Turbine-saveti,radovi,ideje.....
- Sloba43
- Postovi: 21
- Pridružio se: 05 Jan 2013, 00:00
Re: Turbine-saveti,radovi,ideje.....
PA KINESKA IMA GODINU DANA GARANCIJE A I PRUZA BOLJE PERFOMASE.IMA SERVIS U SREMSKOJ MITROVICI DAJU BALANSIRANI KETRIDZ ZA 150E
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Turbine-saveti,radovi,ideje.....
Ne moras da se deres na mene (kada pises velikim slovima to znaci da se deres). Tvoje pare, tvoja kola tako da......drzim fige za kineze
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: Turbine-saveti,radovi,ideje.....
kineska je vrh.samo nam javi dal se okliznula posle 7dana ili 77dana....
do 500hp kazes?kineskih hp mozda!
slobo budi pametan molim te
do 500hp kazes?kineskih hp mozda!
slobo budi pametan molim te
Love SAAB, never GM
- Sloba43
- Postovi: 21
- Pridružio se: 05 Jan 2013, 00:00
Re: Turbine-saveti,radovi,ideje.....
Izvinjavam se zbog velikih slova iskrenno nisam ni obratio paznju,a turbinu menjam te kad zvekne ova koju imam sad a dotle cu mozda naci jos iskustava o kineskoj pa se mozda predomislim.Ja ni ne mislim da poodizem konjazu ne znam kolko do nekih 230 hp nego kad je vec nova tolko para mislih zbog toga da je uzmem.Ja ni nemam neko iskustvo al posto vidim da je dosta vas koji savetuju da ne uzmem mozda je i necu uzeti jer sam ovde da se posavetujem sa iskusnijima.Pa hvala ljudi na savtima
- Sloba43
- Postovi: 21
- Pridružio se: 05 Jan 2013, 00:00
Re: Turbine-saveti,radovi,ideje.....
Ljudi saznam pre neki dan kad sam zvao uzice da mi je micu te05-12b fabricka turbina:Garrett TB03 as per 900 up to '88 (watercooled bearin housing from '87 on); Garrett T25 (most models) or Mitsubishi TE05-12B (204 bhp Carlsson models, others?)
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Turbine-saveti,radovi,ideje.....
Jel bilo negde reci o [link_open=http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=206993]ovome[/link_open], ja prvi put vidim? Evo jos jedan link [link_open=http://www.saab-tuners.com/en/hardware/ ... dification]klik[/link_open]
All systems go, ready for takeoff!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Turbine-saveti,radovi,ideje.....
O onome za bpv...
Neko se mapravio pametan pa napisao kako kada zvizne onaj el. ventil se prespoji...
Nemam pojma. Vozio bez el. ventila u sistemu i sa... ne vidim razliku. barem ja.
Neko se mapravio pametan pa napisao kako kada zvizne onaj el. ventil se prespoji...
Nemam pojma. Vozio bez el. ventila u sistemu i sa... ne vidim razliku. barem ja.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Turbine-saveti,radovi,ideje.....
Ja sam prespojio i imam utisak da stvarno ima bolji odziv. Mozda je placebo, neznam videcu kad budem jos vozio posto sad nisam kuci...
All systems go, ready for takeoff!
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Turbine-saveti,radovi,ideje.....
Najčešći kvarovi kod turbokompresora su:
PRITISAK U KARTERTU MOTORA
ULAZAK STRANOG TELA IZ PRAVCA FILTERA-PREČISTAČA VAZDUHA
ULAZAK STRANOG TELA IZ PRAVCA MOTORA
PRESTANAK PODMAZIVANJA I PRLJAVO ULJE, ZAOSTALI OPILJCI U MOTORU
VISOKA TEMPERATURA IZDUVNIH GASOVA, ONEMOGUĆEN NEOMETAN PROTOK IZDUVNOG GASA-ZAČEPLJEN KATALIZATOR
Pre nego što pristupite skidanju turbokompresora sa motora treba obratiti pažnju na sledeće:
Pojava, plavog ili crnog dima na auspuhu vozila
Prekid u radu motora, nagli gubitag snage-povećan ili prenizak pritisak turbokompresora
Curenje ulja iz turbokompresora
Pojava pištanja I buke iz turbokompresora
Povećana potrošnja ulja u motoru
PRITISAK U KARTERTU MOTORA
ULAZAK STRANOG TELA IZ PRAVCA FILTERA-PREČISTAČA VAZDUHA
ULAZAK STRANOG TELA IZ PRAVCA MOTORA
PRESTANAK PODMAZIVANJA I PRLJAVO ULJE, ZAOSTALI OPILJCI U MOTORU
VISOKA TEMPERATURA IZDUVNIH GASOVA, ONEMOGUĆEN NEOMETAN PROTOK IZDUVNOG GASA-ZAČEPLJEN KATALIZATOR
Pre nego što pristupite skidanju turbokompresora sa motora treba obratiti pažnju na sledeće:
Pojava, plavog ili crnog dima na auspuhu vozila
Prekid u radu motora, nagli gubitag snage-povećan ili prenizak pritisak turbokompresora
Curenje ulja iz turbokompresora
Pojava pištanja I buke iz turbokompresora
Povećana potrošnja ulja u motoru
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
- nikola1982
- Drug Član
- Postovi: 123
- Pridružio se: 16 Mar 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Turbine-saveti,radovi,ideje.....
+1GRIPEN je napisao:Ja sam prespojio i imam utisak da stvarno ima bolji odziv. Mozda je placebo, neznam videcu kad budem jos vozio posto sad nisam kuci...
-
- Postovi: 7
- Pridružio se: 14 Nov 2014, 23:16
- Lokacija: Sweden
Re: Turbine-saveti,radovi,ideje.....
Necu previse da davim ali ovaj sto opisuje "puhalo" i princip rada je bas napravio misteriju sam sebi!
"puhalo"
Iz teksta se da zakljuciti da je pogonska energija turbinskog rotora iz izduvnih gasova, naime bas kako pisac teksta vidi na stvari. Totalno pogresno, jer ukoliko kocite izduvne gasove sa 15kw efekta mozete dobiti na kompresorskoj strani 15kw i nema nikakve dobiti.
Objasnicu vam jednostvavno, malo gde postoji korektno objasnjenje a ovo sto cu vam izneti je lako za razumeti.
Turbo punjac radi na principu termodinamicke transformacije. Koliko god da zvuci cudno ali je u srzi transformator.
Transformise termicku energiju izduvnih gasova u dinamicku gde se rotor okrece. Sam pogonski deo u mehanizmu rada gde ga cisto izduvni gasovi pokrecu mehanicki nedonosi nikakav udeo u povecanjuvolumetrickog punjenja cilindra. Vise je kao kondenzator kod asinhronog motora gde mu pomaze da dobije smer rotacije.
Sta se stvarno desava je u srzi sledece:
Izduvni gasovi se dovode uskim kanalom uz visok povratni pritisak do rotora, sa druge strane rotora je kuciste sa puno vecom zapreminom. Pad temperature izduvnih gasova je neminovana cinjenica u pretakanju gasa iz zone visokog u zonu niskog pritiska. Ta razlika u temperaturi je u srzi benifit turbo punjaca u odnosu na mehanicki kompresor.
Dakle, to je srz!
Takodje po pitanju turbo laga, shvarajuci da je potrebna razlika u temperaturi tj. razlika u pritisku ispred i iza rotorske impele, zqhteva se veca termicka emisija. Da li ce se do nje doci vecim brojem sagorevanja u jedinici vremena ili pomeranjem tacke paljenja u kasno zarad podizanja temperature u ulaznom kanalu turbine, samu turbinu to uopste nezanima. Fizicki zakoni vaze, ko ih nije shvatio napravice motor sa "turbo rupom". Neki drugi, znaju bolje.
Izvinjavam se sto vrsim korekciju na prilicno star post.
//
"puhalo"
Iz teksta se da zakljuciti da je pogonska energija turbinskog rotora iz izduvnih gasova, naime bas kako pisac teksta vidi na stvari. Totalno pogresno, jer ukoliko kocite izduvne gasove sa 15kw efekta mozete dobiti na kompresorskoj strani 15kw i nema nikakve dobiti.
Objasnicu vam jednostvavno, malo gde postoji korektno objasnjenje a ovo sto cu vam izneti je lako za razumeti.
Turbo punjac radi na principu termodinamicke transformacije. Koliko god da zvuci cudno ali je u srzi transformator.
Transformise termicku energiju izduvnih gasova u dinamicku gde se rotor okrece. Sam pogonski deo u mehanizmu rada gde ga cisto izduvni gasovi pokrecu mehanicki nedonosi nikakav udeo u povecanjuvolumetrickog punjenja cilindra. Vise je kao kondenzator kod asinhronog motora gde mu pomaze da dobije smer rotacije.
Sta se stvarno desava je u srzi sledece:
Izduvni gasovi se dovode uskim kanalom uz visok povratni pritisak do rotora, sa druge strane rotora je kuciste sa puno vecom zapreminom. Pad temperature izduvnih gasova je neminovana cinjenica u pretakanju gasa iz zone visokog u zonu niskog pritiska. Ta razlika u temperaturi je u srzi benifit turbo punjaca u odnosu na mehanicki kompresor.
Dakle, to je srz!
Takodje po pitanju turbo laga, shvarajuci da je potrebna razlika u temperaturi tj. razlika u pritisku ispred i iza rotorske impele, zqhteva se veca termicka emisija. Da li ce se do nje doci vecim brojem sagorevanja u jedinici vremena ili pomeranjem tacke paljenja u kasno zarad podizanja temperature u ulaznom kanalu turbine, samu turbinu to uopste nezanima. Fizicki zakoni vaze, ko ih nije shvatio napravice motor sa "turbo rupom". Neki drugi, znaju bolje.
Izvinjavam se sto vrsim korekciju na prilicno star post.
//
9000 Aero B23XR 440ks 780Nm E85
9-5 SE B20XR 46S BioPower 310ks 550Nm
9-5 SE B20XR 46S BioPower 310ks 550Nm
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Turbine-saveti,radovi,ideje.....
Nista, nista...
Zato u Trionicu pomerimo ignition na kasnije u odredjenom opsegu, i eto nama brzog spool-a...
Zato u Trionicu pomerimo ignition na kasnije u odredjenom opsegu, i eto nama brzog spool-a...
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
-
- Postovi: 7
- Pridružio se: 14 Nov 2014, 23:16
- Lokacija: Sweden
Re: Turbine-saveti,radovi,ideje.....
Ventil je ubacen da sacuva trotel od saustavnog talasa, moze se zaobici kao na slici sa isprovociranim deleyom i zabludom da ste ucinili nesto dobro. Trotl na T7 je elektricno kontrolisan i njegovo zatvaranje pustanjem hågasa je sinhronizovsno naspram ventila za bpv. Trzaj cini iluziju, ovi klosari nerazumeju sta rade, oprostite im!GRIPEN je napisao:Jel bilo negde reci o [link_open=http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=206993]ovome[/link_open], ja prvi put vidim? Evo jos jedan link [link_open=http://www.saab-tuners.com/en/hardware/ ... dification]klik[/link_open]
9000 Aero B23XR 440ks 780Nm E85
9-5 SE B20XR 46S BioPower 310ks 550Nm
9-5 SE B20XR 46S BioPower 310ks 550Nm
-
- Postovi: 7
- Pridružio se: 14 Nov 2014, 23:16
- Lokacija: Sweden
Re: Turbine-saveti,radovi,ideje.....
Tazz, kad kazes opseg, misli se na obrtaje, postoji razlog zasto T7 ima 2map senzora i LMM. Malo je kompleksnije nego sto zvuci. Igra sa diferencijalnim pojacivacima sa tri kanala.
9000 Aero B23XR 440ks 780Nm E85
9-5 SE B20XR 46S BioPower 310ks 550Nm
9-5 SE B20XR 46S BioPower 310ks 550Nm
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Turbine-saveti,radovi,ideje.....
Odakle dva map senzora?
Ide ako se secam dobro MAF, Turbo, IC, Plasticna/Metalna grana do trotela[ na njoj senzor pritiska pre leptira gasa], trotel/leptir gasa/, usisna i na njoj Map.
Jedino ako mislis na taj sto se prikazuje na SIDu kao Pbef?
Sorry...
Cisto da budemo jasniji drugima... ja znam.na sta si Ti mislio...
;)
Ide ako se secam dobro MAF, Turbo, IC, Plasticna/Metalna grana do trotela[ na njoj senzor pritiska pre leptira gasa], trotel/leptir gasa/, usisna i na njoj Map.
Jedino ako mislis na taj sto se prikazuje na SIDu kao Pbef?
Sorry...
Cisto da budemo jasniji drugima... ja znam.na sta si Ti mislio...
;)
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
-
- Postovi: 7
- Pridružio se: 14 Nov 2014, 23:16
- Lokacija: Sweden
Re: Turbine-saveti,radovi,ideje.....
na njoj senzor pritiska pre leptira gasa
Isto MAP, apsolutni.
Isto MAP, apsolutni.
9000 Aero B23XR 440ks 780Nm E85
9-5 SE B20XR 46S BioPower 310ks 550Nm
9-5 SE B20XR 46S BioPower 310ks 550Nm
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Turbine-saveti,radovi,ideje.....
Zna li neko da li GT17 na 9-5 moze da se zameni sa TB2569?
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: Turbine-saveti,radovi,ideje.....
nema razloga da se izvinjavaš, ako je greška treba je ispraviti kad god. i ja sam se čudio kad sam čitao kad kaže dobijaš besplatan pogon od izduvnih gasova, ili kako već je napisao, a njih ako kočiš opterećuješ motor, kao što i alternator nema otpora kad ne trošiš struju a što više struje uzimaš od njega treba ti veća sila da ga vrtiš.Presho je napisao:Necu previse da davim ali ovaj sto opisuje "puhalo" i princip rada je bas napravio misteriju sam sebi!
Izvinjavam se sto vrsim korekciju na prilicno star post.
//
ako se dobro razumeš u ovo piši još, sve što znaš, na kom god nivou stručnih izraza pa ćemo onda pitati šta je šta ako ne razumemo
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju