SAVETI OKO KUPOVINE SAABA 9-3 SS
-
- Drug Član
- Postovi: 181
- Pridružio se: 08 Jun 2013, 00:00
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
.....sa sedistima od skaja ,dobra varaja nema sta.
- saabvolvo
- Postovi: 594
- Pridružio se: 14 Apr 2013, 00:00
- Lokacija: indjija
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
tih 46000 košta nešto,a šta......
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Stara slava!
- kosooki
- Postovi: 63
- Pridružio se: 12 Jun 2013, 00:00
- Lokacija: Cacak
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
mozda je ta "koza" uzrok tog cudnog mirisa enterijera koji sam pomenuo
moze neki detalj o tome sta se desava sa alternatorima i oprugama i na koje se opruge mislikd23se4 je napisao:pa ovi alternatori i opruge vec pomenuti, mozda ima jos nekih stvari, ali ovo su najvaznije
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Alternatori crkavaju naprosto, posto je vecina pocrkala prvih 50-80.000km - sta se desi ne znam, u Nemackoj se to ne popravlja vec se menja novim delom, s obzirom da kineski ima po 50eura, a izgleda da su bolji od prve ugradnje ne cudi me.
Opruge pucaju naprosto, u 80% slucajeva prednje, ali bilo je problema i sa zadnjim, jednostavno su fabricke opruge bile lose.
Posto su primerci koji dolaze u Srbiju uveliko sa 150.000km i vise, mislim da su vec doziveli da im se to vec sve promeni.
Dakle problemi nisu konstrukcione prirode, vec su delovi bili loseg kvaliteta
Opruge pucaju naprosto, u 80% slucajeva prednje, ali bilo je problema i sa zadnjim, jednostavno su fabricke opruge bile lose.
Posto su primerci koji dolaze u Srbiju uveliko sa 150.000km i vise, mislim da su vec doziveli da im se to vec sve promeni.
Dakle problemi nisu konstrukcione prirode, vec su delovi bili loseg kvaliteta
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- saabvolvo
- Postovi: 594
- Pridružio se: 14 Apr 2013, 00:00
- Lokacija: indjija
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
U ponedeljak idem na kanal da proverim neko zveketanje kad naiđem na neravninu ili manju rupu na putu,kao kad u ruci imate nekoliko ključeva,taj zvuk se čuje,e sad šta je...možda harmonika na izduvu ili nešto drugo...da nije opruga li ko ideju...
-
- Drug Član
- Postovi: 181
- Pridružio se: 08 Jun 2013, 00:00
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Kad smo vec kod Volvo-a Ima li neko da kaze neku pametnu u vezi modela v 70 2.0t a moze i o naftarici,i ta mi kola izgledaju odlicno a mislim i da je kvalitet besan.Bagzi93 je napisao:"Prodace tebe Bili i kupiti Volvo"
Vala da znas. Ako se uleti u neki veci kes samo xc 60.
- saabvolvo
- Postovi: 594
- Pridružio se: 14 Apr 2013, 00:00
- Lokacija: indjija
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Ja vozio v 70 2.5 tdi,redni petak od audija,mene za 4 god izvanredno služio,ali ostario i ja rešio da ga menjam drugim v 70,ali za godinu dana nisam našao ono što hoću i kupio saab, u te modele novije volvo je stavljao svoje motore sa oznakom d5,vrhunski motor,o benzincima sam čuo da troši,neznam da li je volvoov ili ga pozajmljuje,u starije modele su stavljali reno. imaš li konkretno neki koji gledaš ili samo pitaš
-
- Drug Član
- Postovi: 181
- Pridružio se: 08 Jun 2013, 00:00
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Ma ja sam jos u nekom razmisljanju ,posto evo vec 3god. vozim astru g 1,8 karavan(treba mi zbog posla) pa mi je vreme da menjam .Mada me i astra sluzi odlicno ,ali djavo mi neda mira.Kad god sam u zivotu preko leba trazio pogace dobio sam kifle stare 10 dana zube da polomim.
Sada nesto gledam na ovom forumu odnosno citam o 93-ci ali bi mi pasovala karavanka recimo 2005 ili novija,ili v70 volvo .E sad da li dizel ili benzin nisam ni sam pametan.Ipak malu prednost dajem benzincima.
Taj v70 2,4 d od 163ks kazu svi da je u samom vrhu dizel agregata,ali ga ubija registracija i to sto ja 70 % puta predjem po gradu pa mi onda to bas i nije pametno a benzinci opet bi mi najvise pasovao taj 2,0 t .Lepo prima plin, trosi kolko trosi to i nije tako strasno a kazu da ide odlicno,u svakom slucaju sigurno mnogo bolje nego astra.Problem je u tome sto tih 2,0t ima vrlo malo na trzistu.
Burazer se isto nesto razmislja o v 70 ,cak je i isao na plac VBN na Zvezdari da vidi jednog.Prodaju ga vec skoro 2 god. i on i dalje stoji.Kaze kad sam samo seo u njega odmah vidis da je to vrlo ozbiljan auto i neka druga prica inace on trenutno vozi mondea dizela odlican auto ali..... djavo ne da mira.
Malo iskustava o v70 mogu da nadjem na netu svi nesto ovo ili ono ali niko nista konkretno.
O sabovima ima mnogo vise informacija mada bi covek rekao da o njemu niko ne zna nista,medjutim momci sa ovog foruma su bas bas informisani i prijatno sam iznenadjen morem informacija.
Za sta cu se na kraju odluciti videcemo,posto ove godine i posla imam manje nego prosle ali koliko vidim i cujem nisam jedini,ako se nesto bude promenilo do kraja sezone najverovatnije cu se ponoviti ali sa cim videcemo.
Sada nesto gledam na ovom forumu odnosno citam o 93-ci ali bi mi pasovala karavanka recimo 2005 ili novija,ili v70 volvo .E sad da li dizel ili benzin nisam ni sam pametan.Ipak malu prednost dajem benzincima.
Taj v70 2,4 d od 163ks kazu svi da je u samom vrhu dizel agregata,ali ga ubija registracija i to sto ja 70 % puta predjem po gradu pa mi onda to bas i nije pametno a benzinci opet bi mi najvise pasovao taj 2,0 t .Lepo prima plin, trosi kolko trosi to i nije tako strasno a kazu da ide odlicno,u svakom slucaju sigurno mnogo bolje nego astra.Problem je u tome sto tih 2,0t ima vrlo malo na trzistu.
Burazer se isto nesto razmislja o v 70 ,cak je i isao na plac VBN na Zvezdari da vidi jednog.Prodaju ga vec skoro 2 god. i on i dalje stoji.Kaze kad sam samo seo u njega odmah vidis da je to vrlo ozbiljan auto i neka druga prica inace on trenutno vozi mondea dizela odlican auto ali..... djavo ne da mira.
Malo iskustava o v70 mogu da nadjem na netu svi nesto ovo ili ono ali niko nista konkretno.
O sabovima ima mnogo vise informacija mada bi covek rekao da o njemu niko ne zna nista,medjutim momci sa ovog foruma su bas bas informisani i prijatno sam iznenadjen morem informacija.
Za sta cu se na kraju odluciti videcemo,posto ove godine i posla imam manje nego prosle ali koliko vidim i cujem nisam jedini,ako se nesto bude promenilo do kraja sezone najverovatnije cu se ponoviti ali sa cim videcemo.
- Lynnbor
- Postovi: 4
- Pridružio se: 29 Jul 2013, 11:01
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Posto sam se u Predstavljanju samo javio evo ovde malo vise o meni i "problemu". Lynnbor bi mogao da postane vlasnik saab9-3 2.0 ss aero. Posto mi je saab odavno jedan od najjacih automobila dostupnih obicnim smrtnicima, a kada ga nabave vise nisu obicni , od kad se iznenada pojavila ova mogucnost samo o tome razmisljam
Auto je skroz u fullu, prodaje ga moj prijatelj i znam kako ga je odrzavao, vrh!! 2005 je i nema nikakvih mana, izacice mi u susret i sa cenom i jos ce da me ceka za deo kinte. Znaci savrsena kombinacija. Ono sto me koleba je sto je benzinac i sto bi morao da radim plin a ne stavlja mi se plin na saab!! ako ne stavim plin onda cu da pucam za benzin jer ovaj zmaj ima 270 konja i ko zna koliko trosi po gradu. Druga stvar je sto je automatik a ja sam u fazonu da vozim auto a ne on mene. Doduse, mozda lupam jer nikad nisam vozio automatik pa ne znam ni sta pricam.
Nasao sam neki volvo v50 karavan 2008 ali je sa autoplaca i iz Italije je dovezen(macka u dzaku), zato sam i zvao prijatelja da vidim sta misli kad ispade da on prodaje saaba...
Sta mislite o ovoj ludoj akciji? Imam malo dete i treba mi porodican auto, u fazonu sam bio da ne gledam nista ispod 2008og ali mi sad ulete ovo, ciji je motor u ovom saabu? Koliko je otprilike redovno odrzavanje? Koliko je ugradnja plina i koliko mu plin smanjuje performance? Ima li po Bg-u dobrih servisa za saab i kako je sa delovima. Video sam ovde da dosta toga od vektre c odgovara...
Auto je skroz u fullu, prodaje ga moj prijatelj i znam kako ga je odrzavao, vrh!! 2005 je i nema nikakvih mana, izacice mi u susret i sa cenom i jos ce da me ceka za deo kinte. Znaci savrsena kombinacija. Ono sto me koleba je sto je benzinac i sto bi morao da radim plin a ne stavlja mi se plin na saab!! ako ne stavim plin onda cu da pucam za benzin jer ovaj zmaj ima 270 konja i ko zna koliko trosi po gradu. Druga stvar je sto je automatik a ja sam u fazonu da vozim auto a ne on mene. Doduse, mozda lupam jer nikad nisam vozio automatik pa ne znam ni sta pricam.
Nasao sam neki volvo v50 karavan 2008 ali je sa autoplaca i iz Italije je dovezen(macka u dzaku), zato sam i zvao prijatelja da vidim sta misli kad ispade da on prodaje saaba...
Sta mislite o ovoj ludoj akciji? Imam malo dete i treba mi porodican auto, u fazonu sam bio da ne gledam nista ispod 2008og ali mi sad ulete ovo, ciji je motor u ovom saabu? Koliko je otprilike redovno odrzavanje? Koliko je ugradnja plina i koliko mu plin smanjuje performance? Ima li po Bg-u dobrih servisa za saab i kako je sa delovima. Video sam ovde da dosta toga od vektre c odgovara...
Saab ili nikad...
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Ili si pogresio motor ili konjsku snagu. Najaci (fabricki) 2.0 ima 205ks. Ako ostajes pri tom da ima 270 ili vise ks onda pricamo o 2.8 V6
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Lynnbor
- Postovi: 4
- Pridružio se: 29 Jul 2013, 11:01
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Sigurno je 2.0. Ima 1993 cc a valjda je 270 jer ga je tjunovao. Mozda nije 270, mozda je nesto manje ali je sigurno 2.0
Saab ili nikad...
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Fabricki taj aero ima 154kW ili ti 209 hp ,moguće ga je samo softverski dići na 265hp ali će to TAZZ ili Slaviša mnogo bolje da objasne
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- Lynnbor
- Postovi: 4
- Pridružio se: 29 Jul 2013, 11:01
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Evo malo vise informacija da se ne prekucavamo. Ovo je copy/paste nase prepiske:
"O svom trosku cu da uradim bolje kocnice, softverski tuning, sportski fiter i auspuh, dobices auto od 1993cm, 16v koji ima 270konja, ~450njutna ( boost) a koji nije sportak nego sport sedan, znaci tih, na leru dok ne pogledas u obrtomer, ne znas da radi, sentronic tj poslednja generacija menjaca sa komandama na volanu (u servisu jos nisu videli pokvaren menjac) trapovi amortizeri i sve oko vesanja do 250000 nema apsolutno nikakvih problema, esp ko u prici, vozim ga po snegu kao po suvom, 1600kg, 12 vazdusnih jastuka a pritom porodicni auto, komotno sede 4 odrasle osobe, gepek ko u karavana, vesanje sportsko, kao karting, ko god da ga je probao, cudom se cudi... recimo kruzni tok kod opstine, garantujem da bih napravio ceo krug vozeci 80kmh... abs, sva 4 ventilirajuca diska, dvoozonska klima, fotogrej unutrasnji retrovizor, spoljni sa grejacima i levi se automatski sklapa, fabricki soraund sa 7 zvucnika i pojacalom... siber, full koza, komande na volanu, navigacija, ima svoj telefon, ubacis sim karticu u predvidjeno mesto i to je to... cd za 6 diskova... automatsko podesavanje farova sa automatskim ciscenjem, xenon itd... senzor za kisu za sofer sajbnu... set letnjih guma miselin super sport i zimskih, miselin alpine4... sad radim veliki servis a radio sam kompletan screening auta u servisu trnavac u bgd-u pa ne bi bio problem da se proveri ceo auto koji ce biti 100% ispravan (sta ne valja od sitnica bice sredjeno) jer ne zelim bilo kome da prodam auto koji nije 100% ispravan (tu mislim na sitnice koje ne uticu na auto u funkcionalnom smislu), grejaci prednjih sedista, parking senzori pozadi...
Nema kajs nego lanac koji se menja na 250000, 100% alumimijumski motor, board kompjuter javlja svaki nedostatak, tj preventivno upozorava na sve da ne bi doslo do kvara, komp ti javi da nemas dovoljno ulja u motoru pola litra pre nego sto moze da osteti motor, napravio ga svedjanin aj- zda'o... za grejanje i odledjivanje zimi, ne moram ni da pricam... peocenat kradje je na cetvrtoj decimali.... moj auto je 2005 a prva vezija je izasla 2003 i ja je dozivljavam kao beta :) na 100000 imala je ~5% kvarova, u 2004 godini su spustili na 3% a 2005 na oko 1.. znaci nije konfekcija, ne izbacuju nove modele 1 godisnje, vec ga prave da traje, zato su i propali...u potrosackom drustvu, sve treba da traje samo dok ne istekne garancija, u medjuvremenu izadje jos tri modela tako da se ide staro za novo, iz kredita u kredit a kvalitet, who cares :) itd
Ima jos, ali me mrzi vise da kuckam :)"
Mene zanima ciji je ovo motor, znam da su dizel fijatovi jtdm ali ne znam za ove benzince? Koliko je odrzavanje? Koliko je otprilike realno za ovaj auto. Gledao sam na polovnim i mobile.de, otprilike se ovo godiste krece oko 6k ojra ali ovaj ima mnogo jacu opremu...
"O svom trosku cu da uradim bolje kocnice, softverski tuning, sportski fiter i auspuh, dobices auto od 1993cm, 16v koji ima 270konja, ~450njutna ( boost) a koji nije sportak nego sport sedan, znaci tih, na leru dok ne pogledas u obrtomer, ne znas da radi, sentronic tj poslednja generacija menjaca sa komandama na volanu (u servisu jos nisu videli pokvaren menjac) trapovi amortizeri i sve oko vesanja do 250000 nema apsolutno nikakvih problema, esp ko u prici, vozim ga po snegu kao po suvom, 1600kg, 12 vazdusnih jastuka a pritom porodicni auto, komotno sede 4 odrasle osobe, gepek ko u karavana, vesanje sportsko, kao karting, ko god da ga je probao, cudom se cudi... recimo kruzni tok kod opstine, garantujem da bih napravio ceo krug vozeci 80kmh... abs, sva 4 ventilirajuca diska, dvoozonska klima, fotogrej unutrasnji retrovizor, spoljni sa grejacima i levi se automatski sklapa, fabricki soraund sa 7 zvucnika i pojacalom... siber, full koza, komande na volanu, navigacija, ima svoj telefon, ubacis sim karticu u predvidjeno mesto i to je to... cd za 6 diskova... automatsko podesavanje farova sa automatskim ciscenjem, xenon itd... senzor za kisu za sofer sajbnu... set letnjih guma miselin super sport i zimskih, miselin alpine4... sad radim veliki servis a radio sam kompletan screening auta u servisu trnavac u bgd-u pa ne bi bio problem da se proveri ceo auto koji ce biti 100% ispravan (sta ne valja od sitnica bice sredjeno) jer ne zelim bilo kome da prodam auto koji nije 100% ispravan (tu mislim na sitnice koje ne uticu na auto u funkcionalnom smislu), grejaci prednjih sedista, parking senzori pozadi...
Nema kajs nego lanac koji se menja na 250000, 100% alumimijumski motor, board kompjuter javlja svaki nedostatak, tj preventivno upozorava na sve da ne bi doslo do kvara, komp ti javi da nemas dovoljno ulja u motoru pola litra pre nego sto moze da osteti motor, napravio ga svedjanin aj- zda'o... za grejanje i odledjivanje zimi, ne moram ni da pricam... peocenat kradje je na cetvrtoj decimali.... moj auto je 2005 a prva vezija je izasla 2003 i ja je dozivljavam kao beta :) na 100000 imala je ~5% kvarova, u 2004 godini su spustili na 3% a 2005 na oko 1.. znaci nije konfekcija, ne izbacuju nove modele 1 godisnje, vec ga prave da traje, zato su i propali...u potrosackom drustvu, sve treba da traje samo dok ne istekne garancija, u medjuvremenu izadje jos tri modela tako da se ide staro za novo, iz kredita u kredit a kvalitet, who cares :) itd
Ima jos, ali me mrzi vise da kuckam :)"
Mene zanima ciji je ovo motor, znam da su dizel fijatovi jtdm ali ne znam za ove benzince? Koliko je odrzavanje? Koliko je otprilike realno za ovaj auto. Gledao sam na polovnim i mobile.de, otprilike se ovo godiste krece oko 6k ojra ali ovaj ima mnogo jacu opremu...
Saab ili nikad...
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Ako je auto odrzavan kod Trnavca onda mozda ne bi bilo lose da navratis (nasamo) kod njih i da se kod Viktora i Davida raspitas o kolima. Verujem da nema bas toliko 9-3ss Aero-a u Beogradu pa da ne znaju o kome pricas.
Oni ce najbolje znati sta je na kolima radjeno, menjano itd.
Motor kod 9-3ss Aero-a vodi poreklo od C20LET-a iz Kadett-a GSI, mozda jedan od najboljih motora ikada napravljenih. Motor je 1991 dobio i jos uvek nosi, titulu benzinskog motora sa najvecim stepenom korisnog dejstva (mislim da mu je bio oko 30%) - danas nedostizno zbog ekologije (katalizatora).
Oni ce najbolje znati sta je na kolima radjeno, menjano itd.
Motor kod 9-3ss Aero-a vodi poreklo od C20LET-a iz Kadett-a GSI, mozda jedan od najboljih motora ikada napravljenih. Motor je 1991 dobio i jos uvek nosi, titulu benzinskog motora sa najvecim stepenom korisnog dejstva (mislim da mu je bio oko 30%) - danas nedostizno zbog ekologije (katalizatora).
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
C20LET nikada fabricki nije isao u Kadetta, isao je fabricki iskljucivo i samo u Calibre i imao je fabrickih 204ks. Mislim da je bila i veoma retka serija Vectri A u koje je isao ali nisam siguran a u Kadetta nije nikad!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
U pravu si, mislio sam zapravo na C20XE, ali se C20LET bazira na njemu. U svakom slucaju odlican motor i jedan i drugi!
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Ja bih iskreno kupio 2.0T aero jer je motor vrhunski ne prelazi 2000ccm pa je registracija jeftina a sa malom softverskom modifikacijom izvuces lagano 265-270 hp.Mislim da ti je održavanje po cenama isto kao i za bilo koj drugi auto ako se za taj drugi kupuju original delovi.E sad jak auto sa sobom povlači potrošnju od 16+ l po gradu (moja procena što je opet podnošljivo za 270 hp) pa zbog finansijske situacije treba uzeti to u obzir pogotovo ako se prelazi velika kilometraza.Ja u skorije vreme planiram malu modifikaciju mog 1.8t motora kako bih uz pomoć nekih delova sa tog aero 2.0T motora dobio veću snagu jer me potrošnja ne zanima (možda lupim pa ostanem živ ali cu reći kako bi ti mogao u vezi toga da se konsultujes sa adminima koji se odlično razumeju u to : ako je izvodljivo da se poveća snaga na taj način logično bi bilo da bi ti možda mogao sa delovima sa nekog slabijeg da rasteretis svoj motor ) i dobijes manju potrošnju od recimo 10l na 100km što je za takav auto extra (ponavljam da sam lupio ovu glupost da bi mogao da ih pitaš ili će neko od bolje upućenih u te stvari ako ne umre od smeha moći da ti tačno kaže da li je ovako nešto moguće izvesti i šta bi time dobio a šta izgubio) (mislio sam ako bi se stavile dizne i ECU sa fabrickim mapama sa nekog slabijeg modela 2.0t npr)
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Moj mladji sef vozi Tiguan 2.0TSI sa 200ks i automatikom i trosi mu oko 12 po gradu. Mislim da, uz normalnu voznju, Saab ne trosi vise
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Dji
- Postovi: 96
- Pridružio se: 06 Sep 2012, 00:00
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Ja da se vratim na temu kože, rade to i drugi ne samo SAAB. Audi, Bmw, Mercedes...
- kosooki
- Postovi: 63
- Pridružio se: 12 Jun 2013, 00:00
- Lokacija: Cacak
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Hajde i ja da se vratim ovoj temi, posto sam nesto bio u obavezama, nesto se pogubio sa paralelnim SCS forumom....
Elem, iskocila mi sansa da menjam kljuc za kljuc Hondu za ovaj Saab, pa me zanima da li neko poznaje auto sa linka i da mi kaze generalno nesto oko uslova i cena odrzavanja 9-5 2.0t
Edit: iz nekog razloga ne mogu da postavim oglas. U pitanju je, nacicete na polovnimautomobilima, teget 2.0t 1999 god 3000e krusevac (BG table na autu)
EDIT admin
[link_open=http://www.polovniautomobili.com/oglas3 ... vidi_opis/]OGLAS[/link_open]
Elem, iskocila mi sansa da menjam kljuc za kljuc Hondu za ovaj Saab, pa me zanima da li neko poznaje auto sa linka i da mi kaze generalno nesto oko uslova i cena odrzavanja 9-5 2.0t
Edit: iz nekog razloga ne mogu da postavim oglas. U pitanju je, nacicete na polovnimautomobilima, teget 2.0t 1999 god 3000e krusevac (BG table na autu)
EDIT admin
[link_open=http://www.polovniautomobili.com/oglas3 ... vidi_opis/]OGLAS[/link_open]
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Baci pogled na predposlednji post u ovoj temi - [link_open=http://www.saabclubserbia.rs/viewtopic.php?f=6&t=111]KLIK[/link_open]kosooki je napisao: iz nekog razloga ne mogu da postavim oglas.
kosooki je napisao:pa me zanima da li neko poznaje auto
To ti je auto naseg clana [link_open=http://www.saabclubserbia.rs/viewtopic.php?f=96&t=568]KLIK[/link_open]
BOKI 900 je napisao:auto je ok,od naseg jednog servisera iz zemuna.....
poznat auto.darkov brat bio vlasnik
- kosooki
- Postovi: 63
- Pridružio se: 12 Jun 2013, 00:00
- Lokacija: Cacak
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
e bas taj :), da li se zna ista servisne istorije, obzirom na vec poznati problem sa sludge
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Pa ...jesi se cuo sa Vladicom...jel imate neku komunikaciju ili....
- kosooki
- Postovi: 63
- Pridružio se: 12 Jun 2013, 00:00
- Lokacija: Cacak
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Dopisivali smo se na drugom forumu, ne stizem da ga pozovem i ispricamo se, a i inace zbog guzve ne stizem detaljnije da promislim da li se menjati ili ne. Zato pitam da li ko poznaje auto mozda od ranije.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta