SAVETI OKO KUPOVINE SAABA 9-3 SS

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector

Postod kd23se4 » 13 Jun 2013, 15:06

Perkele je napisao: Cuo sam da je vrhunski odrzavan, od nekoliko ljudi....
"Cuo sam" nije garancija - a ako si "pogresno cuo" to novog vlasnika izadje 1500EUR, sto je trecina cene koju trazi vlasnik - slazem se da lepo izgleda, ali bih pre uzeo neki Saab sa manjim rizikom oko motora

TAZZ

Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector

Postod TAZZ » 13 Jun 2013, 22:39

A kd...
Sad SAAB ne ume da napravi mocor posle B202...

Ja nisam imao problema sa oil sludgeom posle 190.000 km.
A ni sa motorom...
Ono sto sam imao... Ja sam se igrao...
Tako da... Kao sto kaes Pumpa PSG16 nije problem.
Ja kaem B2x5 Nije problem.

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector

Postod kd23se4 » 13 Jun 2013, 23:00

Svako ima pravo na svoje misljenje - ja imam prvu pumpu, a ti treci motor - igrao se, ne igrao Slika

TAZZ

Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector

Postod TAZZ » 13 Jun 2013, 23:29

190.000 jedan motor.
u 7 iljada dva puta ga radio zbog moje igre.
Imam para pa se igram.
Kazem Saab nema benzinske motore.
Da nije GMa nebi imao cime da ide.
Mim te...
Ti imas prvu pumpu...
Ja imam prvi motor.
Ne kapiram...
Hirsch ima 270.000 na sebi i ide...
Sta je problem...
Molim te nemoj vise...

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector

Postod kd23se4 » 14 Jun 2013, 07:30

Slika OK, prvi motor i 270.000km sve jasno Tazz

Korisnikov avatar
kosooki
Postovi: 63
Pridružio se: 12 Jun 2013, 00:00
Lokacija: Cacak

Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector

Postod kosooki » 14 Jun 2013, 08:46

Hehe, volim ova drugarska prepucavanja. Ako su drugarska Slika.

Mrzi li koga da procita ovaj test i kaze mi koliko su novinari bili iskreni i realni u pisanju.
http://www.vrelegume.rs/strana.php?rubr ... &tip_id=41

Korisnikov avatar
treki
Drug Član
Postovi: 257
Pridružio se: 26 Jun 2012, 00:00

Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector

Postod treki » 14 Jun 2013, 14:50

Drugarska su, veruj mi, samo obojca stvarno dosta znaju i imaju svoja misljenja. Slika

Evo, kao neko kome je motor rikavela, mogu da kazem da sam takodje sam kriv sto se to desilo. U pitanju je b205 motor koji je sumnjivo odrzavan, nikakvu istoriju tog auta nisam znao, dosao je sa problematicnim motorom, sto znaci da su mu se culi hidropodizaci koji su upucivali na problem sa muljem. U kombinaciji s mojim nestrpljenjem, nisam sacekao TAZZ-a da skinemo karter da proverimo sve, otisao na put i doslo je do havarije motora.

Sad ponovo da uzimam auto, ne bih se plasio b2x5 motora, ako su odrzavani kako treba. Sto svi kazu, promena ulja na 7-10k km, na 50.000 skidanje kartera i ciscenje i vozis relativno mirno.

Neko mi rece i jednom nedeljno na autoput, pa 120km/h 30tak minuta, ali da li to pomaze nemam pojma. Slika

Korisnikov avatar
BOKI 900
Wheeler Dealer
Postovi: 1414
Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
Lokacija: beograd

Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector

Postod BOKI 900 » 14 Jun 2013, 16:48

KD  pa ti vozis na vrrrrrrrrr gasa 900og turbo mogu da zamislim sa kakvom paznjom cuvas 2.2 tid-a Slika
Daj nik900t bilo koji tvoj auto,pa da visdis sta bi bilo sa motorom u mesec dana!!!siledzija bre! Slika
TAZZ to tera momacki i svaka mu cast sto tako moze,ume i nema sekiracije za eventualne situacije vadjenja i stavljanja Slika....
Slazem se da nije najsrecnije resenje b205 ali po tvom ako cujes za jedan primer mulja na saab-u na 100000km na nemackom forumu i sto su popucali neki motori sa premnogo kilometara sa ocajnim odrzavanjem verovatno onda malo i preterujes....nije to reper kvaliteta samog motora vec ocigledno resenje lose nekih drugih stvari koje dovode do umrenja...
Nisam zagovornik realno ni tvog ni tazzovog izbora motora,ali ti si realno penzioner Slika koji najvise licis od svih nas na Stevu Zigona..... SlikaSlikaSlika
Tazz,ja, i jos poneki ovde volimo,ali nismo robovi auta,pa se shodno tome tako ponasamo sto bi brat TAZZ reko prema Vozlu.
Love SAAB, never GM

Korisnikov avatar
kosooki
Postovi: 63
Pridružio se: 12 Jun 2013, 00:00
Lokacija: Cacak

Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector

Postod kosooki » 18 Jun 2013, 00:36

Da li bi neko od vas bio voljan za neku prezentaciju svedskog turbo celika meni japancu krajem naredne sedmice, posto bi trebalo da dodjem u beograd na vece i naredni dan. Gorim od zelje da vidim o cemu toliko pricate Slika. Jos ako nahvatate usput i neki 93 koji razmatram i oko kog sam zapoceo temu, bilo bi odlicno, mada sam uz vas poceo i 95 da gledam SlikaSlika

btw, danas sam na jednom placu obisao jedan 93 150ks dizlo i dopalo mo se vidjeno. Ne izuva bas od nekog ludackog kvaliteta materijala, ali generalno lep paket izuzimajuci motor

Korisnikov avatar
Perkele
Drug Član
Postovi: 898
Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
Lokacija: Indjija
Kontakt:

Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector

Postod Perkele » 18 Jun 2013, 08:33

Da ti dam da provozas mog 9-5, veruj mi da bi posle toga uzeo brusilicu i isekao svoju hondu! Slika

Korisnikov avatar
kosooki
Postovi: 63
Pridružio se: 12 Jun 2013, 00:00
Lokacija: Cacak

Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector

Postod kosooki » 18 Jun 2013, 09:09

ne diraj mi hondu Slika

ja mislim da je to korektan rezultat za 1.8 bez turbine na 1300kg suve mase

I ne radi se honda brusilicom jer je i sama brusilica :D. Jedino bi mogla da se na zalost proda.

Ali sam uvek voljan za demonstraciju, tako da ako se vrtis po bg, da provozam i tog saaba pa da vidim, mozda je stvarno podcenjena masincina, a mozda ste ipak subjektivni Slika:P

EDIT: igrom slucaja verovatno vec sutra me nanosi put za vrsac preko beograda, pa ako je neko dokon u popodnevnim casovima za neko krace druzenje i prezentaciju duvaljke, neka se javi Slika

TAZZ

Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector

Postod TAZZ » 18 Jun 2013, 13:59

Izvoli posalji pp sa brojem telefona

Moje sokocalo...
2.0T motor na 1800-1870KG SWE chelika

Korisnikov avatar
kosooki
Postovi: 63
Pridružio se: 12 Jun 2013, 00:00
Lokacija: Cacak

Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector

Postod kosooki » 18 Jun 2013, 15:18

064 2100 825, osim ako ovim ne krsim neka pravila foruma  Slika

Korisnikov avatar
Bagzi93
Drug Član
Postovi: 1349
Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
Lokacija: Zvecan

Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector

Postod Bagzi93 » 18 Jun 2013, 15:24

Lepo ide karavela Slika

Korisnikov avatar
Slavisacs
President Saab Club
Postovi: 5014
Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
Lokacija: Dobanovci
Kontakt:

Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector

Postod Slavisacs » 18 Jun 2013, 22:32

Moramo opet skup...pa da Tazz provoza....kako bese ...leva kapija...pa desna...   Slika  Treki zna...  Slika
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88

Korisnikov avatar
kosooki
Postovi: 63
Pridružio se: 12 Jun 2013, 00:00
Lokacija: Cacak

Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector

Postod kosooki » 18 Jun 2013, 23:07

ja sam sutra ne verujem pre 4 u bg, tazz imas broj, ostali po volji nikoga ne pritiskam Slika

Korisnikov avatar
Slavisacs
President Saab Club
Postovi: 5014
Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
Lokacija: Dobanovci
Kontakt:

Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector

Postod Slavisacs » 18 Jun 2013, 23:23

Afff ja ne mogu...Da je za vikend...pa ajd...Ovako neda job....  Slika
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88

Korisnikov avatar
kosooki
Postovi: 63
Pridružio se: 12 Jun 2013, 00:00
Lokacija: Cacak

Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector

Postod kosooki » 18 Jun 2013, 23:26

ni tazza ne obavezujem. Samo sam mislio da iskoristim sluzbeni put, ali boze moj, ima dana ;)

Korisnikov avatar
treki
Drug Član
Postovi: 257
Pridružio se: 26 Jun 2012, 00:00

Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector

Postod treki » 19 Jun 2013, 14:35

Ja sam uvek raspolozen za druzenje, ali sam ovih dana rasprodat skroz s vremenom. Gosti iz Slovenije i iz J. Afrike i moram sve to da postignem. Ali nadam se da cemo imati prilike svi da se vidimo u skorije vreme. Slika


@Slavisa, ja tu voznju nikad, ali nikad necu zaboraviti. Evo dok kuckam ovo ne skidam osmeh s lica i jos jednom.  SlikaSlika

Hehehehe

Korisnikov avatar
kosooki
Postovi: 63
Pridružio se: 12 Jun 2013, 00:00
Lokacija: Cacak

Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector

Postod kosooki » 20 Jun 2013, 19:47

Momci, juce sam video ovog aera iz beograda i vozio jednog tid 150ks ovde od jednog poznanika.
Beogradski aero je u rekao bih jako dobrom stanju, izuzevsi malo poderanu kozu na vozackom sedistu, pokvareni radio, nemanje rezervnog kljuca i gume stare 7 godina. Ali nisam vozio.
 
Igrom slucaja mi se sinoc ukaze prilika da probam dizela koji ima aero paket, mozda zajedno i sa vesanjem, jer mi deluje ponisko. Utisci su sledeci. Nisam pao na zadnjicu mirisom i kvalitetom enterijera. Ergonomija dosta ok, sedista bi mogla da imaju malo bolju potporu i kompletan utisak bi mogao jos malo da vuce na nemacke kokurente. Ali dobro, generalno lepo ususkan ne preveliki sedan. Dizel poteze kao nenormalan (iako mi nije bas opcija), a sam auto u toj kratkoj voznji po gradu vrlo udoban. Ono sto mi je veoma cudno bilo jeste sam volan, tj upravljanje. Volan je uz vrlo ok servo asistenciju, ali sa cudnim ponasanjem. Naime, prvo sam u mestu primetio da kad motam kao da prvo zapne, pa onda nastavi normalno da se okrece, pa opet zapne, a u voznji se to manifestuje tako sto krenem da motam par stepeni, a onda moram da ulozim mali napor kako bih prosao neku barijeru, nakon koje tockovi sami upadnu u savijanje. Dakle, krene sa zadrskom, pa onda kao da sam namota jos malo. Vlasnik me uverava da je to normalno i da je auto u perfektnom mehanickom stanju.

Moze neki komentar ove pojave?

Korisnikov avatar
Bagzi93
Drug Član
Postovi: 1349
Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
Lokacija: Zvecan

Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector

Postod Bagzi93 » 20 Jun 2013, 21:31

Ne bih rekao da je to zatezanje  bas normalno. Ja tu pojavu kod sebe nisam primetio. Tako se ponasa moj stari passat b3 (bez serva ) i rece mi neki majstor da su otisle neke plasticne piksne na letvi. I to se manifestuje kad se dobro zagreje (znaci kad predje nekih 50+km )

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector

Postod kd23se4 » 20 Jun 2013, 21:55

@kosooki - ako hoces kvalitetan enterijer samo 9-3 do 2002 i 9-5 do 2004, posle toga je krenulo stezanje kaisa

Korisnikov avatar
Bagzi93
Drug Član
Postovi: 1349
Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
Lokacija: Zvecan

Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector

Postod Bagzi93 » 20 Jun 2013, 22:19

kd23se4 je napisao:@kosooki - ako hoces kvalitetan enterijer samo 9-3 do 2002 i 9-5 do 2004, posle toga je krenulo stezanje kaisa
Sto jes -jes. Stvarno je enterijer relativno loseg kvaliteta da se izrazim blago. Pogotovo instrument tabla. Ona plastika kojom je oivicena ista malo,malo pa ispusta neke cudne zvuke (krcka ). Mada je kad sam kupovao Saab-a zaljubio sam se u eksterijer a unutra je mogao da bude i od plasticnih casa :rolleyes:

Korisnikov avatar
nordic
Drug Član
Postovi: 459
Pridružio se: 20 Maj 2013, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector

Postod nordic » 21 Jun 2013, 12:25

upravo ono sto pricam u vise tema....da je 9-5 posle 2004 odnosno cvikeras mnogo losije uradjen unutra nego dva restajlinga pre njega...(prvi sa mutnim farovima,crno crvenim stopkama... i  drugi sa providnim farovima i crveno-belim stopkama)... 

isto vazi i za 9-3... prve verzije ss je mnogo kvalitetnije unutra nego one poslednje od 2007 ili vec kada su stavili ona lexus svetla pozadi i izbacili cuvene kvake na vratima posle 30 godina.. kao da su izbacili i dosta kvaliteta enterijera.. ne znam sta im je trebalo da bilo sta menjaju i to na gore..Slika
Svadjanje na forumu je kao ucestvovanje na specijalnoj olimpijadi...Cak i ako pobedis opet si retardiran!

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector

Postod kd23se4 » 21 Jun 2013, 12:55

9-3 ss restailing je, sudeci po nemackim forumima, dosta kvalitetniji od prvih serija - sredili su probleme sa alternatorom, oprugama, poboljsali motore, TTID-u je smanjena potrosnja za skoro 2 litre (doduse to moze i kod starijih da se sredi softver samo treba da se update-uje).

Upoznao sam dvojicu vlasnika 9-3 II kabria, koji su imali ili imaju i karavan - na kabriu nikada nisu imali nikakvih problema, a na karavanu ovi klasicni problemi sa 9-3II
Samo kabrio je radjen iskljucivo u Austriji, u fabrici gde se radi(o) BMW Z4 i jos neki zanimljivi autici Slika


Povratak na “SAAB 9-3 SS MY 2003-”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta