1.9 TiD
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 1.9 TiD
@Aero
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 1.9 TiD
[link_open=http://www.dodaj.rs/f/r/Kr/e4W22Aw/2/hvala.gif]KLIK[/link_open]
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 1.9 TiD
Rekli smo da cemo kod kod SAAB-a sresti Pierburg-ov usis (granu).Tu treba obratiti paznju na sledece:
Original part number je 7.0186.00.0 ili 7.00373.1.0.0
medjutim...Pierburg je uradio modifikaciju
Modifikovana grana part number je 7.00373.12.0
Ti brojevi se nalaze obicno ovde:
ili na nalepnici
Pierburg je u ovoj modifikovanoj varijanti uradio izmene (poboljsao) lezista klapni,te se tako smatra da im je zivotni vek produzeen.Ta lezista su ustvari GLAVNI problem.
Nasao sam i ovo:
Cod-ovi gresaka :P1109,P2279
P1109 Swirl Actuator Malfunction
(zviznuo motorcic sto vuce polugu [link_open=http://www.dodaj.rs/f/q/71/4iQwhzmJ/1.jpg]KLIK[/link_open])
P2279 - Intake system air leak detected
(Flapsevi pustaju visak vazduha,stvara se veci pritisak [link_open=http://www.dodaj.rs/f/33/tL/18gf9MXU/swirlflaps.jpg]KLIK[/link_open])
U OBA SLUCAJA GORI LAMPICA NA TABLI !!!!! [link_open=http://www.dodaj.rs/f/2b/um/FN8EfaH/1.jpg]KLIK[/link_open]
Original part number je 7.0186.00.0 ili 7.00373.1.0.0
medjutim...Pierburg je uradio modifikaciju
Modifikovana grana part number je 7.00373.12.0
Ti brojevi se nalaze obicno ovde:
ili na nalepnici
Pierburg je u ovoj modifikovanoj varijanti uradio izmene (poboljsao) lezista klapni,te se tako smatra da im je zivotni vek produzeen.Ta lezista su ustvari GLAVNI problem.
Nasao sam i ovo:
Cod-ovi gresaka :P1109,P2279
P1109 Swirl Actuator Malfunction
(zviznuo motorcic sto vuce polugu [link_open=http://www.dodaj.rs/f/q/71/4iQwhzmJ/1.jpg]KLIK[/link_open])
P2279 - Intake system air leak detected
(Flapsevi pustaju visak vazduha,stvara se veci pritisak [link_open=http://www.dodaj.rs/f/33/tL/18gf9MXU/swirlflaps.jpg]KLIK[/link_open])
U OBA SLUCAJA GORI LAMPICA NA TABLI !!!!! [link_open=http://www.dodaj.rs/f/2b/um/FN8EfaH/1.jpg]KLIK[/link_open]
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 1.9 TiD
Op Op ... De-flap kit [link_open=http://www.ebay.co.uk/itm/De-flap-Kit-V ... 0865462319]OGLAS[/link_open]
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 1.9 TiD
Ciscenje EGR ventila
[/size]Primer za 1.9 TiD 8v (120ks) - ovakav [link_open=http://www.dodaj.rs/f/3n/NS/mrHIzcT/1.jpg]KLIK[/link_open]
Osirnije objasnjenje [link_open=http://www.saabscene.com/forum/threads/ ... d81d6933c5]KLIK[/link_open]
Zatvaranje EGR ventila ali NE SKROZ !!!!
[/size][link_open=http://www.ebay.co.uk/itm/EGR-valve-bla ... 0931774749]OGLAS[/link_open]
Original EGR valve blanking block plate with silicone gasket diesel engines:
FIAT:
- STILO 1.9 JTDM 16V (engines: 103 kW/140 HP, 93 kW/126 HP, 110 kW/150 HP)
- CROMA 1.9 JTDM 16V (engines: 110 kW/150 HP, 2.4 20V 147 kW/200 HP)
ALFA ROMEO:
- 147 1.9 JTDM 16V (engines: 103 kW/140 HP, 93 kW/126 HP, 110 kW/150 HP, 100 kW/136 HP)
- 156 1.9 JTDM 16V (engines: 103 kW/140 HP, 93 kW/126 HP, 100 kW/136 HP)
2.4 JTDM 20V (engines: 129 kW/175 HP, 120 kW/163 HP)
2.4 JTDM 20V (engines: 147 kW/200 HP)
- 159 1.9 JTDM 16V (engines: 110 kW/150 HP)
- 166 2.4 JTDM 20V (engines: 110 kW/150 HP, 120 kW/163 HP, 129 kW/175 HP)
VAUXHALL / OPEL 1.9 CDTI
- ASTRA H (engines: Z19DTJ 16V 120 HP, Z19DTH 16V 150 HP)
- SIGNUM (engine: Z19DTH 16V 150 HP)
- VECTRA C (engine: Z19DTH 16V 150 HP)
- ZAFIRA B (engine: Z19DTH 16V 150 HP)
SAAB 1.9 TiD :
- 9-3 (engine: Z19DTH 16V 150HP)
- 9-5 (engine: Z19DTH 16V 150HP)
CADILLAC 1.9 TiD:
- BLS (engine: Z19DTH 16V 150HP)
LANCIA:
- THESIS 2.4 JTDM 20V (engines: 120 kW/163 HP)
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 1.9 TiD
Zatvaranje EGR ventila ili totalna eliminacija !!!!
[/size]Kit
Opcija 1
Opcija 2
[link_open=http://www.ebay.co.uk/itm/EGR-valve-bla ... 607&ih=007]OGLAS[/link_open]
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: 1.9 TiD
Bogami Aero postade opasan strucnjak iz oblasti 1.9 tid. Sve mi se cini da ce brzo da se ponovi sa nekom ovakvom masinerijom
P.S. Ako dodjem na saab skup ti ces da mi prekontrolises auto
P.S. Ako dodjem na saab skup ti ces da mi prekontrolises auto
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 1.9 TiD
Ma jok ....sto ono kazu "nema za Rajka kapa"Bagzi93 je napisao:Bogami Aero postade opasan strucnjak iz oblasti 1.9 tid. Sve mi se cini da ce brzo da se ponovi sa nekom ovakvom masinerijom
Volim 1.9 ali ne volim SS-a
Volim 1.9 ali ne volim 9-5 GM-ov (naocarku)
Dakle samo starije (9-3I Cupe 2002 ili 9-5 2002/2004) i mora biti dizel.Obrni okreni 2.2TiD negine
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: 1.9 TiD
Znaci sto bi rekao kd "traktorce"
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta