SAAB 900 OG
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
.
Poslednji put menjao 1 dana BOKI 900, izmenjena 29 puta
Love SAAB, never GM
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Pa ako nema kompresor kako ima klimu?
Sudeci po crevima kako su zbudzena nije tu duze kompresor
Sudeci po crevima kako su zbudzena nije tu duze kompresor
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
I gde ti se nalazi "Extra" prekidac?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
.
Poslednji put menjao 1 dana BOKI 900, izmenjena 29 puta
Love SAAB, never GM
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Jasno, sad vidim, jel imas kompresor ili i tu moras da trazis?BOKI 900 je napisao:KD nisi u pravu.IMA KLIMU FABRICKU.pise 181255km.ima i tempomat.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
.
Poslednji put menjao 1 dana BOKI 900, izmenjena 29 puta
Love SAAB, never GM
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
.
Poslednji put menjao 1 dana BOKI 900, izmenjena 29 puta
Love SAAB, never GM
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Uff, bice posla, al barem imas instalaciju za klimu - i to vec puno znaci!
Nismo dosli ni do motora, menjaca i trapa, al vidim da ce ovo biti pravi "projekat"
Nismo dosli ni do motora, menjaca i trapa, al vidim da ce ovo biti pravi "projekat"
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
.
Poslednji put menjao 2 dana BOKI 900, izmenjena 29 puta
Love SAAB, never GM
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Vazi nema problema, nedeljom sam uglavnom slobodan - mogu da dodjem sa "referentnim" autom - mojom 900kom
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
.
Poslednji put menjao 1 dana BOKI 900, izmenjena 29 puta
Love SAAB, never GM
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Ako hoces da se tesis, pogledaj na sta mu je licio motorni prostor kada sam ga kupio - ni na sta!
Ali godinu dana i 100.000 slika motornog prostora kasnije - vratio sam sve na standard, izbacio 50% agregata od K-glave (mislim da je Bosch te godine imao dobar promet u Srbiji ), remontovao samu K-glavu - tek onda je "sinuo".
Klima nije radila, al je bila tu i nije lagao - samo je falio freon - mada sam prosle godine zamenio semeringe kompresora klime i lezaj spanera kaisa
Ali godinu dana i 100.000 slika motornog prostora kasnije - vratio sam sve na standard, izbacio 50% agregata od K-glave (mislim da je Bosch te godine imao dobar promet u Srbiji ), remontovao samu K-glavu - tek onda je "sinuo".
Klima nije radila, al je bila tu i nije lagao - samo je falio freon - mada sam prosle godine zamenio semeringe kompresora klime i lezaj spanera kaisa
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
.
Poslednji put menjao 1 dana BOKI 900, izmenjena 29 puta
Love SAAB, never GM
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Ja ti samo drzim palceve na prvom mestu za menjac, a na drugom za motor - ovo ostalo ti je p.dim
Imas 88 godiste - dakle nova osovina, standarne ATE kocnice (rucna nazad) sa 9000CC - da sam ja to imao projekat bi zavrsio 3-4 meseca ranije i 150-200€ bogatiji
Ja krenuo jos 2010 pa jos nisam zavrsio - nebo treba da se presvuce (radio prosli vlasnik, ali mi se ne svidja ni boja ni rad), tabla ispucala od sunca i to moram da sredim, pa da ga farbam....mozda i nikad
Kod mene se samo racuna mehanika
Imas 88 godiste - dakle nova osovina, standarne ATE kocnice (rucna nazad) sa 9000CC - da sam ja to imao projekat bi zavrsio 3-4 meseca ranije i 150-200€ bogatiji
Ja krenuo jos 2010 pa jos nisam zavrsio - nebo treba da se presvuce (radio prosli vlasnik, ali mi se ne svidja ni boja ni rad), tabla ispucala od sunca i to moram da sredim, pa da ga farbam....mozda i nikad
Kod mene se samo racuna mehanika
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Ma bre boki, za 350e je dobar, ako nista drugo ono zbog papira... Sredices ti to sigurno. A plavi, on je nestvarno ocuvan. Uzivaj!
All systems go, ready for takeoff!
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
.
Poslednji put menjao 1 dana BOKI 900, izmenjena 29 puta
Love SAAB, never GM
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
ubijen sakama
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
.
Poslednji put menjao 1 dana BOKI 900, izmenjena 29 puta
Love SAAB, never GM
- Djorde900
- Postovi: 69
- Pridružio se: 29 Dec 2012, 00:00
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Auto izgleda ok bice to kako treba
- Djorde900
- Postovi: 69
- Pridružio se: 29 Dec 2012, 00:00
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Sto bi kof mene rekli PA NIJE SVETO PISMO
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
.
Poslednji put menjao 1 dana BOKI 900, izmenjena 29 puta
Love SAAB, never GM
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Sve se moze srediti, samo je pitanje para.
Menjac je najskuplja stavka - cena remontovanog sa garancijom je oko 1.500EUR u nekoj cestitoj zemlji - u zameni. Polovan menjac napolju je od 250-700EUR - ovde je naravno sve bacanje pasulja kako ces proci. Ako se uzima menjac polovan najbolje su ocuvani oni iz sisavca - samo moraju da se poklapaju modeli menjaca da bi pasovao bez prepravke.
Npr. GM45610 - samo 6 sme da odstupa - to je primarni prenosnik koji prebacujes iz starog menjaca - kod 16V Turba on je 7 ili 8.
Sve ostalo "moz da bidne, al ne mora da znaci" - dakle nekad moraju osovine da se menjaju ili neke druge prepravke da se rade na menjacu.
Jos jedna preporuka kod polovnog menjaca s moje strane je obavezno predihtovati ceo menjac (set dihtunga (metalnih) je oko 60€) ocistiti menjac (magnet) i nasuti novo ulje - 10W40 ili menjacko ulje GL3+ (ima Liqui Moly)
Za motor nista nemam da ti pricam, znas sigurno vise od mene kako se rade generalne
Menjac je najskuplja stavka - cena remontovanog sa garancijom je oko 1.500EUR u nekoj cestitoj zemlji - u zameni. Polovan menjac napolju je od 250-700EUR - ovde je naravno sve bacanje pasulja kako ces proci. Ako se uzima menjac polovan najbolje su ocuvani oni iz sisavca - samo moraju da se poklapaju modeli menjaca da bi pasovao bez prepravke.
Npr. GM45610 - samo 6 sme da odstupa - to je primarni prenosnik koji prebacujes iz starog menjaca - kod 16V Turba on je 7 ili 8.
Sve ostalo "moz da bidne, al ne mora da znaci" - dakle nekad moraju osovine da se menjaju ili neke druge prepravke da se rade na menjacu.
Jos jedna preporuka kod polovnog menjaca s moje strane je obavezno predihtovati ceo menjac (set dihtunga (metalnih) je oko 60€) ocistiti menjac (magnet) i nasuti novo ulje - 10W40 ili menjacko ulje GL3+ (ima Liqui Moly)
Za motor nista nemam da ti pricam, znas sigurno vise od mene kako se rade generalne
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
.
Poslednji put menjao 1 dana BOKI 900, izmenjena 29 puta
Love SAAB, never GM
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Sipka za ulje od menjaca treba da je sa one strane gde su svecice - kod 88 godista to je jos uvek sipka.
Tek su 90 godiste i novija krenuli da stede pa mesto sipke ima mali stapic koji je uz sam menjac - tako je kod Nemanje.
Moram priznati da nisam dosada video to resenje na Saabu - od 1985 treba da ide onaj levak. Aj posalji mi broj sasije, motora i menjaca kad budes mogao - bas me zanima.
Tek su 90 godiste i novija krenuli da stede pa mesto sipke ima mali stapic koji je uz sam menjac - tako je kod Nemanje.
Moram priznati da nisam dosada video to resenje na Saabu - od 1985 treba da ide onaj levak. Aj posalji mi broj sasije, motora i menjaca kad budes mogao - bas me zanima.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
.
Poslednji put menjao 3 dana BOKI 900, izmenjena 29 puta
Love SAAB, never GM
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost