SAVETI OKO KUPOVINE SAABA 9-3 SS
- kosooki
- Postovi: 63
- Pridružio se: 12 Jun 2013, 00:00
- Lokacija: Cacak
9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Smatram ovaj forum jedinim mestom gde se mogu kvalitetno raspitati o onome sto me zanima .
Elem, ja sam prilicno zagrizeni japanofil, ali koji je pre svega zarazen svime sto ima motorni pogon, od traktora, radnih masina, pa do automobila, motocikala..
Vozio sam Nissan 200sx s14, (verovatno znate auto, jedan jedini koji se muva po forumima i sada u vlasnistvu Save koji amaterski vozi drift), sa kog sam zbog potreba za malo vise prostora presao na Civic Aerodeck 1.8VTi koji i dan danas vozim. I Honda mi je super, ima 170ks, sperovan diferencijal, odlicno ide, lezi, vrti se do 8200 obrtaja, fantasticno zvuci, ALI... Turbo droga kojom sam zarazen sa Nissanom mi neda mira jos uvek i razmisljam se o nabavci novog auta koji ce zadovoljiti potrebe za komforom (ipak treba u dogledno vreme razmisljati o porodici), ali uz dobre vozne karakteristike. I obzirom da japan na zaloste ne nudi nista pametno, predjoh kontinent, ali uz odbojnost prema klasicnim balkanskim brendovima.
I tu se za pristojan novac ponudio Volvo V40 T4, koji mi se dopao robusnoscu karoserije i potencijalom, ali nista posebnim lezanjem. Na sve to, od 3 koje sam gledao, prvi je veselo potezao iz niskih obrtaja, ali posle gutao knedle, vukao levo na kocenju, lupan, budzena struja...., drugi nikako nije isao do 3-4000, a i posle bio nista brzi od moje honde koja nominovano ima 150ccm i 30ks manje, plus nema turbinu, a treci je bio u jako losem limarijskom stanju, plus sto opet nikako isao uz gomilu trzanja, cimanja, gubljenja boosta... I od sva 3 je lezanje Honde neuporedivo bolje, te sam shvatio da to nije bas auto za mene.
Ali skoro me crv odvede na ovu stranu, obzirom da mi je 9-3 druge generacije apsolutno prelep auto. I ocekujuci da Saab vise nema motora u duhu starih tubaka, naletim na prijatno iznenadjenje u vidu Aero modela od kog mi nije dobro vec nekoliko dana .
Citao sam par iskustava po nasim forumima, neda se bas mnogo toga naci, pa sam naleteo na vas ovde u nadi da cu dobiti vise informacija, po mogucstvu sto preciznijih i tacnijih, jer da bih kupio primerak od oko 5000e+lpg, morao bih da se odreknem 2 vrlo mila vozila, pomenute Honde i motocikla koji mi je takodje velika pasija.
Udavih vas, oprostite, ali evo i da pitam . Kakav je 9-3 druge generacije kao auto, kakvi su 2.0t motori (svestan sam da je sve to Vectra 2.0t), cene odrzavanja, standardni i ne bas standardni kvarovi, cene delova, popravki. Sa druge strane, kako taj auto ide (jel istina da je tezak prazan oko 1600kg , lezi, koci, obzirom da sam vec sebi postavio malo vise performantne standade i ne moze bas obican auto da me ucini srecnim. Dakle, pominjem da je Aero model koji me konkretno zanima, ali i Vector za razumno nizu cenu bi bio mozda ok kompromis.
Oprostite na davljenju i pomozite
Pozdrav
Elem, ja sam prilicno zagrizeni japanofil, ali koji je pre svega zarazen svime sto ima motorni pogon, od traktora, radnih masina, pa do automobila, motocikala..
Vozio sam Nissan 200sx s14, (verovatno znate auto, jedan jedini koji se muva po forumima i sada u vlasnistvu Save koji amaterski vozi drift), sa kog sam zbog potreba za malo vise prostora presao na Civic Aerodeck 1.8VTi koji i dan danas vozim. I Honda mi je super, ima 170ks, sperovan diferencijal, odlicno ide, lezi, vrti se do 8200 obrtaja, fantasticno zvuci, ALI... Turbo droga kojom sam zarazen sa Nissanom mi neda mira jos uvek i razmisljam se o nabavci novog auta koji ce zadovoljiti potrebe za komforom (ipak treba u dogledno vreme razmisljati o porodici), ali uz dobre vozne karakteristike. I obzirom da japan na zaloste ne nudi nista pametno, predjoh kontinent, ali uz odbojnost prema klasicnim balkanskim brendovima.
I tu se za pristojan novac ponudio Volvo V40 T4, koji mi se dopao robusnoscu karoserije i potencijalom, ali nista posebnim lezanjem. Na sve to, od 3 koje sam gledao, prvi je veselo potezao iz niskih obrtaja, ali posle gutao knedle, vukao levo na kocenju, lupan, budzena struja...., drugi nikako nije isao do 3-4000, a i posle bio nista brzi od moje honde koja nominovano ima 150ccm i 30ks manje, plus nema turbinu, a treci je bio u jako losem limarijskom stanju, plus sto opet nikako isao uz gomilu trzanja, cimanja, gubljenja boosta... I od sva 3 je lezanje Honde neuporedivo bolje, te sam shvatio da to nije bas auto za mene.
Ali skoro me crv odvede na ovu stranu, obzirom da mi je 9-3 druge generacije apsolutno prelep auto. I ocekujuci da Saab vise nema motora u duhu starih tubaka, naletim na prijatno iznenadjenje u vidu Aero modela od kog mi nije dobro vec nekoliko dana .
Citao sam par iskustava po nasim forumima, neda se bas mnogo toga naci, pa sam naleteo na vas ovde u nadi da cu dobiti vise informacija, po mogucstvu sto preciznijih i tacnijih, jer da bih kupio primerak od oko 5000e+lpg, morao bih da se odreknem 2 vrlo mila vozila, pomenute Honde i motocikla koji mi je takodje velika pasija.
Udavih vas, oprostite, ali evo i da pitam . Kakav je 9-3 druge generacije kao auto, kakvi su 2.0t motori (svestan sam da je sve to Vectra 2.0t), cene odrzavanja, standardni i ne bas standardni kvarovi, cene delova, popravki. Sa druge strane, kako taj auto ide (jel istina da je tezak prazan oko 1600kg , lezi, koci, obzirom da sam vec sebi postavio malo vise performantne standade i ne moze bas obican auto da me ucini srecnim. Dakle, pominjem da je Aero model koji me konkretno zanima, ali i Vector za razumno nizu cenu bi bio mozda ok kompromis.
Oprostite na davljenju i pomozite
Pozdrav
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Kupi 9-5 Aero koji je neuporedivo kvalitetniji, brzi i udobniji od 9-3 a i prilicno jeftiniji! 9-3 Vector te nece zadovoljiti posto ne ide nista posebno!
Ja imam 9-5 aero, i imao sam iluzije o Hondi da je to neki kvalitet, da je to najbolji auto sve dok moj drugar nije kupio S-Type Acorda 2008-o godiste i kad sam seo u njega i provozao ga, sve iluzije su mi se razbile u delicu sekunde, presmesan auto sprem 9-5, mogu ti reci da ga je drugar prodao za 2 dana i kupio Saab 9-5 Aero za duplo manje para 10 puta bolji auto!
Ja imam 9-5 aero, i imao sam iluzije o Hondi da je to neki kvalitet, da je to najbolji auto sve dok moj drugar nije kupio S-Type Acorda 2008-o godiste i kad sam seo u njega i provozao ga, sve iluzije su mi se razbile u delicu sekunde, presmesan auto sprem 9-5, mogu ti reci da ga je drugar prodao za 2 dana i kupio Saab 9-5 Aero za duplo manje para 10 puta bolji auto!
- nordic
- Drug Član
- Postovi: 459
- Pridružio se: 20 Maj 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
ide odlicno taj 9-3 aero od 200 i malo jace konja. motori su dobri, za razliku od B205/B235 motora(iz 9-5 i 9-3 prve generacije) nemaju problema sa oil sludge-om odnosno muljem u karteru..
Dosta delova bar za ove normalne(ne aero) verzije odgovara sa vectre C ali s obzirom da aero ima drugacije vesanje,kocnice(vece diskove napred i ventilirajuce pozadi) i nesto malo izmenjen upravljacki mehanizam moguce da ne moze sve sa vectre. Vidim da ti je akcenat na upravljivosti i sveobuhvatnim voznim karakteristikama(ne samo snazi i motoru..)stoga se ipak drzi aero verzije pre nego samo povecavanja snage na obicnim verzijama tog motora. neko ce sada mozda reci uzmes normalan 9-3 SS, povecas snagu, zamenis amortizere, opruge, kocnice i sl i dobijes auto kao aero....moj savet je ipak idi na fabricki sve tj trazi aero
Ukoliko ti registracija ne predstavlja problem, kao i izgled auta mozda bi bilo zgodno da probas 9-5 aero(2001-2005 prvi restajling model,pre onoga sa naocarima..) ili neka neko ko je vozio oba uporedi performanse ta dva auta pa napise nesto sto se tice stabilnosti i lezanja na putu uostalom 9-5 je mnogo kvalitetniji i ozbiljniji auto.. ima problem sa muljem u karteru ali ako nadjes odrzavan primerak i ocistis lepo moze da bude super izbor. Ima ih veoma povoljno i tesko se prodaju pa mozes lako da spustis cenu.
Dosta delova bar za ove normalne(ne aero) verzije odgovara sa vectre C ali s obzirom da aero ima drugacije vesanje,kocnice(vece diskove napred i ventilirajuce pozadi) i nesto malo izmenjen upravljacki mehanizam moguce da ne moze sve sa vectre. Vidim da ti je akcenat na upravljivosti i sveobuhvatnim voznim karakteristikama(ne samo snazi i motoru..)stoga se ipak drzi aero verzije pre nego samo povecavanja snage na obicnim verzijama tog motora. neko ce sada mozda reci uzmes normalan 9-3 SS, povecas snagu, zamenis amortizere, opruge, kocnice i sl i dobijes auto kao aero....moj savet je ipak idi na fabricki sve tj trazi aero
Ukoliko ti registracija ne predstavlja problem, kao i izgled auta mozda bi bilo zgodno da probas 9-5 aero(2001-2005 prvi restajling model,pre onoga sa naocarima..) ili neka neko ko je vozio oba uporedi performanse ta dva auta pa napise nesto sto se tice stabilnosti i lezanja na putu uostalom 9-5 je mnogo kvalitetniji i ozbiljniji auto.. ima problem sa muljem u karteru ali ako nadjes odrzavan primerak i ocistis lepo moze da bude super izbor. Ima ih veoma povoljno i tesko se prodaju pa mozes lako da spustis cenu.
Svadjanje na forumu je kao ucestvovanje na specijalnoj olimpijadi...Cak i ako pobedis opet si retardiran!
- kosooki
- Postovi: 63
- Pridružio se: 12 Jun 2013, 00:00
- Lokacija: Cacak
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Registracija je na zalost problem, jer da nije, vec bih odavno vozio 2.2 hondu ili nesto drugo preko 2 kile ukljucujuci i 9-5 Aero , ali 1999ccm je za sada granica.
9-3 Aero ako je tezak tako kako pise internet, moguce da ne ide bas toliko sjajno, posebno sto znam kako ide Nissan sa 200ks i 1270kg mase, ali dok ne probam ili neko ne potvrdi, jasno je da pricam napamet.
Da li imate nekih konkretnih saznanja o ova 2 auta
http://www.polovniautomobili.com/oglas3 ... reo_turbo/
http://www.polovniautomobili.com/oglas3 ... ro_154_kw/
i koliki su diskovi na Aero modelu, da znam zbog zimskog seta tockova
9-3 Aero ako je tezak tako kako pise internet, moguce da ne ide bas toliko sjajno, posebno sto znam kako ide Nissan sa 200ks i 1270kg mase, ali dok ne probam ili neko ne potvrdi, jasno je da pricam napamet.
Da li imate nekih konkretnih saznanja o ova 2 auta
http://www.polovniautomobili.com/oglas3 ... reo_turbo/
http://www.polovniautomobili.com/oglas3 ... ro_154_kw/
i koliki su diskovi na Aero modelu, da znam zbog zimskog seta tockova
- nordic
- Drug Član
- Postovi: 459
- Pridružio se: 20 Maj 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Diskovi su 306 ili 309mm,uglavnom mogu u 16 felne
Svadjanje na forumu je kao ucestvovanje na specijalnoj olimpijadi...Cak i ako pobedis opet si retardiran!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
A sta cemo sa motorom i oil-sludgeom?Perkele je napisao:Kupi 9-5 Aero koji je neuporedivo kvalitetniji, brzi i udobniji od 9-3 a i prilicno jeftiniji!
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kosooki
- Postovi: 63
- Pridružio se: 12 Jun 2013, 00:00
- Lokacija: Cacak
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
jel mulj bas toliki i toliko cest problem?
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Jednom reci: DAkosooki je napisao:jel mulj bas toliki i toliko cest problem?
Ne pomaze sto kupujes kola koja su prozivela oko 10 godina "sarolikog" odrzavanja, mada moze da se desi i kod kola koja su top stanje, ali vlasnik npr. vozi puno po gradu kratke relacije. Jedino primerci koji su bili u vlasnistvu gde je vlasnik bio neki "Steva Zigon" koji je na svakih 50.000km skidao karter.
Mozes i da kupis i mozda super prodjes, ali je rizik veliki............sem toga od nasih starih clanova mislim da jedino Gripen ima B205/235 kome nije menjan ili radjen motor.......barem koliko ja mogu da se prisetim - neka mi bude oprosteno ako sam zaboravio nekog
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kosooki
- Postovi: 63
- Pridružio se: 12 Jun 2013, 00:00
- Lokacija: Cacak
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
A jel ostecenja na motoru nastaju odjednom nakon izvesne kolicine nakupljenog taloga, pa da se moze preduprediti havarija ciscenjem ili nastaje postepeno i kad se kupi auto i ocisti to, vec ume da bude debelo kasno?
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Havarija nastaje zacepljenjem sita u karteru (imas slika u rubrici [link_open=http://www.saabclubserbia.rs/viewtopic.php?f=64&t=127]KLIK[/link_open]). Jedino mozes preduprediti da skidas karter i cistis na svakih 50.000km, ali to niko ne radi dok ga ne snadje.....drugi problem ti trebas da kupis kola a da budes 100% siguran da se to vec nije dogodilo.......zeznuta rabota, a kada ti se upali lampica za ulje uglavnom je vec kasno.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kosooki
- Postovi: 63
- Pridružio se: 12 Jun 2013, 00:00
- Lokacija: Cacak
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
U svakom slucaju 9-5 Aero otpada zbog 0.3 litre. Jedino 2.0t model, ali to mi je malo penzija .
Dakle, serija 2 9-3 modela nema problem sa tim? Sta mislite, da li su ona 2 auta sa linkova cudno jeftina ili je to relana njihova cena? I kakvo je stanje sa otpadima sto se tice raznoraznih delova koji ne spadaju u redovno odrzavanje
I kako je reseno lezanje na Vectoru i Aeru, obzirom da deli platformu sa Vectrom koja je, kako pricaju, blagi uzas
Dakle, serija 2 9-3 modela nema problem sa tim? Sta mislite, da li su ona 2 auta sa linkova cudno jeftina ili je to relana njihova cena? I kakvo je stanje sa otpadima sto se tice raznoraznih delova koji ne spadaju u redovno odrzavanje
I kako je reseno lezanje na Vectoru i Aeru, obzirom da deli platformu sa Vectrom koja je, kako pricaju, blagi uzas
Poslednji put menjao 1 dana kosooki, izmenjena 12 puta
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Ne sikiraj se, za takve stvari imamo clana (Tazz) koji to moze da resikosooki je napisao:U svakom slucaju 9-5 Aero otpada zbog 0.3 litre. Jedino 2.0t model, ali to mi je malo penzija .
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kosooki
- Postovi: 63
- Pridružio se: 12 Jun 2013, 00:00
- Lokacija: Cacak
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Za koje stvari? Za to sto je penzija?
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Pa da, ti mu kazes koliko konja bi zeleo da ima i on ti to sredi - jedino nemoj da zelis previse, mozda ti se i ostvarikosooki je napisao:Za koje stvari? Za to sto je penzija?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kosooki
- Postovi: 63
- Pridružio se: 12 Jun 2013, 00:00
- Lokacija: Cacak
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
kakvi su inace 2.0t iz 95 i opelov iz 93 vectora za navijanje?
- nordic
- Drug Član
- Postovi: 459
- Pridružio se: 20 Maj 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
2.0t(B205) iz 9-5 je cistokrvni saab motor, dok je 2.0t ili ti B207 nesto mesano....polu gm polu saab..ima tu svega...ali generalno ne pati od uljnog taloga...i odlican je isto motor, nista mu ne fali..
i jedan i drugi mogu bez problema na 300 konja...moze i vise ali to vec mora drugi klipovi i dosta stvari da se promeni..ono sto vidjas na netu to je uglavnom 220-250 konja SAFE.. imas razne saab zvanicne tjunere, maptun, hirsch, nordic...stage 1 je uglavnom na 225-240 konja i svodi se samo na zamenu racunara...odnosno mape..za vise moraces da se otvoris za turbo i sl..
kao posledica tog mulja kod B205/B235 motora je zapusavanje uljnih kanala odnosno slabo podmazivanje najcesce cetvrtog cilindra koji je najdalji od uljne pumpe kao i propadanje lezajeva balansnih osovina. Kod otvaranja motora radi saniranja stete balansne osovine se vade, zapusavaju se njihova lezista i vraca se na konfiguraciju motora B204 iz 900,9000...Balansne osovine tj njihovi lezajevi mogu da se zamene i vrate ponovo i time popravi stvar ali u srbistanu niko nema alat da to uradi, mozda negde preko(madjarska,austrija..). Kao rezultat vadjenja balansnih osovina dobijas nesto zustriji motor, lakse se vrti i nesto bucniji(mozda ne bas bucniji ali vise trese nekako..)e sada ako imas dobre nosace motora mozda neces ni primetiti razliku...stvar je licnog uha i osecaja pre i posle... narocito kod polaska auta...takodje dobijas dosta bucniji motor narocito preko 3000 obrtaja(sad ce neko da kaze da nije tako da je isto bucan i da nema vece vibracije ali tako je-nisu inzinjeri saab-a ludi sto su to stavljali i tolika komplikacija oko toga.....preko 150-200km/h bas je primetna razlika..)eto ukratko...sada ce neko da me napljuje sto nisam sve do detalja objasnio ali to mu dodje u globalu to.... ceo taj ceh kosta oko 1300-1500e orijentaciono...tj u slucaju da ti se desi havarija od oil sludge-a toliko ce te kostati popravka.
znam da ti posle ovoga sto sam napisao i sto si do sada procitao na forumu nece pasti sigurno na pamet da uzimas 9-5 hahahahah ali nije sve tako crno. To je mnooogo dobar motor samo da je odrzavan kako treba tj ciscen karter i da ima dobar protok ulja. Takodje ukoliko se odlucis za B205 pogledaj ugradnju PCV ventilacionog kit-a za uljne pare iz kartera.....procitaj imas tamo sve lepo...ja sam ovo ukratko sazvakao cisto da znas o cemu se radi.
i jedan i drugi mogu bez problema na 300 konja...moze i vise ali to vec mora drugi klipovi i dosta stvari da se promeni..ono sto vidjas na netu to je uglavnom 220-250 konja SAFE.. imas razne saab zvanicne tjunere, maptun, hirsch, nordic...stage 1 je uglavnom na 225-240 konja i svodi se samo na zamenu racunara...odnosno mape..za vise moraces da se otvoris za turbo i sl..
kao posledica tog mulja kod B205/B235 motora je zapusavanje uljnih kanala odnosno slabo podmazivanje najcesce cetvrtog cilindra koji je najdalji od uljne pumpe kao i propadanje lezajeva balansnih osovina. Kod otvaranja motora radi saniranja stete balansne osovine se vade, zapusavaju se njihova lezista i vraca se na konfiguraciju motora B204 iz 900,9000...Balansne osovine tj njihovi lezajevi mogu da se zamene i vrate ponovo i time popravi stvar ali u srbistanu niko nema alat da to uradi, mozda negde preko(madjarska,austrija..). Kao rezultat vadjenja balansnih osovina dobijas nesto zustriji motor, lakse se vrti i nesto bucniji(mozda ne bas bucniji ali vise trese nekako..)e sada ako imas dobre nosace motora mozda neces ni primetiti razliku...stvar je licnog uha i osecaja pre i posle... narocito kod polaska auta...takodje dobijas dosta bucniji motor narocito preko 3000 obrtaja(sad ce neko da kaze da nije tako da je isto bucan i da nema vece vibracije ali tako je-nisu inzinjeri saab-a ludi sto su to stavljali i tolika komplikacija oko toga.....preko 150-200km/h bas je primetna razlika..)eto ukratko...sada ce neko da me napljuje sto nisam sve do detalja objasnio ali to mu dodje u globalu to.... ceo taj ceh kosta oko 1300-1500e orijentaciono...tj u slucaju da ti se desi havarija od oil sludge-a toliko ce te kostati popravka.
znam da ti posle ovoga sto sam napisao i sto si do sada procitao na forumu nece pasti sigurno na pamet da uzimas 9-5 hahahahah ali nije sve tako crno. To je mnooogo dobar motor samo da je odrzavan kako treba tj ciscen karter i da ima dobar protok ulja. Takodje ukoliko se odlucis za B205 pogledaj ugradnju PCV ventilacionog kit-a za uljne pare iz kartera.....procitaj imas tamo sve lepo...ja sam ovo ukratko sazvakao cisto da znas o cemu se radi.
Svadjanje na forumu je kao ucestvovanje na specijalnoj olimpijadi...Cak i ako pobedis opet si retardiran!
- kosooki
- Postovi: 63
- Pridružio se: 12 Jun 2013, 00:00
- Lokacija: Cacak
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Vozio sam ultraredak japanski turbo kupe, tako da me malo cime mozes uplasiti
Koja je razlika izmedju aero i 2.0t 95 modela? Jel samo motor ili jos isto kao kod 93 je u pitanju vesanje, kocnice, oprema......
Svakako mi je 93 i dalje prvi izbor, ali eto i 95 mi je postao zanimljiviji nego sto je bio, zbog komfora i cene. Ali kao sto rekoh, vizuelno, generacijski, kompaktnoscu kao paket mi je 93 aero dosta ispred.
Ne rekoste mi za lezanje Vectora i Aera u odnosu na donora, tj sakatu Vectru C.
Koja je razlika izmedju aero i 2.0t 95 modela? Jel samo motor ili jos isto kao kod 93 je u pitanju vesanje, kocnice, oprema......
Svakako mi je 93 i dalje prvi izbor, ali eto i 95 mi je postao zanimljiviji nego sto je bio, zbog komfora i cene. Ali kao sto rekoh, vizuelno, generacijski, kompaktnoscu kao paket mi je 93 aero dosta ispred.
Ne rekoste mi za lezanje Vectora i Aera u odnosu na donora, tj sakatu Vectru C.
- nordic
- Drug Član
- Postovi: 459
- Pridružio se: 20 Maj 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
secam se dobro za S14 i lupanje i sve...cena intercoolera i sl...
sto se tice ovoga...pazi ja sam vozio vise puta 9-3 ss 2.0t(175 konja) vector, i 2.2 tid arc oprema... i jedan i drugi su bolje lezali od vectre C 2.0 dti.. e sada koliko je uporedivo ne znam...imas i one vectre GTS i sl koje su kao upravljivije... uglavnom aero bi trebalo da bude upravljiviji od vectora..
sto se tice 9-5 ista prica kao i 9-3...aero verzija je spustenija,vece kocnice i napred i pozadi, upravljivija.. u principu aero ima najvisu opremu.... e sada zavisi od trzista...za italijansko trziste ni aero nije imao grejace sedista npr...dok su za skandinavsko imali i webasto i jos mnogo toga... ventilaciju sedista cak nema dosta aera..
dosta je toga bilo u doplati tako da ti paketi opreme ne moraju nesto mnogo da znace.. npr ja imam 9-5 2.0t, imam obicna sedista ali recimo imam grejace sedista, harman karon ozvucenje i navigaciju,sekvencijalni menjac sa komandama na volanu..... dok neko ima aero sa aero sedistima ali nema grejanje na istim kao ni nema harman kardon, +,- menjac i sl...
uglavnom suma sumarum...svaki 9-5 odnosno 9-3 aero je nesto spusteniji, ima malo tvrdje vesanje, jace(vece kocnice) i naravno jaci motor...oprema je stvar koliko je vlasnik u tom trenutku bio spreman da plati dodatno.. naravno kozna sedista, volan i sl se podrazumevaju kod saab za sve nivoe osim linear...mada cak i oni imaju kozna sedista..
pogledas konkretan primerak, okacis slike i ovde ti lepo ljudi po prekidacima kazu sta ima od opreme.... neke 9-5 cak i aero a nemaju tempomat npr...i to sam vidjao...
sto se tice ovoga...pazi ja sam vozio vise puta 9-3 ss 2.0t(175 konja) vector, i 2.2 tid arc oprema... i jedan i drugi su bolje lezali od vectre C 2.0 dti.. e sada koliko je uporedivo ne znam...imas i one vectre GTS i sl koje su kao upravljivije... uglavnom aero bi trebalo da bude upravljiviji od vectora..
sto se tice 9-5 ista prica kao i 9-3...aero verzija je spustenija,vece kocnice i napred i pozadi, upravljivija.. u principu aero ima najvisu opremu.... e sada zavisi od trzista...za italijansko trziste ni aero nije imao grejace sedista npr...dok su za skandinavsko imali i webasto i jos mnogo toga... ventilaciju sedista cak nema dosta aera..
dosta je toga bilo u doplati tako da ti paketi opreme ne moraju nesto mnogo da znace.. npr ja imam 9-5 2.0t, imam obicna sedista ali recimo imam grejace sedista, harman karon ozvucenje i navigaciju,sekvencijalni menjac sa komandama na volanu..... dok neko ima aero sa aero sedistima ali nema grejanje na istim kao ni nema harman kardon, +,- menjac i sl...
uglavnom suma sumarum...svaki 9-5 odnosno 9-3 aero je nesto spusteniji, ima malo tvrdje vesanje, jace(vece kocnice) i naravno jaci motor...oprema je stvar koliko je vlasnik u tom trenutku bio spreman da plati dodatno.. naravno kozna sedista, volan i sl se podrazumevaju kod saab za sve nivoe osim linear...mada cak i oni imaju kozna sedista..
pogledas konkretan primerak, okacis slike i ovde ti lepo ljudi po prekidacima kazu sta ima od opreme.... neke 9-5 cak i aero a nemaju tempomat npr...i to sam vidjao...
Svadjanje na forumu je kao ucestvovanje na specijalnoj olimpijadi...Cak i ako pobedis opet si retardiran!
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Bas da je B2x5 cistokrvni Saab,ne bih rekao. . B207 nema nista Saabovo sem trionica.I slabasni su motori u odnosu na starije .Nijedan motor nije cisto Saabov,uvek su osnove uzimali od drugih i usavrsavali do krajnjih granica.Triumph,Volvo itd itd. B2x4 i nema dalje ako zelis snagu i izdrzljivost,mada i njima balanseri prave problem ali u svakom slucaju je tata mata za ove novije.
- kosooki
- Postovi: 63
- Pridružio se: 12 Jun 2013, 00:00
- Lokacija: Cacak
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Pa postavio sam gore 2 linka ka oglasima i pitao da li ko poznaje automobile, kakvo stanje ocekivati iz navedene cene, jer sa slika bi se reklo da je jako dobro.
I da li ste vi sa turbacima, bilo da je 9-3 ili 9-5, aero ili neaero imali neke direktne konfrontacije sa drugim automobilima, da ja pokusam steci sliku kako ti automobili u praksi idu. Svestan sam da jako nisko potezu (9-3 aero ima 300Nm na 2500rpm), ali koliko efikasno tih 175 odnosno 200+ks vuku relativno teske karoserije.
I da li ste vi sa turbacima, bilo da je 9-3 ili 9-5, aero ili neaero imali neke direktne konfrontacije sa drugim automobilima, da ja pokusam steci sliku kako ti automobili u praksi idu. Svestan sam da jako nisko potezu (9-3 aero ima 300Nm na 2500rpm), ali koliko efikasno tih 175 odnosno 200+ks vuku relativno teske karoserije.
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Ja samo znam da ovaj auto ko kupi da se nece pokajati i da nijedna 9-3 ni najnovija ne moze da mu pridje!
http://www.polovniautomobili.com/oglas2 ... _23t_aero/
E sad, sto se tice registracije, ovaj auto je registrovan a dok ne istekne uvek mogu da se nadju PUS papiri od 2.0 za plafon 200e i da se to odradi!
http://www.polovniautomobili.com/oglas2 ... _23t_aero/
E sad, sto se tice registracije, ovaj auto je registrovan a dok ne istekne uvek mogu da se nadju PUS papiri od 2.0 za plafon 200e i da se to odradi!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
@Perkele - Ako ti dajes garanciju na motor mozda i ja da kupim, nek ide zivot, vec placam registraciju za 2.2
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- nordic
- Drug Član
- Postovi: 459
- Pridružio se: 20 Maj 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
neko je na forumu pricao o tom autu, da je odrzavan kako treba i sve super...ali da covek nece da spusti cenu.. treba proveriti..
Svadjanje na forumu je kao ucestvovanje na specijalnoj olimpijadi...Cak i ako pobedis opet si retardiran!
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Kosooki...
Polako i gleduckaj...
Prvo otidji i pogledaj auta...
9-3 i 9-5 nemaju veze jedno s drugim...
Sednes u 9-5 pa u 9-3.
Onda ustanovis sta bi po tom pitanju... onda trazis motor i primerak koji ti je ok.
9-5 kad se sredi lepo poteze ne svakidashnje ludo. Trionic 8 ECU u 9-3SS ne dozvoljava bas tako potezanje... Ali aero model 9-3 ide lepo sa svojih cca 1500kg. Ni blizu 9000 modelu sa istom snagom ali ide...
Moja 9-5 karavanka golica 1800-1900kg sa cca 240-250ks iz 2.0 motora ide... onako... nek drugi kazu kako ali do 100 iz mirovanja za nekih 6sec.
Turbo auta treba znati voziti to je ono prvo i osnovno.
safe za std. motor i turbo u 9-5 je cca 220-230ks i oko 370-380NM koji se otvaraju od 1800rpm recimo. flat kriva momenta na 370NM do oko 4800 rpm.
Zanimljiva su vozila...
Aero 9-3ss Iskreno ne bi dirao jer njegovih 210 ks lepo ga drzi...
Pozdrav
TAZZ
Polako i gleduckaj...
Prvo otidji i pogledaj auta...
9-3 i 9-5 nemaju veze jedno s drugim...
Sednes u 9-5 pa u 9-3.
Onda ustanovis sta bi po tom pitanju... onda trazis motor i primerak koji ti je ok.
9-5 kad se sredi lepo poteze ne svakidashnje ludo. Trionic 8 ECU u 9-3SS ne dozvoljava bas tako potezanje... Ali aero model 9-3 ide lepo sa svojih cca 1500kg. Ni blizu 9000 modelu sa istom snagom ali ide...
Moja 9-5 karavanka golica 1800-1900kg sa cca 240-250ks iz 2.0 motora ide... onako... nek drugi kazu kako ali do 100 iz mirovanja za nekih 6sec.
Turbo auta treba znati voziti to je ono prvo i osnovno.
safe za std. motor i turbo u 9-5 je cca 220-230ks i oko 370-380NM koji se otvaraju od 1800rpm recimo. flat kriva momenta na 370NM do oko 4800 rpm.
Zanimljiva su vozila...
Aero 9-3ss Iskreno ne bi dirao jer njegovih 210 ks lepo ga drzi...
Pozdrav
TAZZ
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: 9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Cuo sam da je vrhunski odrzavan, od nekoliko ljudi... Ja da kupujem Saab, od svih oglasa bih kupio samo tja auto!kd23se4 je napisao:@Perkele - Ako ti dajes garanciju na motor mozda i ja da kupim, nek ide zivot, vec placam registraciju za 2.2
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 10 gostiju