Dihtung glave
- Sloba43
- Postovi: 21
- Pridružio se: 05 Jan 2013, 00:00
Dihtung glave
Postovani da li mogu menjati dihtung glave i obraditi glavu a ne raditi lezajeve na 9000t 88 30.000km
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Dihtung glave
Ako je dihtung vrisnuo samo kao posledica pregrevanja ili zbog starosti ne vidim sto bi menjao lezajeve.
Na kraju krajeva premeriti pritisak ulja - ako je pritisak u redu ne bi ja nista dirao
Na kraju krajeva premeriti pritisak ulja - ako je pritisak u redu ne bi ja nista dirao
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Sloba43
- Postovi: 21
- Pridružio se: 05 Jan 2013, 00:00
Re: Dihtung glave
Dihtung mi malo balavi i masti motor ali je od starosti jer je presao 333000 nego mi pre par dana zvajno semering i sad pisa ulje,inace motor radi ja mislim da nov iz radnje ne radi bolje.
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: Dihtung glave
Ajmo malko preciznije,dihtung glave motora ili dihtung poklopca dekla ventila? Motor kao motor,mozda je radjen,mozda nije. Nikakav tuning ne raditi na motoru ako u suprotnom nisi siguran da je ok. Pod tim ok smatram da je motor odradjen komplet. Bilo kakvo odstupanje od ovoga moze rezultirati situacijom od dve ljubicaste
- Sloba43
- Postovi: 21
- Pridružio se: 05 Jan 2013, 00:00
Re: Dihtung glave
Dihtung glave i poklopca bih menjao,motor nikad nije radjen sem sto vidim da je na njemu turbina te05b12 sto mislim da nije njegova orginalna JER JE NJEMU FABRICKA GARETOVA T3.Stim da ta turbina na njemu nema lufta sto znaci da je jos uvek dobra.Auti ide dobro radi lepo nego me nervira sto mu je malo masan agregat a uz to jos pustio semering radilice
- Sloba43
- Postovi: 21
- Pridružio se: 05 Jan 2013, 00:00
Re: Dihtung glave
dal neko zna do koliko bara je prihvatljiva kompresija da ne moraju da se menjaju karike s obzirom da je fabricka 9
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Dihtung glave
Vaznije je da klipovi ne odstupaju mnogo jedan od drugog nego sama vrednost.....npr. 9,9,9,6 je losije nego 7,5; 8; 8; 8
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Sloba43
- Postovi: 21
- Pridružio se: 05 Jan 2013, 00:00
Re: Dihtung glave
Merio kopresiju 10,8-11-10,5-11
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Dihtung glave
To su dobre vrednosti, nista ne diraj!
Ako hoces da znas u kakvom su stanju lezajevi izmeri pritisak ulja (hladan motor, topao motor.....) - ako je to isto u redu nista ne diraj
Ako hoces da znas u kakvom su stanju lezajevi izmeri pritisak ulja (hladan motor, topao motor.....) - ako je to isto u redu nista ne diraj
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Sloba43
- Postovi: 21
- Pridružio se: 05 Jan 2013, 00:00
Re: Dihtung glave
Sta mislite da li bi lepo podneo remap i na koliko bezbedno da se cipuje.I strasno me interesuje s obzirom da auto poteze ko nevreme koliko bi se osetilo u perfomansama ,ako neko ima primer.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gosta