Dihtung glave

Korisnikov avatar
Sloba43
Postovi: 21
Pridružio se: 05 Jan 2013, 00:00

Dihtung glave

Postod Sloba43 » 03 Mar 2013, 21:49

Postovani da li mogu menjati dihtung glave i obraditi glavu a ne raditi lezajeve na 9000t 88 30.000km

Korisnikov avatar
BOKI 900
Wheeler Dealer
Postovi: 1414
Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
Lokacija: beograd

Re: Dihtung glave

Postod BOKI 900 » 03 Mar 2013, 22:20

.
Poslednji put menjao 1 dana BOKI 900, izmenjena 15 puta
Love SAAB, never GM

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Dihtung glave

Postod kd23se4 » 03 Mar 2013, 22:23

Ako je dihtung vrisnuo samo kao posledica pregrevanja ili zbog starosti ne vidim sto bi menjao lezajeve.

Na kraju krajeva premeriti pritisak ulja - ako je pritisak u redu ne bi ja nista dirao

Korisnikov avatar
Sloba43
Postovi: 21
Pridružio se: 05 Jan 2013, 00:00

Re: Dihtung glave

Postod Sloba43 » 05 Maj 2013, 12:55

Dihtung mi malo balavi i masti motor ali je od starosti jer je presao 333000 nego mi pre par dana zvajno semering i sad pisa ulje,inace motor radi ja mislim da nov iz radnje ne radi bolje.

Kolja
Postovi: 1224
Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
Lokacija: Novi Pazar

Re: Dihtung glave

Postod Kolja » 06 Maj 2013, 11:28

Ajmo malko preciznije,dihtung glave motora ili dihtung poklopca dekla ventila? Motor kao motor,mozda je radjen,mozda nije. Nikakav tuning ne raditi na motoru ako u suprotnom nisi siguran da je ok. Pod tim ok smatram da je motor odradjen komplet. Bilo kakvo odstupanje od ovoga moze rezultirati situacijom od dve ljubicaste Slika

Korisnikov avatar
Sloba43
Postovi: 21
Pridružio se: 05 Jan 2013, 00:00

Re: Dihtung glave

Postod Sloba43 » 09 Maj 2013, 16:17

Dihtung glave i poklopca bih menjao,motor nikad nije radjen sem sto vidim da je na njemu turbina te05b12 sto mislim da nije njegova orginalna JER JE NJEMU FABRICKA GARETOVA T3.Stim da ta turbina na njemu nema lufta sto znaci da je jos uvek dobra.Auti ide dobro radi lepo nego me nervira sto mu je malo masan agregat a uz to jos pustio semering radilice

Korisnikov avatar
Sloba43
Postovi: 21
Pridružio se: 05 Jan 2013, 00:00

Re: Dihtung glave

Postod Sloba43 » 26 Maj 2013, 17:40

dal neko zna do koliko bara je prihvatljiva kompresija da ne moraju da se menjaju karike s obzirom da je fabricka 9

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Dihtung glave

Postod kd23se4 » 26 Maj 2013, 18:24

Vaznije je da klipovi ne odstupaju mnogo jedan od drugog nego sama vrednost.....npr. 9,9,9,6 je losije nego 7,5; 8; 8; 8

Korisnikov avatar
Sloba43
Postovi: 21
Pridružio se: 05 Jan 2013, 00:00

Re: Dihtung glave

Postod Sloba43 » 05 Jun 2013, 11:12

Merio kopresiju 10,8-11-10,5-11

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Dihtung glave

Postod kd23se4 » 05 Jun 2013, 12:15

To su dobre vrednosti, nista ne diraj! Slika

Ako hoces da znas u kakvom su stanju lezajevi izmeri pritisak ulja (hladan motor, topao motor.....) - ako je to isto u redu nista ne diraj

Korisnikov avatar
Sloba43
Postovi: 21
Pridružio se: 05 Jan 2013, 00:00

Re: Dihtung glave

Postod Sloba43 » 07 Jun 2013, 21:10

Sta mislite da li bi lepo podneo remap i na koliko bezbedno da se cipuje.I strasno me interesuje s obzirom da auto poteze ko nevreme koliko bi se osetilo u perfomansama ,ako neko ima primer.


Povratak na “SAAB 9000 CC”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost