Re: SAAB 900NG 1994-1998
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900NG 1994-1998
Ups, prevideh ovo, ako Admin moze da fuzionise teme...mada bih spojio sa 9-3 I, kao sto se radi na mnogim Saab forumima
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900NG 1994-1998
Copy/paste...tamo obrisi i milina......kd23se4 je napisao:Ups, prevideh ovo, ako Admin moze da fuzionise teme...mada bih spojio sa 9-3 I, kao sto se radi na mnogim Saab forumima
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900NG 1994-1998
a da se modifikuje naslov u 900NG/9-3I :?:
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900NG 1994-1998
Pusti sad slaganje polica ......pricaj nam jos sta znas :D
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900NG 1994-1998
Jesi ti video nekad Saab-ove pogone??!?! A govoris mi da se manem slaganja polica
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900NG 1994-1998
Razvoj i sasija (ujedno najvece predrasude vezane za ovaj model)
Saab 900 je osmisljen jos 80-ih kao naslednik Saaba 900 cija je proizvodnja zapoceta 1979 (po nekima 1978), a koji je vodio poreklo od Saaba 99 iz 1968, gde se vidi da je konstrukcija vrlo stara, iako je po mnogim elementima bila ispred svog vremena.
Treba biti posten i reci da je Saab i pre GM uvideo da od 900ke nema zarade posto je auto bio skup za izradu usled egzoticnih resenja poput dvostrukih trouglastih ramena, kompleksnog menjaca koji je pratio uzduznu konstrukciju motora i mnogih drugih resenja. Jedinu stvarnu zaradu je pravio kabriolet! Saab 9000 koji se pojavio 84 pokazao je put napred, efikasnije koriscenje prostora (bio je spolja kraci, a unutra veci od 900ke), takodje je pokazao da auto sa jeftinim sistemom vesanja (Mcpherson) moze da ima odlicne karakteristike.
Posle preuzimanja od GM-a, inzenjeri Saaba su dobili nalog da projekat koji su imali (Saab 900NG, ali na drugoj platformi) prilagode GM-ovoj Epsilon platformi na kojoj je bazirala Opel Vectra A. Saab-ovi inzenjeri su uspeli da GM-ove menadzere prevedu "zedne preko vode" i adaptiraju auto na novu platformu - ali su troskovi razvoja same sasije po nekim izvorima premasili cetiri puta ukupan budzet za ovaj projekat. Da ova prica ima realnog utemeljenja lako se moze utvrditi ako krenete da prebrojavate broj Vectri A na ulicama i uporedite ih sa brojem 900ki NG. Prilicno sam siguran da ovaj odnos nije vladao pre 10-15 godina.
Neki ce reci da mozda nije sasija, vec druge komponente da su krive......ako neko zna Opelov 1.6 motor koji je bio jedan od najcescih u ovom modelu, mislim da ce te se sloziti da tesko da je on u pitanju - posto su prelazili i po pola miliona kilometara
Sve u svemu dobijen je prilicno zreo automobil, i pored dosta kritika dostojan naslednik star 900ke kome su do 1996 uklonjene sve decije bolesti.
Saab 900 je osmisljen jos 80-ih kao naslednik Saaba 900 cija je proizvodnja zapoceta 1979 (po nekima 1978), a koji je vodio poreklo od Saaba 99 iz 1968, gde se vidi da je konstrukcija vrlo stara, iako je po mnogim elementima bila ispred svog vremena.
Treba biti posten i reci da je Saab i pre GM uvideo da od 900ke nema zarade posto je auto bio skup za izradu usled egzoticnih resenja poput dvostrukih trouglastih ramena, kompleksnog menjaca koji je pratio uzduznu konstrukciju motora i mnogih drugih resenja. Jedinu stvarnu zaradu je pravio kabriolet! Saab 9000 koji se pojavio 84 pokazao je put napred, efikasnije koriscenje prostora (bio je spolja kraci, a unutra veci od 900ke), takodje je pokazao da auto sa jeftinim sistemom vesanja (Mcpherson) moze da ima odlicne karakteristike.
Posle preuzimanja od GM-a, inzenjeri Saaba su dobili nalog da projekat koji su imali (Saab 900NG, ali na drugoj platformi) prilagode GM-ovoj Epsilon platformi na kojoj je bazirala Opel Vectra A. Saab-ovi inzenjeri su uspeli da GM-ove menadzere prevedu "zedne preko vode" i adaptiraju auto na novu platformu - ali su troskovi razvoja same sasije po nekim izvorima premasili cetiri puta ukupan budzet za ovaj projekat. Da ova prica ima realnog utemeljenja lako se moze utvrditi ako krenete da prebrojavate broj Vectri A na ulicama i uporedite ih sa brojem 900ki NG. Prilicno sam siguran da ovaj odnos nije vladao pre 10-15 godina.
Neki ce reci da mozda nije sasija, vec druge komponente da su krive......ako neko zna Opelov 1.6 motor koji je bio jedan od najcescih u ovom modelu, mislim da ce te se sloziti da tesko da je on u pitanju - posto su prelazili i po pola miliona kilometara
Sve u svemu dobijen je prilicno zreo automobil, i pored dosta kritika dostojan naslednik star 900ke kome su do 1996 uklonjene sve decije bolesti.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900NG 1994-1998
...pa prvo sto sam uradio sam stavio taj klip u temi (900 og),da se vidi kako je cisto i uredno kao u operacionoj salikd23se4 je napisao:Jesi ti video nekad Saab-ove pogone??!?! A govoris mi da se manem slaganja polica
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900NG 1994-1998
.........
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
- HIRSCH
- Postovi: 579
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 00:00
Re: SAAB 900NG 1994-1998
evo i ja malo da pridodam...
- troll 9-5
- Postovi: 1999
- Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Z E M U N
Re: SAAB 900NG 1994-1998
ova zadnja 2 su bas vrh
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta