Motor za izbegavanje 3.0TiD

O SAAB MOTORIMA
Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD

Postod kd23se4 » 06 Jan 2012, 18:39

evo moj bilans za ova 3 dana, presao sam 1200km, prosecna potrosnja 6,5km (90% autoput 130-140km/h i 10% grad)

Korisnikov avatar
nik 900t
Drug Član
Postovi: 1774
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Vojka

Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD

Postod nik 900t » 06 Jan 2012, 18:40

e da ovaj v6 tid ima strava zvuk jeste dizel al reze, ta greska na tom motoru jel to moze uopste da se se sanira ili nema pomoci kad rikne.nesto si spominjao hladjenje tog motora sta je konkretno propust na tom motoru.....
Saab 900og

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD

Postod kd23se4 » 06 Jan 2012, 18:45

Sve sam napisao sto znam. Jedini lek je neki servis u holandiji, al cifre su oko 4.000€ za repariran motor + dajes svoj motor. Motor stvarno prede, al stvarno je mracan + srce mi puca kad pomislim koliko dobro opremljenih 3.0TiD-a je otislo u presu samo zbog motora.

Druga solucija je da se nadju komplet kablovi i motor iz 9-5 ili 9-3 sa 2.2TiD sto obzirom na vek motora jedino mozes ako je bio u nekom udesu pa nazdravlje. Mislim da je neko u Srbiji to radio, i neko mi rece da je pakao od posla, tako da ne verujem da bi se 2x upustili u to

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD

Postod AERO » 06 Jan 2012, 18:53

kd23se4 je napisao:dakle kad radi u mestu, pa jos hladan, stvarno se u kolima osecaju vibracije i cuje se motor.


....jel ovaj motor ide u omegu???

Slika
Poslednji put menjao 2 dana Anonymous, izmenjena 6 puta

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD

Postod kd23se4 » 06 Jan 2012, 18:57

da, samo kod 9-5 i Omege ima 120ks dakle 5ks manje, a zasto pojma nemam.

Srecom, Saabovi inzenjeri su lepo zadihtovali kabinu, tako da kad zatvoris haubu i vrata uglavnom osecas vibracije, a manje cujes Slika

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD

Postod kd23se4 » 06 Jan 2012, 19:01

A da, motor ide i u Opelov teretni program i kombi vozila - tamo ima 90ks

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD

Postod AERO » 06 Jan 2012, 19:03

Pa gde ga ustinu....turbina,ubrizgavanje....jel?.......blok-glava to je isto?

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD

Postod kd23se4 » 06 Jan 2012, 19:05

sve isto - samo software u bosch pumpi drugi!

Hirsch je dizao taj motor na 145ks kod 9-5, a za 9-3 nisam siguran ali mislim 154ks

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD

Postod kd23se4 » 06 Jan 2012, 19:08

Inace skoro za curinog TiDa kupio onaj senzor pritiska ulja - isti deo ide na Iveco Daily i IVECO STRALIS (ko ne zna nek vidi na google-u) Slika

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD

Postod AERO » 06 Jan 2012, 19:10

Da-da cip -tuning.......'fala doktore na kratkom casu Slika

TAZZ

Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD

Postod TAZZ » 07 Jan 2012, 12:34

malko ali samo malko brkate pojmove i babe i zabe i lonce i poklopce...
U 900-tku 94-98 ide isti motor kao i u 9000 94-98, B2x4 u izvedbama E,S,L,R i I.

U 9-5 i 9-3 idu motori B2X5 generacije, koji su niskofrikcioni u cilju smanjivanja nuspojave prilikom voznje... tacnije E3 norma :)

U 9-3 SS je motor B207 generacije, tacnije KOMPLET GM motor. nishta maltene od saaba, osim T8 ECU jedinice.

Najbolji motori po mnogima su iz B2x4 generacije, zato i pakujem svoju 9-5 icu sa unutrasnjoscu iz B234L motora. znaci prebacujem B205 motor na geometriju 2.3 sa unutrasnjoscu iz B234 motora. Dobijam spoj najboljeg, B234 Unutrasnjost sa T7 glavom motora i T7 ECU jedinicom.

Ali idalje mislim da je 9000 CS vrh auto.

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD

Postod AERO » 07 Jan 2012, 12:53

Ja sad nista ne kapiram Slika

Ti pricas o benzincima....a kd23...je spomenuo pakovanje(prebacivanje elektronike itd) sa 3.0TiD na 2.2TiD.

Koji je B207 motor?

TAZZ

Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD

Postod TAZZ » 07 Jan 2012, 13:19

3.0TiD prepakivati.... Muke Isusove.

Moj osvrt je bio na Benzince jer ih je neko pomenuo. SAAB nije nikad pravio Dizel motor.

Za prepakivanje TID je potrebno KOMPLETNO zichenje, tachnije identican DONOR AUTO! :)
Prepakivanje benzinaca zbog TCSa se pretvorilo u nocnu moru! ja to ne bi radio ni za 1000 evra da mi neko da.

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD

Postod AERO » 07 Jan 2012, 13:24

Eeee sad je bolje....skapirao Slika

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD

Postod kd23se4 » 07 Jan 2012, 17:19

@Tazz - ja sam tako i napisao - transplatacija motora=pakao

Takodje sam Nik-u napisao da su kod benzinaca najbolji ovi do 98 sto i jeste B2x4 - tako da ako hoces napisao si isto sto i ja samo ne volim da se razbacujem sa oznakama motora nego modelima vozila, posto to lakse legne ljudima Slika

TAZZ

Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD

Postod TAZZ » 07 Jan 2012, 17:45

;)

Kodne oznake motora, isto kao ja... samo trazish da je motor ovako ili onako... u 9000 je ugradjivan i B202 i B204 recimo, s tim da je B202 motronic BOSCH a B204 mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm TRIONIC!!!

TAZZ

Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD

Postod TAZZ » 07 Jan 2012, 17:46

moram da nadjem MHI TD04HL turbo, sa 9000 Aero modela.... ili bar MHI sa 9-5 Aero. da zavrshim sa svojim autom, pa ako neko zna gde ima... ;)

Zatrovasmo temu.
Kiki iz SAABotera je uspesno uradio rebuild na 3.0TiD motoru. i dosta presao taj auto od tada. ;)

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD

Postod kd23se4 » 07 Jan 2012, 18:21

Jes vala bas :)

Koliko je presao taj motor? Na sajtu pise nesto preko 2000km....to mi nije mnogo

TAZZ

Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD

Postod TAZZ » 07 Jan 2012, 18:35

presao je ako se ne varam preko 100.000 od generalne... ;)

A lik koji ga vozi,vozi ga pun gas...
svojevremeno smo mu rekli da uzme Aero 9-5 i da ga chipujemo i da onda vozi pun gas... a ne dizela, pa pun gas...

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD

Postod kd23se4 » 12 Jan 2012, 21:24

Ako je tako vi napravite sajt na engleskom. Ako je tako kako kazes vi ne morate nista drugo ni da radite posto pacijenata ima koliko hoces.

Gost

Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD

Postod Gost » 22 Mar 2012, 01:17

DRAGI LJUBITELJI SAAB VIRUSA,JA SAM ZA SADA PONOSNI VLASNIK 95 3.0TID,CHIPOVAN.REALNO IDE KAO BUDALA,ZVUK BOLESTAN,POTROSNJA BEZVEZE.OTVOREN PUT 6.5,GRAD 8-8.5.LIT
MNOGO SAM SLUSAO,CITAO,PRATIO FORUME O PROBLEMIMA ZA OVAJ MOTOR I GENERALNO TAKO JE KAKO JE SA TIM MOTOROM PROBLEMATIKA PREGREVANJA I PUCANJA MOTORA,POSEBNO JACA PUTNA KONSTANTNA BRZINA.NA MOJOJ 9-5 JE MONTIRAN DONJI SPOJLER-USMERIVAC VAZDUHA ZA BOLJE HLADJENJE(VRTLOZI VAZDUH POD HAUBOM,SIPKA ULJA ZAMENJENA DRUGOM I SADA JE U MOTORU OKO 900GRAMA VISE ULJA,TACNIJE OKO 7.4LIT.ANTIFRIZ NIKAKO NA MAXIMUM,CIST G12,IZVADJEN PREDNJI KATALIZATOR,KOJI TAKODJE NAVODNO MOZE DA NAPRAVI PROBLEM I ZA SADA JE SVE OK.JEDINA MUKA JE PRESKUPA REGISTRACIJA.POZZ

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD

Postod kd23se4 » 22 Mar 2012, 08:59

Pa preduzeo si sve sto je bilo do tebe, dakle: vise ulja (fabricka greska sa kratkim stapom za ulje), maksimalno hladjenje (jos jedan problem) i uklonio si najveci izvor toplote (katalizator) tako da drzim fige! Slika

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD

Postod AERO » 22 Mar 2012, 09:53

I ja se pridruzujem zeljama za besprekoran rad tvog 3.0TiD-a(naravno bez kvarova),ali imam tri molbe ako nije problem:

- prva,svrati OVDE i obavi formalnosti...
- druga,nemoj pisati velikim slovima jel to na drustvenim mrezama znaci da vices na nekog.
- i treca najvaznija,predstavi nam svoje automobile OVDE u slici i reci

Hvala unapred. Slika

Gost

Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD

Postod Gost » 22 Mar 2012, 22:23

Bravo za saab ljubitelje.
Velika slova,da se bolje vidi da ima neko ko se snazno i zadovoljno vozi.Sto se mog voznog parka ove firme tice plavi 95 sedan 2002god linear pojacan u medjuvremenu malo jacom opremom od standardne,ali nista specijalno,sa rucnim menjacem i ozlogasenim 3.0tid isuzu motorom.Auto presao 215hkm.Slike nemam ali slikacu ga pa cu ih okaciti.Druga igracka u fazi nekog laganog sredjivanja je 900T-cabrio1995god,136kw,rucni menjac.Oba auta nase table.Nekad davno sam vozio 9000cs ali to je sad nevazno.Bice slika i cabria uskoro.....

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD

Postod AERO » 22 Apr 2012, 12:51

Slika


Povratak na “MOTORI”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gostiju