Sto se tice prebacivanja sa LPT na FPT, nije sve bas tako lako - bar kod 900ke. Evo jedan momak nasao drugi auto sa kog je uzeo sve delove - ali prilikom promene kablova (da, moraju kablovi za motor da se menjaju) ima problem da nisu kompatibilni sa prikljuccima u kucistu sa osiguracima - naravno momak tek shvatio kada je sve vec isprebacivao
Ispada da nisu sva godista kod 900ke ista, pa nije bas kod svih plug&play
Koga zanima ima ovde na kraju stranice slika potrebe opreme za PREBACIVANJE SA LPT NA FPT
nije sve tako lako kao sto izgleda dok ne probas.Ja probao pa se usrao.pokusao sam da prebacim motor bez razvodnika u auto koji je imao motor sa razvodnikom kad ono instalacije nula.Nema sanse da se prebaci.Ustvari ima ali da ti m... oteknu do kolena.Za.ebo sam i oba auta rasprodao u delove kompletno ostalo mi jos nekih sitnica.Za instalacije uredno na otpadu uzeo 70e kompletno ogoljene od plastike,cist bakar ne goren.E sad tu budzevinu od LPT na FPT nisam ni probao niti imam zelju da probam.Kod nemca se mozda menja sve ali za svaki model imas semu gde god hoces da nadjes pa lako zamenis instalaciju.Trenutno prepravljam Audi coupe quattro sa 7A 2.3 20v motora na NG 2.3 10v motor.Instalacije se potpuno razlikuju ali se i menjaju za dva sata.
Esi video ono sto smo te pitali?
Sta je bilo na kraju sa benzinom?
Bas bih voleo da dodjes na skup,da se upoznamo i da vidimo masinu...Bio bi jedini ep... 

Svaka cast 








































