SAAB CAFFE
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB CAFFE
Zna li ko, da li mogu u CH da upravljam vozilom sa CH tablicama, i da li s tim istim vozilom mogu da idem za recimo FR ili D? Mislim sa nasom vozackom.
All systems go, ready for takeoff!
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB CAFFE
Raspitaj se sta je pod haubom,kako se doslo do tih 200ks...mozda je i ubacen drugi motor,a mozda drugi ECU i neke budzevine...Ovako samo nagadjanje...baci neke slike motora i celog automobila i sigurno ce se naci neko da ti pomogne...ili bar pokusa...
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Da je rent-a-car mozes 100% sa CH u CH da vozis, al za privatna vozila ne znam.
Jedino moze da se desi kod rent-a-car a da nece da putujes van nj. zemlje - nekad cak ni uz doplatu.
Imao sam taj problem, pa sam na sopstveni rizik isao
Jedino moze da se desi kod rent-a-car a da nece da putujes van nj. zemlje - nekad cak ni uz doplatu.
Imao sam taj problem, pa sam na sopstveni rizik isao
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Re: SAAB CAFFE
MOTORI B2x4 i B2x5 Osim bloka, koji je slichan, pa skoro isti... nemaju vishe nishta zajednichko... Ama bash bash nishta!Perkele je napisao:Vuce, budi pametan kad ja vec nisam bio! Uzeo sam noviji auto 4 godine od tog koji ti gledas, sa verovatno manjom kilometrazom od tog koji ti gledas i najebao sam samo tako, za 8 meseci ulupao 3500e u njega! Ja imam 9-5 ali motori se ne razlikuju ni malo i imaju isti problem sa oil sludge i sa balansnim osovinama!
Ako ti je vec zelja Saab 9000 onda kupi stariji model koji nema B2X4 motor!
A evo ti zbog cega to sve govorim, procitaj ovu temu 10 puta pazljivo pre nego naivno kupis taj auto!
http://saab.serbianforum.info/t127-oil- ... -saca-mulj
B2x4 je motor koji NEMA i opet NEMA problema sa ouil sludge!
Motori B2x5 imaju.
Prvenstveno zbog klipova i karika. Dizajn klipova i niskofrikcione karike.
Molim Ljude da ne prichaju stvari koje nisu istina, dovode ljude u zabludu. Motor B2x4 ce preci 2x vishe km od B2x5 sa istim odrzavanjima i sa istom snagom.
SAAB 9000CS sa motorom B2x4 bi uzeo istog momenta bez pitanja. Izvukao balansere i uzivao u lepoj voznji.
Ali to je samo moje mishljenje.
Tako da Vuchino...
Ako nadjesh Dobar... nadasve OK primerak 9k, najbitnije je da gledash Celokupno stanje auta... naravno i motora, podjesh sa nekim da ga pogleda, ili pozovesh nekog da ga pogleda... i ako je ok cena...
Onda je mozda vreme da uzivash u ZVERI koja se zove SAAB 9000CS. Potencijal auta i motora 2.0T sa fabrichkom postavkom AKO JE MOTOR DOBAR je cca 260KS i 370NM.
Potencijalni problemi...
Kaseta cca 150-200 evra
Benzinska pumpa cca 40-60 evra nova
Turbo cca 225 - reparacija sa garancijom...
privremena
Kada je lansiran motor B234L davne 1991, BIO JE MOTOR GODINE!Perkele je napisao:Aero nemas 2.0 koliko ja znam, imas samo 2.3 aero, ti motori su generalno za izbegavanje i 2.0 i 2.3 osim ako nemas servisnu knjizicu od prvog dana sa sintetikom koja je menjana na 10-15Kkm i ako je presao manje od 150K km, u SVAKOJ drugoj varijanti spremi 1000e za generalnu motora u najskorijem mogucem vremenu! Ja da sam na tvom mestu bih JAKO dobro razmislio pre nego uzmem taj auto!
Tako da...
Nije da je LOSHE>
B234E/L/R motori su NAJ POZELJNIJI kod tjunera shirom sveta, jer mogu da se najvishe nasviraju, a da izdrze tu snagu.
NAravno ... pripreme od 1000-1500 evra je potrebno izvrshiti...
B204S/E/L motori su isto shto i B234, samo sa smanjenim hodom klipova sa 90 na 78mm. isti prechnik klipa od 90mm.
Za dobar 9000 nikad ne bih 2 puta razmishljao. Mnoooooogo manje problema nego li na Kenjcu zvanom Trionic7(9-5 i 9-3).
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB CAFFE
Perkele je jedini lik na nasem forumu koji pljuje po kompaniji cije ljubitelje ovaj forum okuplja ...ajde malo razmisli ako si ti imao losu srecu, ne mora znaciti da je svaki saab smece
jedan od razloga postojanja ovog foruma je bas zato da ljudi koji hoce da voze saab saznaju nesto vise informacija(mana/prednosti) o njemu i da im pomognemo ako se odluce za neki od modela, a ako cemo svakom reci(kao ti)da je saab smece koje treba izbjegavati....onda postojanje ovog foruma ima kontra efekat
razumijem da si se ti malo razocarao zbog tog sto si imao 1000problema sa autom, ali cucemo te za koji mjesec kad te malo popusti to
sjeti se samo kad si ga kupio...koliko si ga hvalio ali eto malo lose srece i....tjeras ljude od da bjeze od saab-a kao djavo od krsta
jedan od razloga postojanja ovog foruma je bas zato da ljudi koji hoce da voze saab saznaju nesto vise informacija(mana/prednosti) o njemu i da im pomognemo ako se odluce za neki od modela, a ako cemo svakom reci(kao ti)da je saab smece koje treba izbjegavati....onda postojanje ovog foruma ima kontra efekat
razumijem da si se ti malo razocarao zbog tog sto si imao 1000problema sa autom, ali cucemo te za koji mjesec kad te malo popusti to
sjeti se samo kad si ga kupio...koliko si ga hvalio ali eto malo lose srece i....tjeras ljude od da bjeze od saab-a kao djavo od krsta
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: SAAB CAFFE
Sve sto sam napisao sam u pravu 100%. Isao sam da gledam 3 ta famozna B2x4 motora i svaki je bio ne od ulja vec sav od masti, nije se blok video koliko su bili masni... Igore ti pricas o vadjenju balansera kao da je to tek tako, tebi mozda jeste ali svakom drugom ta intervencija prevazilazi cenu samog Saab 9000.
Recite mi samo jel normalno da za 9-3 KD- ovog tri nosaca motora kostaju 600-700e i da ih pri tome nema skoro nigde. Svaki deo se otelis dok ne nadjes a trgovci polovnih delova za najbanalnije delove traze od 80e pa na vise.
A posto vecina ljudi ovde na forumu jedva skupi pare da kupi auto mislim da je dobro da znaju sta ih ceka kad kupe auto. A poenta mojih postova je ne ta da ne kupe, vec da dobro izaberu i da obrate paznju sta kupuju, da znaju koje su mane. Ako mislite da to ne treba da im pisem onda necu pisati te stvari ali mislim da to nebi bilo posteno.
Recite mi samo jel normalno da za 9-3 KD- ovog tri nosaca motora kostaju 600-700e i da ih pri tome nema skoro nigde. Svaki deo se otelis dok ne nadjes a trgovci polovnih delova za najbanalnije delove traze od 80e pa na vise.
A posto vecina ljudi ovde na forumu jedva skupi pare da kupi auto mislim da je dobro da znaju sta ih ceka kad kupe auto. A poenta mojih postova je ne ta da ne kupe, vec da dobro izaberu i da obrate paznju sta kupuju, da znaju koje su mane. Ako mislite da to ne treba da im pisem onda necu pisati te stvari ali mislim da to nebi bilo posteno.
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: SAAB CAFFE
A svi vi ste u onoj temi za bukvalno svaki auto sa oglasa nalazili po 10 mana i odvracali ljude od kupovine.
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB CAFFE
Jesmo zato sto je trenutno situacija u oglasima takva i u svaki koji se nudi bi trebalo nesto i uloziti
Ali nikad nismo rekli...9-5 to ima onaj motor sto je smece i to ne treba kupovati
na to smo uvjek skretali paznju ali nikad nismo rekli da ne treba kupovati...nego samo da obrati paznju
a ako neko odluci da gleda nesto odmah se nudi neko od iskusnijih da ide sa njim...da ne napravi gresku ili previd pa kupi neko sranje
Ali nikad nismo rekli...9-5 to ima onaj motor sto je smece i to ne treba kupovati
na to smo uvjek skretali paznju ali nikad nismo rekli da ne treba kupovati...nego samo da obrati paznju
a ako neko odluci da gleda nesto odmah se nudi neko od iskusnijih da ide sa njim...da ne napravi gresku ili previd pa kupi neko sranje
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Za nosac sam nasao resenje, al otom potom........napisacemo temu kad zavrsimPerkele je napisao: Recite mi samo jel normalno da za 9-3 KD- ovog tri nosaca motora kostaju 600-700e i da ih pri tome nema skoro nigde. Svaki deo se otelis dok ne nadjes a trgovci polovnih delova za najbanalnije delove traze od 80e pa na vise.
.
Inace ovo je prvi problem koji imam sa delovima kako sam kupio Saab, a ja Saab, dragi moj Perkele, vozim malo duze od tebe, a i imam ih malo vise - pa ces, nadam se, dozvoliti da ipak imam nesto vise iskustva - mada nisam radio generalne.
Potrosnih delova ima dovoljno - skoro sve moze da se nadje - to sto si za Opela navikao da mozes u radnji za traktore da kupis deo nema veze sa snabdevenoscu. Ako vozim Jaguar koga nema u 10 primeraka u gradu ne mogu da ocekujem da dileri stoje ko zapeta puska i cekaju samo ja da dodjem po deo.
Srecom za Saab ima 90% delova NOVO lako da se nadje, al ne sme se biti lenj, mora nekad da se ceka, i moras nekad da upotrebis kefalo da smislis resenje - ovo cini posedovanje kola nekad i zanimljivim.
Ja sam imao 24 godina Opela - obozavam Opele, al po 100x probaj naci neki deo interijera NOV za Opela iz 80-ih ili 90-ih regularno preko radnji u Beogradu Lakse ces naci za Saab!!!
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB CAFFE
Da se nadovezem na ono sto si ti Perkele reko da s tvojim sadasnjim znanjem nikad opet ne bi kupio Saab-a, ja kazem da bi sa sadasnjim iskustvom i znanjem opet kupio Saab-a i ne samo to nego sam se poprilicno udaljio od BMW iako mi je omiljena marka automobila
All systems go, ready for takeoff!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB CAFFE
Hvala na info, ako jos nest zna nek pisekd23se4 je napisao:Da je rent-a-car mozes 100% sa CH u CH da vozis, al za privatna vozila ne znam.
Jedino moze da se desi kod rent-a-car a da nece da putujes van nj. zemlje - nekad cak ni uz doplatu.
Imao sam taj problem, pa sam na sopstveni rizik isao
All systems go, ready for takeoff!
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: SAAB CAFFE
Ne vredi ljudi, predajem se, ne mogu protiv vas!
Ja sam surovo realan, vi ste preterano pristrasni, nema tu konstruktivne razmene misljenja!
Ja sam surovo realan, vi ste preterano pristrasni, nema tu konstruktivne razmene misljenja!
Poslednji put menjao 1 dana Perkele, izmenjena 19 puta
- troll 9-5
- Postovi: 1999
- Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Z E M U N
Re: SAAB CAFFE
@Perkele, Ako nemozes da ih pobedis, pridruzi im se
GRIPEN je napisao:Da se nadovezem na ono sto si ti Perkele reko da s tvojim sadasnjim znanjem nikad opet ne bi kupio Saab-a, ja kazem da bi sa sadasnjim iskustvom i znanjem opet kupio Saab-a i ne samo to nego sam se poprilicno udaljio od BMW iako mi je omiljena marka automobila
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Perkele ja sam mogao da kupim 2008 9-3 dizela iz Danske sa placa sa carinom za 6-6500€, al sam se odlucio za nemca od vlasnika i platio nesto manje od 8000€ (sa troskovima da odem, dovezem......SVE) - da sam uzeo ovaj jeftiniji verovatno bih i ja sada isao svuda i kako je Saab sranje.
Moja majka lepo kaze: Lenj dalje kasa, skrt vise plati
Moja majka lepo kaze: Lenj dalje kasa, skrt vise plati
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- treki
- Drug Član
- Postovi: 257
- Pridružio se: 26 Jun 2012, 00:00
Re: SAAB CAFFE
Evo da kaze o ovome i neko ko se "opekao" zbog svoje gluposti.
Posle svega sto sam prosao, opet bih kupio SAAB-a. Ako krenemo da pricamo sta je isplativo, za sta je lakse naci delove, sta manje trosi, itd, ja uvek povlacim primer Punta ili Zastave. Nema jeftinijih automobila za voznju i ako je to glavno merilo, a na zalost kod vecine nasih ljudi jeste i to s razlogom, posto zivimo gde zivimo, onda mi je svaka dalja rasprava na tu temu nekako bezpredmetna.
A ko zeli da vozi automobil koji je medju najbezbednijima, koji je medju udobnijima, koji moze da povuce, gde god da pogledate, u koju god marku, nece tu biti mnogo bolja situacija nego kod SAAB-a. Kao sto je Slavisa rekao, svaki polovni auto je macka u dzaku. Neko ce sigurno u toj prici da prodje grbav, ali to ne znaci da taj je taj model totalno djubre.
Perkele, da me ne shvatis pogresno, apsolutno shvatam tvoj stav i mislim da imas osnova da razmisljas kako razmisljas. Ja sam sredjivanje auta platio vise nego samog SAAB-a, ali sam vec unapred bio pripremljen na takvu mogucnost, zahvaljujuci upravo svima vama na forumu koji ste me upozorili na to. Mozda zato i nisam razocaran u SAAB-a.
Bio sam spreman i na probleme u nabavci delova, odnosno da mora malo vise da se kopa, da se trazi itd, ali opet, ovde ljudi na forumu su uvek spremni da pomognu i to je nesto sto ovaj forum cini neprocenjivim, bar po meni.
Posle svega sto sam prosao, opet bih kupio SAAB-a. Ako krenemo da pricamo sta je isplativo, za sta je lakse naci delove, sta manje trosi, itd, ja uvek povlacim primer Punta ili Zastave. Nema jeftinijih automobila za voznju i ako je to glavno merilo, a na zalost kod vecine nasih ljudi jeste i to s razlogom, posto zivimo gde zivimo, onda mi je svaka dalja rasprava na tu temu nekako bezpredmetna.
A ko zeli da vozi automobil koji je medju najbezbednijima, koji je medju udobnijima, koji moze da povuce, gde god da pogledate, u koju god marku, nece tu biti mnogo bolja situacija nego kod SAAB-a. Kao sto je Slavisa rekao, svaki polovni auto je macka u dzaku. Neko ce sigurno u toj prici da prodje grbav, ali to ne znaci da taj je taj model totalno djubre.
Perkele, da me ne shvatis pogresno, apsolutno shvatam tvoj stav i mislim da imas osnova da razmisljas kako razmisljas. Ja sam sredjivanje auta platio vise nego samog SAAB-a, ali sam vec unapred bio pripremljen na takvu mogucnost, zahvaljujuci upravo svima vama na forumu koji ste me upozorili na to. Mozda zato i nisam razocaran u SAAB-a.
Bio sam spreman i na probleme u nabavci delova, odnosno da mora malo vise da se kopa, da se trazi itd, ali opet, ovde ljudi na forumu su uvek spremni da pomognu i to je nesto sto ovaj forum cini neprocenjivim, bar po meni.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB CAFFE
All systems go, ready for takeoff!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: SAAB CAFFE
Treki, poenta je sto sam ja hteo da kupim auto za 2800e koliko sam platio, da me izadje registracija i plin jos nekih 800e i da odradim servise sve moguce za jos nekih 500e i da se to zaokruzi na neke 4000e. Kod mene ce se zaokruziti na 7000e jos malo, da sam hteo da dam 7000e za auto, sigurno ne bih kupio Saab 9-5 2001-o godiste! Eto to je poenta price!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB CAFFE
mene je sa svim sto si nabrojao izaso skoro 7k, jbg
All systems go, ready for takeoff!
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: SAAB CAFFE
au brate perkele tebe je saab bas kostao mislim 7000e nije mala cifra doduse nisi dao odjednom ali opet puno je jbg sad verovatno imas najbolji saab sve je novo, sad mozes da kazes fabrika stanje .
Saab 900og
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: SAAB CAFFE
Ma nije jos 7000e, al sutra rasturam trap, menjam solje amortizera, uzimam maglenke i za mesec dana kupujem gume sve 4 nove i to ce taman biti 7000e.
Makar je sad sve kako treba, stvarno motor radi kao sat, kad stojim pored auta ne cuje se da radi!
@Gripene, ti imas restyling, lepsi od mog!
Makar je sad sve kako treba, stvarno motor radi kao sat, kad stojim pored auta ne cuje se da radi!
@Gripene, ti imas restyling, lepsi od mog!
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: SAAB CAFFE
koliko sam skontao ti si perfekcionista po pitanju kola zato si mozda i malo vise love dao za te sve popravke cenim to.
Saab 900og
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost