SAAB 9-5 AERO 2002
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Izbusim gumu na ivicnjaku, ustvari pocepam je sa strane. A samo sam pipnuo ivicnjak kad sam se pakirao. Ivicnjak je bio polomljen i imao je ostre ivice...
Guma naravno nije za krpljenje, tako da sam morao da kupujem druge. Posto nista polovno, normalno i za pristojne pare nije bilo trenutno, narucio sam dve nove Barum Bravuris 2 po ceni od 9800din po komadu u Coningu, 235/45/17. Stizu u utorak, besplatna je dostava. Gledao sam i trazio i to je bila najbolja ponuda...
Jel ima neko iskustva s ovim gumama, na netu imaju bas dobre ocene?
Sad mi je ostala jedna odlicna Goodyear excellence pa trazim jos jednu
http://www.saabclubserbia.rs/viewtopic.php?f=102&t=593
A dok ne stignu nove gume, da ne bi vozio sa copavcem, turio sam mu vikingske sekire
Guma naravno nije za krpljenje, tako da sam morao da kupujem druge. Posto nista polovno, normalno i za pristojne pare nije bilo trenutno, narucio sam dve nove Barum Bravuris 2 po ceni od 9800din po komadu u Coningu, 235/45/17. Stizu u utorak, besplatna je dostava. Gledao sam i trazio i to je bila najbolja ponuda...
Jel ima neko iskustva s ovim gumama, na netu imaju bas dobre ocene?
Sad mi je ostala jedna odlicna Goodyear excellence pa trazim jos jednu
http://www.saabclubserbia.rs/viewtopic.php?f=102&t=593
A dok ne stignu nove gume, da ne bi vozio sa copavcem, turio sam mu vikingske sekire
All systems go, ready for takeoff!
- Astrotrain
- Postovi: 410
- Pridružio se: 11 Maj 2013, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
koliko su sekire dobre
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- saabvolvo
- Postovi: 594
- Pridružio se: 14 Apr 2013, 00:00
- Lokacija: indjija
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Gripene..ima li ovih sekira u dimenziji 16...za zimu..i ja ih volem..koliko para
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Ima slicnih 16-ica ali vakih nema. Mislim da boki ima slicne..
All systems go, ready for takeoff!
- troll 9-5
- Postovi: 1999
- Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Z E M U N
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Lepe su sekirice al kad ih vidim pored ovih Hirsch-ovih, lepsi mi je Jelen (iliti VO kako bi reko Boki )
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
troll 9-5 je napisao: (iliti VO kako bi reko Boki )
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
@Gripen - ja sam imao Bravuris2 u dimenziji 205/50 R16 - kupio sam kola sa njima i presao 10-15.000km dok ih nisam zamenio (to su one sto sam ih pocepao na Nürburgringu pa uzeo Conti ) - za te pare su odlicne gume
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Jeste te su
Samo nisu krive gume, bile su iz 2005 (ovo je bilo 2009) i sigurno su presle barem 30-40.000km....mozda i vise
Samo nisu krive gume, bile su iz 2005 (ovo je bilo 2009) i sigurno su presle barem 30-40.000km....mozda i vise
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
KD, znaci nisam pogresio. U tom rangu cena bile su Sava i Kleber i dosta kineskih ali Barum ubedljivo ima nabolje ocene korisnika...
Nik, cebe je uspomena na '99
Nik, cebe je uspomena na '99
All systems go, ready for takeoff!
- treki
- Drug Član
- Postovi: 257
- Pridružio se: 26 Jun 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Meni 9-5 Aero u glavi ide iskljucivo na Sekire i nema dalje.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Ne da nisi pogresio nego spram ovih sto si nabrojao je 100x bolja gumaGRIPEN je napisao:KD, znaci nisam pogresio.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Crko mi sinoc altenator! S obzirom da mi za sutra ujutru treba auto a danas je nedelja (ne rade majstori), odlucio sam da sam zamenim, ustvari uz veliku pomoc burazera (dikili sa foruma). Naravno, imao sam rezervni, od ongo crnog mucenika
Ako je neko nekad skidao altenator sa 9-5 ili gledao kako se to radi, zna koliko je to zajebano! Bas me zanima kolko majstori naplacuju zamenu altenatora
Mnogo mi je pomoglo ovo upustvo
Trebalo nam je negde oko 5 sati da sve zavrsimo... Dosta vremena se izgubi na trazenju odgovarajuceg alata, a neki smo morali i da pravimo...
Sve u svemu, uspesno zavrsen poso, a osecaj je fenomenalan
Stari nisam ispitao i neznam sta je crklo konkretno ali provericu. Svakako ide na totalni remont, pa nek stoji u rezervi...
Ako je neko nekad skidao altenator sa 9-5 ili gledao kako se to radi, zna koliko je to zajebano! Bas me zanima kolko majstori naplacuju zamenu altenatora
Mnogo mi je pomoglo ovo upustvo
Trebalo nam je negde oko 5 sati da sve zavrsimo... Dosta vremena se izgubi na trazenju odgovarajuceg alata, a neki smo morali i da pravimo...
Sve u svemu, uspesno zavrsen poso, a osecaj je fenomenalan
Stari nisam ispitao i neznam sta je crklo konkretno ali provericu. Svakako ide na totalni remont, pa nek stoji u rezervi...
Poslednji put menjao 2 dana GRIPEN, izmenjena 21 puta
All systems go, ready for takeoff!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
I tako se polako postaje sam svoj majstor.
I kakav je osecaj kada sam nesto uradis... ne das pare... nego ih drugim recima zaradis? Ja tvrdim da je fenomenalan. Osecaj da si sam uradio. Da nisi kukao, da si sa svojih 10 prstiju i uz pomoc jos nekoga resio poskup problem... mmmmm?
Bravo!
Welcome to the club!
Me, myself and I!
Samo... jel te ugrizao nedje? Trebalo bi, mora da se branio... Mora da si rekao...
Ajde Mooooooollliiiiimmmmm TE!
I onu legendarnu kad nesto namestas ili odvrces...
DANAS!
Hahaha...
Svaka Chast!
I kakav je osecaj kada sam nesto uradis... ne das pare... nego ih drugim recima zaradis? Ja tvrdim da je fenomenalan. Osecaj da si sam uradio. Da nisi kukao, da si sa svojih 10 prstiju i uz pomoc jos nekoga resio poskup problem... mmmmm?
Bravo!
Welcome to the club!
Me, myself and I!
Samo... jel te ugrizao nedje? Trebalo bi, mora da se branio... Mora da si rekao...
Ajde Mooooooollliiiiimmmmm TE!
I onu legendarnu kad nesto namestas ili odvrces...
DANAS!
Hahaha...
Svaka Chast!
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Tazz, naravno da se branio... Pukli srafovi od downpipe-a , pa se malo branili, nisu hteli da izadju, pa je radio cekic i tako ali imao sam druge. Najveci problem je bio da se izvadi altenator van motora...da nije bilo onog upustva s neta nikad se ne bi setio da otpustim sraf sa zadnjeg nosaca motora i pomerim motor napred i onda nekako provucem altenator odozdo izmedju poluosovine i motora. Drugi problem je alat... Inace radim ja dosta stvari sam odavno, i sebi i drugima kad imam vremena i volje. Naravno, osecaj je odlican. Najvise volim da radim sam jer onda znam sta je i kako uradjeno. Ja i kad idem kod majstora gledam da uvek budem tu i vidim sve i obicno se zamazem vise od majstora
Nik, nisam to ja, to je brat. Posto je kraci on je uglavnom bio ispod auta a ja pod haubom
All systems go, ready for takeoff!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Kaem ja bilo je...
DAANAAAASS!
Pa...
Ajde molim te ljubavi... ajde molim te... saradjuj malo... meshaj...
I kad se izgube zivci... posle po sata...
Urlas DANAS... i onda chekic... pajser... krvave ochi... razgoropadjeni mrki Alfa muzjak reda primatus dvonogus drndus, napada nemocnu gazelu iz reda SAABitis devedesetopetis sprintus...
I naravno uz pomoc drugog Alfa muzJaka uspeva da obori gazelu i ona je poklekla.
Posle odradjenog posla muzjaci su zadovoljno se oblozivali i utolili zedj na pojilishtu savane sa technoshcu koja se zove jechmenus hmeljus pivotarija.
Garant sam upravu...
Hahahahahhahahahahhahaahhha
DAANAAAASS!
Pa...
Ajde molim te ljubavi... ajde molim te... saradjuj malo... meshaj...
I kad se izgube zivci... posle po sata...
Urlas DANAS... i onda chekic... pajser... krvave ochi... razgoropadjeni mrki Alfa muzjak reda primatus dvonogus drndus, napada nemocnu gazelu iz reda SAABitis devedesetopetis sprintus...
I naravno uz pomoc drugog Alfa muzJaka uspeva da obori gazelu i ona je poklekla.
Posle odradjenog posla muzjaci su zadovoljno se oblozivali i utolili zedj na pojilishtu savane sa technoshcu koja se zove jechmenus hmeljus pivotarija.
Garant sam upravu...
Hahahahahhahahahahhahaahhha
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Nesto razmisljam, jel moguce da je crko altenator zato sto je akumulator bio poprilicno prazan? Komsinici mi je rekla da se njima isto desilo na Volvou kad im je bio pracan aku a i na netu kazu da hoce od toga da strada?
All systems go, ready for takeoff!
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Google [Bot] i 2 gosta