E ovako,mene zanimaju pocetne faze oko povecanja snage,tehnicke karakteristike ovog motora,izdrzljivost,neka sigurna granica do koje moze da se ide sa povecanjem snage.
Svako ko zna nesto da napise posto je ovo legendarni motor, poznat po primanju-dizanju velike snage bez mnogo menjanja delova.
Saab B204 Tuning motora
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SaaB B204 Tuning motora
Zanima me i kako radi Blow off,ako moze pomoc.
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: SaaB B204 Tuning motora
Onako laicki : Blow off rasterecuje turbinu i sistem od turbine do usisa od prevelikog pritiska. Bar ja mislim da je to ( ako sam se nalupao nek admini obrisu)
Poslednji put menjao 1 dana Bagzi93, izmenjena 23 puta
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SaaB B204 Tuning motora
Hvala,i ja sam mislio slicno al nisam bio siguran.
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SaaB B204 Tuning motora
[link_open=http://www.serioussaab.co.uk/articles_p ... ibute.html]Evo pogledajte ove korake pa recite sta mislite.[/link_open]
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: SaaB B204 Tuning motora
mislim da je to veoma skupa investicija lepo jeste ,svako bi voleo da odradi nesto slicno ali kad stavis na papir ulazis u neku ozbiljnu cifru
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SaaB B204 Tuning motora
Kolka je otprilike investicija staviti brizgaljke sa vecim protokom i chip tuning do 300ks,kolko bi ispalo para?
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: SaaB B204 Tuning motora
Uz to ide još 'pratećih' stvari pa se to pretvara u priču od minimum par hiljada evra lagano
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: SaaB B204 Tuning motora
Amortizeri, opruge, diskovi , klesta, poluosovine, homokineticki, korpa i lamela... toga sam se setio na prvu. Preskup je to sport.
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SaaB B204 Tuning motora
Pozdrav Viggen 93
Nisam imao prilike da se upoznam s tobom,ali mi je skrenuta paznja da si veliki zaljubljenik u saab i da ti na bilo koji nacin izadjemo u susret sa svim informacijama kojim raspolazemo.
Ja ti nisam najkompetetniji za tehnicki deo tvog pitanja,jer Tazz dominira u toj oblasti ,ali posto je sprecen obavezama,iskoristicu priliku da ti kazem par stvari koje uopsteno idu u paketu sa tvojim pitanjem.
Dici snagu (nebitno koliko) je u principu jedan od manjih problema.To se lako izvodi cipovanjem(remapiranjem),stavljanjem veceg turbo "puhala" i eventualno dizni.
Sad se tu javljaju problemi odnosno sledeca pitanja:
- Sta ce da ti napuni te dizne koje si stavio.Jel fabricka pumpa za gorivo.Jel ce to gorivo da se transportuje standarnim crevima ili ce da idu teflon i sva prateca oprema.....i tako krece igranka bez prestanka.Jel se slazes?
Idemo dalje....kako zaustavljas auto koji si navio na 300ks.Jel sa fabrickim diskovima i plocicama.Jel vesanje ostaje fabricko ili zahteva doradu? itd itd.....
Sobzirom da si rekao da ti je sfera interesovanja 9-3I (cupe),taj projekat u nekoj ozbiljnoj varijanti moze da kosta "boga oca",ali i to je jako diskutabilna stvar.Stranac cupe sa 300+ ks (svajcarac) se na nasim oglasima nudio za 5000e.
Drugi primer iz nasih oglasa je sledeci:
- 9-3 cupe sa motorom u gepeku ( rasturen),nase table,neregistrovan,crn,trazeno je za njega 1500e.Ne znam tacno za koliko je prodat ali racunaj neku stotku manje.
Dakle ,to sto si ti zamislio ,u nekoj skromnoj varijanti ( a da valja) ce kostati 4000e,a moze da ide i do 7000e u zavisnosti sta hoces i koliko hoces.
Generalno Cupei su deficitarni na trzistu ( ne samo kod nas) vec uopste....
Sto se tice cena dizni repere ces pokupiti na netu najrealnije.....ali opet imas opcije nove/polovne.
Tesko je dati precizne odgovore kad ne znamo sta konkretno hoces.
Budi malko precizniji da bi mogli da licitiramo cene svega.Na 300ks ne ide korpa i lamela fabricka.Sta cemo sa menjacem itd....
Kapiras.....nije to bas tako - odvrni ga na 300ks i nek ide zivot
Nisam imao prilike da se upoznam s tobom,ali mi je skrenuta paznja da si veliki zaljubljenik u saab i da ti na bilo koji nacin izadjemo u susret sa svim informacijama kojim raspolazemo.
Ja ti nisam najkompetetniji za tehnicki deo tvog pitanja,jer Tazz dominira u toj oblasti ,ali posto je sprecen obavezama,iskoristicu priliku da ti kazem par stvari koje uopsteno idu u paketu sa tvojim pitanjem.
Dici snagu (nebitno koliko) je u principu jedan od manjih problema.To se lako izvodi cipovanjem(remapiranjem),stavljanjem veceg turbo "puhala" i eventualno dizni.
Sad se tu javljaju problemi odnosno sledeca pitanja:
- Sta ce da ti napuni te dizne koje si stavio.Jel fabricka pumpa za gorivo.Jel ce to gorivo da se transportuje standarnim crevima ili ce da idu teflon i sva prateca oprema.....i tako krece igranka bez prestanka.Jel se slazes?
Idemo dalje....kako zaustavljas auto koji si navio na 300ks.Jel sa fabrickim diskovima i plocicama.Jel vesanje ostaje fabricko ili zahteva doradu? itd itd.....
Sobzirom da si rekao da ti je sfera interesovanja 9-3I (cupe),taj projekat u nekoj ozbiljnoj varijanti moze da kosta "boga oca",ali i to je jako diskutabilna stvar.Stranac cupe sa 300+ ks (svajcarac) se na nasim oglasima nudio za 5000e.
Drugi primer iz nasih oglasa je sledeci:
- 9-3 cupe sa motorom u gepeku ( rasturen),nase table,neregistrovan,crn,trazeno je za njega 1500e.Ne znam tacno za koliko je prodat ali racunaj neku stotku manje.
Dakle ,to sto si ti zamislio ,u nekoj skromnoj varijanti ( a da valja) ce kostati 4000e,a moze da ide i do 7000e u zavisnosti sta hoces i koliko hoces.
Generalno Cupei su deficitarni na trzistu ( ne samo kod nas) vec uopste....
Sto se tice cena dizni repere ces pokupiti na netu najrealnije.....ali opet imas opcije nove/polovne.
Tesko je dati precizne odgovore kad ne znamo sta konkretno hoces.
Budi malko precizniji da bi mogli da licitiramo cene svega.Na 300ks ne ide korpa i lamela fabricka.Sta cemo sa menjacem itd....
Kapiras.....nije to bas tako - odvrni ga na 300ks i nek ide zivot
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SaaB B204 Tuning motora
Hvala na odgovorima i savetima,drago je i meni AERO,i drago mi je uopste sto sam clan ovog kluba.Shvatam,ja sam glupo postavio pitanje,jednostavno ja sam entuzijasta sto se tice SaaB-a i ne bi mi bio problem da odvajam pare od zarade (da ako nadjem posao)da ulozim u SaaB,da bude unikatan i poseban na svoj nacin.
Sto se tice Kupea 9-3,od njega necu odustati,jedino ako nadjem 900 kupe za neke normalne pare,a kad dodje i taj dan kada budem skupio za kola sve vas cu ovde obavestiti tako da dobijem dobre savete,a i onda dobijamo jos jedan auto vise na skupovima.Sto se tice ovog skupa pre par dana,mogu da kazem da sam uzivao i bilo mi je bas lepo,i jos jednom se zahvaljujem Slavisi sto mi je pomogao da nadjem mesto odrzavanja i uopste sve sto je uradio.Nadam se i da ce sledece godine biti jos vise SaaB-ova,a vi mi ne zamerite sto sam na skup dosao GSP-om,teska su vremena i tesko se nalazi posao,jos kod mene ovde u Arandjelovcu da ne pricam.Sto se tice ove teme koju sam zapoceo,evo da budem direktan zeleo bih da imam 300ks bes posledica da se nesto desi motoru.
Pozdrav.
Sto se tice Kupea 9-3,od njega necu odustati,jedino ako nadjem 900 kupe za neke normalne pare,a kad dodje i taj dan kada budem skupio za kola sve vas cu ovde obavestiti tako da dobijem dobre savete,a i onda dobijamo jos jedan auto vise na skupovima.Sto se tice ovog skupa pre par dana,mogu da kazem da sam uzivao i bilo mi je bas lepo,i jos jednom se zahvaljujem Slavisi sto mi je pomogao da nadjem mesto odrzavanja i uopste sve sto je uradio.Nadam se i da ce sledece godine biti jos vise SaaB-ova,a vi mi ne zamerite sto sam na skup dosao GSP-om,teska su vremena i tesko se nalazi posao,jos kod mene ovde u Arandjelovcu da ne pricam.Sto se tice ove teme koju sam zapoceo,evo da budem direktan zeleo bih da imam 300ks bes posledica da se nesto desi motoru.
Pozdrav.
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SaaB B204 Tuning motora
Lepi... Budi pametan... Ne treba ti 300ks... Preskup ti je to sport. Dosta ti je i 220-240 KS iz 2.0 motora ili nadhesh 9-3 sa motorom u gepeku a da je ovako dobar. Ima motora 2.3, mogu se naci za OK novce. Sredis taj motor, osvezis, nadjesh pozeljni MHI TD04HL-15T sa 9-5 Aero modela... i eto ti stock VIGGEN... Mali remap... 270KS/440NM i to ti je dosta. Auto sa tim leti... Imaces problem sa gumama ako budes kidao auto jer ce kratko trajati. Shvati ... speed cost money, how fast do you wnhant to go...
Sorry za greske u kucanju, sa mob telefona sam kome.je.prso ekran.
Moj ti je savet... Dobar 9-3 2001-2002 ili raspadnut motor, dobar auto za sitne.novce i onda polako u igru. Znash shta si uradio i KAKO.
Sorry za greske u kucanju, sa mob telefona sam kome.je.prso ekran.
Moj ti je savet... Dobar 9-3 2001-2002 ili raspadnut motor, dobar auto za sitne.novce i onda polako u igru. Znash shta si uradio i KAKO.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SaaB B204 Tuning motora
Pozdrav TAZZ. Sta da kazem,hvala na savetima,sto se tice snage to jeste tacno,a sta mislis onda o smanjenju tezine,npr.skidanje zvucne izolacije,zadnjih sedista itd?Uzgred kolko onaj tvoj 9-5 combi sto sam video na skupu ima konja i jesi ga mapovao?
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SaaB B204 Tuning motora
Ako hoces da od SAABa pravish trkacha... pogreshnu karoseriju gledash lepi...
9k je.mnooogo.izdrzljiviji od 900 i 9-3.
Praviti trkacha od.ovih auta... bash skup sport...
Moja karavanka ima cca 250KS
9k je.mnooogo.izdrzljiviji od 900 i 9-3.
Praviti trkacha od.ovih auta... bash skup sport...
Moja karavanka ima cca 250KS
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SaaB B204 Tuning motora
Ja sam za to da poslusas savet Tazz-a i da ne budes kategorican sa tih 300ks,jer sa +- 250 resavas posao u full-u.Znam sta ti pricam .........vise je nego dovoljno.Viggen 93 je napisao:evo da budem direktan zeleo bih da imam 300ks bes posledica da se nesto desi motoru.
Dakle ....gadjaj AERO cupea da bude kako Bog zapoveda ([link_open=http://postimg.org/image/4n4bjnx9z/]OVAKAV[/link_open] ),koji kosta oko 1000e napolju,i presao je oko 250-300 hiljada,pa onda motor napolje i redom jedno po jedno.
Ja kazem skup sport = 5000e
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SaaB B204 Tuning motora
U pravu ste svi i hvala na savetima. Ipak ne zivimo u Švedskoj i Norveškoj gde tuning SaaB-ova prosto cveta u svakom pogledu,a evo sta radi B204(bes nitro shoota i svi delovi motora su original SaaB-ovi)u 9-3 kupeo kad se stigne do granice,zj. tuning savršenstva u ovom slucaju.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju