SAAB CAFFE
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Evo slika kineskog 9-5 - koliko vidim lepe vesti za vlasnike B205 motora, posto mislim da bi mogao da se transplatira - i ko zna mozda je oil-sludge konacno resen - samo treba videti gde su stavili katalizator
http://chinaautoweb.com/car-models/senova/
http://chinaautoweb.com/car-models/senova/
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- saabvolvo
- Postovi: 594
- Pridružio se: 14 Apr 2013, 00:00
- Lokacija: indjija
Re: SAAB CAFFE
Gde nam je Aero,nema ga duze vreme?
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
- darko
- Postovi: 15
- Pridružio se: 11 Apr 2013, 00:00
Re: SAAB CAFFE
moj 9-5 dobio plin od dva velika majstora
Re: SAAB CAFFE
U cetvrtak... Prosli... Misim sad ovaj sto je bio...
Na drumu kod S. Palanke prema Nisu...
Saab 9-5 MY2000 SE Limo... sa dignutom 'aubom...
Zakucao motor... Umro na 180-190km/h po prici vlasnika... koji za divno cudo kae njegovom krivicom... znao je da troshkari ulje a nije kontrolisao od poljske valjda... madjarske... gde je vec prenocio sa cerkom na putu od swe prema Istambulu.
Proletim ja pored njega sa jedno 140... Spazim naravno, kraichkom oka da se radi o poznatom Voz`LU.
Prepoznam bracu sapacenike...
Legnem na KOCHNICU tako da je Doblisha upaL`o sva cetr` migavca... ne sam znao da to ima ono... automatische... Lepo za znati...
Zaustavim se posle 150m... JBT koji zaustavni put... ovo nikako ne kochi pomislim u sebi...
Uradim ono shto je zabranjeno... Rikverc i cetr` migavca i zaustavna i pun gas...
Pozicioniram se onako severno u nulu od uginulog... posrnulog...
Izadjem iz Vozla... Lik me gleda onako... tugaljivo-preplasheno-usrano-zadovoljno-srecno.
Valjda znate koji je to pogled...
Pitam...
Koja muka Junachino sa SWE tablama...
Kae na tarzan engleskom... ja turac... idem kuci... ( prvo shto sam pomislio bilo je... PUTUJ IGUMANE, NE MISLI NA MANASTIR... )
Reko ajd daj reci shta bi...
Kae on... kako se i shta desilo.
Cerka mu u kolima sva isprepadana...
Ja rechem ajd probaj da okrenesh kljuch..
Ono se samo chuje...
TK!
Ja njemu... Again... spin it...
TK!
I pochnem da se smejem i kaem mu... Your engine is dead! CAPUT... ENDE... FIN... KONEC... MOERTO... IMHO connrod is broken... And it blocks engine.
SORRY!
ON me unezvereno pogleda i maltene pochne da plache.. .Pricha da je krenuo u Istambul, da mu se sestra udaje po drugi put, u Subotu, da mora da stigne tamo...
Bi mi ga zao...
I ona nasha iz milionera... kviza...
JEDAN POZIV MENJA SVE...
OKRENUTI PRIJATELJA...
Kiki...
da?
Turac ovde na drumu... bla bla bla bla...
OK eo ti fon shlepadzije...
Dodje slepadzija...
kae 60-65 evra do BGD od Smedereva do servisa SAABoter...
Drumska mafija stize shkripeci gumama, oce da se biju...
Ja kaem, evo ljudi, pitajte choveka, STCS(SWE) kontaktirao SCS(SRB), i obezbedili sve, shlep besplatan, MOTOR drugi, FREE i Servis FREE...
LIK me MA da vazi, nego evo tebi 200 evra i ovom shto ce da dodje sa shlepom 100 evra da se okrenete i da odete, da ga ostavite nama...
Ja reko... brate evo ti chovek...
Dogovori se sa njim...( Znam da lik nece sa njima onako celavima)
Turchin, ni da cuje da ide sa njima... kao Europe Asistance... free je, lik ima karticu ali ni ziv da je pokaze...
Ode on do kikija, ja se vratim za BGD...
Lik me grli, gleda sad MOJ SAAB 9-5 SW Hirsch...
Bali...
Vadi neke poklone, pikslu u boji aluminijuma, Poster 9-3 SS Hirsch, Maketu 9-5 Sedana...
Ha se smejem i kaem smiri se... Polako, nisam ja ovo radio i pomogao ti da mi nashto dajesh... Kae mi da imam sad prijatellja u Turskoj, u SWE shta mi god treba...
Kad mi god treba sve je OK.
Da dodjem u SWE kod njega, da mu budem gost, da me voda po fabrici, bla bla bla...
Ja reko... polako, prvo skochi pa reci HOP...
I posle ne prespavane noci( Kiki) Uspe da od 2-3 motora sklopi jedan da radi... u B204 konfiguraciji sa izmenama, deklija lanca, kartera, glave... ma ludilo...
Spakuje sve, u Turac oko 16-17h PETAK krene put Turske...
Usao u Tursku oko 04 Ujutro... Po poruci...
Do Bugarske je vozio oko 3.5 sati... 12 sati kroz bugarsku mi se ne uklapa, samo ako je pravio pauzu, ili je oko 04-05 ujutro stigao u Istambul... ne smo razumeli poruku...
Tako Spasim brata Jadnika na putu... Od drumskih razbojnika... Kiki se pokida 20 sati da sredi auto bez stajanja... da Izmadjija neki MOTOR... KAem neki, poshto je ono konglomerat od B204 i B205...
SWEDSKI Turchin SPASHEN...
Na drumu kod S. Palanke prema Nisu...
Saab 9-5 MY2000 SE Limo... sa dignutom 'aubom...
Zakucao motor... Umro na 180-190km/h po prici vlasnika... koji za divno cudo kae njegovom krivicom... znao je da troshkari ulje a nije kontrolisao od poljske valjda... madjarske... gde je vec prenocio sa cerkom na putu od swe prema Istambulu.
Proletim ja pored njega sa jedno 140... Spazim naravno, kraichkom oka da se radi o poznatom Voz`LU.
Prepoznam bracu sapacenike...
Legnem na KOCHNICU tako da je Doblisha upaL`o sva cetr` migavca... ne sam znao da to ima ono... automatische... Lepo za znati...
Zaustavim se posle 150m... JBT koji zaustavni put... ovo nikako ne kochi pomislim u sebi...
Uradim ono shto je zabranjeno... Rikverc i cetr` migavca i zaustavna i pun gas...
Pozicioniram se onako severno u nulu od uginulog... posrnulog...
Izadjem iz Vozla... Lik me gleda onako... tugaljivo-preplasheno-usrano-zadovoljno-srecno.
Valjda znate koji je to pogled...
Pitam...
Koja muka Junachino sa SWE tablama...
Kae na tarzan engleskom... ja turac... idem kuci... ( prvo shto sam pomislio bilo je... PUTUJ IGUMANE, NE MISLI NA MANASTIR... )
Reko ajd daj reci shta bi...
Kae on... kako se i shta desilo.
Cerka mu u kolima sva isprepadana...
Ja rechem ajd probaj da okrenesh kljuch..
Ono se samo chuje...
TK!
Ja njemu... Again... spin it...
TK!
I pochnem da se smejem i kaem mu... Your engine is dead! CAPUT... ENDE... FIN... KONEC... MOERTO... IMHO connrod is broken... And it blocks engine.
SORRY!
ON me unezvereno pogleda i maltene pochne da plache.. .Pricha da je krenuo u Istambul, da mu se sestra udaje po drugi put, u Subotu, da mora da stigne tamo...
Bi mi ga zao...
I ona nasha iz milionera... kviza...
JEDAN POZIV MENJA SVE...
OKRENUTI PRIJATELJA...
Kiki...
da?
Turac ovde na drumu... bla bla bla bla...
OK eo ti fon shlepadzije...
Dodje slepadzija...
kae 60-65 evra do BGD od Smedereva do servisa SAABoter...
Drumska mafija stize shkripeci gumama, oce da se biju...
Ja kaem, evo ljudi, pitajte choveka, STCS(SWE) kontaktirao SCS(SRB), i obezbedili sve, shlep besplatan, MOTOR drugi, FREE i Servis FREE...
LIK me MA da vazi, nego evo tebi 200 evra i ovom shto ce da dodje sa shlepom 100 evra da se okrenete i da odete, da ga ostavite nama...
Ja reko... brate evo ti chovek...
Dogovori se sa njim...( Znam da lik nece sa njima onako celavima)
Turchin, ni da cuje da ide sa njima... kao Europe Asistance... free je, lik ima karticu ali ni ziv da je pokaze...
Ode on do kikija, ja se vratim za BGD...
Lik me grli, gleda sad MOJ SAAB 9-5 SW Hirsch...
Bali...
Vadi neke poklone, pikslu u boji aluminijuma, Poster 9-3 SS Hirsch, Maketu 9-5 Sedana...
Ha se smejem i kaem smiri se... Polako, nisam ja ovo radio i pomogao ti da mi nashto dajesh... Kae mi da imam sad prijatellja u Turskoj, u SWE shta mi god treba...
Kad mi god treba sve je OK.
Da dodjem u SWE kod njega, da mu budem gost, da me voda po fabrici, bla bla bla...
Ja reko... polako, prvo skochi pa reci HOP...
I posle ne prespavane noci( Kiki) Uspe da od 2-3 motora sklopi jedan da radi... u B204 konfiguraciji sa izmenama, deklija lanca, kartera, glave... ma ludilo...
Spakuje sve, u Turac oko 16-17h PETAK krene put Turske...
Usao u Tursku oko 04 Ujutro... Po poruci...
Do Bugarske je vozio oko 3.5 sati... 12 sati kroz bugarsku mi se ne uklapa, samo ako je pravio pauzu, ili je oko 04-05 ujutro stigao u Istambul... ne smo razumeli poruku...
Tako Spasim brata Jadnika na putu... Od drumskih razbojnika... Kiki se pokida 20 sati da sredi auto bez stajanja... da Izmadjija neki MOTOR... KAem neki, poshto je ono konglomerat od B204 i B205...
SWEDSKI Turchin SPASHEN...
Poslednji put menjao 1 dana TAZZ, izmenjena 10 puta
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB CAFFE
e to je muka, kad te tako ostavi u tudjoj zemlji a kvar neresiv za 24h i 200-300e...
jbg, ako je tako sto se ulja tice, sam je kriv...
jbg, ako je tako sto se ulja tice, sam je kriv...
All systems go, ready for takeoff!
Re: SAAB CAFFE
Kvar reshen za 20es sahata od kad je pocheto da se radi...GRIPEN je napisao:e to je muka, kad te tako ostavi u tudjoj zemlji a kvar neresiv za 24h i 200-300e...
jbg, ako je tako sto se ulja tice, sam je kriv...
I 950 evra... SVE...
SOCIJALA!
Samo radni sati ako bi rachunao koshtaju oko 400 evra...
Re: SAAB CAFFE
E da i bi kao shto sam mislio..
Pukli shrafovi od Klipnjache... klipnjacha pukla... mislim odvojila se VeL`ka pesnaja... Klip stig`o glavudzu...
I blikirao radL`cu...
JUPIIIII ... Dijagnostichar sam ... ihaaa...
Pukli shrafovi od Klipnjache... klipnjacha pukla... mislim odvojila se VeL`ka pesnaja... Klip stig`o glavudzu...
I blikirao radL`cu...
JUPIIIII ... Dijagnostichar sam ... ihaaa...
- NikolaNes
- Postovi: 308
- Pridružio se: 09 Avg 2012, 00:00
Re: SAAB CAFFE
posle ovoga ti je vjerovatno stavio sliku na pozadinu
moj saab je vrh...samo da proradi
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB CAFFE
Tazz
Svaka cast...
Jel bilo mulja u motoru, il je samo hvalilo ulja?
Svaka cast...
Jel bilo mulja u motoru, il je samo hvalilo ulja?
All systems go, ready for takeoff!
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB CAFFE
Tazz bravo,imam ventilator samo ne znam dal radi. Poslacu ti ga samo me pozovi i izdiktiraj adresu. Kosta jedna kooka kola kad dodjes
- troll 9-5
- Postovi: 1999
- Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Z E M U N
Re: SAAB CAFFE
Jbt dok sam cito, sinulo mi.... ovo bi bio dobar film
- treki
- Drug Član
- Postovi: 257
- Pridružio se: 26 Jun 2012, 00:00
Re: SAAB CAFFE
Svaka cast, prica za da ne poverujes, al posto ja cekam na red kod kikija zbog tog turcina, to ti nikad necu zaboraviti.
Salim se naravski , nigde meni ne gori pod nogama, lepo je znati da jos uvek postoje ljudi koji zele da pomognu sabratu u nevolji.
Salim se naravski , nigde meni ne gori pod nogama, lepo je znati da jos uvek postoje ljudi koji zele da pomognu sabratu u nevolji.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Drugari, cisto da vidite na sta sam naleteo u Z.Djindjica dok sam isao po lebac juce
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB CAFFE
@kd... je l' 2.1 ?
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
.............
Bagzi93 je napisao:Je l bilo ovako :
Od 1:45 krece saga TURCIN
Poslednji put menjao 1 dana Bagzi93, izmenjena 13 puta
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Da, cuveni beli 2.1, po svemu sudeci kod istog vlasnika. Cini mi se da ga prodavao kao lokacija Leskovac - ja, kako bre eno ga u Z.Djidjica?!?Carlsson je napisao:@kd... je l' 2.1 ?
Ne izgleda lose, ima klimu, solidno ocuvan unutra, registracija za nj. jeste nesto veca, ali zbog godista podnosljivo.
Motor cini mi se 136 ili 141ks, jedini koliko-toliko harmonizuje sa BW automatskim menjacem kod 900ki - ovaj ima manuelni menjac
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB CAFFE
Stoji on odavno u Z. Djindjica
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Da, ali pomera se, verovatno uredno registrovan i vozi se
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB CAFFE
Zadnji put kad sam ga vidio...bio je u losijem stanju nego sad, znaci ne pusta ga vlasnik da propadne
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta