo lepše.
Evo šta je posle uradjeno.Hauba i prednji gril su uradjeni od ugljeničnih vlakana ti karbon fibera i izgleda bolesno dobro. Svaka čast za ideju. [/img]
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB 900 Talladega "Wasaabi"projekat
Pogledajte kakav je to paket stigao. Izduvna grana od 3 inča, transmisija od SAAB-a 9-3 SS-a i SACHS sportsko kvačilo.
Evo kako izgleda kućište menjača i sredjeno vratilo koje je ofarbano.
Uz menjač iz 9-3 SS-a stize i LSD diferencijal Selholm,a zamajac je dodatno olakšan i radi u kombinaciji sa pomenutim SACHS sportskim kvačilom.Sve u zelji da se proizvedena snaga što bolje rasporedi i prenese na podlogu.
Evo kako izgleda kućište menjača i sredjeno vratilo koje je ofarbano.
Uz menjač iz 9-3 SS-a stize i LSD diferencijal Selholm,a zamajac je dodatno olakšan i radi u kombinaciji sa pomenutim SACHS sportskim kvačilom.Sve u zelji da se proizvedena snaga što bolje rasporedi i prenese na podlogu.
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB 900 Talladega "Wasaabi"projekat
Evo i kako je motor doveden do savršenstva.Motor koji je sudeći po slici i u fabričkom stanju bio jako dobro očuvan, vadi se, a motorni prostor se lepo uredjuje i farba.
Blok motora je uredno očišćen i ofarban u novu boju,prelepo izgleda.
Onda slede i ostale komponente koje su učinile da motor radi i izgleda kao potpuno nov.Uzivajte.
Dolaze nove bregaste osovine iz Maptuna koje omogućavaju sjajno disanje motora pri visokim obrtajima.
Onda konačno idu i završni radovi,ulepšavanje motora i pod haubom je danas jedan pravi SAAB-ov dragulj.
Za kraj je uradjen i jedan veoma unikatan i lep detalj, a to je DI kaseta od ugljeničnih vlakana.
Blok motora je uredno očišćen i ofarban u novu boju,prelepo izgleda.
Onda slede i ostale komponente koje su učinile da motor radi i izgleda kao potpuno nov.Uzivajte.
Dolaze nove bregaste osovine iz Maptuna koje omogućavaju sjajno disanje motora pri visokim obrtajima.
Onda konačno idu i završni radovi,ulepšavanje motora i pod haubom je danas jedan pravi SAAB-ov dragulj.
Za kraj je uradjen i jedan veoma unikatan i lep detalj, a to je DI kaseta od ugljeničnih vlakana.
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB 900 Talladega "Wasaabi"projekat
Deka/Siemens Mototron brizgaljke koje rade na 3-bar-a.Veoma dobre brizgaljke koje veoma dobro rade u uslovima kada je pritisak veliki.Evo malo specifikacija: These injectors are able to function at high fuel pressures and don’t exhibit the high fuel pressure handling problems found with many other high flow high-impedance injectors. This makes these injectors very well suited to turbocharged and supercharged applications that see high fuel system pressures.
Static Flow Rate: 60 lb/hr @ 43.5PSI (300kPa) = 630cc/min / Coil Resistance: 12 Ohms / High Impedance / High-Z (No ECM driver modifications required) Gain: 0.11ms/mg, Offset: 0.055ms, Turn on time: 1.14ms @ 14VDC, Turn off time: 0.85ms @ 600KPa.
Evo ga i BOV(otpuštajući ventil)HKS SSQV koji ne samo što ima značajnu funkciju, nego baš lepo izgleda i uklapa se u motorni prostor.
Kako bi sve bilo pod kontrolom tu su i senzori na usisnoj cevi.Senzor za pritisak,senzor za toplotu vazduha i senzor koji preko pritiska aktivira No2 sprej.
Ogromni filter za vazduh(6inča) i cevulja koja dovodi vazduh do njega, prečnika od čak 4inča.Sa ovim motor diše punim plućima.
Static Flow Rate: 60 lb/hr @ 43.5PSI (300kPa) = 630cc/min / Coil Resistance: 12 Ohms / High Impedance / High-Z (No ECM driver modifications required) Gain: 0.11ms/mg, Offset: 0.055ms, Turn on time: 1.14ms @ 14VDC, Turn off time: 0.85ms @ 600KPa.
Evo ga i BOV(otpuštajući ventil)HKS SSQV koji ne samo što ima značajnu funkciju, nego baš lepo izgleda i uklapa se u motorni prostor.
Kako bi sve bilo pod kontrolom tu su i senzori na usisnoj cevi.Senzor za pritisak,senzor za toplotu vazduha i senzor koji preko pritiska aktivira No2 sprej.
Ogromni filter za vazduh(6inča) i cevulja koja dovodi vazduh do njega, prečnika od čak 4inča.Sa ovim motor diše punim plućima.
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB 900 Talladega "Wasaabi"projekat
SAAB dobija "custom" interkuler marke BELL Intercoolers.Naparavljen je tako da se iskoristi čitav prazan prostor u prednjem delu.Uklonjen je i A/C kako bi se oslobodio prostor za instaliranje ovog ogromnog interkulera, jer je izračunato da će ovo čudovište slati dovoljno hladnog vazduha u motor.
Ovde se vidi i sistem iz NX-a(Nitro ekspresa)koji ubrizgava nitro i efikasno, dodatno snizava temperaturu motora.Kakav je ovo projekat.
Ovde se vidi i sistem iz NX-a(Nitro ekspresa)koji ubrizgava nitro i efikasno, dodatno snizava temperaturu motora.Kakav je ovo projekat.
- nordic
- Drug Član
- Postovi: 459
- Pridružio se: 20 Maj 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 Talladega "Wasaabi"projekat
vrhunski uradjeno, ulozeno mnogo para i kvalitetnih delova, posebno svaka cast za temeljno farbanje i motor... ALI ovi vidju stajlinga delovi me teraju na povracanje, tipa mrezica za usis po sred haube ili cemu mu vec sluzi ili ovi retrovizori,cep rezervoara,spojler koji je mogao estetski mnogo lepse biti prikacen i sl... to mi vise deluje na neku kalibru ili hondu civic sa pocetka 90-ih nego na saab.... Ovi amerikanci generalno jako pedantno i temeljno sredjuju ali ga onda useru sa tim nekim glupostima da nemam reci....
Svadjanje na forumu je kao ucestvovanje na specijalnoj olimpijadi...Cak i ako pobedis opet si retardiran!
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB 900 Talladega "Wasaabi"projekat
Mrezica i otvori na haubi imaju ulogu da ohlede motor,a meni iskreno jedino retrovizori bodu oči,inače ostalo je baš dobro.Pa pogledaj samo taj Viggen body kit.Izgleda prelepo. U pravu si što se tiče Amera, oni kao što znaš vole da stavljaju dosta hroma, ja ga iskreno ne volim toliko, ali moramo skinuti kapu za haubu od karbon-fibera.Retko se to vidja na SAAB-ovima.SAAB kao SAAB ima prelep dizajn,tako da ništa ni ja ne bih menjao na standardnom,osim što bih stavio Viggen branike i to je to.Ameri i kad odrade dobar projekat kao što je ovaj, uvek su u nekom Fast and Furios fazonu, tj.ne ide motor od 500ks uz full enterijer i zvučnike u gepeku.Ili jedno,ili drugo.Kolko samo otezava automobil ovo u gepeku.Al dobro, mozda neko to voli, ja sam ljubitelj ovoga:Dve kadice napred, pozadi roll-bar i idemo na stazu.
- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 Talladega "Wasaabi"projekat
@ Viggen 93: Jako lepo odrađen auto, hvala ti mngo na tvom trudu da nam ga predstaviš!
@ nordic: Nažalost moram se donekle složiti sa tobom, i po meni ima suvišnih detalja, ali opet nekome se baš to i dopada! Kol'ko ljudi- tol'ko ćudi!
Ali svaka im čast za pažnju posvećenu motoru!!!
@ nordic: Nažalost moram se donekle složiti sa tobom, i po meni ima suvišnih detalja, ali opet nekome se baš to i dopada! Kol'ko ljudi- tol'ko ćudi!
Ali svaka im čast za pažnju posvećenu motoru!!!
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: SAAB 900 Talladega "Wasaabi"projekat
Za ovakav motor i ovu pedantnost, oprosteno mu je sve :)
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB 900 Talladega "Wasaabi"projekat
Hvala na pohvalama. Sta cu, volim SAAB, posebno kupe verzije 900NG i 9-3 prve generacije.Posto ovde svi gajimo ljubav prema SAAB-u, drago mi je da vas upoznam sa ovakvom masinom, i kako je projekat tekao. Sutra stizu i slike enterijera,odusevicete se.
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB 900 Talladega "Wasaabi"projekat
Evo i slika enterijera što sam obećao da ću da stavim.Biće još ovih dana kad uspem sve da stavim.
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB 900 Talladega "Wasaabi"projekat
Evo kako to izgleda.
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju