SAAB CAFFE
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB CAFFE
Jel zna neko,bilo ko ko ima neku informaciju neka napise. Naime,mislim 2005,2006 godine,ne secam se tacno u jednom casopisu koga cu probati da nadjem bila je prica o crnom SaaB-u 9000 sa preko 600ks,znam da ga je koristio za trke ubrzanja,a o tom autu bukvalno nema ni traga ni glasa.Posto sam u to vreme bio jos osnovna skola nisam bio fizicki povezan sa tim dogadjajima ali sam ih pratio preko casopisa.E da li neko od vas starijih pamti taj auto i da li neko zna nesto o njemu?
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Jel on misli na onog naseg momka sto radi u Maptunu? On je vozao tako nesto.........znam da su mi Nikola Ceprnja i Viktor pricali za njega
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- troll 9-5
- Postovi: 1999
- Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Z E M U N
Re: SAAB CAFFE
Da nije mozda Egon i njegov sin Ivan? Znam da su imali 9-3OG za drag trke al' za 9k
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB CAFFE
Takav 9000 ne postoji kod nas. U to vreme bio je 900NG Egonovog sina.Isao je lepo ali je uvek imao nekih problema. Nije imao 600,Tazz zna tacno koliko. Najjaci 9000 kod nas je bio Boostov sa CBC Aero
- nordic
- Drug Član
- Postovi: 459
- Pridružio se: 20 Maj 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
ja znam za boost-ov 9000 aero, onaj teget ili tamno sivi ne secam se tacno.., svedske table.. i znam da je on stalno na CBC pricao o maptun i prakticno uvek saab na taj forum, edukovao covek mnoge sto se tice saab-a.... tu sam ja jos davne 2005,6 poceo da citam o saab turbo motorima...
Svadjanje na forumu je kao ucestvovanje na specijalnoj olimpijadi...Cak i ako pobedis opet si retardiran!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Bio je BOOSTov...
Sivi Aero koji je otisao u kobasice ovde u srb...
Teget Aero koji je vozio... mislim 2008-9... kad je i bio kod mene kuci... spavao i tako....
2009 mislim da je imao... a sad ne znam tachno ali imao je 2 ecua... E85 i Benzin... mislim da je imao Siemens deka 610cc dizne i MHI 19T
Sivi Aero koji je otisao u kobasice ovde u srb...
Teget Aero koji je vozio... mislim 2008-9... kad je i bio kod mene kuci... spavao i tako....
2009 mislim da je imao... a sad ne znam tachno ali imao je 2 ecua... E85 i Benzin... mislim da je imao Siemens deka 610cc dizne i MHI 19T
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Docepao sam se nekih brojeva telefona...
064/00-95-0-54
065/00-95-0-56
064/00-95-0-57
064/00-95-0-58
064/00-95-0-59
064/00-95-0-14
064/00-95-0-15
064/00-95-0-17
Pisite ako neko hoce neki broj...
064/00-95-0-54
065/00-95-0-56
064/00-95-0-57
064/00-95-0-58
064/00-95-0-59
064/00-95-0-14
064/00-95-0-15
064/00-95-0-17
Pisite ako neko hoce neki broj...
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- troll 9-5
- Postovi: 1999
- Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Z E M U N
Re: SAAB CAFFE
064/00-95-0-59
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB CAFFE
All systems go, ready for takeoff!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
064/00-95-001GRIPEN je napisao:
Za pilota...
why drive a car?
when you can pilot a SAAB!
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB CAFFE
All systems go, ready for takeoff!
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB CAFFE
Sta kazete na ovo?Ovo je mozda najjaci SaaB u Srbiji,iako to nije.Jeste da je ovde u pitanju BMW,ali auto čini motor,kao što duša čini čoveka.Šta mislite o ovom projektu,kolko li su samo para ulozili.Po meni prelep projekat,auto ima preko 600ks,a motor je B234R. Evo ovde link sa detaljnim specifikacijama,i moram da priznam dobro sam se namucio da nadjem ovaj auto.Auto se zove Bmw m3 Aero.[link_open=http://011racingteam.com/]klik[/link_open]
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB CAFFE
Evo ovde nekih klipova.[link_open=http://www.youtube.com/watch?v=pnypv-4DAc4]klik[/link_open]
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
A sta da kazemo -Viggen 93 je napisao:Sta kazete na ovo?
Naravno poznat nam je,pricali smo svojevremeno o njemu,vrlo pedantan,skup i dosta kvalitetno odradjen projekat,i svakako za postovanje.
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Heheh...
Ja donirao neke delove sitne Saletu...
Bio sa BOOST-om kada je pakovan motor... pomagao...
Zver od auta.
Ima mape i za etanol...
I mislim da ima nitro shot... kazem Mislim... od 150HP.
Ja donirao neke delove sitne Saletu...
Bio sa BOOST-om kada je pakovan motor... pomagao...
Zver od auta.
Ima mape i za etanol...
I mislim da ima nitro shot... kazem Mislim... od 150HP.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Mislim preko...
Kostalo je... mnogo.
Dovoljno je to.
Kostalo je... mnogo.
Dovoljno je to.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- nordic
- Drug Član
- Postovi: 459
- Pridružio se: 20 Maj 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
cifra je jako velika... zadnja za koju ja znam premasuje cenu novog M5 F10 i to dosta.... ko zna sta je jos od tada ulagano.. brutalno izgleda...mada i ona impreza sa 3.0 H6 turbo motorom izgleda slicne cene sto se tice ulaganja...
Svadjanje na forumu je kao ucestvovanje na specijalnoj olimpijadi...Cak i ako pobedis opet si retardiran!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB CAFFE
Lepo poredjenjenordic je napisao:cifra je jako velika... zadnja za koju ja znam premasuje cenu novog M5 F10 i to dosta....
All systems go, ready for takeoff!
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB CAFFE
Danas sam u Beogradu na Dušanovcu video jedan prelep SaaB 9-3 prve generacije,bio je u pokretu pa nisam stigao da ga slikam,inace izgleda baš lepo i očuvano,nije bio na skupu,a mozda je na forumu.Dobrodosao bi u klub ja mislim posto je bas lep,a i kod nas nema tako puno dobrih 9-3,mozda me izgled vara ali izgleda lepo.Tablice su mu BG-666. Mozda neko zna o kome je rec,steta samo sto nisam dobro video slova na tablicama.
- DIKILI
- Postovi: 35
- Pridružio se: 18 Okt 2012, 00:00
Re: SAAB CAFFE
TAZZ, hvala za pomoc oko povratka na forum, i takodje na broju 015 :)
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB CAFFE
U toku sledece nedelje izvrsice se migracija VPS servera na nove nodove(servere) .
Radovi na migraciji ce se vrsiti nasumicno .
Novi nodovi ce imati ssd cashe,unapredjene konfiguracije.
Euro-Net Hosting
Radovi na migraciji ce se vrsiti nasumicno .
Novi nodovi ce imati ssd cashe,unapredjene konfiguracije.
Euro-Net Hosting
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Fascinantne činjenice o limuzini Baraka Obame
Na internetu su osvanuli novi detalji o limuzini koju koristi američki predsednik Barak Obama, popularno nazvanoj "The Beast" ( Zver ).
Najfascinantniji među njima svakako se tiče ukupne mase. Procenjuje se da blindirani Kadilak One, kako mu je zvanično ime, teži oko sedam tona, iako pojedini izveštaji govore i dve više. Tačna brojka se drži u strogoj tajnosti.
Višak kilograma, svakako, dolazi sa oklopom, odnosno panelima izrađenim od čelika, titanijuma, aluminijuma i keramike. Samo vrata, na primer, sa 20 - centimetarskim oplatama i 13 - centimetarskim staklima teže jednako kao ona na Boeingu 757.
Kabina je odvojena od spoljnog sveta i zapečaćena zbog zaštite od hemijskih napada, a pođe li nešto po zlu tu je i zatvoreni sistem snabdevanja kiseonikom i paket hitnih medicinskih potrepština koji uključuje i boce s krvnom grupom predsednika.
Dodajmo ovome kako je 5,3 metarska Zver opremljena različitom komunikacionom opremom, protivpožarnim sistemom, kamerama za vožnju po noći i posebnim, praktično neuništivim Goodyear.
Obaminu blindiranu limuzinu pokreće 6.5 - litarski benzinski V8 motor nepoznate snage i obrtnog momenta. Limuzina postiže najveću brzinu od 100 km / h za 15 sekundi, a u proseku troši neverovatnih 65 litara na stotinu kilometara.
Verovatno niste znali da američka vlada poseduje 12 ovakvih limuzina, a cena svake se kreće oko milion i po američkih dolara.
Najskuplja mrtvačka kola na svetu
Italijanska kompanija Biemme Special Cars prozvodi najluksuznija i najskuplja mrtvačka kola na svetu .
Ista nose oznaku Hearse B12, a baziraju se na Rolls – Royceovom modelu Phantom ( Series I ), tačnije njegovoj EW ( Extended Wheelbase ) varijanti, koju krasi produženi međuosovinski razmak.Pogrebni Phantom meri 701 cm u dužinu i 188 cm u visinu, što ga čini čak 92 cm dužim i 24 cm višim od standardnog, limuzinskog modela, dok je razmak između osovina povećan sa 382 na impresivnih 467 cm. Ukupna masa vozila nije poznata, ali treba imati na umu kako fabrički model teži pozamašnih 2670 kilograma.Rolls - Royce Phantom Hearse B12 pokreće standardni 6.75 - litarski atmosferski V12 koji uz pomoć direktnog ubrizgavanja goriva razvija najveću snagu od 460 KS pri 5350 o / min i najvećih 720 Nm obrtnog momenta pri 3500 o / min, pa ih prenosi na zadnje točkove putem 6 - stepenog automatskog menjača .
Što se cene tiče, za ovu reprezentativnu kočiju za odlazak na poslednji počinak treba izdvojiti oko pola milliona evra.
Na internetu su osvanuli novi detalji o limuzini koju koristi američki predsednik Barak Obama, popularno nazvanoj "The Beast" ( Zver ).
Najfascinantniji među njima svakako se tiče ukupne mase. Procenjuje se da blindirani Kadilak One, kako mu je zvanično ime, teži oko sedam tona, iako pojedini izveštaji govore i dve više. Tačna brojka se drži u strogoj tajnosti.
Višak kilograma, svakako, dolazi sa oklopom, odnosno panelima izrađenim od čelika, titanijuma, aluminijuma i keramike. Samo vrata, na primer, sa 20 - centimetarskim oplatama i 13 - centimetarskim staklima teže jednako kao ona na Boeingu 757.
Kabina je odvojena od spoljnog sveta i zapečaćena zbog zaštite od hemijskih napada, a pođe li nešto po zlu tu je i zatvoreni sistem snabdevanja kiseonikom i paket hitnih medicinskih potrepština koji uključuje i boce s krvnom grupom predsednika.
Dodajmo ovome kako je 5,3 metarska Zver opremljena različitom komunikacionom opremom, protivpožarnim sistemom, kamerama za vožnju po noći i posebnim, praktično neuništivim Goodyear.
Obaminu blindiranu limuzinu pokreće 6.5 - litarski benzinski V8 motor nepoznate snage i obrtnog momenta. Limuzina postiže najveću brzinu od 100 km / h za 15 sekundi, a u proseku troši neverovatnih 65 litara na stotinu kilometara.
Verovatno niste znali da američka vlada poseduje 12 ovakvih limuzina, a cena svake se kreće oko milion i po američkih dolara.
Najskuplja mrtvačka kola na svetu
Italijanska kompanija Biemme Special Cars prozvodi najluksuznija i najskuplja mrtvačka kola na svetu .
Ista nose oznaku Hearse B12, a baziraju se na Rolls – Royceovom modelu Phantom ( Series I ), tačnije njegovoj EW ( Extended Wheelbase ) varijanti, koju krasi produženi međuosovinski razmak.Pogrebni Phantom meri 701 cm u dužinu i 188 cm u visinu, što ga čini čak 92 cm dužim i 24 cm višim od standardnog, limuzinskog modela, dok je razmak između osovina povećan sa 382 na impresivnih 467 cm. Ukupna masa vozila nije poznata, ali treba imati na umu kako fabrički model teži pozamašnih 2670 kilograma.Rolls - Royce Phantom Hearse B12 pokreće standardni 6.75 - litarski atmosferski V12 koji uz pomoć direktnog ubrizgavanja goriva razvija najveću snagu od 460 KS pri 5350 o / min i najvećih 720 Nm obrtnog momenta pri 3500 o / min, pa ih prenosi na zadnje točkove putem 6 - stepenog automatskog menjača .
Što se cene tiče, za ovu reprezentativnu kočiju za odlazak na poslednji počinak treba izdvojiti oko pola milliona evra.
- saabvolvo
- Postovi: 594
- Pridružio se: 14 Apr 2013, 00:00
- Lokacija: indjija
Re: SAAB CAFFE
Sutra idem sa jednim komšijom da vidim saab star 50 god.po njegovoj priči.. kaže da je u garaži,u voznom stanju i veoma očuvam..
jedva čekam..auto je u inđiji i nije ga vozio 20 god. povremeno ga upali i to je sve..
jedva čekam..auto je u inđiji i nije ga vozio 20 god. povremeno ga upali i to je sve..
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta