
Re: Šweđa-SAAB 93ss 1.8T Vector (my 2003)
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003

ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! 
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance


LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba

powered by Nordic performance


- nordic
- Drug Član
- Postovi: 459
- Pridružio se: 20 Maj 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
super je 9000 i b204/234 konfiguracija moze mnogo dobro da se sredi i za dosta manje para.. ALI 9000 je vec dosta star auto,tesko naci dobar primerak i za normalne pare... bolje juri 9-5 aero, koji je noviji, moderniji, lepsi...u svakom pogledu bolji auto osim po pitanju B235R motora.... mada nadjes dobar 9-5 aero, cipujes i nista ne diras, cene su im smesne naspram onoga sto nudi auto, a tvoj 9-3SS uvek mozes da menjas za 9-5 aero, nema ko ne bi pristao od prodavaca s obzirom na tesku prodaju modela 9-5. Najbolje ti je 2001-2004,5 znaci posle restajlinga, onaj sa providnim farovima... ja bih izbegao model sa naocarima, nekako mi jeftino izgleda u odnosu na pre naocara...narocito enterijer koji mi deluje za klasu losije.. 

Svadjanje na forumu je kao ucestvovanje na specijalnoj olimpijadi...Cak i ako pobedis opet si retardiran!
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Hebes lepotu i providne farove kad moras da zevas po karteru kao lud. Svakog 9-5 pre kupovine moras gledati dobrooo bas zbog mulja koji je nezaobilazni deo ovog auta. Taj chip sto se pominje bez dobro precesljanog motora i uvida u celokupno stanje auta dovodi do + - 2000e iz dzepa. Tako da to "nista ne diraj" moze biti veoma nezgodno. . .Tesko je naci i 9000 i 9-5 u dobrom stanju,treba cekati i vrebati.
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
95 aero posle 2003,model 2004godine ima bolju ventilaciju motora i nema mulja.bar tako rekose kiki i tazz,tako da ako je to tacno nema tu da te boli glava.
s obzirom da vozis 93 iz 2000 i neke godine ne bi ti bio srecan sa nekim 9000 iz 90tih kojima jer u 90% slucajeva zivot im je na izmaku.
provozaj neki 95 aero u seriskoj varijanti pa proceni da li to tebi uopste lezi.
s obzirom da vozis 93 iz 2000 i neke godine ne bi ti bio srecan sa nekim 9000 iz 90tih kojima jer u 90% slucajeva zivot im je na izmaku.
provozaj neki 95 aero u seriskoj varijanti pa proceni da li to tebi uopste lezi.

Love SAAB, never GM
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
nije mi problem da nadjem 95 u vrhunskom stanju preko ali me hebe registracija ne daje mi se 50 000 za nju, nije mi žao da kupim bilo šta za auto ali mi se ne bacaju pare na registraciju jedino ako uspem da nadjem invalida (trenutno ga tražim) za duže staze onda je 2.3T najbolja opcija ni potrošnja mi nije presudna ali registracija...tu mi zadrhti ruka uvek 

ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! 
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance


LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba

powered by Nordic performance


-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Moze i to da se zavrsi,carinis motor na 2.0 i uzivas 

- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Može da se završi ali pravim divljaka od regularnog auta...
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! 
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance


LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba

powered by Nordic performance


- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
I svaki 9k ce da pokida po snazi istog sebi 9-5.
I brutalnije idu.
Moze da se nadje dobra 9k ali kosta.
I brutalnije idu.
Moze da se nadje dobra 9k ali kosta.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- Dji
- Postovi: 96
- Pridružio se: 06 Sep 2012, 00:00
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Kad sam čitao šta si pisao, pitao sam se što nisi kupio odma aera?
Sad vidim da razmišljaš o promeni auta, a na autu si izmenjao i potrebno i nepotrebno.Pitam se koliko ćeš para izgubiti zbog ovog planinarenja? Ili možda zadržavaš ovaj auto i uzimaš još jedan?
Da bi ti izneo moje viđenje stvri trebami tvoj stav prema kolima i vožnji.
Voliš da pališ gume,
da ga razvlačiš po pravcu,
da loviš granicu po krivinama,
stajling(pritom ne mislim na odvratne plastike),
uživaš sam da radiš na kolima,
voliš da ti je auto drugačiji od drugih...
Sad vidim da razmišljaš o promeni auta, a na autu si izmenjao i potrebno i nepotrebno.Pitam se koliko ćeš para izgubiti zbog ovog planinarenja? Ili možda zadržavaš ovaj auto i uzimaš još jedan?

Da bi ti izneo moje viđenje stvri trebami tvoj stav prema kolima i vožnji.
Voliš da pališ gume,
da ga razvlačiš po pravcu,
da loviš granicu po krivinama,
stajling(pritom ne mislim na odvratne plastike),
uživaš sam da radiš na kolima,
voliš da ti je auto drugačiji od drugih...
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Druga,treća,četvrta i šesta stavka Dji a aera nisam kupio jer sam tražio lexus, subaru, ford st a na kraju iz neplanirane situacije kupio SAAB za 3 minuta na nevidjeno 

ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! 
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance


LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba

powered by Nordic performance


- Dji
- Postovi: 96
- Pridružio se: 06 Sep 2012, 00:00
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Onda ti savetujem da oteraš auto kod Tazza da ga lupi malo po pičkici, spustiš malo auto, felnice, blago zatamniš stakla i staneš sa ulaganjem. Inače ćeš uvek hteti još nešto, pogotovu što nisi naveo da voliš sam da radiš kola, pa će sve dosta više da košta.
Kad ga čipuješ biće sasvim dovoljno za uživanje u vožnji, ali ne i za odvaljivanje drugih, jer je danas mnogo automobila sa preko 200ks.
Da sam na tvom mestu ne bi sad menjao auto, sad kad si ga utegao do maksimuma.Sem ako ti kinta nije problem.
Kad ga čipuješ biće sasvim dovoljno za uživanje u vožnji, ali ne i za odvaljivanje drugih, jer je danas mnogo automobila sa preko 200ks.
Da sam na tvom mestu ne bi sad menjao auto, sad kad si ga utegao do maksimuma.Sem ako ti kinta nije problem.
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Dji je napisao:Onda ti savetujem da oteraš auto kod Tazza da ga lupi malo po pičkici,

Dji je napisao:Da sam na tvom mestu ne bi sad menjao auto, sad kad si ga utegao do maksimuma..


[link_open=http://www.dodaj.rs/f/2G/nx/4ce7RQPC/1/ ... 1ojqiw.gif]KLIK[/link_open]Dji je napisao: zatamniš stakla







Naravno salim se i znam da je Dji rekao "BLAGO"zatamnis,nego se malo zezamo

Moj predlog je "namiri zivinu i ne diraj nista"



Ako ti vec djavo neda mira onda nekim hronoloskim redosledom .....
- Kontrola stanja Turbine !!!! Ne odokativnom metodom,nego turbina na sto,pa na test.
- Onda satic (posto hoces) ali ja bi trazio FABRICKI ,koji bi zamenio sa postojecim u tabli.Ovakav [link_open=http://www.dodaj.rs/f/1F/P5/1HCl9TKz/36 ... 006saa.jpg]KLIK[/link_open]
- Onda vesanje (po zelji)
- Onda kocnice shodno predstojecem remapiranju kompa.Predlazem sa aero modela ,a creva neka kvalitetnija.
- Tek sad ,kad mozemo da ga zaustavimo (kocnice) i kad necemo ispasti iz krivine (vesanje) ,tek sad dizemo konje.Dakle remap ALI PAMETAN,a ne konja kolko moze da stane u komp

- Onda felne
- onda ventil da "skici" i "pisti".Po meni je "ciganija"i ja bi pre tu stotku potrosio na izduv nego na ovo,ali ako volis -

I sve preko ovoga je utopija i bacanje para.....i ovo je,ali ajde.Voli,hoce,ima....pa nek ispuni svoj "cejf"

- Dji
- Postovi: 96
- Pridružio se: 06 Sep 2012, 00:00
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
AERO je napisao:[link_open=http://www.dodaj.rs/f/2G/nx/4ce7RQPC/1/ ... 1ojqiw.gif]KLIK[/link_open]Dji je napisao: zatamniš stakla![]()
E jbg, onda nek ofarba kosu u roze.

- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003



- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Tribali sa strane hahahahaha to je baš vrh i sobna lampa na sred haube ko u mi nismo andjeli roze folije spolja i ciganija fes hahahahaha
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! 
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance


LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba

powered by Nordic performance


- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Salu na stranu i bez zezanja - sad vec znas sve i cuo si malte ne sve sto si mogao cuti.Radi pametno,i radi kvalitetno da bi u tome uzivao i da bi to trajalo.Idi nekim hronoloskim redom kako bi to trebalo raditi i nemoj preskakati neke stvari koje bodu oci.Primera radi,na rucici menjaca ti stoji stiker,a ti pricas o saticima,ventilima itd.Ta rucica ti je stalno u ruci kad udjes u auto.
Radi na estetici,radi na kvalitetu (kao do sad sa delovima) i radi na tuningu,ALI sve to uradi sa stilom i sa mozgom.....i niucemu ne preteruj jer cete posle samo boleti glava.
Dosta si ulozio u auto,nema svrhe ga prodavati i gubiti na njemu,te tako - pametno....i koliko mozes ti se toliko pruzaj.
Batali ono 1 na 1......koj ce ti to qurac .....uzivaj u tvom saab-icu a ne da mu budes rob.Da radis za njega,da si non stop ispod njega (kanal),itd.......namunji to malo sto te pali ali da se ne razleti,i samo
,ali mirne glave
....... 
Radi na estetici,radi na kvalitetu (kao do sad sa delovima) i radi na tuningu,ALI sve to uradi sa stilom i sa mozgom.....i niucemu ne preteruj jer cete posle samo boleti glava.
Dosta si ulozio u auto,nema svrhe ga prodavati i gubiti na njemu,te tako - pametno....i koliko mozes ti se toliko pruzaj.
Batali ono 1 na 1......koj ce ti to qurac .....uzivaj u tvom saab-icu a ne da mu budes rob.Da radis za njega,da si non stop ispod njega (kanal),itd.......namunji to malo sto te pali ali da se ne razleti,i samo



- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Evo jedan klip za Cu. Potvrdjuje od reci do reci gornju pricu :
[link_open=http://youtu.be/5rJgWhPWBok]klik[/link_open]
[link_open=http://youtu.be/5rJgWhPWBok]klik[/link_open]
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Cekao sam Tazz da se javi. . .
Dokazano @Bagzi93
Kazem 9000Aero zadnji SAAB koji valja
Dokazano @Bagzi93
Kazem 9000Aero zadnji SAAB koji valja
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
@Kolja - pretera ga malo 

Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Op OP ....sad ce biti interesantno ....ajmo svi kokice i





- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Nije da ne volim da radim na kolima nego malo stvari znam i mogu sam da uradim pa se drzim stare dobre narani prasići i ne diraj dugmici(šrafčići).Kad završim sa mehaničkim sredjivanjem kupicu ručicu našo sam novu za 65 e. Posle svega mislim da cu zadržati auto završiti sredjivanje redom(preostala ulja, pločice, ručicu menjača,TAZZove čarolije, satic,Llumar na stakla,felne ili nove ili ove na poliranje, možda usput koja sitnica ali bez nekog spoljašnjeg kindjurenja da liči na lunapark jer mi je lepljenje bilo čega, sem (ako se usaglasimo i stavimo svi) stikera sa logom SAAB kluba srbije, ciganija nevidjena -auto ceo u foliju ok ali sistem sve mi boje lepo stoje na mom autu nikad
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! 
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance


LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba

powered by Nordic performance


-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Nisam mislio bukvalno ali po pitanju performansi,kvalitetu izrade i broju kvarova u odnosu na novije to ok. Saab je izgubio reputaciju kvalitetne marke pojavom 9-5 i 9-3. Svi u svetu to znaju,jednostavno to nije vise to,verni kupci su kupovali novije i kajali se sto su svoje OG900 i 9000 prodali tuzno ali istinito. I u svakom komentaru na youtubu i nekim sajtovima ljudi koje voze 9-5 ili 9-3 ceznu za dobrim starim 9K. Pravi ljubitelj SAABa ne moze da smisli dizel motor u istom jer politika firme do pre pojave GMa je bila da to gorivo i ime SAAB ne idu zajedno. Isto tako da vozim auto sto je SAAB samo po znaku na haubi a pod haubom opelcina samo takva sa zupcastim kaisem.Drugo je sto je kriza i u svetu i u auto industriji pa guraj sta se trazi da bi iole ostvario profit. Ja licno npr da imam viska love,sebe ne bih mogao da zamislim u SSu nikada. Moje licno misljenje,ne vredjam nikoga.Za iste pare od 400O-5000e koliko kosta DOBAR SS cu da vozim 9000 sa sredjenim motorom i 240 sigurnih konja pod haubom i vozicu se sa osmehom bez ksenona, providnih farova i sedista od tanane koze,plastikom koja sisti pisti i guli se,opelovim pedalama bos bravom koja je ista kao na fiat cromi i bez kompleksa tipa kako li izgledam u ovom autu,kako mi stoje folije,dal ce neka cura ili neko okrenuti kad prodjem itd. To nije profil vozaca SAAB vozila. Profil vozaca SAABa je intelektualac,koji uziva u voznji svog auta i koga nije briga sta drugi misle o njemu i njegovom autu, ima onaj turbo osmeh kada pretice kamion na isprekidanoj liniji ne ugrozavajuci ikoga.Opet ponavljam da ja tako razmisljam i da sam fanatik po pitanju starijih SAABova i da nemam nameru nikoga da vredjam.
Upoznao sam igrom slucaja starijeg Sveda koji ima neke restorane u Stokholmu i krenemo pricu o SAABu,kako se ugasila fabrika itd. Rekao mi je SAAB 9000 is the greatest car ever made,pitam ga za ostale kaze ne to nije vise to.Nije to bez razloga jbga
a nije ni jedini 

Upoznao sam igrom slucaja starijeg Sveda koji ima neke restorane u Stokholmu i krenemo pricu o SAABu,kako se ugasila fabrika itd. Rekao mi je SAAB 9000 is the greatest car ever made,pitam ga za ostale kaze ne to nije vise to.Nije to bez razloga jbga


- Dji
- Postovi: 96
- Pridružio se: 06 Sep 2012, 00:00
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003



Slažem se sa aerom, samo što bi ja pored njihalice izbacio i auspuh sa spiska, ne ide mi da se SAAB dere.Realno i spuštanje, ako baš mora zbog estetike.Stabilan je to auto i bez dorada, a i tvrd.
Smanji sebi troškove,jer će ti sve to posle određenog vremena dosaditi.Nije isto voziti budženi auto svaki dan i samo vikendom. Ideš umoran sa posla, a on se dere, tvrd ko kamen,skakuće... I onda kad izađeš iz njega i nije neki gušt bio što si ga vozio od posla do kuće.Mnogo je lepše kad u takvim trenucima imaš tih udoban i jak auto,koji odradi svoj posao neprimetno. E da, najgore vreme da sedneš u takav auto je kad ustaneš mamuran da ideš na posao, naravno uz sve to neispavan.Ti uložio pare i trud u njega, a on ti skače po ganglijama u najgorim trenucima.

@kolja
Delim tvoje mišljenje, ali je to tako kod svih marki.Poslednji dobri automobili su izašli početkom devedesetih i pokoji zalutali krajem isth.Kasnije su samo izuzeci koji potvrđuju pravilo.Dokle got nema dodatnih troškova što se vozi stari auto, ja sam za dobre stare neuništive mašine.

Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta