SAAB CAFFE
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB CAFFE
zanimljiv tekst zasto postovati saab 96
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB CAFFE
All systems go, ready for takeoff!
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: SAAB CAFFE
lep je video sam ga uzivo u prolazu kroz moje selo. koliko trosi to cudo jel to audi 2.5 tdi ili nesto drugo.
Saab 900og
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Imao je kolega moj isti taj samo 2.5 benzinac, njegov je imao 180.000km, ali za razliku od tvog unutra je izgledalo kao u Hirosimi 1945
Nesto su kukali na taj Audi 2,5tdi motor, mada nemam pojma sta konkretno
Nesto su kukali na taj Audi 2,5tdi motor, mada nemam pojma sta konkretno
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB CAFFE
taj motor je 10x bolji od naslednika u vidu v6 motora 2.5tdi koji je smece.pre svega bregaste,pa pumpa,pa tako dalje nikad kraja....
taj redni je nepoderiv.
taj redni je nepoderiv.
Love SAAB, never GM
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
aaaaa............a ovaj nj. nije taj V6? Sta je ovaj? R5 ili R4?
Ja sam mislio to je taj motor!
Ja sam mislio to je taj motor!
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
a blok pozajmljen verovatno od benzinca iz Audia 100 C3 - to je bio odlican auto - taj redni motor je razvio Ferdinand Piech - danas No.1 VW konzerna i necak Ferdinanda Porsche-a
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB CAFFE
moguce,neznam.znam da su taksisti 90tih godina na 80 cc-u pakovali na blok benzinca 1.6 i 1.8 opusteno dizel motor
Love SAAB, never GM
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: SAAB CAFFE
Imao moj brat taj Audi 2.5 180 ks. Trosio ko tenk. Otvoreno nije silazio ispod 8 a po gradu isao i preko 11. Izmenjao je na njemu sve sto je moglo da se promeni. Bregaste,ventile ,klackalice,pumpu za ulje,anlaser,alternator. I opet nije bio dobar. sigurno je za 50000 km radio dva puta polu generalnu. Plus njegov bio automatik pa se i tu opruzio jos 800 e.Platio ga oko 10 k evra(pre 5-6 god) i za 2-3 godine ulozio u njega jos 5k. Jedina svetla tacka sto je isao kao mecava i bio je stabilan kao voz (bio quatrro)
Re: SAAB CAFFE
ovaj moj je 2.5 tdi r5 103 kw/140ks,a za te v6 motore mislim da jedino 3.0 tdi valja
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: SAAB CAFFE
Ti r5 motori su 100 puta bolji.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB CAFFE
3.0tdi valja dok nedodje do 200000km.onda pocne duze da vergla i krlja prvih 30sekundi.onda sledi veliki servis sa zamenom 3 lanca pripadajucim spanerima i rolerima,uljem i filterima i majstorom 1500e!!taman kad to resite,po pravilu dodje automacki menjac na red i to obicno kosta oko 1200e......
Daleko mu kuca.Izuvanje ozbiljnije retko da ce te naci.
Daleko mu kuca.Izuvanje ozbiljnije retko da ce te naci.
Love SAAB, never GM
Re: SAAB CAFFE
+JAGRIPEN je napisao:ma samo T5R
SAMO T5R!!!
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB CAFFE
NIK900t,pa ti si nam se skroz povukao...
saab te ne inspirise vise?
video si ova sitna redovna ulaganja i bajpase razne pa ko veli bolji je passat lubenicar!
saab te ne inspirise vise?
video si ova sitna redovna ulaganja i bajpase razne pa ko veli bolji je passat lubenicar!
Love SAAB, never GM
- nordmaschine
- Postovi: 141
- Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: beel
Re: SAAB CAFFE
Zašto T5R kad ima R? :D
Inače, da ne idete dalje u offtopic i nagađanje, da skratimo priču:
Taj 2.5TDI je Audijev R5 motor, VAG oznaka motora AEL i u verziji sa 103kW je išao u Volvo 850, S/V70 i prvu generaciju S80.
Motor je neuništiv i moguće je izvući prilčno impresivne cifre iz njega...nema veze sa onim V6 smećem.
Inače, da ne idete dalje u offtopic i nagađanje, da skratimo priču:
Taj 2.5TDI je Audijev R5 motor, VAG oznaka motora AEL i u verziji sa 103kW je išao u Volvo 850, S/V70 i prvu generaciju S80.
Motor je neuništiv i moguće je izvući prilčno impresivne cifre iz njega...nema veze sa onim V6 smećem.
nordic renegade team member
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: SAAB CAFFE
boki sta ti je saab da me ne inspirise nisam se povukao svaki dan sam na forumu samo manje pisem nebih da lupetam kad nemam saab kad ga budem imao a imacu valjda onda cu da razvezem
Saab 900og
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost