Tipovi svih Saabovih benzinskih motora od B20 do B205

O SAAB MOTORIMA
Korisnikov avatar
troll 9-5
Postovi: 1999
Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
Lokacija: Z E M U N

Re: Tipovi svih Saabovih benzinskih motora od B20 do B205

Postod troll 9-5 » 23 Apr 2012, 16:22

Slika

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Tipovi svih Saabovih benzinskih motora od B20 do B205

Postod AERO » 22 Jun 2012, 16:50

kd23se4 je napisao: B-motori B20 (1972-1981)
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Slika

Korisnikov avatar
Sloba43
Postovi: 21
Pridružio se: 05 Jan 2013, 00:00

Re: Tipovi svih Saabovih benzinskih motora od B20 do B205

Postod Sloba43 » 09 Maj 2013, 22:13

B202 88god crvena di casseta dal ima di apc i gde se nalazi.Interesuje me kakav potencijal ima agregat s obzirom da je na njemu micu te05b-12 turbina koja nije njegova nego od 900 91-93 ja mislim

Kolja
Postovi: 1224
Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
Lokacija: Novi Pazar

Re: Tipovi svih Saabovih benzinskih motora od B20 do B205

Postod Kolja » 10 Maj 2013, 12:37

Ne moras na sto mesta pitati gde sta te zanima. Mozes opusteno na jednom mestu pitati Slika

Svi b202 turbo motori moraju imati APC.
Ako pitas za box onda se on nalazi pod suvozacevim sedistem.
Ranije verzije 9000 koje imaju razvodnik ,apc box im se nalazi ispod levog kolena vozaca u tabli, dok LH 2.2 koji koriste se nalazi u akvarijumu. Prostor izmedju soferke i motora isto sa vozaceve strane.
Nijedan saab 9000 sem aera ne koristi mitshu turbo. Ili je t25 ili t3 od Garetta. Jedino aero nosi mitshu td04 a tu tvoju stvarno ne znam. . .

Potencijal tog motora je veoma nezgodno pitanje iz tog razloga sto sve zavisi od dubine dzepa a tu treba bas duubook. Pod tim mislim da prvo treba sebi da zadas cilj na sta ces da ides,onda lepo kazes ok 260hp. Treba ti kompletna generalna motora koju treba da radi saab specijalista,pa opet covek koji zna koliko taj motor moze i sta mu sve treba za tu snagu ali to je opet isto specijalista za saaba itd .Pa uz to ide i sredjivanje menjaca koji je najslabija karika tu,jer ih momenat drobi,pa nov set kvacila sa remontom oba cilindra,pa da bi se zaustavio trebaju novi diskovi,creva,plocice,powerflex nosaci motora jer bi one zdrobio pri trecem potezanju it itd itd.

KO SAAB NE ZNA NEKA SAAB NE DIRA......te price Mika iz Male Krsne ume da radi tuning na b202 to batali. Ali treba dosta soli pojesti da bi covek shvatio gde sta i kako je najbolje Slika

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Tipovi svih Saabovih benzinskih motora od B20 do B205

Postod AERO » 22 Sep 2013, 23:12

Slika

Korisnikov avatar
Tarantula
Postovi: 22
Pridružio se: 19 Dec 2013, 17:22

Re: Tipovi svih Saabovih benzinskih motora od B20 do B205

Postod Tarantula » 23 Dec 2013, 10:58

Predpostavljam da je lanac, ali da pitam.........

za 9-5, model 2003, 2.0t.............jel lanac ili zubcasti?

jel motor iz gm-a, ili saab-ov?

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Tipovi svih Saabovih benzinskih motora od B20 do B205

Postod AERO » 23 Dec 2013, 11:32

Tarantula je napisao:za 9-5, model 2003, 2.0t.............jel lanac ili zubcasti?
Lanac
Tarantula je napisao:jel motor iz gm-a, ili saab-ov?
SAABov ...(B205,crna DI kaseta,trionic 7)

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: Tipovi svih Saabovih benzinskih motora od B20 do B205

Postod san_šabacisko » 19 Jan 2018, 20:04

samo mala ispravka
kd23se4 je napisao:
30 Mar 2012, 16:51
Ali je zadrzao sistem ventila koji se podesavaju i lanac za prenos snage sa bregaste na radilicu

Svi modeli motora imaju provereni sistem prenosa snage sa bregaste na radilicu putem lanca, sto je motoru garantovalo u proseku 300.000km bez vecih intervencija.
treba obrnuto, sa radilice na bregastu, i bolje je reći pogon umesto snaga
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.


Povratak na “MOTORI”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 6 gostiju