SAAB 9-3 2.0t 2002

Naši SAAB-ovi... Slike , Modifikacije, Malko informacija o našim ljubimcima...
Korisnikov avatar
treki
Drug Član
Postovi: 257
Pridružio se: 26 Jun 2012, 00:00

Re: SAAB 9-3 2.0t 2002

Postod treki » 14 Jun 2013, 15:20

Sad jos da vidim kako cy resiti problem sa homokinetickim (vise homo, manje kineticki), pa da vise legne taj plindzatronik i pocnem malko da opustenije uzivam u voznji. Slika

Korisnikov avatar
treki
Drug Član
Postovi: 257
Pridružio se: 26 Jun 2012, 00:00

Re: SAAB 9-3 2.0t 2002

Postod treki » 18 Jun 2013, 16:09

Nova akcija bila za vikenad.

Posto crko' u kokpitu od vrucine, bio da vidim zasto klima ne radi. (nije radila od kad sam uzeo auto, nego tek sad doslo na red)
Crevo neko od kompresora bilo raseceno pa sprzeno, valjda od toplote motora, kartera, cega li.

Napravljeno novo crevo oblozeno azbestom -  2 500 din,
Punjenje klime - 3 000 din,
Ruke - 1 000 din.

Prvo kompresor krenuo da cangrlja, al brzo se smirio.
Operaciju radio neki taksista Bane, radi u svojoj garazi na Nbgd, radi klime za sva auta.
Sad ladim guzicu onako kako je zapovedjeno. Slika

Inace, kad sam dosao da pokupim auto, kaze on meni, sve je ok, nego nikako nisam uspeo da provalim kako se vadi kljuc. Ja se zacenio od smeha.
Reko ja, ma samo u rikverc i ide sam napolje, kaze on, aaaaa tooo, ja probao prva, druga, treca i smorio se. Slika

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: SAAB 9-3 2.0t 2002

Postod GRIPEN » 18 Jun 2013, 17:08

SlikaSlika
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
troll 9-5
Postovi: 1999
Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
Lokacija: Z E M U N

Re: SAAB 9-3 2.0t 2002

Postod troll 9-5 » 18 Jun 2013, 19:55

SlikaSlika

Korisnikov avatar
treki
Drug Član
Postovi: 257
Pridružio se: 26 Jun 2012, 00:00

Re: SAAB 9-3 2.0t 2002

Postod treki » 21 Jun 2013, 14:04

Juce idem uvece nesto do Novih Banovaca, ukljucio cruise, laganeze 120, dolazim do iskljucenja za N Sad posle aerodroma, ja da pritisnem papucicu kvacila, a papucice negde.

Zalepila se za pod.

Jedva sam je odigao, tek kad sam uspeo pola stopala da zavucem ispod papucice i kad sam povukao kao konj, onda sam uspeo da je odlepim od poda. Nadrukao par puta i proradilo.

Ali evo vidim opet pocinje da gubi pritisak.
Verujem da nema drugog leka nego da se zameni i ostatak sistema kvacila, da bih resio problem.

Trenutno radi tako sto primenjujem vec nauceni trik, odmaram levo stopalo na samoj papucici kvacila i na taj nacin nece da propadne.

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: SAAB 9-3 2.0t 2002

Postod GRIPEN » 21 Jun 2013, 15:01

Slika
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-3 2.0t 2002

Postod kd23se4 » 21 Jun 2013, 15:08

@Treki - jedan moj prijatelj u Podgorici na 9-3 TiD je imao slican problem. Dok nije zamenjeno celo kvacilo, komplet cilindri i uradjeno crevo kvacila (nosili ga u hidraulik u ustanickoj) nije imao mira - tako da verovatno i kod tebe tako Slika

Korisnikov avatar
BOKI 900
Wheeler Dealer
Postovi: 1414
Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
Lokacija: beograd

Re: SAAB 9-3 2.0t 2002

Postod BOKI 900 » 21 Jun 2013, 15:09

Dali je moguce to :wtf:
Love SAAB, never GM

Korisnikov avatar
treki
Drug Član
Postovi: 257
Pridružio se: 26 Jun 2012, 00:00

Re: SAAB 9-3 2.0t 2002

Postod treki » 21 Jun 2013, 15:54

Ah, sta du mu radim. Bacicu ga na kratku proveru za svaki slucaj, mada nema selameta od toga.

Sad skupljanje sredstava pa i ovo ostalo da se zameni. Za sad mi ne pravi preveliki problem, ipak sam mesecim vozio sa mnogo gorim cilindrom, ali ne planiram dugo da to tako stoji. Znaci sredjivanje sto pre, kako finansije dozvole.

A ceka me plin i homokineticki, tako da mi predstoji veselo leto, i to po svemu sudeci bez letovanja. Slika

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-3 2.0t 2002

Postod kd23se4 » 21 Jun 2013, 15:58

Samo planiraj na vreme - ako porucujes preko Gazele (Sachs) ceka se 2-4nedelje

Korisnikov avatar
treki
Drug Član
Postovi: 257
Pridružio se: 26 Jun 2012, 00:00

Re: SAAB 9-3 2.0t 2002

Postod treki » 21 Jun 2013, 16:02

ok, hvala. Slika

Prosli put sam  master cilindar direkt porucio od skandix-a i stiglo za 12tak dana, sa sve prvomajskim praznicima.

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-3 2.0t 2002

Postod kd23se4 » 21 Jun 2013, 16:10

znam, ali izadje te jeftinije (ako vec ima u Srbiji) da kupis kod njih, jer ustedis postarinu (25€ bese) + carina/porez - koja nije mala jer ce ceh da bude oko 200-250eura (kvacilo, druk lager + cilindar sekudar)

Korisnikov avatar
treki
Drug Član
Postovi: 257
Pridružio se: 26 Jun 2012, 00:00

Re: SAAB 9-3 2.0t 2002

Postod treki » 02 Jul 2013, 16:36

Jos jedna mala avantura za vikend.

Vozio drugara, ja stao da on izadje iz auta i ne videh da sam ostao u brzini. Pustim kvacilo i ugasi se Saab naravno.

Sacekam 10tak sekundi, dam ponovo kontakt, sacekam pumpa da odradi svoje, okrenem kljuc, CAK, sve se ugasi.
Ja da dam kontakt ponovo, mrtvilo, tisina, nista. :uuc:

Reko, da l je moguce. Mislim se, ako je otisla kaseta, sacu ga zapalim ili mozda sebe da roknem. :murder:
Srecom u blizini moj elektricar, ja do njega, komso pomagaj.
Dodje decko samnom, stavi akumulator na voltmetar, ma jok, mrtav. Uh, reko dobro je, bezbolnija varijanta. Samo akumulator da zamenim.
Krene on nesto da cacka da prespoji, kad odjednom dade znake zivota akumulator. Ja dam kontakt, ziv. Okrenem kljuc, brm brm.
Ekstra, odvezao ga do radionice, ocistio sve kontakte od platine, zalemio mi na klemi jednoj kontakt sa kablom i sad daje struju kako treba.
Cena 1000 din.

Prodjoh malo bezbolnije ovaj put. :cool 2:

Korisnikov avatar
NikolaNes
Postovi: 308
Pridružio se: 09 Avg 2012, 00:00

Re: SAAB 9-3 2.0t 2002

Postod NikolaNes » 02 Jul 2013, 16:54

ja ti kazem da uzmez 900og pa da patis ka coek :smesko:
moj saab je vrh...samo da proradi

Korisnikov avatar
treki
Drug Član
Postovi: 257
Pridružio se: 26 Jun 2012, 00:00

Re: SAAB 9-3 2.0t 2002

Postod treki » 02 Jul 2013, 17:36

Hahahaha taj rad.
Bar da patim sa stilom. :smesko:

Korisnikov avatar
nik 900t
Drug Član
Postovi: 1774
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Vojka

Re: SAAB 9-3 2.0t 2002

Postod nik 900t » 06 Jul 2013, 22:26

Ma bolje nemoj :lol: :lol:
Saab 900og

Korisnikov avatar
treki
Drug Član
Postovi: 257
Pridružio se: 26 Jun 2012, 00:00

Re: SAAB 9-3 2.0t 2002

Postod treki » 08 Jul 2013, 14:05

Ošla i vodena pumpa. :kuuku:

Idemo dalje.....

Korisnikov avatar
Perkele
Drug Član
Postovi: 898
Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
Lokacija: Indjija
Kontakt:

Re: SAAB 9-3 2.0t 2002

Postod Perkele » 08 Jul 2013, 15:06

Auuuu matori, pa ima li kraja... :kuuku:

Korisnikov avatar
Bagzi93
Drug Član
Postovi: 1349
Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
Lokacija: Zvecan

Re: SAAB 9-3 2.0t 2002

Postod Bagzi93 » 08 Jul 2013, 15:51

Bas te poteralo :kgld:
A da promenis parking? Mozda su neke podzemne vode ili neko zracenje :rli:

Korisnikov avatar
troll 9-5
Postovi: 1999
Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
Lokacija: Z E M U N

Re: SAAB 9-3 2.0t 2002

Postod troll 9-5 » 08 Jul 2013, 16:04

Prvo kod meanicara da ga opravis a posle kod :+: da ga osvestas :mrgreen:

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: SAAB 9-3 2.0t 2002

Postod GRIPEN » 08 Jul 2013, 17:04

:dash:
neverovatno, bas te nece!
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-3 2.0t 2002

Postod TAZZ » 09 Jul 2013, 14:31

Ako je ista ka na 9-5 dajem ti moju.
Moguce da su iste.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
Perkele
Drug Član
Postovi: 898
Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
Lokacija: Indjija
Kontakt:

Re: SAAB 9-3 2.0t 2002

Postod Perkele » 09 Jul 2013, 17:15

Treki, mislim da je oko 5000din vodena pumpa, ja sam se raspitivao kad sam radio onaj 2.0 motor ali je nisam na kraju uzeo... E sad jedino ne znam sto se zamene tice kakva je situacija da li moze da se zameni bez vadjenja motora, ako ne moze onda si se debelo zeznuo sto je nisi promenio kad si radio motor! :kuuku:

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-3 2.0t 2002

Postod AERO » 09 Jul 2013, 17:51

Evo ti brojevi cisto da imas

Slika

http://www.findpart.org/part/skf-vkpc86630" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Korisnikov avatar
treki
Drug Član
Postovi: 257
Pridružio se: 26 Jun 2012, 00:00

Re: SAAB 9-3 2.0t 2002

Postod treki » 09 Jul 2013, 18:25

Hvala puno ljudi na pomoci.
Juce sam ga vec odvezao kod Kikija, idem sad po njega.

A ne znam vise sta moze jos da mu ode u pm, al kako sam krenuo, sklopicu celu novu 9-3kju, majku mu.
Plus mi spala plastika ona gde ide maglenka s leve strane ili je neko odlucio da je uzme.

Kad sam slepovao auto onomad kad mi benz pumpa otisla, mentol ja zakacio za cev ulja neku koja stoji odma poerd kuke za slepovanje.
Dobro nisam iscupao ceo hladnjak. Uspeo je Kiki juce to da vrati, ali nekih nedelju dana tu zjapilo prazno, posto nisam mogao onu plasticnu masku da vratim. I juce kad sam pogledao kod kikija, provalim da ova plasticna maska pored, gde ide maglenka, da je nema.
E do jaja rekoh.
Doduse, sad mogu da razmisljam o nabavci maglenki.


Povratak na “NAŠI LJUBIMCI”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost