KEY NOT ACEPTED-93 2.2 tid
- sale kv
- Postovi: 14
- Pridružio se: 29 Jun 2013, 23:16
KEY NOT ACEPTED-93 2.2 tid
pozdrav drugari,moj 93 (2004.godiste,2.2 tid) juce nece da upali,inace od kada ga imam (kod mene je od 2008.,uvezao ga licno od prijatelja sa 92500km,sada 158700km) tesko upali iz prve (menjao gumice dizni,cistio usisnu granu,zamenio egr ventil,alternator,alnaser,akumulator,sve moguce senzore,...),mislim da ga zeza moje dvoriste jer je parkiran na nizbrdici.tako ja juce da krenem sa drustvom na nedeljnu kaficu-zaverglam prvi put,nece,ubacim kljuc u bravu ponovo-kad on nece da otkljuca bravu ili sta vec i na centralnom displeju izbaci-key not acepted-contakt service.jel imao neko ovakav problem i kako da ga resim?inace sam iz Kraljeva,auto odrzavam kod jednom od drugara sa kojim se druzim skoro ceo zivot,zadnjih 14 godina mi odrzava vozila,vise nego zadovoljan sam njegovim radom,delove ili on nabavlja ili ja kod Srdjana iz Kragujevca jer mi je najblizi.
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: KEY NOT ACEPTED-93 2.2 tid
ja mislim ovako na prvu da je problem u imobilajzeru.Dakle brava ti ne prepoznaje kljuc(key not acepted).
Problem moze da bude bezazlen (baterija),pa do najgrdje solucije koju bolje da ne znas
Problem moze da bude bezazlen (baterija),pa do najgrdje solucije koju bolje da ne znas
- sale kv
- Postovi: 14
- Pridružio se: 29 Jun 2013, 23:16
Re: KEY NOT ACEPTED-93 2.2 tid
nije problem u kljucu,imam ih 4-dve originalne i dve plasticne kopije kruskica,i svi su u funkciji-znaci ona gora solucija tj. brava ili sta vec,auuuuuuu.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: KEY NOT ACEPTED-93 2.2 tid
Hoce kod 9-3ss da strada elektronika za imobilizator kljuca - to je ono sto se nalazi ispod brave. Mislim da ces morati kod nekog Saab servisera koji zna oko elektronike i ima Tech2 - drugacije tesko!
Eventualno da se skine sa drugih kola pa da se proba
Eventualno da se skine sa drugih kola pa da se proba
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: KEY NOT ACEPTED-93 2.2 tid
Uh.....kazi mi jos ovo.Jel hoce da da kontakt kad okrenes kljuc ili je skroz mrtav?
- sale kv
- Postovi: 14
- Pridružio se: 29 Jun 2013, 23:16
Re: KEY NOT ACEPTED-93 2.2 tid
nece,posle pola minuta izbaci poruku na displeju i zapisti onim njegovim ding-dong zvukom.danas sam ga pustio niz brdo pa na slep i pravac kod majstora u garazu jer su mi prozori ostali otvoreni.
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: KEY NOT ACEPTED-93 2.2 tid
Da da.....shranje....nadaj se da je samo pobegao COD sa kljuca i da ga zato brava ne prepoznaje.Znaci zakaci se na komp,ponovo ukodira i to je to......ali definitivno moras da se zakacis na Tech2 da ne lupamo glavu napamet.
Kad ti bude ocitao sta je uzrok,verujem da ce resiti problem majstor.Ako zapne,tu smo da mozgamoo dalje
Kad ti bude ocitao sta je uzrok,verujem da ce resiti problem majstor.Ako zapne,tu smo da mozgamoo dalje
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: KEY NOT ACEPTED-93 2.2 tid
Nemoze da mu pobegne code sa svih kljuceva - bice pre da mu ne radi prijemnik signala u bravi
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: KEY NOT ACEPTED-93 2.2 tid
I to sto kazes ......
Ja sam skeptik za te kruskice (saab-ove) i onda uvek prvo na njih posumnjam
Ja sam skeptik za te kruskice (saab-ove) i onda uvek prvo na njih posumnjam
- sale kv
- Postovi: 14
- Pridružio se: 29 Jun 2013, 23:16
Re: KEY NOT ACEPTED-93 2.2 tid
drugari hvala,videcemo ujutru sta ce majstor Boki da kaze,samo da smo mi zivi i zdravi i da nam trollovi sto manje idu kod majstora.
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: KEY NOT ACEPTED-93 2.2 tid
Tech2 i probati kodirati sve kljuceve opet.
Kazem probati...
Kazem probati...
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: KEY NOT ACEPTED-93 2.2 tid
[link_open=http://youtu.be/vDuHo2nzf1g]EVO RESENJA[/link_open]
Electronic starting interlock
(immobilizer)
When the key is inserted in the ignition, a
signal is sent to the receiver. If the signal is
verified, the engine can be started.
Each time the key is removed from the ignition,
the electronic immobilizer is activated.
If a fault is detected (e.g. in the transmitter)
”KEY NOT ACCEPTED” will appear on the
SID.
In this case, you can still start the car if you
turn the ignition key to ON and press one of
the buttons on the key.
If the car does not start
If the text "KEY NOT ACCEPTED" appears
on the SID when the engine refuses to start,
the trouble may be a fault in the transponder
of the key or in the receiver of the ignition
switch.
Proceed as follows:
• Turn the key back to the LOCK position.
• Turn the key to the ON position.
• Press one of the buttons on the remote
control (the LED on top of the dash stops
flashing).
• Start the engine.
Try the other key. If it works, the trouble is in
the first key.
P.S.
JELI - DA TI NISI SLUCAJNO AUTOMATIK ?????? MISLIM NA MENJAC ???
Electronic starting interlock
(immobilizer)
When the key is inserted in the ignition, a
signal is sent to the receiver. If the signal is
verified, the engine can be started.
Each time the key is removed from the ignition,
the electronic immobilizer is activated.
If a fault is detected (e.g. in the transmitter)
”KEY NOT ACCEPTED” will appear on the
SID.
In this case, you can still start the car if you
turn the ignition key to ON and press one of
the buttons on the key.
If the car does not start
If the text "KEY NOT ACCEPTED" appears
on the SID when the engine refuses to start,
the trouble may be a fault in the transponder
of the key or in the receiver of the ignition
switch.
Proceed as follows:
• Turn the key back to the LOCK position.
• Turn the key to the ON position.
• Press one of the buttons on the remote
control (the LED on top of the dash stops
flashing).
• Start the engine.
Try the other key. If it works, the trouble is in
the first key.
P.S.
JELI - DA TI NISI SLUCAJNO AUTOMATIK ?????? MISLIM NA MENJAC ???
- sale kv
- Postovi: 14
- Pridružio se: 29 Jun 2013, 23:16
Re: KEY NOT ACEPTED-93 2.2 tid
hvala na ovom probacemo,manuelni je menjac,5 brzina,inace majstor mi je drug i djavo je za elektroniku.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: KEY NOT ACEPTED-93 2.2 tid
Pa ove stare gumenjarke sa klasicnim kljucem su bile skoro neunistive, jedino sto sam cuo da su ljudi menjali mikroprekidace posle 15 godina rada. Ali ovi novi plasticni.....kad ga drzis u ruci skapiras da nije koncipiran za Svena koji ide sa drugarima na pecanje i pri tom padne u vodu, vec za nekog direktora filijale banke cije odelo vidi manje kise nego pustinja GobiAERO je napisao:I to sto kazes ......
Ja sam skeptik za te kruskice (saab-ove) i onda uvek prvo na njih posumnjam
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: KEY NOT ACEPTED-93 2.2 tid
Ma ne samo to...neznam dali znate,ali 2003/4ta godina saab-a 9-3 ss je POZIVANA na zamenu kljuca bas zbog ovog problema: "key is not accepted".
Neznam ko im je bio dobavljac (koperant) ali su te kruskice definitivno golo g***o.
E da...cim upalis "traktorce",odmah ga ,pa otvori temu [link_open=http://www.saabclubserbia.rs/viewforum.php?f=96]OVDE[/link_open] ..... red je
Neznam ko im je bio dobavljac (koperant) ali su te kruskice definitivno golo g***o.
E bravo .....u trenutku mi je proslo kroz glavu da nije zviznuo onaj [link_open=http://www.dodaj.rs/f/3W/13F/2hiryQZn/j ... 465oes.jpg]neutral safety switch[/link_open],a on kad zvizne isto je "mrtvaja" kad hoces da zaverglas......ali tu muku nemamo "fala Bogu" jer si manuelnisale kv je napisao:manuelni je menjac,5 brzina
E da...cim upalis "traktorce",odmah ga ,pa otvori temu [link_open=http://www.saabclubserbia.rs/viewforum.php?f=96]OVDE[/link_open] ..... red je
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: KEY NOT ACEPTED-93 2.2 tid
Sto se tice onog " parkiran na nizbrdici " nadam se da se ne salis. Imao davno drugar problem sa bmw-om ( da l je 525 ili 524 td ) isto parkiran na nizbrdici ( motor gore ) .Prvo paljenje nikad nije prolazilo. Cackali mu majstori sve zivo i na kraju se ispostavilo da mu ne valja nesto na bosch pumpi ili oko nje ( neki preliv, povratni ventil ili sta vec). Praznilo mu liniju.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: KEY NOT ACEPTED-93 2.2 tid
Najcesce se radi o povratnim vodovima goriva, to su gumena creva koja postanu porozna, ulazi vazduh i eto problema. Samo sto su simptomi da kada parkiras NA NIZBRDICI AUTO HOCE DA PALI, a na UZBRDICI NECE - to je barem neko pravilo, posto kada je nagnut na dole gorivo ide prema motoru i ne da vazduhu da udje, dok obrnuto tezi ka rezervoaru i ostavlja creva praznim sto kod dizela nije optimalno.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- sale kv
- Postovi: 14
- Pridružio se: 29 Jun 2013, 23:16
Re: KEY NOT ACEPTED-93 2.2 tid
pozdrav drugari i hvala na pomoci,kvar je bio vise nego mizeran-pre nego sto sam otkljucao auto u nedelju meni ispadne kljuc na asfalt,onaj drugi mi nije radio zbog baterije,na prvom se odlemio navoj a za drugi sam kupio bateriju,imadoh srece-ostade 200 zelenih u dzepu (ubacivanje novog koda na kljuceve).a mozda me se i uzeleo,nisam ga vozio 5 dana.
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: KEY NOT ACEPTED-93 2.2 tid
AERO je napisao:Problem moze da bude bezazlen (baterija)
sale kv je napisao:nije problem u kljucu
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
- treki
- Drug Član
- Postovi: 257
- Pridružio se: 26 Jun 2012, 00:00
Re: KEY NOT ACEPTED-93 2.2 tid
Sjajno je videti da je problem bezbolno resen.
- bubla
- Postovi: 23
- Pridružio se: 15 Okt 2013, 00:33
- Lokacija: Zagreb
Re: KEY NOT ACEPTED-93 2.2 tid
i mene to zeza isto.. ali svakih ajmo reci 10tak dana na koju minutu i to je to .. sada sam zamjenio kruskicu,pa cemo vidjeti jel sam uspio rjesiti . Nadam se :)
- bubla
- Postovi: 23
- Pridružio se: 15 Okt 2013, 00:33
- Lokacija: Zagreb
Re: KEY NOT ACEPTED-93 2.2 tid
evo zamjenio kruskicu i bateriju,ali i dalje mi radi lightshow, hmm kaj dalje da probam?
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: KEY NOT ACEPTED-93 2.2 tid
Kakav lightshow ? Jel i tebi izbacuje "key is not accepted" ? Jesi na to mislio?
- bubla
- Postovi: 23
- Pridružio se: 15 Okt 2013, 00:33
- Lokacija: Zagreb
Re: KEY NOT ACEPTED-93 2.2 tid
Aha.. pale i gase se lampice na kontrolnoj ploci,klimi,radiju, board kompjuteru
Ali tade mi ne napise nikakvu gresku na kompjuteru ..
Ali tade mi ne napise nikakvu gresku na kompjuteru ..
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gostiju