Pozdrav svima, jako mi je drago da sam nasao grupu ljudi koja deli ljubav prema ovom zaista ``cudnom`` brendu kakav je Saab.
U predstavljanju sam vec napisao kako sam dospeo tu da prosto hocu Saab ili nista drugo, tako da se ne ponavljam, vec da izlozim svoju situciju.
- U potrazi sam za 9-3 cabrio verzijom, konkretno godiste 2001. ili 2002. znaci prvi model 9-3. Moja zamisao je sledeca iako sam jos uvek mlad (23 god.), hocu da ovaj auto ostane kod mene dok sam ziv, naravno niko ne zna sta ga sve ceka u daljem zivotu i da li ce to biti moguce, ali moja zamisao je takva za sad i trudicu se da je ostvarim. Shodno tome trazim auto koji je maximalno ocuvan kako unutra, spolja tako i mehanicki. Naravno vi mi tu ne mozete mng pomoci, ali ono sto mozete je oko sledecih stvari:
- Motor - koju verziju uzeti:150, 175, 205 hp i njihove prednosti i mane? citao sam o problemu sa karterom bas ovde na forumu i da budem iskren to je ono sto me pomalo muci.
- Krov - da li je moguce ovaj auto voziti i zimi, pri jakim pljuskovima i slicnim vremenskim nepogodama?
- Plin- Posto sam student i za ovaj auto sam skoro sam skupio novac, voleo bih da makar za gorivo i vozikanje ustedim koliko mogu, jer to automatski znaci i vise voznje . Da li je u ovaj auto isplativo i pre svega moguce ugraditi plin a da to ne utice bitnije i na performanse i na vek trajanja motora i koliko bi tako neka ugradnja kostala, cena moze da bude i okvirna jer mi je potrebna cisto kao neki reper za celokupne troskove.
E sad, auto cu verovatno kupovati u Nemackoj, tamo imam rodbinu i nameravam da odem i radim 2,3 meseca da prikupim jos malo para i onda tamo nadjem auto, jer ne bih kupovao kod nas ovde. Raspitao sam se za carinu i ona iznosi ne bas malo skoro 1000e, za auto koji je presao 200 000km, tako da ako budem nasao neki sa manje km, vrv ce biti i vise, sto nije bas mala cifra, ali dobro. Pratio sam tamo cene i za 4000e se moze naci sasvim solidan primerak, naravno ima i onih od 7000, ali msm da je to za ovaj auto zaista puno. Eto to bi bila neka moja situacija, pa me interesuje vase misljenje i uvezi svega ovog i naravno pitanja koja sam postavio. Hvala unapred!
Saab 9-3 Cabrio (`01-`02) savet
- promaster
- Postovi: 4
- Pridružio se: 25 Jun 2013, 00:00
Re: Saab 9-3 Cabrio (`01-`02) savet
Neko, nesto, nista a?
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: Saab 9-3 Cabrio (`01-`02) savet
kupi samo da je izvorno fabricko stanje i nema sekiracije.
ja sam prodao nolesrbin93 cabria,pogledaj taj auto special edicija 2002 sa 113000km fabrickih i tako ili mozda i bolje ako postoji treba da gadjas da kupis.
zasto ti to pricam?zato sto sam los imao pre toga i nisam znao odakle da pocnem da ga sredjujem i shvatio sam srecom na vreme da je to rupa bez dna.
po meni je 200000km mnogo i cena u nemackoj od 4000e.....neces se usreciti nikako.kostace to boga oca.a pitanje je dali ce zaista biti bolji od nekog recimo italijana.
taj model vec vozi neka druga kategorija kupaca i tu ces lakse naci dobar primerak u odnosu na tesko dobru cenu,ali je moguce.
ako te vise od toga interesuje kontaktiraj nole-ta pa pogledaj kako treba da izgleda saab cabrio.
sto se mehanike tice tu je izbor motora suzen,koji god da kupis svi savetuju pranje kartera i sita i ako je ok sve onda bi trebalo i da se vozis lepo.
za kabrio je svakako dovoljno 150ks.sa njim nema izivljavanja i savijanja krivina po ceo dan vec kruziranje i uzivanje,a po potrebi moze da poleti pristojno.
plin sekvent sa atestom oko 530-550e.potrosnja zavisi od tezine tvoje noge.11-14lit.
plin mu naravno nista ne smeta,radi ide i ponasa se normalno.
platneni krov naravno na duze od lipe,kise,sunca,snega ce propasti i naravno da nece docekati neku duboku starost.
carina za 2001 godiste nemereda bude 1000e to je budalastina jer sam ja noletovog ocarinio za 350e,doduse iz italije,ali nije nemacka 3x skuplja.
ja sam prodao nolesrbin93 cabria,pogledaj taj auto special edicija 2002 sa 113000km fabrickih i tako ili mozda i bolje ako postoji treba da gadjas da kupis.
zasto ti to pricam?zato sto sam los imao pre toga i nisam znao odakle da pocnem da ga sredjujem i shvatio sam srecom na vreme da je to rupa bez dna.
po meni je 200000km mnogo i cena u nemackoj od 4000e.....neces se usreciti nikako.kostace to boga oca.a pitanje je dali ce zaista biti bolji od nekog recimo italijana.
taj model vec vozi neka druga kategorija kupaca i tu ces lakse naci dobar primerak u odnosu na tesko dobru cenu,ali je moguce.
ako te vise od toga interesuje kontaktiraj nole-ta pa pogledaj kako treba da izgleda saab cabrio.
sto se mehanike tice tu je izbor motora suzen,koji god da kupis svi savetuju pranje kartera i sita i ako je ok sve onda bi trebalo i da se vozis lepo.
za kabrio je svakako dovoljno 150ks.sa njim nema izivljavanja i savijanja krivina po ceo dan vec kruziranje i uzivanje,a po potrebi moze da poleti pristojno.
plin sekvent sa atestom oko 530-550e.potrosnja zavisi od tezine tvoje noge.11-14lit.
plin mu naravno nista ne smeta,radi ide i ponasa se normalno.
platneni krov naravno na duze od lipe,kise,sunca,snega ce propasti i naravno da nece docekati neku duboku starost.
carina za 2001 godiste nemereda bude 1000e to je budalastina jer sam ja noletovog ocarinio za 350e,doduse iz italije,ali nije nemacka 3x skuplja.
Poslednji put menjao 1 dana BOKI 900, izmenjena 28 puta
Love SAAB, never GM
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: Saab 9-3 Cabrio (`01-`02) savet
Boki kad ima dobru robu i jos bolju cenu rasprodaje saab-ove ko kokice....
sad sam kupio 93,1.9tid limuzinu 2004godiste ako bude sve kako treba bice i ona odmah prodata za 3850e drugu pa ce nam se i on mozda pridruziti.siva,220hkm,nema kozu,felna 16,lepa bez nekih ulaganja,na ime.
cabrio nemam na vidiku,bar ne u normalne pare i da lici.
sad sam kupio 93,1.9tid limuzinu 2004godiste ako bude sve kako treba bice i ona odmah prodata za 3850e drugu pa ce nam se i on mozda pridruziti.siva,220hkm,nema kozu,felna 16,lepa bez nekih ulaganja,na ime.
cabrio nemam na vidiku,bar ne u normalne pare i da lici.
Love SAAB, never GM
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Saab 9-3 Cabrio (`01-`02) savet
E jbg...pisali u isto vreme pa sam skinuo post...Nisam video da si odgovorio...Znam ja samo ovaj rad nego ja reko da malo pomognemo coveku...Znaci ima novina na Saab poljuBOKI 900 je napisao:Boki kad ima dobru robu i jos bolju cenu rasprodaje saab-ove ko kokice....
sad sam kupio 93,1.9tid limuzinu 2004godiste ako bude sve kako treba bice i ona odmah prodata za 3850e drugu pa ce nam se i on mozda pridruziti.siva,220hkm,nema kozu,felna 16,lepa bez nekih ulaganja,na ime.
cabrio nemam na vidiku,bar ne u normalne pare i da lici.
@promaster
Nije Njemacka jaka sa carinom,toliko te izadje iz svicerske..Oko 1000...Iz zemalja koje su u EU je manje...
Jedino sto bih ti savetovao...Da ide neko ko se razume...Ili kupi ovde od proverenih ljudi...Izace te jeftinije dosta,a dobices isti kvalitet i imaces manje glavobolje Nisu sad ni u Nemackoj automobili u sjajnom stanju i njih uhvatila kriza i besparica...Sto kaze Boki...Moze da ti naleti i neki dobar Italijan za mnogo manje para u istom,a mozda i boljem stanju...
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- promaster
- Postovi: 4
- Pridružio se: 25 Jun 2013, 00:00
Re: Saab 9-3 Cabrio (`01-`02) savet
Ha, ok hvala na odgovrima..
E sad ovako.. Nije problem dati koju paru i vise za ocuvan primerak.. E sad ja sam slao onim neki spediterima sto procenjuju carinu i rekli su mi za 2002. model sa full opremom, 205hp. sa 200 000km, carina 950e.. E sad mozda lazu, mozda ne, ali to je ono sto su mi oni rekli i time sam se i vodio.. Italiju sam razmatrao, ali uz konsultaciju sa ljudima odatle oni kazu da generalno Italijani najlosije odrzavaju kola i tu dolazi na red onaj problem sa sitom na karteru, mada to moze i najvecoj picajzli da se desi, ali to me malo udaljilo od Italije, sto ne znaci da ako se otvori neka kombinacija, da nece doci u obzir.
Sto se tice jurcanja nisam takav tip, mada ono nekad i nagazim, ali da sam neka paljevina ili nesto i nisam bas tako da kad sam pitao za odabir motora nisam mislio to da li ce ovaj sa 150hp biti brzi od Perinog auta i slicni fazoni.. :) Nego jednostavno da li je npr taj sa 150hp vise ``opterecen`` motor u odnosu na ove.. Jer generalno nemam predstavu kako ide taj auto i koliko je tezak i sve, jer sam imao susreta samo za limuzinama..
Samo da dodam da meni trziste nije zaokruzeno na Nemacku, gledao sam i u FR, IT, NL,ali nigde ne nadjoh skuplje primerke nego u Austriji.. :D Najjeftiniji 6000e 2001. :)
Sto se tice kupovine kod nas, nekako nzm ni ja, video sam po oglasima nekoliko i nijedan mi ne deluje da je ocuvano, e sad mozda nisam gledao one prave, ali te koje jesam ne odaju mi bas utisak ocuvanosti..
Samnom ce svakako ici prijatelj kucni, koji je vec 30god mehanicar, i verujem u njegov sud oko mehanika, dok je na meni da vidim da li mi se auto generalno dopada.. e sad to sto sam ja stvarno odusevljen tom generacijom i sto ce mi se vrv svaki iole pristojan svideti je druga prica.. :D
E sad ovako.. Nije problem dati koju paru i vise za ocuvan primerak.. E sad ja sam slao onim neki spediterima sto procenjuju carinu i rekli su mi za 2002. model sa full opremom, 205hp. sa 200 000km, carina 950e.. E sad mozda lazu, mozda ne, ali to je ono sto su mi oni rekli i time sam se i vodio.. Italiju sam razmatrao, ali uz konsultaciju sa ljudima odatle oni kazu da generalno Italijani najlosije odrzavaju kola i tu dolazi na red onaj problem sa sitom na karteru, mada to moze i najvecoj picajzli da se desi, ali to me malo udaljilo od Italije, sto ne znaci da ako se otvori neka kombinacija, da nece doci u obzir.
Sto se tice jurcanja nisam takav tip, mada ono nekad i nagazim, ali da sam neka paljevina ili nesto i nisam bas tako da kad sam pitao za odabir motora nisam mislio to da li ce ovaj sa 150hp biti brzi od Perinog auta i slicni fazoni.. :) Nego jednostavno da li je npr taj sa 150hp vise ``opterecen`` motor u odnosu na ove.. Jer generalno nemam predstavu kako ide taj auto i koliko je tezak i sve, jer sam imao susreta samo za limuzinama..
Samo da dodam da meni trziste nije zaokruzeno na Nemacku, gledao sam i u FR, IT, NL,ali nigde ne nadjoh skuplje primerke nego u Austriji.. :D Najjeftiniji 6000e 2001. :)
Sto se tice kupovine kod nas, nekako nzm ni ja, video sam po oglasima nekoliko i nijedan mi ne deluje da je ocuvano, e sad mozda nisam gledao one prave, ali te koje jesam ne odaju mi bas utisak ocuvanosti..
Samnom ce svakako ici prijatelj kucni, koji je vec 30god mehanicar, i verujem u njegov sud oko mehanika, dok je na meni da vidim da li mi se auto generalno dopada.. e sad to sto sam ja stvarno odusevljen tom generacijom i sto ce mi se vrv svaki iole pristojan svideti je druga prica.. :D
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta