SAAB 9000 (1985-1998)
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB 9000 (1985-1998)
cc talladega
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB 9000 (1985-1998)
ovo vozi jedna tetaraAERO je napisao:
ako te zanima...posaljem ti sliku na pp
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB 9000 (1985-1998)
Thx Aero Doobaarrr. al moj je bolji
- HIRSCH
- Postovi: 579
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 00:00
Re: SAAB 9000 (1985-1998)
hm, ovaj je vec bio....naj bolji saa 9000 u istoriji, po meni..AERO je napisao:
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB 9000 (1985-1998)
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9000 (1985-1998)
ATEV felne, imao na E36, teko sranje, los kvalitet materijala...2 puta sam vario jednu...
All systems go, ready for takeoff!
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB 9000 (1985-1998)
Pogledajte,neodoljiva kombinacija.SaaB 9000 i najlepša staza na svetu.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 (1985-1998)
Samo pitanje koliko ce dugo biti "javno dostupna". Danas citam da su odbacili ponudu ADAC-a, jer je bila niska (ca. 50 Mio. EUR), tako da u trci ostaje jos VW/Porsche i jos neki proizvodjac.Viggen 93 je napisao:Pogledajte,neodoljiva kombinacija.SaaB 9000 i najlepša staza na svetu.
Ako je oni kupe onda postaje test staza i nema vise sanse da se udje.
Porsche je isto uradio i sa Nardom u italiji, doduse tamo nije moglo da se udje kad hoces, ali barem je mogla staza da se zakupi i sl. - sada vise ne moze niko da pridje stazi
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB 9000 (1985-1998)
Zakucana 9000-ka.Strašno kolko je lep.
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB 9000 (1985-1998)
@Slavisacs:Šta misliš o enterijeru?Lepo bi se uklopio u CS.
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB 9000 (1985-1998)
Evo jedna 9000-ka spremna za I ima najlepši enterijer koji sam ikada video u modelu 9000.
Štelujuće Coil-over opruge(amortizeri u opruga u celini), a ovo utiče na fantastično ponašanje na stazi, kao i da auto izgleda veoma lepo kada je zakucan.
Evo malo i informacija o motoru.Motor je originalni B234L uz Maptun stage 5, dodat je i Mitsubishi TD04HL -18 turbo punjač, a ubrizgavenje je Siemens(630cc), Trionic 5.2.Menjač je dobio sportsko Sachs kvačilo, a snaga se na prednju osovinu prenosi uz pomoć Quaife diferencijala.Snaga koju isporučuje motor posle ovih modifikacija je 340ks, uz ogroman obrtni momenat od 510Nm.
Kolko liči na Slavišin CS.
Pogledajte kolko je dobro uradjen enterijer, tu su kadice, rol-bar, karbonska armatura, cajgeri, sve u stili auto-sporta i to baš podrzavam.
Štelujuće Coil-over opruge(amortizeri u opruga u celini), a ovo utiče na fantastično ponašanje na stazi, kao i da auto izgleda veoma lepo kada je zakucan.
Evo malo i informacija o motoru.Motor je originalni B234L uz Maptun stage 5, dodat je i Mitsubishi TD04HL -18 turbo punjač, a ubrizgavenje je Siemens(630cc), Trionic 5.2.Menjač je dobio sportsko Sachs kvačilo, a snaga se na prednju osovinu prenosi uz pomoć Quaife diferencijala.Snaga koju isporučuje motor posle ovih modifikacija je 340ks, uz ogroman obrtni momenat od 510Nm.
Kolko liči na Slavišin CS.
Pogledajte kolko je dobro uradjen enterijer, tu su kadice, rol-bar, karbonska armatura, cajgeri, sve u stili auto-sporta i to baš podrzavam.
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB 9000 (1985-1998)
jebacki do kraja
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 6 gostiju