SAAB CAFFE
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
ovo je mozda Viggen gde je neko naknadno zaplavio tablu (inace je metalik) - u svakom slucaju ima Viggen volan i "Turbo sat"
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Ovo plavo je uzas 

- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
ma ne svidja mi se ni ta matirana metalik (bez plave) kod Viggena
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Re: SAAB CAFFE
Ako neko zna ko traži radnika, slobodno radno mesto otvoren sam za saradnju. Tražim posao.
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Evo ja cu prvi da pitam Bojana u vezi Italijana.
Boki druze,imao bih pregrst pitanja ,od kojih bi me sigurno oterao u p.m.......ali da se ne lazemo,ja mislim da se "generalno" uvoze kola nizeg kvaliteta iz Italije.Da li gresim?
Nacuo sam da je carina za Italijane povoljnija od drugih.Mozes li nam reci zasto je to tako?
Opste poznata stvar je,da se kilometraza skida.Koliko su odstupanja u praksi....od prave do one prikazane.
Evo jedan primer OGLAS ....ja zivotom smem da se zakunem da nije presao 144 nego vise.
Uz svo duzno postovanje tebe i posla kojim se bavis.....ako nije tajna,otkri nam neke cene prevoza i okvirno carine (evo primera radi za ovaj gore 2.2)....koje bi bile aktuelne ako bi se odlucili za tvoju asistenciju.
Gde carinis kola?
Eto ,ako nije mnogo,za sada toliko
Boki druze,imao bih pregrst pitanja ,od kojih bi me sigurno oterao u p.m.......ali da se ne lazemo,ja mislim da se "generalno" uvoze kola nizeg kvaliteta iz Italije.Da li gresim?
Nacuo sam da je carina za Italijane povoljnija od drugih.Mozes li nam reci zasto je to tako?
Opste poznata stvar je,da se kilometraza skida.Koliko su odstupanja u praksi....od prave do one prikazane.
Evo jedan primer OGLAS ....ja zivotom smem da se zakunem da nije presao 144 nego vise.
Uz svo duzno postovanje tebe i posla kojim se bavis.....ako nije tajna,otkri nam neke cene prevoza i okvirno carine (evo primera radi za ovaj gore 2.2)....koje bi bile aktuelne ako bi se odlucili za tvoju asistenciju.
Gde carinis kola?
Eto ,ako nije mnogo,za sada toliko

- rade32
- Postovi: 93
- Pridružio se: 22 Mar 2012, 00:00
Re: SAAB CAFFE
Posto sam ja svez u vezi uvoza ja cu prvi,auto je na oglasu kostao 4700e kad smo se culi tel. odmah je spustio cenu na 4000e,zoll tablice koje traju 5 dana 104e,notar kod koga je zakljucen ugovor 47e...bilo je jos nekih sitnijih troskova koji nisu ni bitni,uglavnom troskovi oko papirologije u Frankfurtu,putarina,gorivo i avionska karta za drugara da se vrati nazad su me kostali 600e.
Dalje u PG auto je islo na tehnicki pregled 160e,prevod Nemackih papira 15e,onda carina,PDV,spediter,lezarina,nekakve takse sve ukupno 1074e onda je dosla na red registracija 370e i napokon kraj
Zaboravih da napisem,drugar koji je sve to obavio dobio je za svoje usluge,maltretiranje i sve ostalo 500e,i to ulazi u cenu auta.
Dalje u PG auto je islo na tehnicki pregled 160e,prevod Nemackih papira 15e,onda carina,PDV,spediter,lezarina,nekakve takse sve ukupno 1074e onda je dosla na red registracija 370e i napokon kraj

Zaboravih da napisem,drugar koji je sve to obavio dobio je za svoje usluge,maltretiranje i sve ostalo 500e,i to ulazi u cenu auta.
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Pa dobio si table
......pa sto ne vices
.....
To sto si nam ispricao,to je Nemacka.Hvala ti sto si podelio pricu s nama,ali kako je Srbija preplavljena Italijanima,mislim da je bojan72 prava osoba da nas necemu nauci.
Mislim da u Italiji niko od nasuh ne placa saab-a 4000e (mozda i gresim
)





To sto si nam ispricao,to je Nemacka.Hvala ti sto si podelio pricu s nama,ali kako je Srbija preplavljena Italijanima,mislim da je bojan72 prava osoba da nas necemu nauci.
Mislim da u Italiji niko od nasuh ne placa saab-a 4000e (mozda i gresim

- rade32
- Postovi: 93
- Pridružio se: 22 Mar 2012, 00:00
Re: SAAB CAFFE
Registrovao ga jesam ali nisam jos dobio tablice,u utorak idem po njih,oduzi se tih sedam dana
Bilo je i u Nemackoj jeftinijih,ali ja sam gledao samo sa servisnom knjigom a takva auta su uvek skuplja.
Nudio mi se jos jedan potpuno isti saab,samo crne boje,za 3500e ali mnogo bolje sam prosao sa kupovinom ovog samo sto sam dobio duple tockove,vlasnik me cak i castio nov saab znak za gepek jer se njegov izlizao
Jedino je bilo problema sa zavrsavanjem onog papira sto bi me oslobodilo placanja carine,mogao je da ga zavrsi ali bi me verovatno kostalo vise nego sto sam platio carinu,ne znam tacno ali problem je sto se jos uvjek ne zna sudbina fabrike pa zbog toga ima problema oko vadjenja tog papira.
Svi znamo one price da su iz Italije losija kola nego iz Nemacke,licno mislim da to zavisi od slucaja do slucaja,kako god dobro auto ce dosta da kosta gde god da je,ali ipak mi je nekako milije da iz Nemacke dovezem auto.

Bilo je i u Nemackoj jeftinijih,ali ja sam gledao samo sa servisnom knjigom a takva auta su uvek skuplja.
Nudio mi se jos jedan potpuno isti saab,samo crne boje,za 3500e ali mnogo bolje sam prosao sa kupovinom ovog samo sto sam dobio duple tockove,vlasnik me cak i castio nov saab znak za gepek jer se njegov izlizao

Jedino je bilo problema sa zavrsavanjem onog papira sto bi me oslobodilo placanja carine,mogao je da ga zavrsi ali bi me verovatno kostalo vise nego sto sam platio carinu,ne znam tacno ali problem je sto se jos uvjek ne zna sudbina fabrike pa zbog toga ima problema oko vadjenja tog papira.
Svi znamo one price da su iz Italije losija kola nego iz Nemacke,licno mislim da to zavisi od slucaja do slucaja,kako god dobro auto ce dosta da kosta gde god da je,ali ipak mi je nekako milije da iz Nemacke dovezem auto.
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Aha...nisam onda lepo razumeo.......brzo ce,izdrzi
Slazem se s tobom da i kod Italijana ima dobrih kola(zapravo svugde),pa i kod nas......ali takve automobile,prosecni kupac sa nasih prostora ne kupuje......u stvari - takvi su jako retki.To je individualan uvoz,to su primerci koji se uzimaju za kucu,i to je totalno neka druga prica....
Ja sam se bazirao na ove primerke sto masovno ulaze kod nas,i koji su "kao" pristupacniji nasem dzepu....
Naglasavam -kao,zato,sto sve sto se ne plati na mostu,sacekate na cupriji.....
I kod nemaca isto ima takvih varijanti.Ako ukucamo na mobile.de saab 9-3 (2001-2007) ima ih 1179.Kad suzimo na ponudu iz Nemacke ,dobijemo 730 oglasa.....(znaci skoro 50% oglasu su van Nemacke).
Kad insistiramo na PRAVOJ servisnoj istoriji - proj ponude pada na 455.
Pazite - sa 1179 na 455......to jasno pokazuje da i na mobilu.de,nije sve sjajno i bajno,i da i tamo ima dosta losih prica........medjutim,Italija svakao prednjaci u uvozu.Zasto,to je ono sto me zanima......

Slazem se s tobom da i kod Italijana ima dobrih kola(zapravo svugde),pa i kod nas......ali takve automobile,prosecni kupac sa nasih prostora ne kupuje......u stvari - takvi su jako retki.To je individualan uvoz,to su primerci koji se uzimaju za kucu,i to je totalno neka druga prica....
Ja sam se bazirao na ove primerke sto masovno ulaze kod nas,i koji su "kao" pristupacniji nasem dzepu....
Naglasavam -kao,zato,sto sve sto se ne plati na mostu,sacekate na cupriji.....
I kod nemaca isto ima takvih varijanti.Ako ukucamo na mobile.de saab 9-3 (2001-2007) ima ih 1179.Kad suzimo na ponudu iz Nemacke ,dobijemo 730 oglasa.....(znaci skoro 50% oglasu su van Nemacke).
Kad insistiramo na PRAVOJ servisnoj istoriji - proj ponude pada na 455.
Pazite - sa 1179 na 455......to jasno pokazuje da i na mobilu.de,nije sve sjajno i bajno,i da i tamo ima dosta losih prica........medjutim,Italija svakao prednjaci u uvozu.Zasto,to je ono sto me zanima......
Re: SAAB CAFFE
Dobro AERO rece nisam video ova pitanja,jos uvek sam tanak sa ovim forumom pa dok se neuklopim a i vitlam po ceo dan pa nestizem ni da pogledam komp sta ima novo ovde.Premnogo je pitanja pokusacu da odgovorim na neka odmah sto znam na neka vremenom kad bude nesto konkretno u ponudi od sabova.
prevoz-sever italije do bg-a kamionom 240e
centralna italija do bg-300-320e
spedicija i sitni troskovi sa dizanjem ili spustanjem kilometraze od 140-160e
carinarnica beograd iskljucivo.
italijanski katalog je najeftiniji pa je samim tim i carina najniza.
ako se carini na firmu pa faktura na ime to je jos 100e.
primer:saab 93 22tid puno km,2001-2002 na ime moze da se uveze do 2000e max
gore je takav od 900-1200e
ako je top stanje moze gore da bude 3000e.
95 je nesto malo redji ali slicna cena.
ja recimo merkam 95 19tid-2006-2007 do 150hkm gore je donja cena oko 5500e,ali sa svim troskovima do registracije bude 8000e.a moze naravno i vise.
10 godina star saab u italiji su kola koja imaju izmedju 200-300 soma km realno.video sam i sa 350
Dodatak;
93 je skuplja u novom modelu ista godina-2002-2003 prva serija minimum duplo.
benzinci su manje presli,mnogo su redji u ponudi i cesto i skuplji.sta je najeftinije?Naravno saab koji je havarisan i kome je motor u problemu!!!
prevoz-sever italije do bg-a kamionom 240e
centralna italija do bg-300-320e
spedicija i sitni troskovi sa dizanjem ili spustanjem kilometraze od 140-160e
carinarnica beograd iskljucivo.
italijanski katalog je najeftiniji pa je samim tim i carina najniza.
ako se carini na firmu pa faktura na ime to je jos 100e.
primer:saab 93 22tid puno km,2001-2002 na ime moze da se uveze do 2000e max
gore je takav od 900-1200e
ako je top stanje moze gore da bude 3000e.
95 je nesto malo redji ali slicna cena.
ja recimo merkam 95 19tid-2006-2007 do 150hkm gore je donja cena oko 5500e,ali sa svim troskovima do registracije bude 8000e.a moze naravno i vise.
10 godina star saab u italiji su kola koja imaju izmedju 200-300 soma km realno.video sam i sa 350

Dodatak;
93 je skuplja u novom modelu ista godina-2002-2003 prva serija minimum duplo.
benzinci su manje presli,mnogo su redji u ponudi i cesto i skuplji.sta je najeftinije?Naravno saab koji je havarisan i kome je motor u problemu!!!
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Toooo Boki legendo.....Hvala za info 

Re: SAAB CAFFE

dosta toga sto je kao u problemu, bude ... smesna stvar... recimo reparacija turba koja je 250 evra... a auto cena ... SMEH u najbolju ruku.
Re: SAAB CAFFE
jednog 95 sam davno gledao,mislim 2003 benzin turbo vector sw sve na radost,cena bezveze,kazu u it nezna se sta je sa motorom.mi pokusamo paljenje vergla nepali odma,ispod njega ulje curi,posle nekog vremena upali on,lupa kao burgundac za kukuruz,ugasimo mi,pogledamo malo bolje dole,srafovi na karteru poluzavrnuti,tragovi od ruku itd.....
poenta:svaki auto oni prvo pokusaju da poprave ako moze lako i brzo,tj.jeftino
Ni oni se vise bas nerasipaju parama za nova kola jer je i tamo kriza zadnjih godina.
kad je mala km nedaju oni auto ni pokvaren tako lako.
kad je izmucen i umoran tu smo mi i rumuni i bugari da sve to pocistimo za smesne pare.
Doduse takva su realno i kola.
S obzirom da je kriza i kod nas,para nema,kola sve vise po placevima,svi se sada kao razumeju u kola i poznaju tematiku,a realno neznaju ti isti sta im se podmece i kakvu snaznu km neprovaljuju,nabavka takvih krseva je ekonomski neisplativa jer ih je sve teze prodati kod nas.svi hoce nov auto,mala km,mala potrosnja,mlad lep metalik,5v po mogucstvu i da kosta 2500e.e to nema nigde pa ni u it.
poenta:svaki auto oni prvo pokusaju da poprave ako moze lako i brzo,tj.jeftino
Ni oni se vise bas nerasipaju parama za nova kola jer je i tamo kriza zadnjih godina.
kad je mala km nedaju oni auto ni pokvaren tako lako.
kad je izmucen i umoran tu smo mi i rumuni i bugari da sve to pocistimo za smesne pare.
Doduse takva su realno i kola.
S obzirom da je kriza i kod nas,para nema,kola sve vise po placevima,svi se sada kao razumeju u kola i poznaju tematiku,a realno neznaju ti isti sta im se podmece i kakvu snaznu km neprovaljuju,nabavka takvih krseva je ekonomski neisplativa jer ih je sve teze prodati kod nas.svi hoce nov auto,mala km,mala potrosnja,mlad lep metalik,5v po mogucstvu i da kosta 2500e.e to nema nigde pa ni u it.

- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
bojan72 je napisao:posle nekog vremena upali on,lupa kao burgundac za kukuruz,





Svaka cast boki na iskrenosti.......
Sve je to super,ali ja miiiiiislim da ta kola nisu ni za k...c.
Slazem se u potpunosti s tobom,da je kriza i tamo i vamo,da ljudima nikad ne mozes udovoljiti,da bi svi hteli za dzabe,ali......i da on necega mora da se zivi.
Jbga,zamrzece me Tazz


Ono sto sam ja video na kamionima(u onom stanju kako dolazi kod nas


Susretao sam (segmentno),Italijanske i Spanske automobile po evropskim placevima.........Ma sa kilometar ga izvalis da nije svaba,svajcarac,swedjanin.......odma se vidi potrosenost.
Negde sam napisao da su zabari jako bliski nama po pitanju odnosa prema kolima.Vole da "budze".......a to mi je nekako bez-veze.
Boki,jel neki plac drzis,ili solo(laganica) guras tu pricu....
Re: SAAB CAFFE
Drzim kola na jednom placu kod druga koji ima dosta auta i imam nesto uvek kod kuce,nesto na nekom dofarbavanju,sminkanju i sl.generalno nemam nikad vise od 7-8 auta u ponudi.
Sto se svajcaraca tice tacno je da vrhunski izgledaju ali imaju ako mi verujete bolesno visoku kilometrazu i imaju svi dosta tragova rdje po trapu i nekim delovima motora,verovatno zimski uslovi voznje,tj odakle su.
Spanci su definitivno gori od nas i italijana zajedno.
Noviji francuzi su ok,redovno servisirani uglavnom svi.
iz nemacke nekupujem ali sam cuo da i tamo postoji sada haos.
ukrajinci,poljaci,rusi-vracaju kilometre lazu mazu i sve to rade po nemackoj i ima ih sve vise.kupuju kola po italiji pa ih prodaju po nemackoj.nije ni nemacka sto je nekad bila.Nazalost!
Ovo se sve odnosi uglavnom odnosi na komercijalu-to nije SAAB,mislim na sve brendove koji se puno voze i prodaju.SAAB u ovu kategoriju nespada jer napolju komercijalisti,firme,taxisti itd nevoze saab.Vecinu SAAB-ova voze zaljubljenici u saab i ja licno mislim da se saab vozi iz ljubavi a ne razuma!Realno nov je skup,jedinstven,specifican i to ga izdvaja od drugih,verovatno kao i mnoge od nas u odnosu na one koji vole bmw,alfu ili hondu.....
Sto se svajcaraca tice tacno je da vrhunski izgledaju ali imaju ako mi verujete bolesno visoku kilometrazu i imaju svi dosta tragova rdje po trapu i nekim delovima motora,verovatno zimski uslovi voznje,tj odakle su.
Spanci su definitivno gori od nas i italijana zajedno.
Noviji francuzi su ok,redovno servisirani uglavnom svi.
iz nemacke nekupujem ali sam cuo da i tamo postoji sada haos.
ukrajinci,poljaci,rusi-vracaju kilometre lazu mazu i sve to rade po nemackoj i ima ih sve vise.kupuju kola po italiji pa ih prodaju po nemackoj.nije ni nemacka sto je nekad bila.Nazalost!
Ovo se sve odnosi uglavnom odnosi na komercijalu-to nije SAAB,mislim na sve brendove koji se puno voze i prodaju.SAAB u ovu kategoriju nespada jer napolju komercijalisti,firme,taxisti itd nevoze saab.Vecinu SAAB-ova voze zaljubljenici u saab i ja licno mislim da se saab vozi iz ljubavi a ne razuma!Realno nov je skup,jedinstven,specifican i to ga izdvaja od drugih,verovatno kao i mnoge od nas u odnosu na one koji vole bmw,alfu ili hondu.....

- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
bojan72 je napisao:Spanci su definitivno gori od nas i italijana zajedno.




No da se vratimo saab-u.....Gore,swedska,danska i uopste skandinavija,svi u komercijali jasu saab i volvo......ima ih i tamo leseva.......Evo bas pre neki dan,na licitaciji,pandurski SW 9-5 iz 2006te,2.0t,koknuo motor,automatik,pocetna cena 700e.Nece mnogo otici gore(svinjac od auta)....nema ko tamo to da kupi

Samo "private angebote" Boki......bojan72 je napisao:iz nemacke nekupujem ali sam cuo da i tamo postoji sada haos.
ukrajinci,poljaci,rusi-vracaju kilometre lazu mazu i sve to rade po nemackoj i ima ih sve vise.kupuju kola po italiji pa ih prodaju po nemackoj.nije ni nemacka sto je nekad bila.Nazalost!

Objasni mi ovo......kako Italijanski sabovi imaju toliku kilometrazu a nisu iz komercijale(taksi,firma itd).Jel moguce da privatno nasviraju toliko

Re: SAAB CAFFE
PRVO ZA PIKASO ZNAM I KO IH JE UVEZAO.VECINA NA POCETKU ZAVRSILA NA TAXIJU,IMALE POZADI RESETKE I KATADIOPTERE NA KRILIMA,GROBLJA JEDNOM RECJU.
SKANDINAVIJU NISAM UZIMAO U OBZIR U PREDHODNOJ PRICI.MISLIO SAM NA ITALIJU,SVICU,FRANCUSKU....OVO STO SAM VIDEO.
KAKO KM U ITALIJI.PA LAKO.
AKO 3-4 GODINE STARA KOLA SADA U IT IMAJU LAKO PO 200HKM,ZASTO 2002 NEBI IMALA 300-350!ZAR NE?PA TO JE 30TAK HKM GODISNJE.TO JE REALNO
PS.ZABORAVIH NA VELIKA SLOVA!
SKANDINAVIJU NISAM UZIMAO U OBZIR U PREDHODNOJ PRICI.MISLIO SAM NA ITALIJU,SVICU,FRANCUSKU....OVO STO SAM VIDEO.
KAKO KM U ITALIJI.PA LAKO.
AKO 3-4 GODINE STARA KOLA SADA U IT IMAJU LAKO PO 200HKM,ZASTO 2002 NEBI IMALA 300-350!ZAR NE?PA TO JE 30TAK HKM GODISNJE.TO JE REALNO
PS.ZABORAVIH NA VELIKA SLOVA!
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Setio sam se pikasa jel sam ih video u carinarnici,pa mi palo na pamet da te pitam posto si u tom poslu.....Bas su bile tuga.....
Nemo'se ljutis,ali meni je i ovih 200hkm za 3-4 godine mnogo
Ne kazem da ne prelaze toliko,nego mi 70tak hiljada godisnje bas zesce zvuci....kao rent-a-car......To je u startu izvozan auto.....Mislim da je u privatnom sektoru ta kilometraza ne realna......ipak su to autici iz nekog posla.
Nemo'se ljutis,ali meni je i ovih 200hkm za 3-4 godine mnogo

Ne kazem da ne prelaze toliko,nego mi 70tak hiljada godisnje bas zesce zvuci....kao rent-a-car......To je u startu izvozan auto.....Mislim da je u privatnom sektoru ta kilometraza ne realna......ipak su to autici iz nekog posla.
Re: SAAB CAFFE
Mislim da kad neko plati auto recimo 25000e i proda ga za 4 godine u toj istoj zemlji za 5000e mora da ima razlog.
taj razlog je u 80-90% slucajeva predjena kilometraza.
takva vozila prelaze cesto u danu 200-300km autoputem sa dva paljenja i gasenja.
kod nas za tu kilometrazu nas vozac cesto upali ugasi i udje izadje bar 20x.
e zato kad dodju ti mladji polovnjaci neretko lako umesto 200000km imaju vracenu km na 100000 jer izgledaju unutra perfektni.
Nas kupac naravno sam sebe voli da ubedi da je to to,ili bar veruje da bi to bilo to,ili voli kad pise manje i pohrli da ga kupi.daleko od toga da ta kola nevaljaju ali samo kazem zasto je ogromna razlika u ceni za tako kratak period.
taj razlog je u 80-90% slucajeva predjena kilometraza.
takva vozila prelaze cesto u danu 200-300km autoputem sa dva paljenja i gasenja.
kod nas za tu kilometrazu nas vozac cesto upali ugasi i udje izadje bar 20x.
e zato kad dodju ti mladji polovnjaci neretko lako umesto 200000km imaju vracenu km na 100000 jer izgledaju unutra perfektni.
Nas kupac naravno sam sebe voli da ubedi da je to to,ili bar veruje da bi to bilo to,ili voli kad pise manje i pohrli da ga kupi.daleko od toga da ta kola nevaljaju ali samo kazem zasto je ogromna razlika u ceni za tako kratak period.
- rade32
- Postovi: 93
- Pridružio se: 22 Mar 2012, 00:00
Re: SAAB CAFFE
Imam jedno pitanje da ne otvaram zbog toga novu temu ovde cu,posto u CG sigurno nema znate li ima li gde u Beogradu ili Srbiji da se kupi kljuc za saab 9-3,imam dva kljuca ali oba su poprilicno potrosena,nisu se raspali ali tu su
ima li gdje to da se kupi ili moram da narucujem sa interneta?
Ovakav je:


Ovakav je:

- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Moras voditi racuna i o kodiranju.....znaci nije samo varijanta(kupim i to je to)
Sad sam pogledao na Risticevom sajtu OVDE ,u ponudi imaju samo ovaj sa "sabljom".....ali bi ga svakako pozvao da cujem sta kaze....(mislim na cenu i vreme nabavke).....
Nije za utehu,ali ne ocekuj neku bez-veze cenu za komplet(kruskica i kodiranje), na nasim prostorima.......
Za mercedesa to zadovoljstvo kosta 200e (ja licno porucivao).Predpostavljem da za saab-a nije manje........
USB u obliku tog kljuca je 35-40e,tako da vrlo je moguce da sam u pravu

Sad sam pogledao na Risticevom sajtu OVDE ,u ponudi imaju samo ovaj sa "sabljom".....ali bi ga svakako pozvao da cujem sta kaze....(mislim na cenu i vreme nabavke).....
Nije za utehu,ali ne ocekuj neku bez-veze cenu za komplet(kruskica i kodiranje), na nasim prostorima.......
Za mercedesa to zadovoljstvo kosta 200e (ja licno porucivao).Predpostavljem da za saab-a nije manje........
USB u obliku tog kljuca je 35-40e,tako da vrlo je moguce da sam u pravu

- rade32
- Postovi: 93
- Pridružio se: 22 Mar 2012, 00:00
Re: SAAB CAFFE
Nisam ni mislio da bi manje kostalo,na internetu se cene krecu od 100-150e ali bi svakako platio i 200e da se ja ne maltretirm oko toga.
Moracu da ga zovem,pa ako ne moze da nabavi da bar vidim moze li da ga programira pa cu ga ja naruciti.
Moracu da ga zovem,pa ako ne moze da nabavi da bar vidim moze li da ga programira pa cu ga ja naruciti.
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
I jos nesto mi je sad palo na pamet.....posto je tebi stampana ploca u kljucu odlicna(radi kako treba).....mozda je dobitna kombinacija da se pojuri samo abazur(oplata kljuca-plasticna),ne mora cak da bude ni 'ganc'nova,....i onda samo plocu staviti u to drugo kuciste.To je mozada 20-30e cela zahebancija....
Na ovo mislim

Na ovo mislim

Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta