"Cuo sam" nije garancija - a ako si "pogresno cuo" to novog vlasnika izadje 1500EUR, sto je trecina cene koju trazi vlasnik - slazem se da lepo izgleda, ali bih pre uzeo neki Saab sa manjim rizikom oko motoraPerkele je napisao: Cuo sam da je vrhunski odrzavan, od nekoliko ljudi....
SAVETI OKO KUPOVINE SAABA 9-3 SS
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
A kd...
Sad SAAB ne ume da napravi mocor posle B202...
Ja nisam imao problema sa oil sludgeom posle 190.000 km.
A ni sa motorom...
Ono sto sam imao... Ja sam se igrao...
Tako da... Kao sto kaes Pumpa PSG16 nije problem.
Ja kaem B2x5 Nije problem.
Sad SAAB ne ume da napravi mocor posle B202...
Ja nisam imao problema sa oil sludgeom posle 190.000 km.
A ni sa motorom...
Ono sto sam imao... Ja sam se igrao...
Tako da... Kao sto kaes Pumpa PSG16 nije problem.
Ja kaem B2x5 Nije problem.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Svako ima pravo na svoje misljenje - ja imam prvu pumpu, a ti treci motor - igrao se, ne igrao
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
190.000 jedan motor.
u 7 iljada dva puta ga radio zbog moje igre.
Imam para pa se igram.
Kazem Saab nema benzinske motore.
Da nije GMa nebi imao cime da ide.
Mim te...
Ti imas prvu pumpu...
Ja imam prvi motor.
Ne kapiram...
Hirsch ima 270.000 na sebi i ide...
Sta je problem...
Molim te nemoj vise...
u 7 iljada dva puta ga radio zbog moje igre.
Imam para pa se igram.
Kazem Saab nema benzinske motore.
Da nije GMa nebi imao cime da ide.
Mim te...
Ti imas prvu pumpu...
Ja imam prvi motor.
Ne kapiram...
Hirsch ima 270.000 na sebi i ide...
Sta je problem...
Molim te nemoj vise...
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
OK, prvi motor i 270.000km sve jasno Tazz
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kosooki
- Postovi: 63
- Pridružio se: 12 Jun 2013, 00:00
- Lokacija: Cacak
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Hehe, volim ova drugarska prepucavanja. Ako su drugarska .
Mrzi li koga da procita ovaj test i kaze mi koliko su novinari bili iskreni i realni u pisanju.
http://www.vrelegume.rs/strana.php?rubr ... &tip_id=41
Mrzi li koga da procita ovaj test i kaze mi koliko su novinari bili iskreni i realni u pisanju.
http://www.vrelegume.rs/strana.php?rubr ... &tip_id=41
- treki
- Drug Član
- Postovi: 257
- Pridružio se: 26 Jun 2012, 00:00
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Drugarska su, veruj mi, samo obojca stvarno dosta znaju i imaju svoja misljenja.
Evo, kao neko kome je motor rikavela, mogu da kazem da sam takodje sam kriv sto se to desilo. U pitanju je b205 motor koji je sumnjivo odrzavan, nikakvu istoriju tog auta nisam znao, dosao je sa problematicnim motorom, sto znaci da su mu se culi hidropodizaci koji su upucivali na problem sa muljem. U kombinaciji s mojim nestrpljenjem, nisam sacekao TAZZ-a da skinemo karter da proverimo sve, otisao na put i doslo je do havarije motora.
Sad ponovo da uzimam auto, ne bih se plasio b2x5 motora, ako su odrzavani kako treba. Sto svi kazu, promena ulja na 7-10k km, na 50.000 skidanje kartera i ciscenje i vozis relativno mirno.
Neko mi rece i jednom nedeljno na autoput, pa 120km/h 30tak minuta, ali da li to pomaze nemam pojma.
Evo, kao neko kome je motor rikavela, mogu da kazem da sam takodje sam kriv sto se to desilo. U pitanju je b205 motor koji je sumnjivo odrzavan, nikakvu istoriju tog auta nisam znao, dosao je sa problematicnim motorom, sto znaci da su mu se culi hidropodizaci koji su upucivali na problem sa muljem. U kombinaciji s mojim nestrpljenjem, nisam sacekao TAZZ-a da skinemo karter da proverimo sve, otisao na put i doslo je do havarije motora.
Sad ponovo da uzimam auto, ne bih se plasio b2x5 motora, ako su odrzavani kako treba. Sto svi kazu, promena ulja na 7-10k km, na 50.000 skidanje kartera i ciscenje i vozis relativno mirno.
Neko mi rece i jednom nedeljno na autoput, pa 120km/h 30tak minuta, ali da li to pomaze nemam pojma.
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
KD pa ti vozis na vrrrrrrrrr gasa 900og turbo mogu da zamislim sa kakvom paznjom cuvas 2.2 tid-a
Daj nik900t bilo koji tvoj auto,pa da visdis sta bi bilo sa motorom u mesec dana!!!siledzija bre!
TAZZ to tera momacki i svaka mu cast sto tako moze,ume i nema sekiracije za eventualne situacije vadjenja i stavljanja ....
Slazem se da nije najsrecnije resenje b205 ali po tvom ako cujes za jedan primer mulja na saab-u na 100000km na nemackom forumu i sto su popucali neki motori sa premnogo kilometara sa ocajnim odrzavanjem verovatno onda malo i preterujes....nije to reper kvaliteta samog motora vec ocigledno resenje lose nekih drugih stvari koje dovode do umrenja...
Nisam zagovornik realno ni tvog ni tazzovog izbora motora,ali ti si realno penzioner koji najvise licis od svih nas na Stevu Zigona.....
Tazz,ja, i jos poneki ovde volimo,ali nismo robovi auta,pa se shodno tome tako ponasamo sto bi brat TAZZ reko prema Vozlu.
Daj nik900t bilo koji tvoj auto,pa da visdis sta bi bilo sa motorom u mesec dana!!!siledzija bre!
TAZZ to tera momacki i svaka mu cast sto tako moze,ume i nema sekiracije za eventualne situacije vadjenja i stavljanja ....
Slazem se da nije najsrecnije resenje b205 ali po tvom ako cujes za jedan primer mulja na saab-u na 100000km na nemackom forumu i sto su popucali neki motori sa premnogo kilometara sa ocajnim odrzavanjem verovatno onda malo i preterujes....nije to reper kvaliteta samog motora vec ocigledno resenje lose nekih drugih stvari koje dovode do umrenja...
Nisam zagovornik realno ni tvog ni tazzovog izbora motora,ali ti si realno penzioner koji najvise licis od svih nas na Stevu Zigona.....
Tazz,ja, i jos poneki ovde volimo,ali nismo robovi auta,pa se shodno tome tako ponasamo sto bi brat TAZZ reko prema Vozlu.
Love SAAB, never GM
- kosooki
- Postovi: 63
- Pridružio se: 12 Jun 2013, 00:00
- Lokacija: Cacak
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Da li bi neko od vas bio voljan za neku prezentaciju svedskog turbo celika meni japancu krajem naredne sedmice, posto bi trebalo da dodjem u beograd na vece i naredni dan. Gorim od zelje da vidim o cemu toliko pricate . Jos ako nahvatate usput i neki 93 koji razmatram i oko kog sam zapoceo temu, bilo bi odlicno, mada sam uz vas poceo i 95 da gledam
btw, danas sam na jednom placu obisao jedan 93 150ks dizlo i dopalo mo se vidjeno. Ne izuva bas od nekog ludackog kvaliteta materijala, ali generalno lep paket izuzimajuci motor
btw, danas sam na jednom placu obisao jedan 93 150ks dizlo i dopalo mo se vidjeno. Ne izuva bas od nekog ludackog kvaliteta materijala, ali generalno lep paket izuzimajuci motor
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Da ti dam da provozas mog 9-5, veruj mi da bi posle toga uzeo brusilicu i isekao svoju hondu!
- kosooki
- Postovi: 63
- Pridružio se: 12 Jun 2013, 00:00
- Lokacija: Cacak
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
ne diraj mi hondu
ja mislim da je to korektan rezultat za 1.8 bez turbine na 1300kg suve mase
I ne radi se honda brusilicom jer je i sama brusilica :D. Jedino bi mogla da se na zalost proda.
Ali sam uvek voljan za demonstraciju, tako da ako se vrtis po bg, da provozam i tog saaba pa da vidim, mozda je stvarno podcenjena masincina, a mozda ste ipak subjektivni :P
EDIT: igrom slucaja verovatno vec sutra me nanosi put za vrsac preko beograda, pa ako je neko dokon u popodnevnim casovima za neko krace druzenje i prezentaciju duvaljke, neka se javi
ja mislim da je to korektan rezultat za 1.8 bez turbine na 1300kg suve mase
I ne radi se honda brusilicom jer je i sama brusilica :D. Jedino bi mogla da se na zalost proda.
Ali sam uvek voljan za demonstraciju, tako da ako se vrtis po bg, da provozam i tog saaba pa da vidim, mozda je stvarno podcenjena masincina, a mozda ste ipak subjektivni :P
EDIT: igrom slucaja verovatno vec sutra me nanosi put za vrsac preko beograda, pa ako je neko dokon u popodnevnim casovima za neko krace druzenje i prezentaciju duvaljke, neka se javi
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Izvoli posalji pp sa brojem telefona
Moje sokocalo...
2.0T motor na 1800-1870KG SWE chelika
Moje sokocalo...
2.0T motor na 1800-1870KG SWE chelika
- kosooki
- Postovi: 63
- Pridružio se: 12 Jun 2013, 00:00
- Lokacija: Cacak
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
064 2100 825, osim ako ovim ne krsim neka pravila foruma
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Lepo ide karavela
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Moramo opet skup...pa da Tazz provoza....kako bese ...leva kapija...pa desna... Treki zna...
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- kosooki
- Postovi: 63
- Pridružio se: 12 Jun 2013, 00:00
- Lokacija: Cacak
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
ja sam sutra ne verujem pre 4 u bg, tazz imas broj, ostali po volji nikoga ne pritiskam
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Afff ja ne mogu...Da je za vikend...pa ajd...Ovako neda job....
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- kosooki
- Postovi: 63
- Pridružio se: 12 Jun 2013, 00:00
- Lokacija: Cacak
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
ni tazza ne obavezujem. Samo sam mislio da iskoristim sluzbeni put, ali boze moj, ima dana ;)
- treki
- Drug Član
- Postovi: 257
- Pridružio se: 26 Jun 2012, 00:00
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Ja sam uvek raspolozen za druzenje, ali sam ovih dana rasprodat skroz s vremenom. Gosti iz Slovenije i iz J. Afrike i moram sve to da postignem. Ali nadam se da cemo imati prilike svi da se vidimo u skorije vreme.
@Slavisa, ja tu voznju nikad, ali nikad necu zaboraviti. Evo dok kuckam ovo ne skidam osmeh s lica i jos jednom.
Hehehehe
@Slavisa, ja tu voznju nikad, ali nikad necu zaboraviti. Evo dok kuckam ovo ne skidam osmeh s lica i jos jednom.
Hehehehe
- kosooki
- Postovi: 63
- Pridružio se: 12 Jun 2013, 00:00
- Lokacija: Cacak
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Momci, juce sam video ovog aera iz beograda i vozio jednog tid 150ks ovde od jednog poznanika.
Beogradski aero je u rekao bih jako dobrom stanju, izuzevsi malo poderanu kozu na vozackom sedistu, pokvareni radio, nemanje rezervnog kljuca i gume stare 7 godina. Ali nisam vozio.
Igrom slucaja mi se sinoc ukaze prilika da probam dizela koji ima aero paket, mozda zajedno i sa vesanjem, jer mi deluje ponisko. Utisci su sledeci. Nisam pao na zadnjicu mirisom i kvalitetom enterijera. Ergonomija dosta ok, sedista bi mogla da imaju malo bolju potporu i kompletan utisak bi mogao jos malo da vuce na nemacke kokurente. Ali dobro, generalno lepo ususkan ne preveliki sedan. Dizel poteze kao nenormalan (iako mi nije bas opcija), a sam auto u toj kratkoj voznji po gradu vrlo udoban. Ono sto mi je veoma cudno bilo jeste sam volan, tj upravljanje. Volan je uz vrlo ok servo asistenciju, ali sa cudnim ponasanjem. Naime, prvo sam u mestu primetio da kad motam kao da prvo zapne, pa onda nastavi normalno da se okrece, pa opet zapne, a u voznji se to manifestuje tako sto krenem da motam par stepeni, a onda moram da ulozim mali napor kako bih prosao neku barijeru, nakon koje tockovi sami upadnu u savijanje. Dakle, krene sa zadrskom, pa onda kao da sam namota jos malo. Vlasnik me uverava da je to normalno i da je auto u perfektnom mehanickom stanju.
Moze neki komentar ove pojave?
Beogradski aero je u rekao bih jako dobrom stanju, izuzevsi malo poderanu kozu na vozackom sedistu, pokvareni radio, nemanje rezervnog kljuca i gume stare 7 godina. Ali nisam vozio.
Igrom slucaja mi se sinoc ukaze prilika da probam dizela koji ima aero paket, mozda zajedno i sa vesanjem, jer mi deluje ponisko. Utisci su sledeci. Nisam pao na zadnjicu mirisom i kvalitetom enterijera. Ergonomija dosta ok, sedista bi mogla da imaju malo bolju potporu i kompletan utisak bi mogao jos malo da vuce na nemacke kokurente. Ali dobro, generalno lepo ususkan ne preveliki sedan. Dizel poteze kao nenormalan (iako mi nije bas opcija), a sam auto u toj kratkoj voznji po gradu vrlo udoban. Ono sto mi je veoma cudno bilo jeste sam volan, tj upravljanje. Volan je uz vrlo ok servo asistenciju, ali sa cudnim ponasanjem. Naime, prvo sam u mestu primetio da kad motam kao da prvo zapne, pa onda nastavi normalno da se okrece, pa opet zapne, a u voznji se to manifestuje tako sto krenem da motam par stepeni, a onda moram da ulozim mali napor kako bih prosao neku barijeru, nakon koje tockovi sami upadnu u savijanje. Dakle, krene sa zadrskom, pa onda kao da sam namota jos malo. Vlasnik me uverava da je to normalno i da je auto u perfektnom mehanickom stanju.
Moze neki komentar ove pojave?
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Ne bih rekao da je to zatezanje bas normalno. Ja tu pojavu kod sebe nisam primetio. Tako se ponasa moj stari passat b3 (bez serva ) i rece mi neki majstor da su otisle neke plasticne piksne na letvi. I to se manifestuje kad se dobro zagreje (znaci kad predje nekih 50+km )
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
@kosooki - ako hoces kvalitetan enterijer samo 9-3 do 2002 i 9-5 do 2004, posle toga je krenulo stezanje kaisa
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Sto jes -jes. Stvarno je enterijer relativno loseg kvaliteta da se izrazim blago. Pogotovo instrument tabla. Ona plastika kojom je oivicena ista malo,malo pa ispusta neke cudne zvuke (krcka ). Mada je kad sam kupovao Saab-a zaljubio sam se u eksterijer a unutra je mogao da bude i od plasticnih casakd23se4 je napisao:@kosooki - ako hoces kvalitetan enterijer samo 9-3 do 2002 i 9-5 do 2004, posle toga je krenulo stezanje kaisa
- nordic
- Drug Član
- Postovi: 459
- Pridružio se: 20 Maj 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
upravo ono sto pricam u vise tema....da je 9-5 posle 2004 odnosno cvikeras mnogo losije uradjen unutra nego dva restajlinga pre njega...(prvi sa mutnim farovima,crno crvenim stopkama... i drugi sa providnim farovima i crveno-belim stopkama)...
isto vazi i za 9-3... prve verzije ss je mnogo kvalitetnije unutra nego one poslednje od 2007 ili vec kada su stavili ona lexus svetla pozadi i izbacili cuvene kvake na vratima posle 30 godina.. kao da su izbacili i dosta kvaliteta enterijera.. ne znam sta im je trebalo da bilo sta menjaju i to na gore..
isto vazi i za 9-3... prve verzije ss je mnogo kvalitetnije unutra nego one poslednje od 2007 ili vec kada su stavili ona lexus svetla pozadi i izbacili cuvene kvake na vratima posle 30 godina.. kao da su izbacili i dosta kvaliteta enterijera.. ne znam sta im je trebalo da bilo sta menjaju i to na gore..
Svadjanje na forumu je kao ucestvovanje na specijalnoj olimpijadi...Cak i ako pobedis opet si retardiran!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
9-3 ss restailing je, sudeci po nemackim forumima, dosta kvalitetniji od prvih serija - sredili su probleme sa alternatorom, oprugama, poboljsali motore, TTID-u je smanjena potrosnja za skoro 2 litre (doduse to moze i kod starijih da se sredi softver samo treba da se update-uje).
Upoznao sam dvojicu vlasnika 9-3 II kabria, koji su imali ili imaju i karavan - na kabriu nikada nisu imali nikakvih problema, a na karavanu ovi klasicni problemi sa 9-3II
Samo kabrio je radjen iskljucivo u Austriji, u fabrici gde se radi(o) BMW Z4 i jos neki zanimljivi autici
Upoznao sam dvojicu vlasnika 9-3 II kabria, koji su imali ili imaju i karavan - na kabriu nikada nisu imali nikakvih problema, a na karavanu ovi klasicni problemi sa 9-3II
Samo kabrio je radjen iskljucivo u Austriji, u fabrici gde se radi(o) BMW Z4 i jos neki zanimljivi autici
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju