SAAB 900 OG
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Ispustis vodu, raskacis creva za vodu, vazduh. ispustis kocionu tecnost......hidraulika ti je vezana sa menjacem..........creva za gorivo.........servo pumpa/crevo............
Nosaci motora....imas sa strane kod tocka 2 komada i kod hladnjaka treci........kad je vec motor napolju nije losa ideja da zastitis tunele gde idu poluosovine.......garant ima rdje i mahovine tamo.
Auspuh........pre nego sto ti radi mala privreda vidi koliko su novi.......ja sam morao da radim srednji lonac i radio sam u bulevaru.........poznat lik VM..........sljaka, ali nisam zadovoljan kako je radio.......ne bi opet
Nosaci motora....imas sa strane kod tocka 2 komada i kod hladnjaka treci........kad je vec motor napolju nije losa ideja da zastitis tunele gde idu poluosovine.......garant ima rdje i mahovine tamo.
Auspuh........pre nego sto ti radi mala privreda vidi koliko su novi.......ja sam morao da radim srednji lonac i radio sam u bulevaru.........poznat lik VM..........sljaka, ali nisam zadovoljan kako je radio.......ne bi opet
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Probaj auspuh u Dobaji ima onaj lik iz Zemunske ulice sa desne strane,svi ga hvale i dolaze kod njega iz grada...mislim da je poznat i kod trkaca...daje neku veliku garanciju...meni je trazio za CSa oko 100eur bez grane cini mi se...pricao mi kao Saab zahebano krivine...pitaj kad si vec u Dobaji...
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Nisu problem krivine, auspuh kod 900 je komplikovan kao za Yugo.........nemaju cevi odgovarajuceg precnika tj. mali im fi ........uzmu greju cev naprave "trubu" na krajevima da moze da se utakne na fabricke, ali imas usko grlo jer je cev uza
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Slavisa,
znam za njega u dobaji tamo blizu one male pumpe,super je lik,radio mi je nesto vec,ovo sve oko pripreme pre vadjenja zna majstor,
nego te pitam KD ima li neka koskica skrivena pri radu?
znam za njega u dobaji tamo blizu one male pumpe,super je lik,radio mi je nesto vec,ovo sve oko pripreme pre vadjenja zna majstor,
nego te pitam KD ima li neka koskica skrivena pri radu?
Love SAAB, never GM
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Nisam skidao motor, samo znam sa foruma.........ali poskidas creva, vodove i sta moze da bude problem?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Ja uzeo kod Gazele Kayaba.......50-60€ par
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Znaci kayaba ok i za napred?zadnje sam uzeo te.
Mozda su i ok,ne deluju da su mrtvi,ali stari su sigurno.
Mozda su i ok,ne deluju da su mrtvi,ali stari su sigurno.
Love SAAB, never GM
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Ovo ce ti trebati, najverovatnije svih 4 komada
http://www.skandix.de/de/fahrzeug-teile ... n/1016785/
http://www.skandix.de/de/fahrzeug-teile ... n/1016785/
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Prednje ces znati da su otisli kad ides preko lezeceg, a ovaj ti cese srednji lonac - moj slucajBOKI 900 je napisao:Znaci kayaba ok i za napred?zadnje sam uzeo te.
Mozda su i ok,ne deluju da su mrtvi,ali stari su sigurno.
Najbolji su Sachs Super Touring, ali ih nema novih 3 godine..........Kony.....cene znas vec
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Nudio mi je drug optimal upravo to,po komadu 15e mislim....mogu proveriti
Love SAAB, never GM
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Prva ugradnja je TRW, za nj. kazu da su najbolji, ali su oko 25€/komad
Mozda nije losa ideja da kupis i nove srafove/matice.......na mom je 70% bilo za smece
Mozda nije losa ideja da kupis i nove srafove/matice.......na mom je 70% bilo za smece
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Mislis srafove trapa ili svega sto se tice mehanike?
Love SAAB, never GM
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
srafove za ove "djunte" koje sada pominjemo - idu 2 kom. po "djunti"
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
imam jedno tri plasticne kutije svakojakih srafova,matica trapa,mehanike,enterijera itd....sa novijih kola,drugar to skuplja nebaca nista,ostavio mi u garazi,kaze trebace mozda.vecina su kljuc 13,14,16,17.Treba videti samo da su jaki.5.6 ili 8.8 pa navise ili nista ispod 10.9?
dobra ideja
dobra ideja
Love SAAB, never GM
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
i da su podcinkovani ili sta je vec kada su zuckasto/zelenkasto/plavkasti, a matice imaju plastican obruc.........cek slikam pa saljem
Ja sam porucio fabricke GM/Saab kod "Amazona"
Ja sam porucio fabricke GM/Saab kod "Amazona"
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Tako cu i ja kad dodje vreme.
Dali bi ti peskirao deo oko nosaca akumulatora i dole oko tunela ili da se smirgla pa antirost pa polako......
Dali bi ti peskirao deo oko nosaca akumulatora i dole oko tunela ili da se smirgla pa antirost pa polako......
Love SAAB, never GM
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
.......jbga, negde sam ih zaturio........imao sam 2 za rezervu.
Samo moraju da budu kvalitetni i da ti ne rdjaju, jer to je mesto na udaru soli i vode, tako da neki obicni srafcigeri i kod sledeceg skidanja imas problem
Samo moraju da budu kvalitetni i da ti ne rdjaju, jer to je mesto na udaru soli i vode, tako da neki obicni srafcigeri i kod sledeceg skidanja imas problem
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Nisam neki ekspert za limariju........ali sta god da radis, vazno da posle tu nalijes neku mast ala Mike Sanders ili sta vec ima da se kupi u Srbadiji.BOKI 900 je napisao:Tako cu i ja kad dodje vreme.
Dali bi ti peskirao deo oko nosaca akumulatora i dole oko tunela ili da se smirgla pa antirost pa polako......
Cak nije los da nabacis s vremena na vreme neka masnoca........kazu da ljudi kojima su pucale manzetne ili je motor prskao ulje na to mesto jedini nisu imali probleme sa rdjom na tom mestu
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
znam za to,vec si pomenuo,ovaj je zalivao sa svih strana,pa mu to bogami znaci,ali sam razmisljao da ga ocistim do kraja,zastitim fino pa posle ako treba nabacicemo i mast.
Love SAAB, never GM
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
ne, definitivno ocisti, samo ti kazem da nisam ekspert za limariju pa metodu prepustam strucnjacima.
U svakom slucaju ako imas trulo mesto iseci i navariti zdravo parce, preko zastita pa onda mast.
U svakom slucaju ako imas trulo mesto iseci i navariti zdravo parce, preko zastita pa onda mast.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Inace kod 900OG je isao 1,4mm lim - ovaj moj majstor bio zatecen prvi put, sada ima neki za brodove koji cuva kada ja dodjem
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
imao sam neki audi 67god,stojao mi 10 godina model 60,i kad je limar krenuo da radi limariju rece mi slab lim je na njemu i ja mu kazem prekidaj radove.isto se desilo mom drugu,radio ficu kontrasa lim kao paucina.peskiranjem mucenik progleda.
Zato je SAAB zakon!!!!
Zato je SAAB zakon!!!!
Love SAAB, never GM
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Audi je imao jako nezan lim do pocetka 80ih. Tek kada je izasao Audi 100 C3 sa podcinkovanom karoserijom popravio im se kvalitet.
Standard u autoindustriji je 0,8mm, standard kod Saaba je 1,4mm
Standard u autoindustriji je 0,8mm, standard kod Saaba je 1,4mm
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 6 gostiju