SAAB 900 OG
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Ovaj ne znam da li smo se razumeli - kad kazem sedista od 9000ke mislim na 9000CC - nemoj ova posle dosta su veca!
Pa ako su sedista isla za 100€ sto ih nisi kupio pa prefarbas u crno ili da ih presvuces u crno?
Pa ako su sedista isla za 100€ sto ih nisi kupio pa prefarbas u crno ili da ih presvuces u crno?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
.
Poslednji put menjao 1 dana BOKI 900, izmenjena 29 puta
Love SAAB, never GM
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Filter za vazduh sam nabavio kod Macure, trebalo bi da ih ima svuda - morao sam da cekam 1 danBOKI 900 je napisao:Gde si nabavljao filter vazduha i gde da nabavim dihtunge i lezaj onaj za menjac,ocu naredne nedelje da razbucam sve sa 900-tke pa da znam koliko mi para treba za to,jer to je neophodno,kao sto si vise puta rekao.polako pripremam spisak potrepstina,redosled radova itd....
Lezaj za menjac nisam kupio - javio nam onaj deda u nemackoj da ih je on nabavio pa nista ne treba
Sad cu da vidim pa ti javim za lezaj
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Dihtunge poruci preko Skandix-a ili Skanimporta! Komplet je oko 50EUR-a
Malo poskupelo: http://www.skandix.de/de/fahrzeug-teile ... e/1004102/
Moguce da je kod Skanimporta jeftinije - ovi su skuplji
Malo poskupelo: http://www.skandix.de/de/fahrzeug-teile ... e/1004102/
Moguce da je kod Skanimporta jeftinije - ovi su skuplji
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
.
Poslednji put menjao 1 dana BOKI 900, izmenjena 29 puta
Love SAAB, never GM
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Lezaj koji ti treba je SKF BR52, Saabov broj Saab 8729105
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Mislis da li je krenula korozija na spoju CELICNOG lima i ALUMINIJUMSKE nitne?
Jel Papa katolik?
Jel Papa katolik?
Poslednji put menjao 1 dana kd23se4, izmenjena 27 puta
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
.
Poslednji put menjao 1 dana BOKI 900, izmenjena 29 puta
Love SAAB, never GM
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
To im je standardan problem (vidi sliku) - neka budala nije bila na casu kad su ucili elektrokoroziju
Po meni najbolje staviti celicnu nitnu - kod mene u medjuvremenu ocisceno i premazano zastitnom bojom
Po meni najbolje staviti celicnu nitnu - kod mene u medjuvremenu ocisceno i premazano zastitnom bojom
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
a ja mislio da se voda,prljavstina,so...itd skuplja tu negde i da zato ima taj problem.....
Love SAAB, never GM
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Ma jok........kad radis metal prvo pravilo ALUMINIJUM I GVOZDJE ne smeju NIKAD DA BUDU U KONTAKTU - ko je skidao alu felnu sa celicne glavcine zna kako izgleda ispod, ako se duze nije skidao tocak
Zato je kod BMW e39 prednja sasija (aluminijum) LEPKOM lepljena za ostatak (celik) - ako mi se neko javi i kaze da ima 2 srafa koji drze - znam, to su stavili ovi iz BMW-a da vlasnici ne premru od straha da im sasiju drzi samo lepak - al istina ziva
Zato je kod BMW e39 prednja sasija (aluminijum) LEPKOM lepljena za ostatak (celik) - ako mi se neko javi i kaze da ima 2 srafa koji drze - znam, to su stavili ovi iz BMW-a da vlasnici ne premru od straha da im sasiju drzi samo lepak - al istina ziva
Poslednji put menjao 1 dana kd23se4, izmenjena 27 puta
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Boki, zaboravih.........onaj lezaj.......2 KOMADA ti treba!!!!
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Love SAAB, never GM
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Boki - nisam dobro procitao - tebi je kod nitne rdja uspela da probije sve do znaka napolju???
Kod mene je (na srecu) korozija bila samo povrsinska - dakle malo oko nitne, al nista dubinsko
Kod mene je (na srecu) korozija bila samo povrsinska - dakle malo oko nitne, al nista dubinsko
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
probilo mi je spolja na aero-u,a zamenio bi i cela leva vrata ako ima negde dobra,jer su ova moja ranije nesto gitovana,radjena,smorila su me vrata,prava stvar bi bila da ih zamenim
Love SAAB, never GM
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Sve dok prosle godine nisu uveli zonu kod Trnavcevica bila su dva kupea - jedan beli i jedan crveni - oba pacijenti kojima je K-glava otisla zbog plina.
Znam da im je Viktor dao telefon onog carobnjaka za K-glave i morali su da ih oteraju zbog parkiranja.........pitaj ga da neki od njih nije otisao u kobaje, posto mislim da su stajali godinu dana kod njega - vrata sa njih bi ti sigurno pasovala. Licno ne znam kupe koji se prodaje za delove.
Inace za podizac prozora (mislim da rece da ti ne radi jedan), a isto vazi i za centralnu bravu - mozes da skines sa sedana ili sa CC-a, samo vazno da uzmes levu stranu ako ti treba leva, i desnu za desnu - jedino to moras da pazis!
Kad se vec igras sa vratima........vrata kod 900OG hoce da rdjaju, narocito kupe.......uvek na donju spoljnu ivicu - to je zato sto udje voda kroz dihtung- zato ga promeni.
Dihtung je onaj koji "struze" vodu sa stakla kada ga spustas - nalazi se u nekom metalu - izvadis gumicu i odes subotom na B.Potok - pase sa nekog Audi-a, ali ponesi uzorak - posle samo zameni i proveri da li su ti rupice na vratima gde treba da iscuri voda otpusene i miran si 10 godina ako ne i vise
Znam da im je Viktor dao telefon onog carobnjaka za K-glave i morali su da ih oteraju zbog parkiranja.........pitaj ga da neki od njih nije otisao u kobaje, posto mislim da su stajali godinu dana kod njega - vrata sa njih bi ti sigurno pasovala. Licno ne znam kupe koji se prodaje za delove.
Inace za podizac prozora (mislim da rece da ti ne radi jedan), a isto vazi i za centralnu bravu - mozes da skines sa sedana ili sa CC-a, samo vazno da uzmes levu stranu ako ti treba leva, i desnu za desnu - jedino to moras da pazis!
Kad se vec igras sa vratima........vrata kod 900OG hoce da rdjaju, narocito kupe.......uvek na donju spoljnu ivicu - to je zato sto udje voda kroz dihtung- zato ga promeni.
Dihtung je onaj koji "struze" vodu sa stakla kada ga spustas - nalazi se u nekom metalu - izvadis gumicu i odes subotom na B.Potok - pase sa nekog Audi-a, ali ponesi uzorak - posle samo zameni i proveri da li su ti rupice na vratima gde treba da iscuri voda otpusene i miran si 10 godina ako ne i vise
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
mene bas zeza podizac na toj strani vrata.takodje vrata nisu propala dole tzv.kadica vec su bila udarena u zoni ispod retrovizora,to je odradjeno,sada je git popucao,posle ko zna koliko godina,ja malo iscackao to,ispod neravan lim koji je potamneo......grozno..moze da se odradi to,nije velika povrsina,ali sam se nesto smorio,zamenio bi najradije.
Love SAAB, never GM
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
KAZALJKICE,dali motor vadimo na gore ili na dole na og-u i dali je moguce sve raskaciti,dici karoseriju i da motor i sve oko njega ostane na podu?planira majstor to da cupa napolje mozda vec u ponedeljak-utorak?
Love SAAB, never GM
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
BOKI 900 je napisao:KAZALJKICE.......
Motor i sve sto se radi na njemu kod Saaba 900OG uvek ima istu proceduru:
1. SKIDA SE HAUBA - ovo ide lako
2. Raskaci se sve i motor ide na gore napolje
AKo vam treba mesta za rad moze da se skine cela prednja partija - branik, farovi, maska........
Neka pazi kad skida stvari kako skida birac - da ne rzjbe onu gumicu biraca (koja je mozda vec naceta)
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
OK,znaci ovo drugo mi ionako odgovara:
hauba,farovi,maska,hladnjaci.vezni lim nije na srafove?
birac je potpuno potrosen,mora drugi ili remont.
hauba,farovi,maska,hladnjaci.vezni lim nije na srafove?
birac je potpuno potrosen,mora drugi ili remont.
Love SAAB, never GM
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Nije ti birac potrosen, samo ona djunta na njemu! Za gumu sam ti rekao da nosis kod babe na Zvezdaru da ti izlije novo.
Ako imas problema sa ubacivanjem brzina treba da se urade dve stvari (posto sredis tu gumu):
1. podesis birac - opisali smo vec proceduru
2. podesis duzinu igle rucice menjaca na 23mm
Ako i posle ovoga zeza menjac (mada skoro nemoguce) proveri nosace motora
Ako imas problema sa ubacivanjem brzina treba da se urade dve stvari (posto sredis tu gumu):
1. podesis birac - opisali smo vec proceduru
2. podesis duzinu igle rucice menjaca na 23mm
Ako i posle ovoga zeza menjac (mada skoro nemoguce) proveri nosace motora
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Stavljam nazad onaj novi menjac 45612,ovaj sadasnji svakako skidam.
gumu cu izliti gore kod Liona,nosace cu videti kakvi su,dobio sam i to dva komada odlicna polovna,za svaki slucaj.
Treba li obratiti paznju na jos nesto pri vadjenju motora?
i ovaj plin sto je sada na njemu,razmisljam da zamenim sekventom u nekoj perspektivi.
poluosovine da se srede manzetne i jedan zglob da zamenim,auspuh po sadasnjem pravim drugi kod ZIL OMEGE ako nemas ideju za nekog boljeg a da je povoljno?kupio sam zadnje amortizere,gde i koje da uzmem prednje?
gumu cu izliti gore kod Liona,nosace cu videti kakvi su,dobio sam i to dva komada odlicna polovna,za svaki slucaj.
Treba li obratiti paznju na jos nesto pri vadjenju motora?
i ovaj plin sto je sada na njemu,razmisljam da zamenim sekventom u nekoj perspektivi.
poluosovine da se srede manzetne i jedan zglob da zamenim,auspuh po sadasnjem pravim drugi kod ZIL OMEGE ako nemas ideju za nekog boljeg a da je povoljno?kupio sam zadnje amortizere,gde i koje da uzmem prednje?
Love SAAB, never GM
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 8 gostiju