SAAB CAFFE
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
opeli bez hrdje :P
Nisam, samo 1.6D a on je
Sa Astre F 1,7TD karavana sam koristio na kocnice (ATE)- vebntilirajuce al pase na felnu 13icu, posto su one fabricke (Delco) bile cisto smece i pri ekstremnijim uslovima (vrucina, pun auto, nekoliko jacih kocenja nizbrdo) bile sklone da omlitave pa stanes 10-15m kasnije nego sto si planirao
@Carlssone - "iseci" nas pa "prelepi" negde gde smatras prigodnim, da ne kvarimo coveku temu - a izgleda da ima nade
Sa Astre F 1,7TD karavana sam koristio na kocnice (ATE)- vebntilirajuce al pase na felnu 13icu, posto su one fabricke (Delco) bile cisto smece i pri ekstremnijim uslovima (vrucina, pun auto, nekoliko jacih kocenja nizbrdo) bile sklone da omlitave pa stanes 10-15m kasnije nego sto si planirao
@Carlssone - "iseci" nas pa "prelepi" negde gde smatras prigodnim, da ne kvarimo coveku temu - a izgleda da ima nade
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
opeli bez hrdje :P
1.5 su bolji jer su Isuzu,benzinci su im fenomenalni. Vozio sam i matik beauty i bio odusevljen. Gsi 16v je loodilo ali lim im je katastrofalan. E jedini auto koji me je odusevio u svakom pogledu i za kime zalim dan danas je Primera p10 eGT,lezanje na putu,enterijer,motor,izgled vani,zvuk,loodilo od auta ali lim katastrofalan Zato Saabonje su vrh,tenak im nije ravan ponekad. CC i CD ne vole bas mnogo so po nasim putevima pa im odu zadnji kosevi ponekad ali sve to resava jedan dobar stranger in the night
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB CAFFE
Vozio sam gsi 16v,skoljka pukla,ispadala poluosovina koliko se auto rastvorio.digitalna tabla,15tice,90god,svajcarac,posle vukovar,pa bg 1997-8god,ludilo ali lim kao paucina.....
Love SAAB, never GM
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB CAFFE
BOKI 900 je napisao: lim kao paucina.....
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Moj cale je jos u nemackoj kada je kupio 1986(prvi vlasnik) oterao kod majstora da mu uradi zastitu - tek sam 2001 radio sajtne, sem toga limarski (sem cukanja) nisam imao nikad problema.
Problem je sto u Srbiji kola ne odrzavamo, pa krenu da nam se svete
Problem je sto u Srbiji kola ne odrzavamo, pa krenu da nam se svete
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB CAFFE
kolja jesi siguran da je ovo forum na koji si htio zakaciti primeru
inace....ove p10ke su zlo
inace....ove p10ke su zlo
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Daj ovo je Saab Cafe.....caskamo na razne teme. Inace ja nikad nisam video Primeru sa ovim motorom, sto je cini redjom nego mnogo skuplja kola
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB CAFFE
salim se...sto galamis na mene cjelo jutro
sto se tice primere, motor neunistiv...a ide kao neman
sto se tice primere, motor neunistiv...a ide kao neman
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Ko bre galami?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
- Dji
- Postovi: 96
- Pridružio se: 06 Sep 2012, 00:00
Re: SAAB CAFFE
probao jednog u sličnom stanju, adrenalinska bomba.Strepim da će da se raspadne, ali ne odustajem, ne popuštam gas.BOKI 900 je napisao:Vozio sam gsi 16v,skoljka pukla,ispadala poluosovina koliko se auto rastvorio.digitalna tabla,15tice,90god,svajcarac,posle vukovar,pa bg 1997-8god,ludilo ali lim kao paucina.....
@kd ima ovde još zaljubljenika u zvezdu.
Imao sam w123 200d, to kad nagaziš dobro, može čak i gsp autobus da pretekne. Ali zato kad se zavalim u fotelju, pa menjač koji je ekstra, pa kad je pogledam(moja je bila kupe)...
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Nemam nista protiv doticne marke, cak mislim da su radili kvalitetna kola do sredine 90ih, posle toga je situacija postala prilicno tuzna.
U medjuvremenu se situacija popravila, ali marka automobila koja je ukinula redni 6tak za mene ne moze nazvati premium markom, ako imas V6 motor ti si za mene jos samo jedan Audi, a njega ne cenim mnogo - sem sto je pouzdan.
Ali ako samo kupujem kola sto su pouzdana kupicu Lexus (cak imaju i redni 6tak!!!) - auto mora da pruza nesto vise od toga da se nece pokvariti.
U medjuvremenu se situacija popravila, ali marka automobila koja je ukinula redni 6tak za mene ne moze nazvati premium markom, ako imas V6 motor ti si za mene jos samo jedan Audi, a njega ne cenim mnogo - sem sto je pouzdan.
Ali ako samo kupujem kola sto su pouzdana kupicu Lexus (cak imaju i redni 6tak!!!) - auto mora da pruza nesto vise od toga da se nece pokvariti.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB CAFFE
Nema ovde off-a, za to i sluzi tema....
Cale je pre 20-ak dana prodao Kadeta, suzu, 1,3 benz, posle 15 godina vernog sluzenja... Kako smo ga svi slatko vozili. I dalje ce se voziti sigurno jer je u dosta dobrom stanju. Bas mi bilo zao... Da zna da prica...
Cale je pre 20-ak dana prodao Kadeta, suzu, 1,3 benz, posle 15 godina vernog sluzenja... Kako smo ga svi slatko vozili. I dalje ce se voziti sigurno jer je u dosta dobrom stanju. Bas mi bilo zao... Da zna da prica...
All systems go, ready for takeoff!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Moj prodat 2010 posle 24 godina verne sluzbe i 125.000km predjenih (moj tata prvi vlasnik) - 1.3NB (benzin bez plina), sa Pierburg karburatorom, 4 vrata - mislim da sam stavljao slike. Nisam proveravao vec duze vremena, al trebalo bi da je u Molerovoj ulici.
Sjajan auto! Sto kaze Gripen da zna da prica.......
Sjajan auto! Sto kaze Gripen da zna da prica.......
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB CAFFE
ovaj nas je preso preko 300k, samo su promenjeni podizci ventila kolko se secam i to stavljeni od dizela pre 7-8 godina. Ima plin vise od 10 godina , obican venturi. Samo se na plin i vozio, vrlo retko na benz, i palio je direktno na plin i na -22! Neverovatan auto! Cinjenica je da je limarija , bar 2 puta su menjani rubovi i valjda pragovi i farban je ceo ali pored svega toga, vrlo zahvalan auto.
E sad cale ima problem, nezna sta da kupi.... Moze neki predlog... Treba da ima 4-5 vrata, pozeljan je bezinac do max 1600cm3, dizel samo ako bas mora, i cena max oko 2500e i godiste 2001 pa na gore. Mozda boki ima nesto?
E sad cale ima problem, nezna sta da kupi.... Moze neki predlog... Treba da ima 4-5 vrata, pozeljan je bezinac do max 1600cm3, dizel samo ako bas mora, i cena max oko 2500e i godiste 2001 pa na gore. Mozda boki ima nesto?
All systems go, ready for takeoff!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Mi smo krajem 90ih na 80.000km radili remont glave - zamenjena bregasta, hidropodizaci, vodjice - samo ventili ostali nj. Al posto smo ga cale i ja terali 160-170km/h do Svilajnca i Nisa redovno (to je sat-sat i po na 6.000o/min.) nekako ne mogu da mu to zamerim
Sve je kupljeno novo i original Ruville i zamenjeno. Kao sto rekoh, auto zasticen kada je imao 4 meseca i vecih problema u "karijeri" nije imao.
Kadett je prodat kada su neki krimosi u BMW-u zakacili caleta dok je cekao na semaforu - samo su zakacili krilo . zguzvali ga kao salvetu - projurili sa preko 100 na sat nisu ni stali.
Tada sam se uplasio za moje i sta bi bilo da je neki olos udario direktno u njih- tada sam im kupio Saab
Jos jedna mana sem bezbednosti kod Kadetta je nedostatak klime - kada vozis 140 ili brze leti mnogo je vruce u kolima, nije imao servo a cale sve stariji.......zato sam mu uzeo nesto fino - moze da krene iz 3. brzine ako se zezne, karoserija kao tenk, dobre kocnice, klima, sve na dugme, ne zahteva posebno odrzavanje.....milina
Sve je kupljeno novo i original Ruville i zamenjeno. Kao sto rekoh, auto zasticen kada je imao 4 meseca i vecih problema u "karijeri" nije imao.
Kadett je prodat kada su neki krimosi u BMW-u zakacili caleta dok je cekao na semaforu - samo su zakacili krilo . zguzvali ga kao salvetu - projurili sa preko 100 na sat nisu ni stali.
Tada sam se uplasio za moje i sta bi bilo da je neki olos udario direktno u njih- tada sam im kupio Saab
Jos jedna mana sem bezbednosti kod Kadetta je nedostatak klime - kada vozis 140 ili brze leti mnogo je vruce u kolima, nije imao servo a cale sve stariji.......zato sam mu uzeo nesto fino - moze da krene iz 3. brzine ako se zezne, karoserija kao tenk, dobre kocnice, klima, sve na dugme, ne zahteva posebno odrzavanje.....milina
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- DIKILI
- Postovi: 35
- Pridružio se: 18 Okt 2012, 00:00
Re: SAAB CAFFE
Pitaj jednog momka tamo je jako blizu tebe, ima Seat Ibicu 1,9tdi,super auto , ali udobnost mu je jaca strana,mozda bi ga prodao za te pare ...
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB CAFFE
E moj KD ovo je GT verzija veoma retka,SR20DE 150ks motor je neunistiv. . . kad ga nacepis trecom na jedno 6;5K obrtaja i ides blizu 170 zvuk je nenormalan,kao droga brate. Nisam vozio auto koji moze da mu parira u krivinama,potrosnja otvoreno 6-7l grad u stani kreni varijanti 15-20L.Kod SAABa 9000 me je nerviralo sto nisu za krivine nesto ko zna sta,imam osecaj da se naginje previse,pa ne smes nagli gas u krivini jer preveliki moment te vodi u suprotnu traku. Ima GT primera sa pogonom na sva 4 tocka ta je jos redja jos sa turbo motorom SR20DET,e to je loodilo.kd23se4 je napisao:Daj ovo je Saab Cafe.....caskamo na razne teme. Inace ja nikad nisam video Primeru sa ovim motorom, sto je cini redjom nego mnogo skuplja kola
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Kadett GSi je imao u najslabijoj varijanti (130ks) ubrzanje od 0-100 za 8,3 sekunde, a onaj 156ks...jooojj - pa zamisli jos tu snagu uparenu sa 930kg koliko je tezio prazan GSI!!!
Inace Opelovi benzinci su bili jedni od najboljih motora ikada. Fritz Indra dan danas drzi titulu sa 2.0 motorom od 156ks kao motor sa najvecim stepenenom korisnog dejstva (37%). Motor je trosio 10-12 litara po gradu, a vek trajanja je bio uz adekvatno odrzavanje 500.000km bez otvaranja motora, dakle u Srbiji 300.000km.
Zbog silnih katalizatora í ekologije tesko da ce neko oboriti rekord skoro
Inace Opelovi benzinci su bili jedni od najboljih motora ikada. Fritz Indra dan danas drzi titulu sa 2.0 motorom od 156ks kao motor sa najvecim stepenenom korisnog dejstva (37%). Motor je trosio 10-12 litara po gradu, a vek trajanja je bio uz adekvatno odrzavanje 500.000km bez otvaranja motora, dakle u Srbiji 300.000km.
Zbog silnih katalizatora í ekologije tesko da ce neko oboriti rekord skoro
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Koji motor?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: SAAB CAFFE
Verovatno 3.0 dizel M optik i registrovao na invalida. Imao sam 5-icu m optik sa 3.0 diesel, mocna masina, pouzdana, a i 5-ice sa slabijim motorima nemaju bas neku opremu pa je i to razlog. A i potrosnja je prihvatljiva, meni je trosila oko 8.8 po bordu kombinovane voznje, bmw je osetno manji potrosac od audija i mercedesa u toj 3.0 varijanti.
Eventualno neka Honda Acord 2007-o.
Eventualno neka Honda Acord 2007-o.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Drugar mi ima 330d, na motor se ne zali, samo kaze da su mu kola mnogo tvrda, a vozio Ford Fokus pre toga. Al kapiram da je 5ica daleko udobnija
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: SAAB CAFFE
Petica je druga dimenzija, imao sam i trojku pa znam.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Google [Bot] i 2 gosta