Tecno Propan ubrizgavanje
Tecno Propan ubrizgavanje znaci ubrizgavanje LPG u tecnom obliku. LPI sistem je potpuno novi pristup merenju LPG - vazduh smesu u sagorevanju. Do sada je isparivac / Venturi sistem/ eventualno u kombinaciji sa elektronikom za fino podesavanje, odredjivao smesu.
Ovaj napredni sistem postize tacniju mesavinu ,kontrolu nego sto se moze postcii s pritiskom kontrolnog sistema. Cilj je da se LPG-sistemski pristup sistemu za ubrizgavanje benzina u onoj mjeri u kojoj je to moguce. To je, dakle, logican izbor bi se uvelo LPG u tecnom obliku na ulazni ventil. Puno rada na razvoju je ucinjeno kako bi se predstavio ovaj potpuno novi sistem. Gotovo svi delovi su novi i potpuno razlikuju od delova koji su cinili ranije generacije LPG sistema. Isparivac i plin / vazduh mikser ,zamenjene su blok spojnica i dizne, rezervoar/boca/ je opremljen/a sa pumpom za cirkulaciju tecnosti LPG i bakarne cevi su zamijenjen dve sinteticke.
Sistem je prikazan na slici ispod.
Tecno ili para ubrizgavanje?
Sekvent ubrizgavanje je logicno naslednik isparivacu Venturi sistema.
Merenje pare usisnih ventila smanjuje kolicinu eksplozivne smjese u ulaznom sistemu.
Medjutim, potrebna kolicina pare cini vremenski kontrolisano merenje nerealno.
Tecnosti ne nude tu mogucnost jer su kolicine za ubacivanje niske. Vreme ubrizgavanja i kontrolisano ubrizgavanje omogucuje da se utice na smesu i kontrolu na svakom cilindru.
Parno merenje zahteva specificne kontrolnu elektroniku koja ometa self-learning sistem za upravljanje motorom.
Tecnost za ubrizgavanje se kontrolise iz postojeceg sistema upravljanja motora (ECU) koji u potpunosti zadrzava i koristi svoje autodidactic svojstva.
Nema gubitka vlasti, jer nema ucinka klima pomak koji, u slucaju para sistema, uzrokuje gubitak punjenja od 7%. Vapoured LPG zauzima mesto vazduhu, manje vazduha znaci manje energije
Prednosti LPI
• LPG moze biti izmeren vrlo precizno.
• Sistem je neosetljiv na okolne uticaje poput otpora vazduha nastalog pri velikim brzinama i zaprljanost filtera za vazduh.
• Optimalna upotreba dostupne auto elektronike, ECU LPi odredjuje kontrolu i smesu, takodje za LPG. To sprecava ometanje izvornom sistemu upravljanja motora.
• Glasnoca eksplozivne smese u usisnom sistemu je minimalana kao rezultat vremenski kontrolisanom ubrizgavanju. To sprecava posledice i stetu u slucaju backfire.
• Nema gubitka snage.
Ubrizgavanje
Postoji nekoliko opcija za metodu ubrizgavanja goriva u ulaznom kanalu.
Metoda koja se koristi, razlikuje se po proizvodjacu automobila i modelu.
Razmatranja koji igraju ulogu su cijena kostanja, tehnicke mogucnosti, vozna svojstva i okoline.
Razlicite metode ukljucuju:
• istovremeno ili paralelno ubrizgavanje.
• polu-sekvencijalno ubrizgavanje.
• potpuno sekvencijalno ubrizgavanje.
Simultano ili paralelno ubrizgavanje
S ovom metodom svi injektori istovremeno uvode gorivo na svaki puni okretaj radilice.
Polu-sekvencijalno ubrizgavanje
S polu-sekvencijalnim ubrizgavanjem gorivo se ubrizgava po grupi mlaznica.
To se odvija jednom , svaka dva okretaja kolenastog vratila.
In this case the injected fuel is sucked in rather quickly
Potpuno sekvencijalno ubrizgavanje
S ovom metodom ubrizgavanja trenutak se odredjuje po injektoru. Kao po pravilu, ubrizgavanje mora biti dovrseno prije otvaranja ulaznog ventila . Ponekad ubrizgavanje pocinje tek na otvaranju ulaznog ventila.
Glavna prednost potpuno sekvencijalnom metodom je da je ubrizgavanje kolicine može odrediti odvojeno za svaki cilindar.
Uvodjenje 'na brodu dijagnoze' (OBD-2) je napravio potpuno sekvencijalno ubrizgavanje potrebno.
To je jedini nacin kako bi se omogucilo iskljucuje goriva po cilindru (npr. u slucaju pogresne svjecice, katalizator zastite i kontrole trakcije).
Opcije u LPI sistemu
LPI sistem prati strategiju ubrizgavanja racunara benzinskog ubrizgavanja. To znaci da se gorivo,doziranje,merenje LPG je isto kao i za benzin.
Sve opcije kao sto su gorivo iskljuciti na usporavanje, min-granica, visina de-ocjena, puno opterecenje ,obogacivanje i l = 1 kontrola takodje se izvode za LPG...
Liquid propan injector LPI
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Liquid propan injector LPI
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- NikolaNes
- Postovi: 308
- Pridružio se: 09 Avg 2012, 00:00
- NikolaNes
- Postovi: 308
- Pridružio se: 09 Avg 2012, 00:00
Re: Liquid propan injector LPI
evo sad naleceh na ovaj oglas, ovaj ima tecni klik
moj saab je vrh...samo da proradi
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gostiju