tuning i plin

Korisnikov avatar
nice
Postovi: 18
Pridružio se: 18 Sep 2013, 00:49

tuning i plin

Postod nice » 19 Sep 2013, 21:14

Pozz ljudi :drinks:
Zanimaju me dvije stvari
-Zelio bi pojacat auto(9-5,2.3T aero...169kw,2001g)
tu u BL mi neki lik nudi programiranje mape(ako sam dobro razz)
I dizanje na 270PS/420 nm,i veli da to odradi bez problema,i posljedica za motor!/
-Mislim plin ugradit,takode u BL imam ponudu za BRC sistem
750 eura,cujem da je to jedan od boljih
Zanimaju me vasa misljenja o ove dvije stvari,kao i moze li to funkcijonirat zajedno
Hvalaa

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: tuning i plin

Postod TAZZ » 19 Sep 2013, 21:21

270/420, na motoru koji nemas pojima kakav je bez servisa i ostalog?
Bez provera lanca i lanchanika i balansnih osovina?

Srecno...

Pa onda na sve to i LPG...

Ihaaaa...
Recept za novi motor ubrzo.
e da...

Kad ti nudi LPG za 270/420NM i ti si naravno rekao tom liku da je TuRbo auto sa 2300ccm... on je rekao da ce da radi bez problema? Savrseno? u SVIM rezimima?
Tesko...

Izvini ali to je moje mishljenje.
BTW koliko para je Remap?
Koja MAPA?
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
nice
Postovi: 18
Pridružio se: 18 Sep 2013, 00:49

Re: tuning i plin

Postod nice » 19 Sep 2013, 21:29

Motor je upravo generalno sreden,lanci,lancanici,ventili...
Velim nezz,zato i pitam
Trazi za programiranje 150 eura

Korisnikov avatar
nice
Postovi: 18
Pridružio se: 18 Sep 2013, 00:49

Re: tuning i plin

Postod nice » 19 Sep 2013, 21:30

I nezz koja mapa,ne kuzim se

Korisnikov avatar
MAD SERB
Postovi: 2362
Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
Lokacija: BOR
Kontakt:

Re: tuning i plin

Postod MAD SERB » 19 Sep 2013, 21:33

Ja mislim da prvo treba detaljno neko ko se stvarno razume u SAAB pregleda auto, onda odradeti sve što treba pa tek onda remap i plin ali nikako obrnutim redosledom. Što se dizanja konjaze i plina tiče dr TAZZ je moj favorit još kad je 95 u pitanju dao bi mu još jedan + jer je čovek već u toj priči a i dosta je jeftiniji od ostalih (nije isto kada čovek radi nešto iz ljubavi i zbog novca).Ako bolje procesljas forum i pročitas šta je sve pisano shvatićeš šta pričam a to će potvrditi i ljudi kojima je TAZZ već radio remap u plin. Za par meseci koliko sam na forumu stigo sam da pročitam sve i iz toga naučio jednu bitnu stvar KO SAAB NE ZNA, SAAB NEK NE DIRA.Moje mišljenje i preporuka sad tvoj auto, tvoja lova, tvoj izbor
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! :sb2:
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba :dev:
powered by Nordic performance :secret: :vrm:

Korisnikov avatar
Slavisacs
President Saab Club
Postovi: 5014
Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
Lokacija: Dobanovci
Kontakt:

Re: tuning i plin

Postod Slavisacs » 19 Sep 2013, 21:35

Dodjes na skup,pa pogledamo masinu :rli: :mrgreen: Nemoj da srljas sa takvim stvarima,sve da se pogleda,pa onda :wink:
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88

Korisnikov avatar
nice
Postovi: 18
Pridružio se: 18 Sep 2013, 00:49

Re: tuning i plin

Postod nice » 19 Sep 2013, 21:40

Da razz
Velim sve je jos razmisljanje,zato bi i volio cut od onih koji kuze
Tek sam uzeo kola,a sto se tice gospodina vidim da kuzi
Samo mi je malo daleko Bg,a ja Livno
A gdje je slijedeci skup?

Korisnikov avatar
Slavisacs
President Saab Club
Postovi: 5014
Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
Lokacija: Dobanovci
Kontakt:

Re: tuning i plin

Postod Slavisacs » 19 Sep 2013, 21:45

Tazz se razume u to.To niko ne zna,za ovaj se zna,a sledeci videcemo,kada dodje vreme :sr:
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88

Korisnikov avatar
nice
Postovi: 18
Pridružio se: 18 Sep 2013, 00:49

Re: tuning i plin

Postod nice » 19 Sep 2013, 21:48

Ne kuzim to ovaj,to ima sad neki uskoro?

Korisnikov avatar
Slavisacs
President Saab Club
Postovi: 5014
Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
Lokacija: Dobanovci
Kontakt:

Re: tuning i plin

Postod Slavisacs » 19 Sep 2013, 21:53

20 Oktobra,Dobanovci [link_open=http://www.saabclubserbia.rs/viewtopic. ... 3&start=75]KLIK[/link_open] :drinks:
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: tuning i plin

Postod TAZZ » 19 Sep 2013, 21:53

Slika

Vidi moju mapu u mom autu...

Oznaceno citas sa desna na levo...

HIRSCH PERFOrmance
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
MAD SERB
Postovi: 2362
Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
Lokacija: BOR
Kontakt:

Re: tuning i plin

Postod MAD SERB » 19 Sep 2013, 21:58

Ako neko voli jak motor taj sam i bio sam rešen da što pre krenem sa sredjivanjem mog SAABa,onda sam 15ak dana davio ljude što po forumu, FB pa čak i privatno i shvatio da to nisu stvari koje se rade na brzinu i preko noći, lepo se informisao,znao šta hoću i posle velikih ulaganja (nisam ni počeo sa dizanjem konjaze samo sam auto doveo u tip-top stanje)shvatio da sam za to što ja hoću trebao da kupim drugi motor. Sad sam u dilemi još uvek da li da prodam auto u extra stanju i počastim nekog besplatne vožnje 40000 km i kupim 93 ss aero 2.0T pa njega stegnem ovako i krenem budziti ili da zadržim ovaj 1.8t za koji znam šta je (sam ga našao, kupio, servisirao).Tako da ako budeš u mogućnosti dodji na skup objasni TAZZu šta želiš od auta saslusaj šta će ti on i još neki od dobro upućenih ljudi reći pa onda kad znaš na čemu si sam proceni i odluči šta ćeš i kako ćeš
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! :sb2:
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba :dev:
powered by Nordic performance :secret: :vrm:

Korisnikov avatar
nice
Postovi: 18
Pridružio se: 18 Sep 2013, 00:49

Re: tuning i plin

Postod nice » 19 Sep 2013, 22:02

Da gledam al ne kuzim nista,jbg

Korisnikov avatar
nice
Postovi: 18
Pridružio se: 18 Sep 2013, 00:49

Re: tuning i plin

Postod nice » 19 Sep 2013, 22:05

I koliko konja je ovaj 20t seriski

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: tuning i plin

Postod TAZZ » 19 Sep 2013, 22:11

Nice...

Da bi ti auto radio sa 270/420... sve mora da bude utegnuto maximalno... SVE.
i Turbo, i lanci i balansne osovine, OPEN air filter... Izduv sa DownPipe 3"


Ili stize NOVI MOTOR, TURBO....
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: tuning i plin

Postod TAZZ » 19 Sep 2013, 22:13

nice je napisao:I koliko konja je ovaj 20t seriski
150/240
Drugi Turbo,
Remap
cca 250/370NM
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
nice
Postovi: 18
Pridružio se: 18 Sep 2013, 00:49

Re: tuning i plin

Postod nice » 20 Sep 2013, 09:17

Aha hvala
Sto se mog saab tice ovako
Auto je pre 2000 km proslo servis u Svici,ovjes je ok,pregledali smo
Motor,je bio strado,tj radilica,okrenuli su se lezeci lezaji
Uzeli smo drugi motor,i kombinirali
-Blok je od novog,u dobrom je stanju skros,lezaji,klipovi,blok...lanac
Je novi stavljen,balansne i lezajevi pregledani dobre su
Glava poravnata,od starog je,ventili polirani,gumice nove,turbo izgleda dobro
Nezz jel mu treba sta radit??
....

Korisnikov avatar
nice
Postovi: 18
Pridružio se: 18 Sep 2013, 00:49

Re: tuning i plin

Postod nice » 20 Sep 2013, 09:23

Da,i hvala svima na odgovorima i sugestijama

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: tuning i plin

Postod GRIPEN » 20 Sep 2013, 23:52

Ja sam se dugo mucio da moj 9-5 aero 250ks proradi na plin kako treba. Mnogo konja na samo 4 cilindra... Rado bi uradio neki remap ali sam skoro siguran da to na plinu ne bi radilo kako treba, tako da sam odustao od tih avantura. Sto se tice ugradnje plina, kad budes gledao gde ces da ugradis, svim tim majstorima prvo NAGLSI da je u pitanju turbo motor sa 4 cilindra i 230ks!
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: tuning i plin

Postod TAZZ » 21 Sep 2013, 00:01

@ Gripi
TAZZ je napisao:
Kad ti nudi LPG za 270/420NM i ti si naravno rekao tom liku da je TuRbo auto sa 2300ccm... on je rekao da ce da radi bez problema? Savrseno? u SVIM rezimima?
Tesko...


Izvini ali to je moje mishljenje.
To mu i rekoh
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
nice
Postovi: 18
Pridružio se: 18 Sep 2013, 00:49

Re: tuning i plin

Postod nice » 21 Sep 2013, 10:40

Da razz...
A Gripen,reci mi molim te koji si sistem stavio,koje marke
I koliko ti trosi sad,u prosjeku
Da i govorim,imam par ponuda vec i svi daju garanciju
-BRC 750e
-Landi renzo750E
-Tomasto(ako sam dobro napisao)500e
-Prins 600e
To je sa bocom u rez gumi,i tocenje gdje i gorivo,ispod poklopca
znaci za plin na serisku snagu
Poslednji put menjao 1 dana nice, izmenjena 21 puta

Korisnikov avatar
nice
Postovi: 18
Pridružio se: 18 Sep 2013, 00:49

Re: tuning i plin

Postod nice » 21 Sep 2013, 10:51

I tazz,jel bi ti mogao odradit ovo sto hocu,i ako da
Posalji mi broj tel da se organiziramo
-I jos me zanima u cemu je fora s vadenjem balansa

Korisnikov avatar
Slavisacs
President Saab Club
Postovi: 5014
Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
Lokacija: Dobanovci
Kontakt:

Re: tuning i plin

Postod Slavisacs » 21 Sep 2013, 13:11

Na ovo mislis [link_open=http://www.saabclubserbia.rs/viewtopic.php?f=64&t=453]KLIK[/link_open]
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88

Korisnikov avatar
nordic
Drug Član
Postovi: 459
Pridružio se: 20 Maj 2013, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: tuning i plin

Postod nordic » 21 Sep 2013, 13:54

fora je ako su propali lezajevi balansnih osovina moraju da se vade...zamenu lezajeva nije moguce odraditi u srbiji jer niko nema ALAT za to,ako pogresi i deo mm ode sve u k, ogromni su brojevi obrtaja kao i inercioni momenti koji se stvaraju....moze u inostranstvu da se odradi,samo je pitanje cene.. E sada....vadjenjem dobijes nesto bolji odziv na gas,protok ulja kako kazu i bucniji auto narocito na leru...manje ugladjen.

ps. moje licno misljenje je da nikada ali nikada bez potrebe ne bih vadio te balansne osovine. probaj 9-5 sa i bez na 150km/h pa reci razliku,mnogo ugladjeniji,tisi i jednostavno za klasu se lepse vozis.. nije za dzabe to saab stavljao i toliko inzinjera petljalo oko toga,pa poseban lanac i sl... znace mnogo,drugi je to auto kada se izvade. uostalom pitaj Perleke-a koja je razlika, a mozes i sam da vidis...provozas na autoputu jedan bez i jedan sa pa sudi.
Svadjanje na forumu je kao ucestvovanje na specijalnoj olimpijadi...Cak i ako pobedis opet si retardiran!

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: tuning i plin

Postod GRIPEN » 21 Sep 2013, 14:49

nice je napisao:Da razz...
A Gripen,reci mi molim te koji si sistem stavio,koje marke
I koliko ti trosi sad,u prosjeku
Da i govorim,imam par ponuda vec i svi daju garanciju
-BRC 750e
-Landi renzo750E
-Tomasto(ako sam dobro napisao)500e
-Prins 600e
To je sa bocom u rez gumi,i tocenje gdje i gorivo,ispod poklopca
znaci za plin na serisku snagu

Kod mene je Stag 300 komp, dva Tomasetto isparivaca, artic i antartic, termoplasticni vodovi 8mm, i najbitnije Hana A+ dizne! Dok nisam stavio ove najvece dizne nisam ni moga do vozim bez misfire-a...
Potrosnja je oko 13-14l. Zna da trosi i 10l (ali kod mene vrlo retko) ali ide i do 15-16 ali i to bas bas retko!

Kazes da je Prins 600e? To je nemoguce!!! Ako je tako, dolazim odma da ugradim ali znam da je nemoguce. Inace Saab Aero najbolje radi sa Prins VSI sistemom i Keihin diznama. Samo dizne kostaju 100+ eura komad, isparivac za tu snagu je oko 300e i da ne nabrajam dalje ali ispod 1000e nema sanse i to da ti ne naplate ugradnju!
All systems go, ready for takeoff!


Povratak na “SAAB 9-5”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 7 gostiju