bojan72 je napisao:Ovi 2006 god pa nadalje 93-95 sa 1.9 tid motorom sa 6brz,tiptronik da znate imaju ozbiljne probleme sa tim menjacem.
Da se zna.........
Mislim da je firma menjaca AISIN.
SVAKA PREPORUKA ZA IZBEGAVANJE.
LOŠ IZBOR menjaca (savet)
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
LOŠ IZBOR menjaca (savet)
Re: LOŠ IZBOR menjaca (savet)
Argumentovano:saab,alfa i croma nose iste motore i menjace u motoru multijet 1.9 150ks sa automatik-tiptronic menjacem.U zadnje dve godine sam licno na uvezenim cromama imao stativu sa tim menjacem i svi koji ih rade prvo su mi rekli bezi od toga cim popravis.Kupio sam dva polovna u Italiji i promenio jer je to bilo jeftinije od reparacije za koju su mi trazila 3 majstora u srbiji 1400-1600e.Mom drugu je to isto bilo na alfi 159,2007 i nismo mogli da nadjemo ni u italiji 2 meseca drugi jer je postao deficitaran deo kao polovan.Znam za jos par slucajeva gde je to crklo vrlo brzo po dolasku auta u srbiju iz uvoza.sva ta kola su imala izmedju 170000-220000km.takve kilometraze se uvoze.S obzirom da je uvoz alfi 159 i cromi kolicinski veliki,logicno je da na saab-u to nije cest slucaj jer neverujem da u srbiji ima i 20 vozila sa tim menjacem u opticaju sa tom km.Skromno mislim da je ovo vise nego argumentovano.Ako neko misli da je to suplja prica neka se raspita kod majstora koji rade te AISIN menjace a moze i sam da kupi jedan takav primerak pa mozda udje tu u slican problem...
P.S imam taj automacki menjac u garazi sto nevalja,ostao mi je od zadnje crome.prvi sam ostavio majstoru za delove kad mi je ugradjivao drugi.problem je sto uvek crkavaju neka dva dela tako da je uglavnom isti problem koji se javlja.a to je:dok je hladan-sve ok,cim se ugreje sam od sebe brlja brzine na dole,kad zategne nizu,kida vrat,a bogami i nosace motora-ocekivao sam da ce da iscupa motor iz haube.voznja u tim uslovima-gotovo nemoguca!!!
P.S imam taj automacki menjac u garazi sto nevalja,ostao mi je od zadnje crome.prvi sam ostavio majstoru za delove kad mi je ugradjivao drugi.problem je sto uvek crkavaju neka dva dela tako da je uglavnom isti problem koji se javlja.a to je:dok je hladan-sve ok,cim se ugreje sam od sebe brlja brzine na dole,kad zategne nizu,kida vrat,a bogami i nosace motora-ocekivao sam da ce da iscupa motor iz haube.voznja u tim uslovima-gotovo nemoguca!!!
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: LOŠ IZBOR menjaca (savet)
Vrlo moguce da je tako.....ja sam imao AISIN (55-50SN) menjac u thezis-u i koknuo je posle 20.000km od kad je stavljen nov iz kutije u Delti.Isto je bio AT.Mislim da je dosta zastupljen,kod dosta brendova: Pezo,Jeep,Fiat,Alfa,dosta amera itd.........40godina postoji fabrika.
Od ovih slucajeva sam zamrzeo automatike
@Boki,da nisi slucajno u Sopotu popravljao menjac ?
Od ovih slucajeva sam zamrzeo automatike
@Boki,da nisi slucajno u Sopotu popravljao menjac ?
Re: LOŠ IZBOR menjaca (savet)
Nisam popravljao u sopotu,kupio u italiji oba puta polovan placao 650 i 700 jura zamenio to i prodao ih da ih nevidim.Kad je vec pomenut thesis imam dve trenutno,3.0 i 2.4jtd i na toj je bio aisin koji je riknuo ali nije isti kao na 1.9mjt.Ja obozavam automatik,to je vrh voznja ali sam se umorio i nemogu vise..........
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gostiju