plin problem

AUTO GAS, INSTALACIJE, ŠTELOVANJA, PODEŠAVANJA, UGRADNJA...
Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: plin problem

Postod AERO » 09 Sep 2013, 16:17

Ne mogu da verujem.... :eek:

Poslacu ti na PP jos jedan predlog,da ne reklamiram ovde

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: plin problem

Postod kd23se4 » 09 Sep 2013, 16:21

OK, sve sto smislis javi :sr:

ninsaki
Drug Član
Postovi: 329
Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: plin problem

Postod ninsaki » 19 Sep 2013, 21:23

Au ja tek sada procitah ovo o Puntu.

Mislim ako je ovo tacno za cenu zamene ovih dizni za doticnog Punta onda stvarno nemam reci za :dash: vacarenje.. Mene je reparacija kostala 2000 din. Da je to moj punto ja bih opusteneno rastavio dizne i ocistio ih. Pre toga bi naravno izmerio hod na sve cetiri pa nakon ciscenja namestio isti na neku srednju vrednost :sr:

Moj kolega sa posla ima mitsubishi sa landirencom. Pitao me da mu namestim temperaturu paljenja plina na neku vecu vrednost.... Dobro ajde daja da nadjemo software...nasli software daj da nadjemo kabl... zvali pitali kad ono sto evra, jos kazu dodjite na obuku... mislim :kgld: .. Treba izgleda znati sta ugraditi kako posle nebi lupali glavu oko odrzavanja

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: plin problem

Postod TAZZ » 19 Sep 2013, 21:30

Maltene svi LPG oviiiiiii.... Adapteri radi na istom principu... i isti su za sve... k i l
Naj obicniji TTL protok... samo treba znati gde bocnuti k i l
Imam negde i semu, ja pravio, napravio i radi... radilo 3 godine dok nisam pregazio autom... kostalo oko 300-400 kinti delovi u KELCO-u i sat vremena igre.

Slika

Znaci ako imas a imas od STAGA, radi i na drugom, samo raspored pinova... i treba ti SFTW
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

ninsaki
Drug Član
Postovi: 329
Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: plin problem

Postod ninsaki » 19 Sep 2013, 21:53

i ja sam pravio pa mi nije proradilo :uuc:

nego sta se deseva sa ovim novim zakonom za plinsku instalaciju ... da li cemo morati da idemo ponovo na atest , moj je zvanicno do 2017 ?

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: plin problem

Postod kd23se4 » 19 Sep 2013, 22:24

Juce smo resili problem - ja njoj reko, ajde nazovi ovlascene - iznesi problem i pitaj da li misle da mogu da ociste.

I Kole i Kompressor jednoglasno rekli DA - samo da dodje i ciscenje za maximalno 4.000rsd, tako da ce prica verovatno biti happy end - ako sam dobro shvatio ono sto mi je rekla ona, a njoj njen plinadzija - ne moze ni ciscenje bez fabricke dijagnostike, ali 4000rsd posle pomenutih 4x150€ je smesno.

Dora joj nudio prebacivanje drugog plina za 350EUR-a, ja joj rekao sa Ladirenca da predje na neki jeftinjak ko s Mercedesa na Yugo - ali dobro, problem (verovatno) resen

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: plin problem

Postod AERO » 19 Sep 2013, 22:32

:odl:

paliic
Drug Član
Postovi: 86
Pridružio se: 24 Jan 2013, 00:00

Re: plin problem

Postod paliic » 25 Sep 2013, 08:27

ninsaki je napisao:
nego sta se deseva sa ovim novim zakonom za plinsku instalaciju ... da li cemo morati da idemo ponovo na atest , moj je zvanicno do 2017 ?
I moj je zvanično do 2018. Ali i dalje je aktivna famozna odluka, ili ne znam kako da je nazovem, Agencije za bezbednost saobraćaja, o periodičnom pregledu na 5 god - [link_open=http://www.abs.gov.rs/zahtev%20za%20pregled%20tng.html]LINK[/link_open]. Bilo je bure u javnosti; koliko se sećam da je i Vučić se nešto oglašavao i rekao je da će to biti ukinuto, ali po svemu sudeći i dalje je sve na snazi. Mada isti su pričali da će i brojne agencije biti ukinute... :sr:

Ja sam se ove godine nekako provukao, jer mi je 5 god. isticalo krajem jula, a registracija krajem maja, tako da sam auto registrovao bez toga.

ninsaki
Drug Član
Postovi: 329
Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: plin problem

Postod ninsaki » 09 Nov 2013, 17:52

blago tebi stosi to resio... meni istice registracija polvinom decembra i gadno sam se smorio... ima da odem tamo , naci ce mi nesto moracu da prepravljam da se cimam , ma cirkus :dash: :dash: :dash:

ninsaki
Drug Član
Postovi: 329
Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: plin problem

Postod ninsaki » 10 Dec 2013, 13:21

Sredjeno.. bio na "pregledu" ispalo je da treba da zamenim gumena creva ispod haube " homologizovanim" da napravim nosac filtera gasne faze plina i da izmestim bakarne cevi koje ulaze u kos, tako da ulaze u pod. Inace tamo u AMS u Ruzveltovoj sve ovo pregleda jeda simpatican covek koji vozi Volvoa tako da smo se siti ispricali :drinks:

Sve sam ovo namestio i naravo dobio sertifikat.

paliic
Drug Član
Postovi: 86
Pridružio se: 24 Jan 2013, 00:00

Re: plin problem

Postod paliic » 11 Dec 2013, 20:35

Atest i/ili "pregled" je moguće direktno obaviti u AC Rašić

ninsaki
Drug Član
Postovi: 329
Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: plin problem

Postod ninsaki » 13 Dec 2013, 20:16

puno ih pozdravi :hj:

paliic
Drug Član
Postovi: 86
Pridružio se: 24 Jan 2013, 00:00

Re: plin problem

Postod paliic » 14 Dec 2013, 09:37

ninsaki je napisao:puno ih pozdravi :hj:
Imao loša iskustva?

ninsaki
Drug Član
Postovi: 329
Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: plin problem

Postod ninsaki » 14 Dec 2013, 10:16

Ma ne, kapiram da je lik odlican i da odlicno radi. Kada sam hteo da predjem sa venturija na sikvent i pitao ih za cenu odvalili su nesto basnoslovno. Ja sam zavrsio za 250 eura.
Nego me je napusavao nasto svojevremeno na cbc forumu :smesko: ( kao saab je bezveze a golf je super :kuuku: ) Tako da sam ja malo sujetan :hvala:

Ima tamo sve .... isto sam se zvao ninsaki

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: plin problem

Postod AERO » 14 Dec 2013, 12:08

ninsaki je napisao:Nego me je napusavao nasto svojevremeno na cbc forumu :smesko: ( kao saab je bezveze a golf je super :kuuku: )
:smesko: :smesko: .....cekaj nisam skapirao,jel te Ivan napusavao ili neko od njegovih???

:smesko: :smesko: ...to je bilo verovatno onda kad je vozio srebrnu IV-ku :smesko: :smesko:

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: plin problem

Postod TAZZ » 14 Dec 2013, 12:09

TuRbo...
Pre toga lancia kappa bese turbo.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: plin problem

Postod AERO » 14 Dec 2013, 12:10

Aha....perla plava
:a?:
Slika

ninsaki
Drug Član
Postovi: 329
Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: plin problem

Postod ninsaki » 14 Dec 2013, 12:24

ma nebitno .. jos stoji na cbc-u mislim ..... gulf ...... wolsvzgen .... sanjao sam nocas ...kosmar budim se nije mi dobro [hot.gif] [hot.gif]

Korisnikov avatar
boresky
Postovi: 419
Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ

Re: plin problem

Postod boresky » 09 Mar 2015, 23:40

Znaci,20 000 km idu dizne prije servisnog intervala.Ako sam shvatio dobro iz predhodnih postova...Plinjara u mojem Saabu nije ni polovica od toga a vidim da imam neki problem.Prebacuje uredno s bnz na plin,neprimjetno osim kad je u leru pa se cuje odotraga"skljoc"!Al kad idem ubrzati jace,cuje se signalizator i lampa na pokazivacu razine plina pocne titrati,iskljucim plin,ukljucim i opet sve u redu.Ne gusi se,ne gubi okretaje ni ista slicno,samo signalizira da je,predpostavljam,prebacio s plina na benzin.Ima li ko ideju sta bi to moglo biti?Ja se nadam da ie samo filter plina al zasto bi bilo jednostavno......dalje znate.

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: plin problem

Postod GRIPEN » 10 Mar 2015, 13:51

Opadne pritisak plina ispod minimalnog zato racunar vrati na benz. Moze biti vise razloga, ali to ces morati kod majstora
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
boresky
Postovi: 419
Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ

Re: plin problem

Postod boresky » 10 Mar 2015, 14:23

Hvala na infu!Tako nekako sam i mislio,najbolje i najefikasnije rjesenje,rekao bih,i najjeftinije jer ako zanemarim taj problem,moglo bi doci do vecih picvajza.

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: plin problem

Postod zodiac » 10 Mar 2015, 22:20

Zameni filtere tecne i gasne faze. Ovo je meni isto radio crni saab, reseno zamenom filtera.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
boresky
Postovi: 419
Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ

Re: plin problem

Postod boresky » 11 Mar 2015, 00:50

zodiac je napisao:Zameni filtere tecne i gasne faze. Ovo je meni isto radio crni saab, reseno zamenom filtera.
Dal si imao bas iste simptome kao sta su kod mene?Sve radi uredno dok ne nagazim gas naglo.Dok postepeno dodajem,ne prebacuje na benzin.Ma ono,ceka me skora zamena kasete jos i taj servis plina(?) dolazim u napast da sam promjenim filtere...

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: plin problem

Postod TAZZ » 11 Mar 2015, 07:31

Imas 90% smanjen protok...
Ilteri u BGD su cca 1000 dinara~9 evra... tecne i gasne faze. Nije cifra da padnes u nesvest.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: plin problem

Postod zodiac » 11 Mar 2015, 08:40

Bas iste, na snazniji pritisak papucice gasa iskljuci plin i prebaci na benzin. Zameni filtere, vreme im je. Mozes i sam, ako imas iskustva sa gasnim uredjajima, ako nemas, nemoj da se igras. To je mizeran trosak, filter tecne faze je na isparivacu, ima nekakve gumice i ostale pizdarije, manje boli glava ako to urade u servisu. Plus urade testiranje na curenje gasa, sto ne mozes sam.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.


Povratak na “AUTO GAS, LPG, TNG”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta