SAAB CAFFE
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB CAFFE
ja visio jedno dva dana, al niko se ne javlj, pa preso na druge forume... Sta znam, mozda su ljudi ljuti nesto
All systems go, ready for takeoff!
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB CAFFE
Moze biti svasta
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
-
- Drug Član
- Postovi: 181
- Pridružio se: 08 Jun 2013, 00:00
Re: SAAB CAFFE
Pa valjda svi glancaju masine za skup
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: SAAB CAFFE
ja se svako vece jebavam sa ovim mojim 900 bukvalno se raspadam stavio sam danas set kvacila sredio birac brzina i sad se vozim lagano bez problema konpletan enterijer menjam do skupa ce biti
Saab 900og
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB CAFFE
sav taj lepo i okacis u svoju temu da i mi malo gledamo
All systems go, ready for takeoff!
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB CAFFE
Ajd da malo ozivimo forum. . . Pitanjce BMW e34 vs SAAB 9000? Udobnost,sigurnost i kvalitet? Koliko se meni cini e34 je dosta udobniji auto,lepse upija neravnine i slicno,sta vi znate o tome?
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
BMW pa udoban?!?
BMW je po meni uglavnom sportskiji auto, dakle tvrdje vesanje, zato bolje lezi u krivinama. Mozda je motor, ako je redni 6-tak, malo mirnije radi, ali udobniji ne bi rekao.....
BMW je po meni uglavnom sportskiji auto, dakle tvrdje vesanje, zato bolje lezi u krivinama. Mozda je motor, ako je redni 6-tak, malo mirnije radi, ali udobniji ne bi rekao.....
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB CAFFE
Pretpostavljam da je Saab 9000 udobniji mada ga nikad nisam vozio. BMW e34 je onak, malo tvrdji ali svakako njije neudoban, daleko od toga. Zavisi sta volis i zelis. Probaj e34, 9000 si vec imao kolko se secam, pa uporedi. Inace sto se upravljanja tice BMW je daleko ispred... Sigurnost, naravno Saab! Kvalitet, neznam, neznam kavkav je 9000... Kada bi poredio e39 i 9-5, BMW ima kvalitetniju plastiku unutra, prekidace, izolaciju, ergonomiju i perfektnu zavrsnu obradu koja je kod Saab-a ocajna!
All systems go, ready for takeoff!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Zavisi koji BMW, moj bivsi sef je imao e60 - plastika koju je imao u vratima.........ista plastika koju koriste za gajbice, uzas. Ovi stariji znam da su kvalitetno radjeni, ali ovi noviji me bas i nisu oduvali sa kvalitetom. Jedino sto se vesanja tice, e60 je jako dobar kompromis, mozda bi za moj ukus mogao da bude malo meksi, ali lezanje na putu savrseno.
Najgori mi je Audi - 50% tvrdji od BMW-a, a lezanje na putu 70% od BMW-a
Najgori mi je Audi - 50% tvrdji od BMW-a, a lezanje na putu 70% od BMW-a
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB CAFFE
kd23se4 je napisao: Najgori mi je Audi - 50% tvrdji od BMW-a, a lezanje na putu 70% od BMW-a
All systems go, ready for takeoff!
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Bez puno filozofiranja E34 ....znam da cete me sad .....ali jbg - tako jeKolja je napisao: Pitanjce BMW e34 vs SAAB 9000?
1: za bmwKolja je napisao:Udobnost
Jako diskutabilna stvar.Neki sa foruma su se isprevrtali sa 9000,izasli iz auta,otresli prasinu sa ramena i kao da se nista nije dogodilo.Dakle siguran auto im spasao zivot i svakako da za njih on ostaje bez kompromisa.Ja se sa tim slazem i smatram da saab spada u sam vrh auto industrije tog vremena po sigurnosti ali i bavarac je tu pored.....Kolja je napisao:sigurnost
Jednom recju - "mrcine" su oba ako dodje do "nedaj Boze"
Slabe tacke imaju oba,ali generalno gledano - skroz ok automobili.Mislim da kada bi krenuli da licitiramo neke anomalije kao slabe tacke,te neke stvari koji bi im zamerili nisu od presudnog znacaja za generalizovanje kvaliteta oba navedena autaKolja je napisao:kvalitet
U svom zivotu sam bio ponosni vlasnik bar pet E34ki sa razlicitim agregatima.Ja ne znam koliko si ti ljubitelj automobila iz 90tih,ali oni za mene (kao i za mnoge) ,presdstavljaju VRHUNAC KVALITETA koja je auto industrija ponudila trzistu.Sve posle toga krece u zavisnosti od prozivodjaca do proizvodjaca .Jeftine plastiki,neke legure,jeftina platna,cudne neke vrste koze itd.Kolja je napisao:Koliko se meni cini e34 je dosta udobniji auto,lepse upija neravnine i slicno,sta vi znate o tome?
Udobnost 34ke je neosporna i u samom vrhu svoje klase.Nemoj da te zavaraju misljenja koja ces cuti od ljudi koji nikada nisu imali prilike da sednu u fabricki NE propalo sediste,jer je 95% tih sedista koje srecemo u totalnom qurcu.Dakle treba ti prilika da se provozas u top stanju ovog modela da bi mogao da doneses sud.Ove varijante: spustan pa dizan,turski selen blokovi koji posle drugog sahta skiknu ,i takve slicne fore - zaobidji i batali.Mehanika savrsenstvo,motori benzinci savrsenstvo,onaj M50 sa 24 ventila svi vise vole,ali ja nekako navijam za onaj stariji sa 12V koji je zivlji na manjim obrtajima.Oba traju i traju uz neko normalno odrzavanje.Dizele znas da volim,2.4 svi pljuju ,ali je to mnogo dobar motor.On ima dugacku glavu i samo mu treba dobro hladjenje inace,sve drugo je parexelans (po meni) .Ovaj 2.5 dizel je isto napljuvan ,te se toj pljuvacini i ja pridruzujem jer mi je uzeo pola zdravlja kad je krenuo da me hebe.Mislim da me je zakacilo sve sto je moglo da se pokvari: I glava,i pumpa i jos 100 nekih qraca.Ja ga ne volim ......ali kad je ok,ide kao benzinac
O saab-u kao rivalu naspram 34ke mi je glupo da ti pricam,pogotovo tebi koji ih znas i poznajes bar dva puta bolje od mene,tako da za to cutim jer ti tu nisam od nikakve pomoci.
Kao zakljucak za nese trziste ti saljem sledecu poruku:
- Dobrom (kao casa) E34 na danasnje uslove i cene,ne mozes da pridjes bez 3 soma,a ima ih u ponudi i za 800e i za 5000e.
- Dobrom (kao casa) saab-u 9000 ne mozes uopste da pridjes na nasem trzistu jer takav ne postoji (bar sto ja znam),a i kada bi ga bilo,sigorno bi sa cenom bio rame uz rame sa nemcem.
Dakle,ako ces da pistis,vristis,palis gume i ludujes,onda saab ,jer bez turba to sve ne ide.Ako ces da se vozis u drugom fazonu,a da budes spreman kad kad da ga stisnes po gasu,onda 34ka.Ne zaboravi - svaba je zadnja vuca pa ukoliko to volis,i zimske radosti koje ona donosi,eto jos jedne carolije .......ali ako hoces da se vozis kao gospodin covek bez predrasuda,onda samo stani na kapiju i pogledaj sta voze tvoje komsije.Kod tebe ih bar ima u svakom dvoristu
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB CAFFE
AERO je napisao:ako hoces da se vozis kao gospodin covek bez predrasuda,onda samo stani na kapiju i pogledaj sta voze tvoje komsija.Kod tebe ih bar ima u svakom dvoristu
All systems go, ready for takeoff!
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
GRIPEN je napisao:
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
@Aero - ovo nemoj da dozivis kao neku provokaciju, jer to nije i nema veze sa tobom i tvojoj ljubavi prema meckama. Ali mene bi bilo blam da nudim premium limuzinu koja ubrzava za ca. 20 sek. do 100km/h, dakle mislim na 200D. Tatin prijatelj ima 124ku 200D koja je jako dobro ocuvana, ali to ubrzanje i oprema za "premium kola"
BMW se barem nije brukao sa tako slabim dizelima, vec su tada kao najmanji imali 2,4 koji su prvo izbacili sa turbom, a u 5tici nikada nije ni nudjen kao atmosferski.
BMW se barem nije brukao sa tako slabim dizelima, vec su tada kao najmanji imali 2,4 koji su prvo izbacili sa turbom, a u 5tici nikada nije ni nudjen kao atmosferski.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: SAAB CAFFE
Ciganski san auto s' nišan :-D
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: SAAB CAFFE
E34 je mrcina od auta. Jedino je za izbegavati benzince ispod 2.5. Toliko je mrtav (518 i 520 )da mu je konkurencija onaj 190 D . Dajes patos gas on vristi ali ne mrda
Inace, imao je komsija 2.5 benz i to je bila mazga. Lomio ga do besvesti i nista mu nije mogao. Isao je kao mecava ( a bogami i trosio ).
EDIT : A sto se tice 190 d, ima ga teco. Jednom sam vozio i nisam mogao da mrdnem a da se ne trese auto. Od prve do cetvrte. Ubrzanjo od 0-100 se meri godinama. Siguran sam da caletova Niva iz 84 sa rastelovanim plinom ide brze Jedini konkurent po " ubrzanju " ovoj 190d moze da bude Mercedes E w210 (prvi buljko ) Motor 2.0 d od 90 ks uparen sa automatikom
Inace, imao je komsija 2.5 benz i to je bila mazga. Lomio ga do besvesti i nista mu nije mogao. Isao je kao mecava ( a bogami i trosio ).
EDIT : A sto se tice 190 d, ima ga teco. Jednom sam vozio i nisam mogao da mrdnem a da se ne trese auto. Od prve do cetvrte. Ubrzanjo od 0-100 se meri godinama. Siguran sam da caletova Niva iz 84 sa rastelovanim plinom ide brze Jedini konkurent po " ubrzanju " ovoj 190d moze da bude Mercedes E w210 (prvi buljko ) Motor 2.0 d od 90 ks uparen sa automatikom
Poslednji put menjao 1 dana Bagzi93, izmenjena 17 puta
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Ko je dobacivao za stolomkd23se4 je napisao:@Aero - ovo nemoj da dozivis kao neku provokaciju
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Nego kad vec pricamo o BMW-u.........[link_open=http://vesti.mojauto.rs/Aktuelne-vesti/ ... Frankfurtu]procitajte ovo[/link_open]
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
...al im ga je utero ....i to bas kad je sajam
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB CAFFE
Bas ste se lepo raspisali. . mrdnuo sam nas sa mrtve tacke. Sinoc sam vozio e34 524td i mogu vam reci da sam se prijatno iznenadio. Kvalitetom lima,udobnosti,zvucnoj izolaciji,motorom koji brunda onako kako samo sestak ume. Na 15 icama i 205/60 gumama taj auto ne zna za neravnine. Ugasio sam muziku i onako kruzirao trecom brzinom na nekih 1200 obrtaja da bih uzivao u zvuku sestaka,osecaj fenomenalan. Imam utisak da je dosta udobniji od 9000ke koje su malo nervoznije po neravnom putu.Nudi mi se ova e34 za sitne pare ali je stvarno ocuvana,motor se ne cuje kad zatvori se hauba pa rekoh da podelim sa vama muku. .
- Astrotrain
- Postovi: 410
- Pridružio se: 11 Maj 2013, 00:00
Re: SAAB CAFFE
sinoć sam vozio drugarov 325i e39 karavan. prvenstveno, on je imao motor od 2500ccm i 250 konja, dok mu ćale, koji je inače majstor isključivo za bmw, nije izvadio i stavio neki motor od 1600ccm. (potrošnja)
svakako, bmw nije auto za mene. ja više volim ove zubarske :D
svakako, bmw nije auto za mene. ja više volim ove zubarske :D
- Dji
- Postovi: 96
- Pridružio se: 06 Sep 2012, 00:00
Re: SAAB CAFFE
Ajd kad upoređujemo,šta znate o opel seratoru 3,0 24v i opel omega b 3,0 v6(jeste da je mlađa ali je tu sa cenom)
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Ako je osnavna ideja trgovina,ne ocekuj kasnije laku prodaju.Ako je cilj igre dobar auto za male pare,a pritom nafta ne smeta,onda neces pogresiti.Kolja je napisao:Nudi mi se ova e34 za sitne pare ali je stvarno ocuvana,motor se ne cuje kad zatvori se hauba pa rekoh da podelim sa vama muku. .
Napisacu ti sutra jedan kilometarski post u ovoj temi,pa ces izvuci sam neke zakljucke
I tebi cu sutra da napisem par stvari oko toga sto si pitaoDji je napisao:Ajd kad upoređujemo,šta znate o opel seratoru 3,0 24v i opel omega b 3,0 v6(jeste da je mlađa ali je tu sa cenom)
....odoh sad na kunt
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta