@Spike
Serbian Car Fans, osnovana je od strane ljubitelja automobila sa ciljem da promovise najbolje forumske projekte iz regiona siroj javnosti,ujedini srpske automobilske forume i ujedno napravi pregled desavanja na forumima i nasoj automobilskoj sceni. Obzirom da se internet brzo menja uzeli smo sebi za cilj da sacuvamo vredne forumske podatke i informacije na jednom mestu od propadanja. Blog je otvoren za registrovanje, tako da svako moze predstaviti svoj projekat ili postaviti clanak, pored registracije posaljite na mail adresu porukom na fb stranicu kako bi vas aktivirali za pisanje. Zajedno do ujedinjenja Srpskih foruma, Vas Serbian Car Fans.
SERBIAN CAR FANS
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
SERBIAN CAR FANS
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: SERBIAN CAR FANS
Hvala, bolje vas nasao. :) Za pocetak evo ovog [link_open=http://serbiancarfans.x10.mx/Serbian_Ca ... og/?p=1298]KLIK[/link_open] pa cu ovde da ubacujem teme vezane za promociju kluba i ukoliko opisem neki od projekata, da ne bi bilo razbacano na forumu. Nadam se da cemo lepo da se druzimo jer mi se vec dopada forum, ekipa je takodje odlicna. :)
Ovo su dve temice od ranije:
[link_open=http://serbiancarfans.x10.mx/Serbian_Ca ... og/?p=1258]KLIK[/link_open]
[link_open=http://serbiancarfans.x10.mx/Serbian_Ca ... log/?p=568]KLIK[/link_open]-na slici u ovoj temi je moja potajna ljubav :)
Ovo su dve temice od ranije:
[link_open=http://serbiancarfans.x10.mx/Serbian_Ca ... og/?p=1258]KLIK[/link_open]
[link_open=http://serbiancarfans.x10.mx/Serbian_Ca ... log/?p=568]KLIK[/link_open]-na slici u ovoj temi je moja potajna ljubav :)
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: SERBIAN CAR FANS
[link_open=http://serbiancarfans.x10.mx/Serbian_Ca ... og/?p=1323]KLIK[/link_open]
O skupu...postavio tekst na mojoj strani sa linkom galerije sa skupa iz SAAB grupe na facebook-u.
O skupu...postavio tekst na mojoj strani sa linkom galerije sa skupa iz SAAB grupe na facebook-u.
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: SERBIAN CAR FANS
Malo kasnim, obaveze, ali sta da se radi... :) To je sustina moje stranice. Trenutno malo kaskamo u mestu, ali dobro, sta da se radi. :Ako neko zeli, moze da se registruje na stranicu pa da kao predstavnik izbacuje tekstove, samo neka mi posalje mail da ga aktiviram i da bude redovan. :)
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: SERBIAN CAR FANS
Drugari, hteo sam da pitam u temi "logo kluba", ali vidim da je zakljucana. Imam jednu molbu za vas koji se batite PS-om. Treba mi jedan zanimljiv logo SAAB CLUB SERBIA, ali po mogucnosti da je sa znakom upakovan u logo velicine 125x125 ako je moguce. Prepravljao sam sajt, pa stari logo ne odgovara. Bio bi jako zahvalan ako bi mi pomogli da odradimo tu reklamu, jer ja slabo rukujem fotosopom.
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: SERBIAN CAR FANS
Jos o SAAB-u by SAAB Club
[link_open=http://serbiancarfans.x10.mx/Serbian_Ca ... og/?p=1735]Saab Biti poseban, biti samo svoj-by SAAB CLUB SRBIJA(klik)[/link_open]
Voznja po magli i ponasanje u ovim otezanim uslovima, ovo svakome preporucujem da procita,iz najbolje namere, jer sam imao bas nezgodne situacije pri voznji po magli.
[link_open=http://serbiancarfans.x10.mx/Serbian_Ca ... og/?p=1722]Vožnja “vezanih očiju”: Saveti za vožnju po magli!!!(klik)[/link_open]
[link_open=http://serbiancarfans.x10.mx/Serbian_Ca ... og/?p=1735]Saab Biti poseban, biti samo svoj-by SAAB CLUB SRBIJA(klik)[/link_open]
Voznja po magli i ponasanje u ovim otezanim uslovima, ovo svakome preporucujem da procita,iz najbolje namere, jer sam imao bas nezgodne situacije pri voznji po magli.
[link_open=http://serbiancarfans.x10.mx/Serbian_Ca ... og/?p=1722]Vožnja “vezanih očiju”: Saveti za vožnju po magli!!!(klik)[/link_open]
Poslednji put menjao 1 dana Jolly, izmenjena 18 puta
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SERBIAN CAR FANS
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SERBIAN CAR FANS
Čoveče svaka čast na stranici koju si organizivao.Ima baš zanimljivih stvari, kao i tjuninga.
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: SERBIAN CAR FANS
Hvala puno, drago mi je da ti se dopada. Za sada je skromno, ali sam zadovoljan. Sto se tice tuninga, ima dosta toga u pripremi, bar sto se osnova tice,ali jednostavno ne stizem da pripremim i sredim materijal, ali bice i toga. :)
- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
Re: SERBIAN CAR FANS
Stranica je super, već sam je prosledio svim svojim drugarima...
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: SERBIAN CAR FANS
ahsirob, hvala puno.
Evo jos jednog teksta, nije vezan za SAAB, ali je tekst pisao clan ovog foruma Viggen 93. Kolega se registrovao na stranicu, odmah je postavljen za autora i iznenadio je odlicnim clankom. Da ispostujemo njegov prvi tekst, za srecan pocetak.
[link_open=http://serbiancarfans.x10.mx/Serbian_Ca ... og/?p=1766]Zaboravljena legenda:Buick Grand National GNX 1987[/link_open]
Evo jos jednog teksta, nije vezan za SAAB, ali je tekst pisao clan ovog foruma Viggen 93. Kolega se registrovao na stranicu, odmah je postavljen za autora i iznenadio je odlicnim clankom. Da ispostujemo njegov prvi tekst, za srecan pocetak.
[link_open=http://serbiancarfans.x10.mx/Serbian_Ca ... og/?p=1766]Zaboravljena legenda:Buick Grand National GNX 1987[/link_open]
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SERBIAN CAR FANS
Veličanstveni let nordijskog grifina:
SAAB 9-5 Nordic-R
Pošto smo ušli u 2014 godinu red je da vam sve predstojeće velike praznike čestitam i pozelim sve najbolje, a pošto smo i mi na odmoru do 13. januara rešio sam da pre nego što dodje Bozić napišem još jedan kraći tekst koji bi mogao da bude zanimljiv i da vas upoznam sa njim. Primetio sam da veći strani blogovi i stranice koje okupljaju automobilske entuzijaste, na kraju godine sumiraju celu godinu i objave na primer 10 najboljih tuning projekata i slično, a ja sam radio malo drugačije. Naime, po mom izboru ću vam predstaviti automobil koji je po meni obelezio ovu 2013 godinu koja je za nama ostavila mnoge ekstremne projekte.
Svi očekuju da će 2014 biti još bolja pa ćemo videti. Auto koji je na mene ostavio najveći utisak u 2013 godini jeste SAAB 9-5 Nordic-R, ekstremno modifikovani SAAB 9-5 prve generacije koji je pravo remek delo i pravi pokazatelj kvaliteta, snage i izdrzljivosti SAAB-ovih motora i komponenata.
Vlasnik automobila, Endi Gidlund(Andy Gidlund)koji je veliki ljubitelj SAAB-a, pod haubom je ostavio originalni SAAB-ov blok motora i bukvalno je skoro svaki deo originalan(fabrički) uz velike modifikacije na sistemu ubrizgavanja, promenu mape kontrolne jedinice(ECU), veći turbo punjač i sve redno što ide kako bi se izvukla što veća snaga iz motora relativno male zapremine. Motor fabričke oznake B234R je dobio kvalitetnije, poboljšane bregaste osovine, nove karike, ventili su sada većeg prečnika, a tu je i ručno izradjen usisni sistem sa velikim filterom za vazduh. Nadpunjenje se vrši uz masivni turbo punjač Turbonetics Race Precision 6262 koji ima mozda najveću ulogu u svemu ovome jer radi pri visokih 2,2 bara. Radi adekvatnog hladjenja tu je veliki hladnjak sa interkulerima, a izduvna grana je oblozena materijalom koji ima ulogu toplotnog izolatora.
Sa svim ovim modifikacijama SAAB-ov blok zapremine 2,3L razvija ogromnih 762ks, uz pritisak turbopunjača koji tada radi na 2,2 bara, što je veća snaga od one koju proizvodi novi Ferrari F12 Berlineta, pa vi vidite za šta su sve SAAB-ovi motori sposobni. Merenje snage je vršeno sa E85 gorivom.
Kao što se svi slazemo, za prednju vuču ovo je ogromna snaga, tako da se radilo sve moguće kako bi se ova snaga što bolje prenela na podlogu. Menjač je trkački Quaife 6-stepeni manuelni sa kvačilom visokih perfomansi koje je spremno da izdrzi velika opterećenja i obrtni momenat od preko 780Nm. Instaliran je i Quaife LSD diferencijal sa ograničenim proklizavanjem, kako bi se nekako ova snaga prenela na podlogu bez prevelikog i nepotrebnog rasipanja snage. I pored svega navedenog, auto proklizava kao lud skoro do 180km/č, a posle toga, kontakt sa podlogom postaje normalan i SAAB 9-5 Nordic-R leti stazom i za sobom ostavlja sve moguće. Što se izgleda tiče, ovaj SAAB 9-5 je ofarban u crnu mat boju koja mu odlično pristaje, a tu je i veliki natpis “Perfomance by Nordic”, čisto da se zna ko je učestvovao u ovom projektu.
Treba spomenuti i da je čuvena tjuning kuća “Dahlback Racing” takodje učestvovala u stvaranju ove ekstremne mašine. Napred je stavljen agresivni branik sa velikim usisnikom za vazduh koji ide direktno u hladnjak, a tu su i otvori kroz koje se vide interkuleri, što posmatraču daje do znanja da sa ovim SAAB-om nema šale.
Pozadi su dva izduvna završetka od nerdjajućeg čelika prečnika velikih 5 inča koji bljuju vatru i pucaju na anti-lag testu, a to je jedan od najlepših zvukova za sve “petrolhede”. Za dobro lezanje na stazi zaduzene su sportske coil-over opruge, tj. opruga i amortizer u jednoj celini, a celo ogibljenje je uz pomenute sportske opruge i amortizere dodatno ojačano, jer kada auto ima više snage, te dodatne sile najviše trpi donji postroj, tj. ogibljenje automobila. Na haubi su naravno postavljeni osigurači kako bi sve bilo zategnuto, a u isto vreme ovo poboljšava aerodinamiku, jer se pri velikoj brzini hauba malo izdize ako nema osigurače, a kako bi sve bilo u duhu auto-sporta unutra je instaliran rol-bar za dodatno ukrućenje karoserije ali i za slučajeve koje nikada ne zelimo da se dese(prevrtanje,udarac u ogradu…).
Za bezbedno zaustavljanje zaduzene su Poršeove kočnice koje su se sjajno uklopile uz lepe felne od 18 inča i omogućavaju kasnije kočenje pred krivinu. Ono što je ovaj SAAB 9-5, koji je sada već 12 godina star, radio na pisti, retko koji automobil moze da se pohvali da je radio isto. Konkretnije, ovo je auto koga se plaše i tjunirani automobili i sportisti iz više klase, a pred njim su redom padali razni, da ih nazovem egzotični sportski automobili, a samo neki od njih su BMW M6, Audi Rs4, VW Golf MK5 R32…. Protivnicu na pisti u Bjorkviku(Björkvik)su obično na početku imali prednost dok SAAB proklizava, a onda kada dodje trenutak i gume dobiju “grip”, kreće pravi bes svih 762ks koji svom snagom grabe napred.
Jednom prilikom pri kraju piste auto je dostigao neverovatnih 315km/č, što je mozda najveća brzina koju je jedan SAAB 9-5 ikada postigao, a rekord se pripisuje SAAB-u, jer je ovo čistokrvni SAAB, od motora do karoserije, a ne auto sastavljen od tri različita proizvođača kakvih slučajeva ima mnogo, a ovakvih projekata kao što je SAAB 9-5 Nordic-R nema baš u izobilju.
Nadam se da će vam se svideti ovaj projekat, koji je meni u ovoj 2013 godini bio najdrazi, a svakako, zasluzuje svako poštovanje, posebno zato što je oličenje kvaliteta i izdrzljivosti SAAB-ovih automobila, motora i komponenata, a znam da ima već posebno mesto u srcima Saabista širom sveta.
Specifikacije za SAAB 9-5 Nordic-R:
Motor:SAAB redni četvorocilindrični motor(B234R)zapremine 2,3L(2290cm3), DOHC (dva bregasta vratila u glavi motora), 4 ventila po cilindru(16v), pogon bregaste osovine je lanac, turbo punjač Turbonetics Race Precision 6262(pritisak 2,2 bara), Turbonetics “wastegate”, modifikovane bregaste osovine sa opcijom kontrolisanog otvaranja i zatvaranja ventila, ojačane karike, ventili većeg prečnika kao i tvrdje opruge lezišta ventila, zamajac olakšan za 8kg, kolektor(izduvna grana)oblozena materijalom koji ima ulogu toplotnog izolatora i prečnika je 3 inča, usisna grana je modifikovana i prečnika je 4 inča sa velikim filterom za usisavanje vazduha, ubrizgavanje direktno uz dodatni rezervoar i pumpe u gepeku(Henko 275h), dve Bosch 044A pumpe i brizgaljke(1650cc), prečnik cilindra/hod klipa(90mm/90mm), kompresija 9.3:1, pozadi izveden auspuh sa dvostrukim završecima prečnika 5 inča koji ispušta najlepše zvuke ovog SAAB-ovog turbo motora
Transmisija:Trkački menjač Quaife 6-stepeni manuelni sa kvačilom visokih perfomansi otpornim na veliki pritisak, tačnije, kvačilo je dobro za 780Nm obrtnog momenta i više, ugradjen je Quaife LSD diferencijal sa ograničenim proklizavanjem kako bi se sva ova snaga što bolje prenela na prednju osovinu bez gubitaka
Ogibljenje i karoserija:Sportski amortizeri i opruge(coil over), čitav donji postroj dodatno ojačan kako bi ogibljenje bilo spremno za sile koje će biti prisutne sa ovom količinom snage, kočnice sa diskovima svuda(Poršeove kočnice), karoserija ofarbana u mat crnu boju, agresivni prednji branik sa velikim usisnicima za vazduh, zadnji spojler za bolji potisak(Aero), u motorskom prostoru ručno izradjena šipka za sprečavanje uvijanja kao i rol-bar unutra za dodatno ukrućenje šasije ali i radi bezbednosti
Snaga i perfomanse:762ks/820Nm obrtnog momenta(merenja sa E85 gorivom); Maksimalna izmerena brzina je 315km/č pri 7.500 obrtaja u minutu, ubrzanje od 100 do 200km/č za 5 sekundi.
Ovo je bila priča o jednom, mozda i najbrzem SAAB- u 9-5 na svetu, koji je svakako zasluzio da bude najbolji tuning projekat ove godine koja je za nama, a Andy Gidlund je najavio još modifikacija za 2014 godinu, tako da jedva čekamo da vidimo šta je sledeće što će biti uradjeno na ovom ekstremnom SAAB-u, a dodao bih još da je ovo prvi SAAB koji moze da probije barijeru od 200mph(322km/č), jer na dovoljno velikom pravcu ovaj auto je spreman za taj poduhvat. Još jednom, ziveo SAAB, i nema boljeg načina da se ljudima prikaze šta je u stvari SAAB, osim ovako, preko ekstremnih projekata koji oduzimaju dah i nateraju nas da se zapitamo, što ranije nismo razmišljali o ovom plemenitom proizvođaču posebnih automobila iz Trolhatana, koji od ove godine, ponovo zivi.
Hvala Viggen 93
[link_open=http://serbiancarfans.x10.mx/Serbian_Ca ... og/?p=1952]Link ka tekstu Serbian Car Fans[/link_open]
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
Re: SERBIAN CAR FANS
za predstavljanje!!!
Kakva mašina...
Zlo!
Kakva mašina...
Zlo!
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: SERBIAN CAR FANS
Jovan je razbio za vreme praznika i posteno je zaradio titulu zvanicnog autora stranice, sto znaci da sam objavljuje tektove bez ikakve probere i cenzure. Svaka cast Jovane, razbijas! :)
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: SERBIAN CAR FANS
Da malo osvezim temu... Pored Viggen-ovih tekstova koji su stvarno odlicni, otvoren je i deo o modelima automobila. Ukoliko skupljate modele automobila, ovde mozete naci sjajne savete o fotografisanju modela, prepravkama itd. Tema je jos uvek nova, ali bice puno zanimljivosti, svake nedelje izlazi novi clanak vezan za modele. Autori su Sale i Mare.
Ove nedelje je jako zanimljiv clanak o pocecima izrade prvih komercijalnih modela automobila: ""Kako je sve počelo"
Ostale price iz ove sekcije pogledajte OVDE
Ove nedelje je jako zanimljiv clanak o pocecima izrade prvih komercijalnih modela automobila: ""Kako je sve počelo"
Ostale price iz ove sekcije pogledajte OVDE
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: SERBIAN CAR FANS
Ukoliko niste pogledali film Rusg (2013), preporucujem da odgledate. Odlican je.
A evo testa o paraleli film-realnost
Tekst-klik
A evo testa o paraleli film-realnost
Tekst-klik
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SERBIAN CAR FANS
Bravo za predstavljanje, jako zanimljiva priča.
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: SERBIAN CAR FANS
Kolekcija automobila čuvene WRC legende Juha-e Kankkunen-a
Nema puno veze sa Saab-om, ali verujem da ce ljubiteljima relija da bude zanimljivo...ujedno malo i da osvezim sobu.
Ovih dana ce biti objavljen i Viggenov izvestaj sa VW skupa, ukoliko zelite da procitate, posetite stranicu ovih dana.
Nema puno veze sa Saab-om, ali verujem da ce ljubiteljima relija da bude zanimljivo...ujedno malo i da osvezim sobu.
Ovih dana ce biti objavljen i Viggenov izvestaj sa VW skupa, ukoliko zelite da procitate, posetite stranicu ovih dana.
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SERBIAN CAR FANS
Moj omiljeni rally vozac
doktor na tockovima
doktor na tockovima
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: SERBIAN CAR FANS
I ja ga obozavam. A jos jace je sto covek sakuplja i modele automobila u razmeri. Mare ce o tome da pise u nedelju.
Odusevio sam se kakve masine ima i kakve su prostorije u kojima ih drzi. Pravi muzej, a automobili su originalni, nema replika, sto je jako retko i veoma skupo. Samo tu kolekciju kada bi mogao da vidim i bio bi najsrecniji na svetu. :)
Odusevio sam se kakve masine ima i kakve su prostorije u kojima ih drzi. Pravi muzej, a automobili su originalni, nema replika, sto je jako retko i veoma skupo. Samo tu kolekciju kada bi mogao da vidim i bio bi najsrecniji na svetu. :)
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: SERBIAN CAR FANS
Sta ovaj 9 5 nordic radi pa to nije normalno ko bi rekao da motor sa 4 cilindra moze to.
Saab 900og
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: SERBIAN CAR FANS
Razbija...e to su nam tekstovi koji obilaze svet :)
Mislim da je ovaj put malo usarenio sto se tice dizajna...ali kada odradi mehanicki deo,kako radi, sve mu je oprosteno. Jesi li procitao ovaj tekst- Saab 93?
Jedna stvar mi je samo nepoznanica, o tome slabo ko prica, koliko cesto se odrzava takav auto.
Mislim da je ovaj put malo usarenio sto se tice dizajna...ali kada odradi mehanicki deo,kako radi, sve mu je oprosteno. Jesi li procitao ovaj tekst- Saab 93?
Jedna stvar mi je samo nepoznanica, o tome slabo ko prica, koliko cesto se odrzava takav auto.
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: SERBIAN CAR FANS
Evo jedne novosti.
Pridruzite se i pomozite da postanemo poznatiji u svetu. Ovo je jedan od nacina da se cuje za nas na globalnom nivou. Logujte se i podrzite SCF. Pored ovoga planiramo dosta novih stvari za sledecu godinu.
Hvala
Klik na link:…/NiiPy7rjQwGgIAiU_dmd3w
Ukoliko se slazete, otvorio bi stranicu i za nas klub i odrzavao je?
Pridruzite se i pomozite da postanemo poznatiji u svetu. Ovo je jedan od nacina da se cuje za nas na globalnom nivou. Logujte se i podrzite SCF. Pored ovoga planiramo dosta novih stvari za sledecu godinu.
Hvala
Klik na link:…/NiiPy7rjQwGgIAiU_dmd3w
Ukoliko se slazete, otvorio bi stranicu i za nas klub i odrzavao je?
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju