Re: Šweđa-SAAB 93ss 1.8T Vector (my 2003)
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Nije meni neka hića da ih kupim i menjam nego reko svaki mesec po neku sitnicu i za godinu dana imaš auto u savršenom stanju... Inače auto pali kao mina ali pošto planiram da dižem konjazu i obrtni momenat možda nije loše da se i svećice stave nove
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Probaj druze kod ovih : MASS Company d.o.o.
Nemaju na stanju ali mozda moze da se poruci.
Nemaju na stanju ali mozda moze da se poruci.
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Hvala Bagzi,AERO stevcevic doo se zovu samo kad bi još znao neki model ili oznaku
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Daaaa - bravo.Stevcevic hebem li mu sandalicuCu boys je napisao:AERO stevcevic doo se zovu samo kad bi još znao neki model ili oznaku
Kupovao sam preko njih nekad Saturnus maglenke (i njih zastupali tad)one velike za na kabinu (za kamion) pa su mi ostali u secanju jos od tad....
Dakle okrenes ih telefonom [link_open=http://www.stevcevic.rs/Stevcevic/127/V ... _snippet=0]KLIK[/link_open] i pitas ih jel mogu da obezbede satic i sve sto ide uz njega mod.no VDO BEG500B [link_open=http://www.datsport.com/electrical-vdo-500b.html]KLIK[/link_open],ili VDO150-015-001K [link_open=http://www.demon-tweeks.co.uk/motorspor ... oost-gauge]KLIK[/link_open]....ali budi spreman i na "izuvanje" preko njih.Vdo je u klasi (da kazem profi) opreme,i tu su cene mnogo ozbiljnije nego ove kineske budalastine sto prodaju za po 20e/30e kod nas.
Cene su jako sarolike od modela do modela (imas raznih na ovom linku u donjem desnom uglu [link_open=http://www.demon-tweeks.co.uk/motorspor ... oost-gauge]KLIK[/link_open] ),ali vidi koji je to red velicine cena otprilike ako hoces BAS vrh ponude [link_open=http://www.demon-tweeks.co.uk/motorspor ... sure-gauge]KLIK[/link_open]
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Trazi Marijanu Stevcevic - ona je glavna za VDO program - imas kataloge na nj. sajtu, ali ako nadjes neki VDO sat na nekom drugom sajtu koji tamo nema mozes da porucis preko Stevcevica - samo ti treba VDO broj. Evo ovi imaju [link_open=http://www.zusatzinstrumente-ezt.de/]dobar izbor VDO satica[/link_open]
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
E bravo Kd ....eto i to smo donekle resili.Evo ti i ovo pride [link_open=http://doeb.at/fox/vw_passat/umbau/mod_zusatzinst.html]KLIK[/link_open],ali skembaj negde dok niko ne vidi jer ce me kad procitaju sto je VW.....mada mislim da sam bas za SAAB okacio u posebnoj temi u GARAZI
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Našao svećice po 1350 i naručio stižu za mesec dana nego niko ne reče ništa za BLOW OFF ventile da li da kupim i montiram ili ne?
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
E da, jos jedna stvar - kada kupujes satice obrati paznju da imas razlicite skale!
Imas od -1bar do 1,5; 2 ili 3 bara
ili od 0 do 1,5; 2 ili 3bara
Po meni najveca glupost je satic "od 0 do 3" - em nemas prikaz vakuma, koji je kod modernih vozila jako vazan (jer znas da nesto nije u redu sa crevima), em imas onu skalu od 2 do 3 bara koja realno kod 99% vozila nema neku funkciju.
Moja preporuka ide za "-1 do 1,5 bar" - takav sam ja uzeo za moj 900 Turbo, bas kod Stevcevica
Imas od -1bar do 1,5; 2 ili 3 bara
ili od 0 do 1,5; 2 ili 3bara
Po meni najveca glupost je satic "od 0 do 3" - em nemas prikaz vakuma, koji je kod modernih vozila jako vazan (jer znas da nesto nije u redu sa crevima), em imas onu skalu od 2 do 3 bara koja realno kod 99% vozila nema neku funkciju.
Moja preporuka ide za "-1 do 1,5 bar" - takav sam ja uzeo za moj 900 Turbo, bas kod Stevcevica
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Ja se slazem sa Kd-ovom preporukom .To je to [link_open=http://www.dodaj.rs/f/3l/4R/4d1EBr7X/25 ... 9large.jpg]KLIK[/link_open]kd23se4 je napisao:Moja preporuka ide za "-1 do 1,5 bar"
Od viska glava ne boli a i malo sacuva turbinu i dobijes onaj zvucni efekat "cssss csssss".Ima pametnijih koji ce ti objasniti sto je to dobro ili ne ali odprilike ovo je sustina ako ne gresim:Cu boys je napisao:nego niko ne reče ništa za BLOW OFF ventile da li da kupim i montiram ili ne?
- BOV se koristi i stavlja se izmedju turbine i intercoolera radi smanjenja pritiska koji deluje na lopatice turbine prilikom oduzimanja gasa (kod benzinca) jer kada oduzmes gas,klapna za gas se zatvara a turbina se i dalje vrti par sekundi i u tom trenutku nastupa bov i ispusta taj visak vazduha kako se turbina nebi zagusivala i kako bi uvek bila spremna za sledecu brzinu.Fakticki turbina radi bez ometanja i samim tim se cak i vek trajanja turbine produzava.
Uglavnom + - stotka u najavi [link_open=http://auto_diversen.marktplaza.nl/onderdelen_saab/Saab-9-3-2.0T-Turbo-blow-off-valve-dumpvalve-BOV-13500492.htm]KLIK[/link_open]
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Mada svaka turbina ima neki element koji obavlja tu funkciju fabricki. Turbine koje nemaju blow off imaju elektromagnetni ventil koji je prikacen na vakum, pa kada senzor pritiska izmeri da je pritisak kritican salje struju u ventil koji otvara vakum. Druga varijanta je ona kao na Saab benzincima gde imas element sa oprugom koja se otvara na neku zadatu vrednost kao wastegate na turbini.
Blow off samo ima smisla kod dizanja snage da se dira, jer moze da se podesi da otvara kasnije, samo time se skracuje vek turbine i motora, a ne produzava.....uglavnom ide u kombinaciji sa kovanim klipovima i dr. performance delovima. Opteretiti fabricki motor bez modifikacija na duze staze samo vodi ka vecim izdacima
Blow off samo ima smisla kod dizanja snage da se dira, jer moze da se podesi da otvara kasnije, samo time se skracuje vek turbine i motora, a ne produzava.....uglavnom ide u kombinaciji sa kovanim klipovima i dr. performance delovima. Opteretiti fabricki motor bez modifikacija na duze staze samo vodi ka vecim izdacima
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
BOV ventil ide posle interkera na vodu prema usisnoj grani, i ispred usisa turbine. sluzi da rastereti usisnu granu i usisni deo, ispusta visak vazduha i pritiska ispred turbine, pomazuci da se rotacija iste odrzi prilikom menjanja brzina...
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
znaci ne bi bilo lose da ja stavim blow off ventil na spisak stvari koje bi trebao kupiti ?
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
ujutru stizu svecice i ulje za menjac
zamenjeno : stabilizatori,viljuske,uradjena reglaza trapa,gume,ulje u motoru i filter za ulje,filter klime(polena),svecice,ulje u menjacu,filter goriva,PK kais i roler kaisa.Jel ima neko ideju sta jos ne bi bilo lose pogledati/zameniti?
ostaju plocice za zamenu,ulje za servo,ugradnja meraca pritiska u turbini,onda zamena dizni i remap, amortizeri i opruge,e onda mogu da predjem na enterijer i spoljni izgled auta...
zamenjeno : stabilizatori,viljuske,uradjena reglaza trapa,gume,ulje u motoru i filter za ulje,filter klime(polena),svecice,ulje u menjacu,filter goriva,PK kais i roler kaisa.Jel ima neko ideju sta jos ne bi bilo lose pogledati/zameniti?
ostaju plocice za zamenu,ulje za servo,ugradnja meraca pritiska u turbini,onda zamena dizni i remap, amortizeri i opruge,e onda mogu da predjem na enterijer i spoljni izgled auta...
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
evo nekih modela blow off ventila ali ne znam koji da kupim cini mi se da su 1 i 4 bolji od 2 i 3
1. [link_open=http://www.kupujemprodajem.com/HKS-Turb ... d=22657299]KLIK[/link_open]
2. [link_open=http://www.kupujemprodajem.com/turbo-bl ... d=34059403]KLIK[/link_open]
3. [link_open=http://www.kupujemprodajem.com/turbo-bl ... d=34059403]KLIK[/link_open]
4. [link_open=http://www.polovniautomobili.com/oglas2 ... off_valve/]KLIK[/link_open]
5. [link_open=http://www.ns-tuning.com/blowoff.html]KLIK[/link_open]
Turbo-5000 Electric Supercharger(pitanje je da li bi ovo ista pomoglo motoru)
[link_open=http://www.kupujemprodajem.com/Turbo-50 ... d=36878948]KLIK[/link_open]
1. [link_open=http://www.kupujemprodajem.com/HKS-Turb ... d=22657299]KLIK[/link_open]
2. [link_open=http://www.kupujemprodajem.com/turbo-bl ... d=34059403]KLIK[/link_open]
3. [link_open=http://www.kupujemprodajem.com/turbo-bl ... d=34059403]KLIK[/link_open]
4. [link_open=http://www.polovniautomobili.com/oglas2 ... off_valve/]KLIK[/link_open]
5. [link_open=http://www.ns-tuning.com/blowoff.html]KLIK[/link_open]
Turbo-5000 Electric Supercharger(pitanje je da li bi ovo ista pomoglo motoru)
[link_open=http://www.kupujemprodajem.com/Turbo-50 ... d=36878948]KLIK[/link_open]
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- troll 9-5
- Postovi: 1999
- Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Z E M U N
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Ova "elektro turbina" moze samo da ti oslabi motor i da ti ga sj**e kad mu od brzine odpadnu lopatice jer je sve od plastike. Bez' od toga ko djavo od krsta.
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
To sam i mislio :-D
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- e.go
- Postovi: 65
- Pridružio se: 03 Apr 2013, 00:00
- Lokacija: Ljubljana
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Koliko ja znam blow off ventil nikada i nitko nije ugradio na 207 motore.
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
izgleda da cu biti prvi ako TAZZ i ekipa kazu da nece da skodi a i moze da pomogne imavu blow off na B207E motor ako kazu da se nista ne dobija necu ni da bacam paree.go je napisao:Koliko ja znam blow off ventil nikada i nitko nije ugradio na 207 motore.
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Stigle svecice i ulje za menjac(kupljeno u Sveta SAAB) :
Ulje(crvene boje) 2 l : GM 1#93165290 19 40 182 GR.4.581 (proizvodnja Adam Opel AG D-65423 Russelsheim,Germany 20 e litar)
svecice 4kom. : NGK PFR6T-10G LASER PLATINUM(proizvodnja Japan cena 15e komad)
ZAMENjENO : stabilizatori,viljuske,uradjena reglaza trapa,gume,ulje u motoru i filter za ulje,filter klime(polena),svecice,ulje u menjacu,PK kais i roler kaisa.
ZA ZAMENU : ostaju plocice za zamenu,ulje za servo,ugradnja meraca pritiska u turbini,onda zamena dizni i remap, amortizeri i opruge,e onda mogu da predjem na enterijer i spoljni izgled auta...
Jel ima neko ideju sta jos ne bi bilo lose pogledati/zameniti?(jel mi pored meraca pritiska u kabini treba jos neki merac ?)
Ulje(crvene boje) 2 l : GM 1#93165290 19 40 182 GR.4.581 (proizvodnja Adam Opel AG D-65423 Russelsheim,Germany 20 e litar)
svecice 4kom. : NGK PFR6T-10G LASER PLATINUM(proizvodnja Japan cena 15e komad)
ZAMENjENO : stabilizatori,viljuske,uradjena reglaza trapa,gume,ulje u motoru i filter za ulje,filter klime(polena),svecice,ulje u menjacu,PK kais i roler kaisa.
ZA ZAMENU : ostaju plocice za zamenu,ulje za servo,ugradnja meraca pritiska u turbini,onda zamena dizni i remap, amortizeri i opruge,e onda mogu da predjem na enterijer i spoljni izgled auta...
Jel ima neko ideju sta jos ne bi bilo lose pogledati/zameniti?(jel mi pored meraca pritiska u kabini treba jos neki merac ?)
Poslednji put menjao 1 dana MAD SERB, izmenjena 22 puta
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
AERO baci pogled na zadnje 3 recenice u mom zadnjem postu pa mi reci tvoje misljenje a naravno zamolio bih i ostale da pripomognu savetima i ukljuce se u diskusiju i dovodjenju auto u tip top stanje hvala
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Ja cu biti iskren (kao uvek) i reci ti sledece:
- U nekom tvom postu (juce-danas),procitah da imas ideju trka 1 na 1 ali da si okasnio za ovu sezonu.Ako se ne varam to si ti napisao - jel tako??
E dobro ,ako jesi to ti napisao,onda te moram razocarati jer ja nisam dobar savetodavac za takav profil auta.Mislim da je Tazz na tom polju daleko bolji od svih nas,te tako ,od njega mozes pokupiti dosta ideja,saveta i informacija,koje ti mogu pomoci kako bi postigao sto bolje rezultate.On to ume i zna i slobodno mu "skoci na kicmu"sto se toga tice.Naucicete mnogo cemu....
Ja sam ti vise od onih koji vole da to sve utegnu,zategnu,nameste po fabrickim parametrima,i kad spuste haubu - zdravo dovidjenja.Vidimo se na sledecem servisu jer do tad nista ne sme da crkne jer je sve prekontrolisano.
Kod trkackog auta (bilo profesionalnog bilo amaterskog),potrebne su stalne dorade,korekcije,pracenja,.....pa te to sve vuce da istrazujes krajnje granice,pa to sve puno kosta,i ja kada sam prvi put to pokusao,shvatio sam da nemam para za bacanje.Dzaba tebi sto mu ti nasviras motor,i stavis BLOW OFF ventile da to pisti i skici,kad ce menjac da se razleti posle "tri dana".Onda krenes njega da resavas,pa korpu i lamelu isto trkacku,normalno pre toga si stavio gevinde (stelujuce amortizere),trkacke diskove,pesnice i plocice,....utegao trapove da budu tvrdi jer nema ljuljuskanja na 300ks......i prakticno si doveo auto u neko stanje koje ja zovem "za stazu".Onda ce ti biti mali pritisak goriva,pa sledi zamena dizni i pumpe za benzin,i tako u nedogled.Nikad kraja......
Mene to ne pali (da budem iskren)....nekad jeste ali sada ne.Ja volim da to samo "susti" po auto putu i da uliva osecaj sigurnosti da necu morati da upalim sva cetri migavca.To kod trkackog auta nije moguce.....bar ja tako mislim.
Zato - mislim da ti nisam od neke vece pomoci,jer su ti ideje one u kojima ti nebih bio dobar savetodavac.
Nema ljutis - sto znam ,ja cu ti reci,ali Tazz je punoooo bolji od mene za to sta tebe zanima
- U nekom tvom postu (juce-danas),procitah da imas ideju trka 1 na 1 ali da si okasnio za ovu sezonu.Ako se ne varam to si ti napisao - jel tako??
E dobro ,ako jesi to ti napisao,onda te moram razocarati jer ja nisam dobar savetodavac za takav profil auta.Mislim da je Tazz na tom polju daleko bolji od svih nas,te tako ,od njega mozes pokupiti dosta ideja,saveta i informacija,koje ti mogu pomoci kako bi postigao sto bolje rezultate.On to ume i zna i slobodno mu "skoci na kicmu"sto se toga tice.Naucicete mnogo cemu....
Ja sam ti vise od onih koji vole da to sve utegnu,zategnu,nameste po fabrickim parametrima,i kad spuste haubu - zdravo dovidjenja.Vidimo se na sledecem servisu jer do tad nista ne sme da crkne jer je sve prekontrolisano.
Kod trkackog auta (bilo profesionalnog bilo amaterskog),potrebne su stalne dorade,korekcije,pracenja,.....pa te to sve vuce da istrazujes krajnje granice,pa to sve puno kosta,i ja kada sam prvi put to pokusao,shvatio sam da nemam para za bacanje.Dzaba tebi sto mu ti nasviras motor,i stavis BLOW OFF ventile da to pisti i skici,kad ce menjac da se razleti posle "tri dana".Onda krenes njega da resavas,pa korpu i lamelu isto trkacku,normalno pre toga si stavio gevinde (stelujuce amortizere),trkacke diskove,pesnice i plocice,....utegao trapove da budu tvrdi jer nema ljuljuskanja na 300ks......i prakticno si doveo auto u neko stanje koje ja zovem "za stazu".Onda ce ti biti mali pritisak goriva,pa sledi zamena dizni i pumpe za benzin,i tako u nedogled.Nikad kraja......
Mene to ne pali (da budem iskren)....nekad jeste ali sada ne.Ja volim da to samo "susti" po auto putu i da uliva osecaj sigurnosti da necu morati da upalim sva cetri migavca.To kod trkackog auta nije moguce.....bar ja tako mislim.
Zato - mislim da ti nisam od neke vece pomoci,jer su ti ideje one u kojima ti nebih bio dobar savetodavac.
Nema ljutis - sto znam ,ja cu ti reci,ali Tazz je punoooo bolji od mene za to sta tebe zanima
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Saab i 1 na 1 se nikako ne uklapaju. Vuces pomalo na druge marke.Saab ti je vise za dranje pri letecem startu od 60 pa na dalje,po autoputu i slicno. Jednostavno iz mesta ne mozes da ocekujes previse jer prednja vuca+mnogo konja+tezina ti ne dozvoljavaju da ista ispod 16-17s na 402m ostvaris zbog trakcije i svega ostalog. Sto rece Aero,jedno vuce drugo,drugo trece i tako do u nedogled. U Svedskoj ima staza sa blagim usponom bas zbog malopre navedenog.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 16 gostiju