Toliko sam shvatio i sam, ali reko imate te silne Volvo-e pa ste mozda probali ili su vam slabi akumulatori za SaabCarlsson je napisao:ne radi uopste...posto auto nema akumulator
900 OG Turbo T16 - poznat od ranije...
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 900OG Turbo 16v - poznat od ranije...
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: 900OG Turbo 16v - poznat od ranije...
probali upaliti saaba i uspjeli
a nije nam bas toliko bilo do centralne
a nije nam bas toliko bilo do centralne
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: 900OG Turbo 16v - poznat od ranije...
@kd
Imaju te silne Volove
Imaju te silne Volove
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: 900OG Turbo 16v - poznat od ranije...
da ne bi Volvoa saab bi na otpad....tako da ni jedne vise
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
- nordmaschine
- Postovi: 141
- Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: beel
Re: 900OG Turbo 16v - poznat od ranije...
Trenutno sigurno ne radi, pošto smo danas svi bili malo u frci s vremenom, pa sam samo složio bravu na prvu da otvara, motorić je raskačen i nešto sumnjiv, treba to još srediti...ovih dana, čim ga prebacimo do mene...krenuti od sitnica, pa do motora kad stignemo. lolkd23se4 je napisao:Jel radi centralno zakljucavanje gepeka?
...to je to.Bagzi93 je napisao:@kd
Imaju te silne Volove
Sve je to rokendrol...Carlsson je napisao:da ne bi Volvoa saab bi na otpad....tako da ni jedne vise
nordic renegade team member
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 900OG Turbo 16v - poznat od ranije...
Momci, posto ja sem Carlssona (cini mi se) nikoga od vas ne poznajem, a nisam shvatio do kraja.....ko je na kraju kupio Saaba od afromana?
Bilo bi lepo da navodite probleme kako ih nalazite, mozda jos neko moze da pomogne, naravno bilo bi lepo da prate i slike radove - tu ste vec dobro krenuli
Bilo bi lepo da navodite probleme kako ih nalazite, mozda jos neko moze da pomogne, naravno bilo bi lepo da prate i slike radove - tu ste vec dobro krenuli
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: 900OG Turbo 16v - poznat od ranije...
Kupio ga je superbrick i jos jedan lik za nekog treceg lika
A taj treci lik je inace superbrickov kum
A evo malo price...za ove koji ne znaju
Saab znate svi ciji je
E pa...taj covjek se javio na fb prije tri dana sa rjecima "prodajem saab900 1988. godina za 500KM ili ga u roku od sedam dana vozim na otpad"
Naravno ta opcija sa otpadom nije dolazila u obzir...ja i brick smo 5minuta nakon te objave uzeli broj telefona i rekli covjeku sutra dolazimo po saaba...a tako je i bilo
Posto brickov kum sjece vene na ovog sedana odavno...zelja mu je uslisena
Da nije uzeo kum, uzeo bi ga ja ili brick...uglavnom dosao je u prave ruke, a ima i odlican copor ljudi koji vole i cjene svedski celik kao podrsku...tako da ne bi trebalo biti problema
A taj treci lik je inace superbrickov kum
A evo malo price...za ove koji ne znaju
Saab znate svi ciji je
E pa...taj covjek se javio na fb prije tri dana sa rjecima "prodajem saab900 1988. godina za 500KM ili ga u roku od sedam dana vozim na otpad"
Naravno ta opcija sa otpadom nije dolazila u obzir...ja i brick smo 5minuta nakon te objave uzeli broj telefona i rekli covjeku sutra dolazimo po saaba...a tako je i bilo
Posto brickov kum sjece vene na ovog sedana odavno...zelja mu je uslisena
Da nije uzeo kum, uzeo bi ga ja ili brick...uglavnom dosao je u prave ruke, a ima i odlican copor ljudi koji vole i cjene svedski celik kao podrsku...tako da ne bi trebalo biti problema
Poslednji put menjao 1 dana Carlsson, izmenjena 16 puta
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: 900OG Turbo 16v - poznat od ranije...
Ja KDu lepo kazem...Dodji na FB... Tamo je glavno desavanje
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: 900OG Turbo 16v - poznat od ranije...
he he he i ja sam se mucio sa namestanjem centralne brave na gepeku uf namucio sam se dok sam shvatio kako radi i namestio iz lezeceg stava.....
Saab 900og
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: 900OG Turbo 16v - poznat od ranije...
ma brava nije problem...problem je motor
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 900OG Turbo 16v - poznat od ranije...
Kod mene motorcica nije bilo, izgleda da je bio u kvaru pa su ga izbacili - naknadno sam kupio.
Motorcic je prica za sebe, ne pase sa ostalih vrata, niti iz kupea - radi u suprotnom smeru od ostalih motorcica - tako da mora taj ili neka mehanicka dovitljivost da padne.
Bravica - ako se dobro secam ima dva polozaja: a) okret ulevo - zakljucavanje na centralnu bravu b) okret udesno - rucno zakljucavanje brave
Motorcic je prica za sebe, ne pase sa ostalih vrata, niti iz kupea - radi u suprotnom smeru od ostalih motorcica - tako da mora taj ili neka mehanicka dovitljivost da padne.
Bravica - ako se dobro secam ima dva polozaja: a) okret ulevo - zakljucavanje na centralnu bravu b) okret udesno - rucno zakljucavanje brave
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- nordmaschine
- Postovi: 141
- Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: beel
Re: 900OG Turbo 16v - poznat od ranije...
Carlsson je vrlo jasno objasnio vrlo konfuznu situaciju...
A motor nije problem, baš ništa mu ne fali...
A motor nije problem, baš ništa mu ne fali...
nordic renegade team member
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
- NikolaNes
- Postovi: 308
- Pridružio se: 09 Avg 2012, 00:00
Re: 900OG Turbo 16v - poznat od ranije...
saab b202 boxter special edition
moj saab je vrh...samo da proradi
- nordmaschine
- Postovi: 141
- Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: beel
Re: 900OG Turbo 16v - poznat od ranije...
Boxer, boxer, upravo tako...
Evo malo od danas slika...
Opet ga je volina dovukla:
Smjestio se:
Rasčipavanje počelo:
Makar brege djeluju ok:
Nego...je l' zna neko je l' ovi reperi na lančanicima bregastih trebaju baš ovako stajati?
I to je to rada za danas, malo je prevruće, a i valjalo bi pročitati koji manual prije (Carlsson mi juče prabacio 899MB materijala, hvala!)...
Evo malo od danas slika...
Opet ga je volina dovukla:
Smjestio se:
Rasčipavanje počelo:
Makar brege djeluju ok:
Nego...je l' zna neko je l' ovi reperi na lančanicima bregastih trebaju baš ovako stajati?
I to je to rada za danas, malo je prevruće, a i valjalo bi pročitati koji manual prije (Carlsson mi juče prabacio 899MB materijala, hvala!)...
nordic renegade team member
-
- Drug Član
- Postovi: 329
- Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 900OG Turbo 16v - poznat od ranije...
golf....zasu....samo istrajte
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 900OG Turbo 16v - poznat od ranije...
Kod: Obeleži sve
Nego...je l' zna neko je l' ovi reperi na lančanicima bregastih trebaju baš ovako stajati?
Jel ovo odgovara na pitanje?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: 900OG Turbo 16v - poznat od ranije...
kd....
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- nordmaschine
- Postovi: 141
- Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: beel
Re: 900OG Turbo 16v - poznat od ranije...
Doktor! Hvala!
Ovo mi je trebalo....vidiću sutra šta veli to i kuda je pobjegla faza, ako je nekud pobjegla faza.
Ovo mi je trebalo....vidiću sutra šta veli to i kuda je pobjegla faza, ako je nekud pobjegla faza.
nordic renegade team member
- nordmaschine
- Postovi: 141
- Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: beel
Re: 900OG Turbo 16v - poznat od ranije...
Motor je bio toliko jebeno nevjerovatno razupčen, ništa ni s čim - radilica, jedna bregasta, druga bregasta, razvodnik; ništa u fazi ni sa čim, ja nemam teoretsku predstavu kako je taj motor uopšte palio. Mađija. Scania!
Uglavnom, želio bih porazgovarati sa stručnjakom koji je to prošli put radio...isti tip je, pretpostavljam, i fulao raspored kablova na razvodniku i vjerovatno je i ista osoba koja je otkačila dovod ulja na turbinu...prosto nevjerovatno, okačiću sliku nekad kasnije. Turbina je do sad garantovano zveknula, hvala majstore.
Španer lanca je stvar koja me je oborila s nogu...interesantan princip jako i čak i im smisla kad čovjek shvati kako funkcioniše.
Elem...radilica i bregaste uzupčeni kako treba, lanac našpanan kako treba, razvod paljenja "ulovljen" i stavljen drugi protokomjer (skinuo ja sa nekog svog Volva, ali se u tom trenu pojavio SaabBL sa protokomjerom sa njegovog 9k sisavca, pa reko', da ostane SAAB ) i to je to, motor pali "na zub", ali lupa i dalje strašno. Nije to više onako stravično, ali je i dalje stravično...biće da je leteći na prvom cilindru rekao doviđenja..zanima me šta je radilica rekla na to. Mislim da je neko ovdje napisao da u životu nije čuo da je neko ubio tu radilicu, pa pretpostavljam da se ona može spasiti...
Ovo je neka moja teorija, a ovih dana bi trebala da mi se oslobodi velika garaža u kojoj mogu komotno izvaditi motor, pa ćemo vidjeti šta je od toga istina...
Inače, preliminarno, ima li neko predstavu o cijeni klipnjača i seta ležajeva?
Uglavnom, želio bih porazgovarati sa stručnjakom koji je to prošli put radio...isti tip je, pretpostavljam, i fulao raspored kablova na razvodniku i vjerovatno je i ista osoba koja je otkačila dovod ulja na turbinu...prosto nevjerovatno, okačiću sliku nekad kasnije. Turbina je do sad garantovano zveknula, hvala majstore.
Španer lanca je stvar koja me je oborila s nogu...interesantan princip jako i čak i im smisla kad čovjek shvati kako funkcioniše.
Elem...radilica i bregaste uzupčeni kako treba, lanac našpanan kako treba, razvod paljenja "ulovljen" i stavljen drugi protokomjer (skinuo ja sa nekog svog Volva, ali se u tom trenu pojavio SaabBL sa protokomjerom sa njegovog 9k sisavca, pa reko', da ostane SAAB ) i to je to, motor pali "na zub", ali lupa i dalje strašno. Nije to više onako stravično, ali je i dalje stravično...biće da je leteći na prvom cilindru rekao doviđenja..zanima me šta je radilica rekla na to. Mislim da je neko ovdje napisao da u životu nije čuo da je neko ubio tu radilicu, pa pretpostavljam da se ona može spasiti...
Ovo je neka moja teorija, a ovih dana bi trebala da mi se oslobodi velika garaža u kojoj mogu komotno izvaditi motor, pa ćemo vidjeti šta je od toga istina...
Inače, preliminarno, ima li neko predstavu o cijeni klipnjača i seta ležajeva?
nordic renegade team member
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 900OG Turbo 16v - poznat od ranije...
@superbrick - lezajevi su 1:1 sa onim za B204/B205 dakle ove novije motore - neka ti Tazz, Perkelle i dr. koji su kupovali kazu koliko su platili - toliko ces i ti.
Klipnjacu bi uzeo polovnu.....moze i iz nekog 9000 sa B202 motorom
Inace lepo ja rekoh onomad
Klipnjacu bi uzeo polovnu.....moze i iz nekog 9000 sa B202 motorom
Inace lepo ja rekoh onomad
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: 900OG Turbo 16v - poznat od ranije...
za obojicu
Ovo ce biti zanimljiva tema!
All systems go, ready for takeoff!
- nordmaschine
- Postovi: 141
- Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: beel
Re: 900OG Turbo 16v - poznat od ranije...
Dobro je znati da ležajevi odgovaraju. Hvala.kd23se4 je napisao:@superbrick - lezajevi su 1:1 sa onim za B204/B205 dakle ove novije motore - neka ti Tazz, Perkelle i dr. koji su kupovali kazu koliko su platili - toliko ces i ti.
Ako se ne javi neko od njih, pitaću nekad kad dođe do traženja ležajeva...
Pa i ja sam mislio da bi upravo to - polovna klipnjača iz 9k B202 - bilo najbolje rješenje i dalo bi se čak i ovdje, u okolini, naći...kd23se4 je napisao:Klipnjacu bi uzeo polovnu.....moze i iz nekog 9000 sa B202 motorom.
Da, to je bilo sigurno, pitanje je bilo šta je još otišlo...a odgovor se, izgleda, nazire...
nordic renegade team member
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: 900OG Turbo 16v - poznat od ranije...
Okolini tipa...u Vijacanima
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta